Anttek Quick Settings uit de Play Store?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:42 schreef videonatic het volgende:
Weet iemand hoe je een helderheidsbalk in het pulldown overzicht krijgt? Met de samsungs kun je die pulldown omlaag trekken en dan heb je een balk die je naar links en rechts kunt slepen voor de helderheid. Op de one loop ik nu 10x per dag te kutten met instellingen, scherm, helderheid, balkje.
Waarom laat je hem niet gewoon op automatisch staan? Maar goed, als je het per se wil kan je er een app voor downloaden in de Playstore. Bij de volgende update naar 4.2 die nu klaarstaat komt het ook weer terug in de notificatiebalk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:42 schreef videonatic het volgende:
Weet iemand hoe je een helderheidsbalk in het pulldown overzicht krijgt? Met de samsungs kun je die pulldown omlaag trekken en dan heb je een balk die je naar links en rechts kunt slepen voor de helderheid. Op de one loop ik nu 10x per dag te kutten met instellingen, scherm, helderheid, balkje.
Oke dan wacht ik op 4.2, en automatisch werkt waarschijnlijk lekker als je veel in hetzelfde licht staat, maar dat sta ik niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom laat je hem niet gewoon op automatisch staan? Maar goed, als je het per se wil kan je er een app voor downloaden in de Playstore. Bij de volgende update naar 4.2 die nu klaarstaat komt het ook weer terug in de notificatiebalk.
Jij woont in een discotheek of zo? Als je een andere ruimte binnenloopt past hij het scherm in 1s aan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:34 schreef videonatic het volgende:
[..]
Oke dan wacht ik op 4.2, en automatisch werkt waarschijnlijk lekker als je veel in hetzelfde licht staat, maar dat sta ik niet.
Valt tot nu toe mee!quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
- T-Mobile-logo bij het opstarten Heb ik niet
- Niet-verwijderbare T-Mobile-appsHeb zelf mijn t-mobile geinstalleerd heb verder niks!
- Vervelendste: trage updates. 4.2 komt waarschijnlijk over een week naar de One, maar met een T-Mobile-telefoon moet je misschien nog wel een maand of langer er op wachten.Kan ik nog niet over oordelen
1.29.111.11quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Welke softwareversie zit jij nu?
Eén dezer dagen, wordt nu langzaam uitgerold.quote:
Mooie verbeteringenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eén dezer dagen, wordt nu langzaam uitgerold.
- Android 4.2.2
- Notificatieschermschakelaars
- Homeknop lang indrukken als menuknop instellen (dan verdwijnt die zwarte balk onderin bij bepaalde apps)
- Batterijpercentage laten zien
- Nieuwe Zoë-thema's
- Beetje sneller.
Ik snap alleen niet waarom dat batterijpercentage nu pas er in komt, heb er al eeuwen een app voor. En "beetje sneller"....NOG sneller?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eén dezer dagen, wordt nu langzaam uitgerold.
- Android 4.2.2
- Notificatieschermschakelaars
- Homeknop lang indrukken als menuknop instellen (dan verdwijnt die zwarte balk onderin bij bepaalde apps)
- Batterijpercentage laten zien
- Nieuwe Zoë-thema's
- Beetje sneller.
Bij de telefoon en dan schermpje naar links. Oproepen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Trouwens, hoe kan ik mijn gespreksgeschiedenis zien? Op mijn Desire Z kon ik een lijst tevoorschijn toveren met alle (gemiste) oproepen die ik binnen heb gekregen of die ik juist gebeld heb. Nu krijg ik slechts de laatste persoon te zien waarmee ik heb gebeld. Hoe krijg ik de hele lijst daarvan te zien?
Naar links swypen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Trouwens, hoe kan ik mijn gespreksgeschiedenis zien? Op mijn Desire Z kon ik een lijst tevoorschijn toveren met alle (gemiste) oproepen die ik binnen heb gekregen of die ik juist gebeld heb. Nu krijg ik slechts de laatste persoon te zien waarmee ik heb gebeld. Hoe krijg ik de hele lijst daarvan te zien?
Tja, ik had het op mijn oude telefoon wel aanstaan (custom rom), maar ergens is het ook best vervelend. Als je dan met dat ding bezig bent en er gaan steeds procentjes vanaf. Ik kijk nu gewoon als ik bv. thuis kom even hoeveel hij nog over heeft en kijk dan of hij bijgeladen moet worden of niet. 's Nachts gaat 'ie sowieso aan de lader.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:38 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom dat batterijpercentage nu pas er in komt, heb er al eeuwen een app voor.
Ik download vaak ook even snel een aflevering van een serie op mijn telefoon met uTorrent, waarna ik hem vanuit bed zo even naar m'n TV stream.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:08 schreef SandraJ het volgende:
Heb gisteren de media link binnen gekregen. Ik moet zeggen, niet ondhandig. Gisteren gebruikt om uitzendinggemist relaxt op m'n tv te kijken. Want via Plex heb ik dat nog niet aan de gang op m'n tv.
Ja, hij moet wel altijd aan de tv zitten. Anders is het nut een beetje weg ja. Jammer dat ie geen voeding over HDMI ofzo zou kunnen krijgen. Nu zit ie in m'n stofzuigerstopcontact.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik download vaak ook even snel een aflevering van een serie op mijn telefoon met uTorrent, waarna ik hem vanuit bed zo even naar m'n TV stream.
Het is wel alleen handig als je hem laat hangen achter je TV, anders schiet het een beetje zijn doel voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |