Dat doet 'ie met dezelfde sensor als waar het scherm mee uit gaat als je hem bij je oor houdt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef SandraJ het volgende:
Hoe weet ie trouwens of de telefoon in mn broekzak zit??? Ik vond 'n functie dat ie de ringtone harder afspeelt als ie in een broekzak of tas zit...
Interessant. Dus ik moet 'm gewoon lekker elke nacht aan de lader hangen? Ook als ik m een dag niet zoveel heb gebruikt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, juist niet. De batterij die in de One zit kan je beter niet te lang helemaal leeg laten. Gewoon helemaal opladen dus.
De batterij houdt het 't langste uit als hij rond de 50% opgeladen is.
Heb je een bron van dit verhaal?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, juist niet. De batterij die in de One zit kan je beter niet te lang helemaal leeg laten. Gewoon helemaal opladen dus.
De batterij houdt het 't langste uit als hij rond de 50% opgeladen is.
Twee keer tappen op de homeknop, dan omhoog wegvegen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:58 schreef Skillstorm het volgende:
Heeft de HTC One ook een plek waar alle apps open staan en je uit kan doen door ze weg te slepen? Ik weet niet hoe je daar naartoe moet sinds het geen app button heeft.
Oh thanks!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Twee keer tappen op de homeknop, dan omhoog wegvegen.
Daar staat iets over speciale oplader voor li-poly cellen. Kan ik dan gewoon wel veilig met elk willekeurig micro usb ladertje m'n telefoon opladen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:20 schreef blup het volgende:
Accu is een Li-Polymeer accu
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-polymeer-accu
Dacht ik ook toen ik het las.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Daar staat iets over speciale oplader voor li-poly cellen. Kan ik dan gewoon wel veilig met elk willekeurig micro usb ladertje m'n telefoon opladen?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef SandraJ het volgende:
Daar staat iets over speciale oplader voor li-poly cellen. Kan ik dan gewoon wel veilig met elk willekeurig micro usb ladertje m'n telefoon opladen?
Uiteraard kun je met elke willekeurige usb-lader je telefoon laden. Daar is die hele micro-usb standaard ook voor gemaakt.quote:
Bedankt, zou wel raar zijn anders.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard kun je met elke willekeurige usb-lader je telefoon laden. Daar is die hele micro-usb standaard ook voor gemaakt.
Zo'n LiPo lader bestaat uit individuele cellen van 3.7V p/stuk. Hoe meer cellen in serie hoe hoger voltage wordt. Zo heeft een LiPo van 2 cellen een voltage van zo'n 7.2V, 3 cellen 11.1V etc.
Een dergelijke accu wordt opgeladen aan de hand van voltage; boven een bepaald voltage begint de lader net zo lang te laden totdat een bepaald (hoger) voltage wordt gehaald.
Zo'n speciale lader is bedoelt voor LiPo's met meerdere cellen omdat zo'n lader voor elke cel kan bekijken wat die voltages zijn. Voor een 1 cellige LiPo's zoals in telefoons is het dus een stuk eenvoudiger.
Is het niet zo dat internet onderaan je unlockscreen staat en dat je die per ongeluk meesleept als je je telefoon unlockt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:16 schreef Skillstorm het volgende:
Heeft iemand anders ook het probleem dat het de stock browser soms opent als je de mobiel unlockt?
Begint wel een beetje vervelend te worden en ik weet niet waardoor het komt.
yup, ook hier gehad, ook constant op dezelfde pagina welke ook helemaal niet je startpagina is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:16 schreef Skillstorm het volgende:
Heeft iemand anders ook het probleem dat het de stock browser soms opent als je de mobiel unlockt?
Begint wel een beetje vervelend te worden en ik weet niet waardoor het komt.
Wat? Maak eens een screenshot van die melding?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand ook het probleem dat je je smsjes niet kan lezen??
Mijn whatsapp werkt ook al niet, ik krijg een bericht dat ik moet downloaden maar er is geen download
Ja, klopt. Vond dat later zelf uit hehe.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is het niet zo dat internet onderaan je unlockscreen staat en dat je die per ongeluk meesleept als je je telefoon unlockt?
Staat bij 'toegankelijkheid'.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Bij mijn HTC Sensation kon ik bij instellingen iets aanpassen dat ik een oproep kon beëindigen middels de (aan/uit) knop bovenop het toestel. Ik zie het zo snel niet bij de One. Iemand anders dit heel misschien wel gevonden of ingesteld?
Mijn scherm wilde nog wel eens dwars zijn, en door die knop kon ik áltijd elk gesprek beëindigen, ipv gedag zeggen en een akward stilte veroorzaken
Dank!quote:
Jij hebt liever een stroef scherm?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:23 schreef Skillstorm het volgende:
Waarom is het scherm eigenlijk zo....gepolijst/glimmend/smooth?
Niet de pixel density dus maar het scherm zelf.
Dat zeg ik toch niet? Ik vraag me af wat ze er voor coating op hebben gedaan of welk glas er gebruikt is. (ja hurrdurr Gorilla Glass 2)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij hebt liever een stroef scherm?
Ja, dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:24 schreef Skillstorm het volgende:
Ook gemerkt dat de power button echt in het toestel is 'gezonken' .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |