PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Zo duur? Xboxquote:Op maandag 27 mei 2013 16:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
172k. Had hem gister voor 170k gekocht en voor 184k verkocht.
IS ER IEMAND GOEDKOPER OP DE PS3? BEL DE KRANT HAHAHHOOHOquote:
ALLEEN KAN JE ER OP DE PS3 WEER NIET MEESPELEN OMDAT PSN ER WEER UITLIGT DANquote:Op maandag 27 mei 2013 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IS ER IEMAND GOEDKOPER OP DE PS3? BEL DE KRANT HAHAHHOOHO
Kijk je wel uit waar je hem raakt, anders heb je er nog niet veel aan natuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
ik ga op jacht naar de TOTS Ribery, die lijkt me echt wel baas
Veel smoother vind je ze nietquote:Op maandag 27 mei 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
HALLO JUMBO!quote:Op maandag 27 mei 2013 16:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, haha, 96 pace, 96 dribbler, hallo daar
Perfecte speler om te voor jou dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, haha, 96 pace, 96 dribbling , hallo daar
quote:
Mooi shirt manquote:Op maandag 27 mei 2013 16:08 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
nog snel even santos shirtje besteld met neymar
Als hij wordt verkocht dan moet Twente betalen in plaats van de andere club.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Twente wil Casta weer verkopen. Ben benieuwd hoeveel ze daarvoor krijgen, als iemand hem al wil
Ha lul, je kater alweer weg?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als hij wordt verkocht dan moet Twente betalen in plaats van de andere club.
Mooi reclamebord heb je besteld. Krijg je er geld bij?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:08 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
Wandelend reclamebordquote:Op maandag 27 mei 2013 16:08 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
BIJ MIJ NIET HOHOHOquote:Op maandag 27 mei 2013 16:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
ALLEEN KAN JE ER OP DE PS3 WEER NIET MEESPELEN OMDAT PSN ER WEER UITLIGT DAN
Ik ook !!quote:Op maandag 27 mei 2013 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al lang, ik heb vanmiddag buiten zitten leren met dit weer
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 27 mei 2013 16:09 schreef v0lt026 het volgende:
Is #TeamUvT nog in de bieb te vinden deze week trouwens?
Ja ik, donderdag waarschijnlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 16:09 schreef v0lt026 het volgende:
die zitten alleen in de pallazquote:Op maandag 27 mei 2013 16:09 schreef v0lt026 het volgende:
Ik zou je echt een baas vinden als je eindigt met TOTS Ronaldoquote:Op maandag 27 mei 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben nu de play-off finale aan het kijken en daarna ga ik naar de winkel, eten en vanavond VI kijken + nog een opdracht voor school maken. Ik heb ook geen Xbox Live meer dus ik moet ook nog nieuwe kopen.quote:
Moet tie wel betaalbaar zijn voor mij, heb nu als ik alles verkoop 4,2m coins, ik heb nu 3,3m coins op de bank staanquote:Op maandag 27 mei 2013 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou je echt een baas vinden als je eindigt met TOTS Ronaldo
Wat is dezequote:
Dus je hebt voor 900K aan spelers, of je totale (virtuele) vermogen is 7.5 miljoen?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet tie wel betaalbaar zijn voor mij, heb nu als ik alles verkoop 4,2m coins, ik heb nu 3,3m coins op de bank staan
Ik heb nu 900k aan spelers in me team,quote:Op maandag 27 mei 2013 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus je hebt voor 900K aan spelers, of je totale (virtuele) vermogen is 7.5 miljoen?
Als je Lewa nou gewoon verkocht en teruggekocht had had je 400k extraquote:Op maandag 27 mei 2013 16:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb nu 900k aan spelers in me team,
TOTS Lewa
TOTS Martinez
TOTS Dante
TOTS Castro
Ja das waar, maar ach, so be it dan maar, toen ik em kreeg was tie inderdaad een heel stuk duurder dan nuquote:Op maandag 27 mei 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je Lewa nou gewoon verkocht en teruggekocht had had je 400k extra
Nu is de normale Ribery op zn duurst juist denk ik?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:27 schreef Maver24 het volgende:
Ik koop eerst wel even de normale Ribery, dan kijken we woensdag wel even voor de TOTS versie , hopelijk is tie dan nog een stuk goedkoper na wat Happy Hours
Hij is inderdaad niet goedkoper op geworden zag ik, 480k gemiddeld terwijl die vorige week geloof ik 420k was ofzoquote:Op maandag 27 mei 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu is de normale Ribery op zn duurst juist denk ik?
Hij is nu uit packs dus een stuk duurder, als je hem nu koopt en woensdag verkoopt kan het wel maar anders is het niet slim.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet goedkoper op geworden zag ik, 480k gemiddeld terwijl die vorige week geloof ik 420k was ofzo
Het is zowiezo de bedoeling dat ik de TOTS versie ga krijgen. dus ik twijfel nog even of ik nu de normale alvast ga kopen en dan wachten tot een woensdag op de TOTS of dat ik gewoon nu geen ribery koop en gewoon tot woensdag wacht.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij is nu uit packs dus een stuk duurder, als je hem nu koopt en woensdag verkoopt kan het wel maar anders is het niet slim.
Dus? Ja of nee?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben nu de play-off finale aan het kijken en daarna ga ik naar de winkel, eten en vanavond VI kijken + nog een opdracht voor school maken. Ik heb ook geen Xbox Live meer dus ik moet ook nog nieuwe kopen.
Nee, liever niet.quote:
Dat zag ik nu ook voor het eerst, ook zie ik Zaha nu voor het eerst live in actie.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
Die Anya is in het echt ook kolere snel
Ik weet dat de normale al erg goed speelt, wat ik al zei, ik heb een tijdje gehad op LW in 433, echt geniaal goed. dus zijn TOTS moet nog veel beter zijn, jammer dat tie 1,4m coins kost, is wel erg veelquote:Op maandag 27 mei 2013 16:35 schreef Djeetje het volgende:
Maak bij ribery in fifa dezelfde stats als zijn tots en speel wat offline wedstrijden met hem
Weet je meteen of hij goed speelt.
Je kan dacht ik ook nog de game modus instellen zoals fut kwa snelheid etc.
Zoveel coins heb ik niet eens meerquote:Op maandag 27 mei 2013 16:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik weet dat de normale al erg goed speelt, wat ik al zei, ik heb een tijdje gehad op LW in 433, echt geniaal goed. dus zijn TOTS moet nog veel beter zijn, jammer dat tie 1,4m coins kost, is wel erg veel
niks meerquote:Op maandag 27 mei 2013 16:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
Goedemiddag heren!
Hoeveel tots en motm heeft maver nog gepulled dit weekend?
nooit geluk gehadquote:Op maandag 27 mei 2013 16:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niks meer geopend of geen geluk meer?
Genoeg geopend, maar niet veel bijzonders, oh ja, alleen Neuer nog eruit gehaald zaterdagavondquote:Op maandag 27 mei 2013 16:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niks meer geopend of geen geluk meer?
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 'm al op m'n knieën hangen.
is het er wel smooth?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 'm al op m'n knieën hangen.
Gótze blijft ook lekker droppen..nu samen al onder 1 miljoenquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef pascal08 het volgende:
Oké, TOTS kaarten zijn gewoon bullshit. Lewandowski krijgt de bal tegen z'n rug via een uittrap van de keeper en schiet gewoon naast voor open doel. Vervolgens krijgt 'ie de bal voor het inkoppen, doet 'ie een duikkopbal: ver over het doel. 87e minuut, penalty voor de tegenstander omdat Neuer de bal van Benzema's voet pakt.
Nee mensen, trap er alsjeblieft niet in en verkoop je coins gewoon. Je hebt er geen konko aan.
Ik heb net met 3-0 van een silver MLS team verlorenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef pascal08 het volgende:
Oké, TOTS kaarten zijn gewoon bullshit. Lewandowski krijgt de bal tegen z'n rug via een uittrap van de keeper en schiet gewoon naast voor open doel. Vervolgens krijgt 'ie de bal voor het inkoppen, doet 'ie een duikkopbal: ver over het doel. 87e minuut, penalty voor de tegenstander omdat Neuer de bal van Benzema's voet pakt.
Nee mensen, trap er alsjeblieft niet in en verkoop je coins gewoon. Je hebt er geen konko aan.
Het is gewoon zo uit z'n verband gerukt, het ratingssysteem. Ik ben benieuwd welke downie er achter zat bij EA. Oh wacht...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net met 3-0 van een silver MLS team verloren
Zou de NIF niet overkomen natuurlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef pascal08 het volgende:
Je bent pas een downie als je over zo'n kutspel al meer dan 2000 topics volspamtquote:Op maandag 27 mei 2013 17:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo uit z'n verband gerukt, het ratingssysteem. Ik ben benieuwd welke downie er achter zat bij EA. Oh wacht...
FUT is over het algemeen leuk totdat je gaat spelen op de consolequote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent pas een downie als je over zo'n kutspel al meer dan 2000 topics volspamt
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent pas een downie als je over zo'n kutspel al meer dan 2000 topics volspamt
Ja, echt hequote:
Tots Tielemans.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat zal alleen nog maar meer gaan zakken als liga bbva tots komt en de serie a tots
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:41 schreef Reemi het volgende:
Heeft er iemand een goed en goedkoop gouden team voor me?
Oh en lekker veel pace ook graag.
Hij vroeg om pace. 5 Spelers onder de 80 pacequote:
Het gaat toch om de voorste vijfquote:Op maandag 27 mei 2013 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij vroeg om pace. 5 Spelers onder de 80 paceEn Wallcott is helemaal niet zo snel als op zn kaartje staat.
Daar was ik vorig jaar al achter. Zonde van je tijd om zoveel tijd in dat handelen te steken.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef pascal08 het volgende:
Die blauwe Santi speelt anders prima.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar was ik vorig jaar al achter. Zonde van je tijd om zoveel tijd in dat handelen te steken.
Die lijkt me best gaafquote:Op maandag 27 mei 2013 17:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#jkTD0SqjnJzs7:ps3
Bitch ik heb vdv daar en die speelt masterquote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die lijkt me best gaafMaar De Bruyne een beetje traag misschien?
totaal geen last van, loopt 1 op 2quote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die lijkt me best gaafMaar De Bruyne een beetje traag misschien?
5* weakfoot is wel chill op CAM. Ik ga hem namaken denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
totaal geen last van, loopt 1 op 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nooit weinig verschil gemerkt tussen IF's. Kleinere verschillen qua stats maar het gaat volgens mij vooral om de juiste spelers met elkaar te combineren en dan maakt het weinig uit of het een NIF/IF/TOTS is. Toen ik merkte dat mijn win-ratio slechter werd naarmate mijn team beter werd heb ik alles verkocht en speel ik alleen nog maar met NIF spelers.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die blauwe Santi speelt anders prima.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
5* weakfoot is wel chill op CAM. Ik ga hem namaken denk ik.
Ieder zo zijn voorkeurenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb nooit weinig verschil gemerkt tussen IF's. Kleinere verschillen qua stats maar het gaat volgens mij vooral om de juiste spelers met elkaar te combineren en dan maakt het weinig uit of het een NIF/IF/TOTS is. Toen ik merkte dat mijn win-ratio slechter werd naarmate mijn team beter werd heb ik alles verkocht en speel ik alleen nog maar met NIF spelers.
Garganoquote:
Prima pace, aardige defending en iedereen kan crossen in fifa. Niks mis met die gozerquote:Op maandag 27 mei 2013 17:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]enige faler vind ik die lm, wel cross ik niet zoveel misschien dat hij dan beter is. en aangezien crosser jouw 2e naam is bevalt hij jou misschien wel
en anders is Hazard altijd nog een optie.
Dit is echt zo. Niet alleen het feit dat upgrades nauwelijk merkbaar zijn of dat je wordt gehandicapt, maar ook het psychologische aspect. Je verwacht meer, dus valt iets ook eerder tegen of ga je dingen proberen die je anders nooit doet. Ik heb daar wel last van in ieder geval. IF's moet je alleen kopen als het om een positieverandering gaat of als het je allemaal geen reet kan interesseren en je het doet voor de kleurtjes.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb nooit weinig verschil gemerkt tussen IF's. Kleinere verschillen qua stats maar het gaat volgens mij vooral om de juiste spelers met elkaar te combineren en dan maakt het weinig uit of het een NIF/IF/TOTS is. Toen ik merkte dat mijn win-ratio slechter werd naarmate mijn team beter werd heb ik alles verkocht en speel ik alleen nog maar met NIF spelers.
Maar dan moet ik IF Draxler en ik wil geen IF's meer. Maar z'n stats zijn nicequote:Op maandag 27 mei 2013 17:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gargano
Tevens zou ik gewoon Draxler op CAM doen en dan de linkerkant iets anders dan die matige Belgen.
Alsof je team slechter speelt door die IFquote:Op maandag 27 mei 2013 17:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar dan moet ik IF Draxler en ik wil geen IF's meer. Maar z'n stats zijn nice
jaquote:Op maandag 27 mei 2013 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof je team slechter speelt door die IF
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof je team slechter speelt door die IF
Nu ga je ervanuit dat het psychologische aspect bij iedereen hetzelfde is.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is echt zo. Niet alleen het feit dat upgrades nauwelijk merkbaar zijn of dat je wordt gehandicapt, maar ook het psychologische aspect. Je verwacht meer, dus valt iets ook eerder tegen of ga je dingen proberen die je anders nooit doet. Ik heb daar wel last van in ieder geval. IF's moet je alleen kopen als het om een positieverandering gaat of als het je allemaal geen reet kan interesseren en je het doet voor de kleurtjes.
Hoeveel wedstrijden heb je ermee gespeeld?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef pascal08 het volgende:
1 zekerquote:Op maandag 27 mei 2013 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb je ermee gespeeld?
2quote:Op maandag 27 mei 2013 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb je ermee gespeeld?
quote:
Dat lijkt me niet, maar het speelt zeker een rol. Van een spelers die 20x meer waard is verwacht je een hoop meer en omdat dat uitbleef wekte dit toch wel wat frustratie bij mij op.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nu ga je ervanuit dat het psychologische aspect bij iedereen hetzelfde is.
Als hij die pace niet had dan had jij niet eens overwogen om hem te gebruikenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
I confess, zojuist twee potjes met Esswein gespeeld. Maar het was gewoon om te proberen.
Mijn oordeel: prima speler. 3 goals in 2 potjes, en Lewa lijkt beter te renderen (ipv naast Arnautovic). Fijne speler dus, ook in combinaties, looplijnen etc. Zeker gezien zijn rating van 76. Blijft jammer dat de halve community hem puur misbruikt voor de pace
Ja, maar dat wil ik niet toegeven, anders ben ik onderdanig aan m'n gedachten.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan had je waarschijnlijk vooraf al in je hoofd zitten dat de handicap je zou gaan naaien![]()
Maar goed, als jij na 2 potjes wil gaan ragesellen, succes
Zie je welquote:Op maandag 27 mei 2013 18:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
I confess, zojuist twee potjes met Esswein gespeeld. Maar het was gewoon om te proberen.
Mijn oordeel: prima speler. 3 goals in 2 potjes, en Lewa lijkt beter te renderen (ipv naast Arnautovic). Fijne speler dus, ook in combinaties, looplijnen etc. Zeker gezien zijn rating van 76. Blijft jammer dat de halve community hem puur misbruikt voor de pace
Nee, ik wilde hem niet gebruiken omdat hij voor mij in de catogorie Welliton zit. Beetje tegen mijn principes. Aantal mensen hier bleven maar beweren dat hij echt fijn speelt, los van de pace. Dat wilde ik dus uitproberen, en dat geef ik dus bij deze toe.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij die pace niet had dan had jij niet eens overwogen om hem te gebruiken
Wel oppassen trouwens. Ik heb begrepen dat je penis 2mm krimpt per potje dat je speelt met Esswein.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik wilde hem niet gebruiken omdat hij voor mij in de catogorie Welliton zit. Beetje tegen mijn principes. Aantal mensen hier bleven maar beweren dat hij echt fijn speelt, los van de pace. Dat wilde ik dus uitproberen, en dat geef ik dus bij deze toe.
Aguero is nou ook niet bepaald goedkoop, helemaal niet in het begin. Daar zou je dan ook last van moeten hebben, zo'n IF Draxler zou maar 15k kosten.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, maar het speelt zeker een rol. Van een spelers die 20x meer waard is verwacht je een hoop meer en omdat dat uitbleef wekte dit toch wel wat frustratie bij mij op.
Heb mijn teams al vaak genoeg gepost maar dit zijn naar mijn mening de beste teams in FUT dit jaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle spitsen lopen gemiddeld 1 op 1 en de rest van het team pakt ook nog wel eens een doelpuntje mee. Alles bij elkaar scoor ik meer dan 3 doelpunten per wedstrijd.
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel oppassen trouwens. Ik heb begrepen dat je penis 2mm krimpt per potje dat je speelt met Esswein.
Zegt pace86.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel oppassen trouwens. Ik heb begrepen dat je penis 2mm krimpt per potje dat je speelt met Esswein.
Ook maar eens proberen dan. Dat oprollen begint me nu wel de nek uit te komen.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ook maar eens proberen dan. Dat oprollen begint me nu wel de nek uit te komen.
Als het bij de herhalingen staat wel...quote:Op maandag 27 mei 2013 18:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kan ik ook een herhaling opnemen van hoe je een penalty tegen krijgt?
Ik gooi net de bal uit en opeens fluit de scheids voor een penalty?
Ik heb ook niet gezegd dat Aguero goedkoop was. Ik doelde op het verschil tussen IF/NIF. Dit team is al maanden niet veranderd en ik heb voor alle spelers de hoofdprijs betaald. Ik haalde hem omdat het toen een leuke manier was om MC Balotelli in mijn team te zetten en ik Di Natale graag op de CAM positie heb staan.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aguero is nou ook niet bepaald goedkoop, helemaal niet in het begin. Daar zou je dan ook last van moeten hebben, zo'n IF Draxler zou maar 15k kosten.
Verder zeggen goals/per wedstrijd mij niet zoveel aangezien dat voor iedereen anders is.
huh RvP heeft geen linksquote:Op maandag 27 mei 2013 18:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, maar het speelt zeker een rol. Van een spelers die 20x meer waard is verwacht je een hoop meer en omdat dat uitbleef wekte dit toch wel wat frustratie bij mij op.
Heb mijn teams al vaak genoeg gepost maar dit zijn naar mijn mening de beste teams in FUT dit jaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle spitsen lopen gemiddeld 1 op 1 en de rest van het team pakt ook nog wel eens een doelpuntje mee. Alles bij elkaar scoor ik meer dan 3 doelpunten per wedstrijd.
hij heeft juist geen rechtsquote:
Ben je een boswachter?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:27 schreef Patje1987 het volgende:
Net even lekker wezen fietsen bij mij in de buurt
[ afbeelding ]
Helaas niet, zou beter zijn de hele dag beetje FIFA spelen in je hutje in het bos en af en toe kijken of de eekhoorns nog voer hebben.quote:
Op een waterfiets?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:27 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is dat? Hoefsven of de afgraving?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:27 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nee dit is bij Elshout.quote:
Ja! ga ik naakt zwemmenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je er dan naar toe als je weet waar het is?
http://goo.gl/maps/4i2Y5quote:
Zo'n flikkertje is hij wel!1quote:Op maandag 27 mei 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je er dan naar toe als je weet waar het is?
Konko mooiquote:Op maandag 27 mei 2013 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ook water op Rotterdam Zuid hoor. Beetje patserig doen over een plas water
Hij is niet grappigquote:Op maandag 27 mei 2013 18:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Kon er zelf wel om lachen maar het is voor het eerste dat ik geen 1 like ergens voor krijg. Jullie zijn mijn testpanel.... Begrijp je hem? Te moeilijk? Of gewoon niet grappig?
[ afbeelding ]
De 3-0 nederlaag tegen de MLS silvers was veel grappiger dan dit.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Kon er zelf wel om lachen maar het is voor het eerste dat ik geen 1 like ergens voor krijg. Jullie zijn mijn testpanel.... Begrijp je hem? Te moeilijk? Of gewoon niet grappig?
[ afbeelding ]
Beter DM'en ze elkaar (hij en DS2)quote:Op maandag 27 mei 2013 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil niet onbeleefd zijn.. Maar volgens mij interesseert het niemand iets
Ik was het toevallig aan het zien dus het interesseert mij ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil niet onbeleefd zijn.. Maar volgens mij interesseert het niemand iets
Waar is dat op Rotterdam Zuid ?, ik woon in Beverwaard, Rotterdam Ijsselmondequote:Op maandag 27 mei 2013 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ook water op Rotterdam Zuid hoor. Beetje patserig doen over een plas water
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was het toevallig aan het zien dus het interesseert mij ook.
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beter ga jij nog wat extra sambal brengen
Weet ik, had je al een keer gezegdquote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar is dat op Rotterdam Zuid ?, ik woon in Beverwaard, Rotterdam Ijsselmonde
Srry man wou niet op je pikkie trappen.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O nee het gaat een keer over voetbal dus dan mag het niet meer.
bij de Slinge buurt ? of in de richting van Pendrecht/Charloisquote:Op maandag 27 mei 2013 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik, had je al een keer gezegdIk in Rotterdam Zuidwijk
Om de hoek bij winkelpromenade Zuidwijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar is dat op Rotterdam Zuid ?, ik woon in Beverwaard, Rotterdam Ijsselmonde
Pendrecht.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
bij de Slinge buurt ? of in de richting van Pendrecht/Charlois
Idd aan de slinge, maar dan niet aan de kant van Pendrecht en Charlois, maar aan de andere zijde van het Metro station. Bij Spartaan 20 in de buurt, weet niet of je die club kentquote:Op maandag 27 mei 2013 18:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
bij de Slinge buurt ? of in de richting van Pendrecht/Charlois
Jazeker dat ken ik. Ik ben ook in de buurt opgegroeid. Woonde vroeger altijd in de burgte waar ze een aantal jaren geleden die flats hebben gesloopt en waar nu allemaal nieuwe laagbouw huizen staan. Daar heb ook vroeger mijn basisschool gestaanquote:Op maandag 27 mei 2013 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Idd aan de slinge, maar dan niet aan de kant van Pendrecht en Charlois, maar aan de andere zijde van het Metro station. Bij Spartaan 20 in de buurt, weet niet of je die club kent
quote:
Dat is duidelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De 3-0 nederlaag tegen de MLS silvers was veel grappiger dan dit.
Dat deed je ook niet.quote:
staan ze al op de usb?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat deed je ook niet.
Crystal Palace dus gepromoveerd, dat betekent dat we die cheerleaders in de rust nu in de BPL te zien krijgen
Oei, dat was geen beste wijk daar. Nu wel beter geloof ik met al het nieuwbouwquote:Op maandag 27 mei 2013 18:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jazeker dat ken ik. Ik ben ook in de buurt opgegroeid. Woonde vroeger altijd in de burgte waar ze een aantal jaren geleden die flats hebben gesloopt en waar nu allemaal nieuwe laagbouw huizen staan. Daar heb ook vroeger mijn basisschool gestaan
Ik heb er nooit geen last van gehad ofzo. Toen ik 11 jaar was ben ik verhuisd naar vreewijk met mijn ouders. en sinds 7 jaar woon ik samen met me vriendin in beverwaard. heb wat verhuisd in me levenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oei, dat was geen beste wijk daar. Nu wel beter geloof ik met al het nieuwbouw
Ziet er mooi uit inderdaad! Is er al meer over bekend?quote:
Ja die lijkt me ook wel tof, ik vind het zowiezo wel tof al die race spellen, einde van de week komt Grid 2 uitquote:
Binnenkort kopen dan. En een racegame denk ik. Iemand een goede racegame?quote:
Gran Turismo 5 of Grid 2quote:Op maandag 27 mei 2013 18:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Binnenkort kopen dan. En een racegame denk ik. Iemand een goede racegame?Er zijn er enorm veel.
Uiteraard. Stort jij de helft nog terug binnenkort of betaal jij de volgende?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij de huur nog betaald voor de aanlegplek van ons jacht van afgelopen maand?
GT5 begin ik niet aan, want dan mag ik eerst een week lang updaten.quote:
Arcadequote:Op maandag 27 mei 2013 18:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
GRiD 2 als je van arcade houdt, GT5 als je realisme wilt.
Dat klopt helemaalquote:Op maandag 27 mei 2013 18:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
GRiD 2 als je van arcade houdt, GT5 als je realisme wilt.
Haha, ik ben alweer aan mijn 5e huis toe. En dan heb ik mijn ouderlijk huis niet eens meegerekendquote:Op maandag 27 mei 2013 18:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit geen last van gehad ofzo. Toen ik 11 jaar was ben ik verhuisd naar vreewijk met mijn ouders. en sinds 7 jaar woon ik samen met me vriendin in beverwaard. heb wat verhuisd in me leven
ja man, erg vetquote:
Tja als de hele xbox crew hem gaat halen dan moet ik wel bezwijken onder de groepsdruk... Maar nu zeg ik dat ik hem waarschijnlijk niet ga halen.quote:
Er is wel nog 1 belangrijk punt dat ik ben vergeten en dat je gaat overhalen 'm toch te kopen: het schademodel.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja als de hele xbox crew hem gaat halen dan moet ik wel bezwijken onder de groepsdruk... Maar nu zeg ik dat ik hem waarschijnlijk niet ga halen.
Ik heb ze gisteren gehaald. Maar er valt echt geen pijl op te trekken. BPL waren ze op de eerste avond het goedkoopste, daarna duurder en in de TOTS Bundesliga zijn de TOTS BPL weer vreselijk gecrasht. TOTS Bundesliga heeft weer een heel ander verloop dan de BPL in de release week.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:04 schreef Nystiq het volgende:
Wanneer kopen jullie je TOTS Bundesliga spelers?
Ik hoop dat die 50k packs vandaag nog komen. Vorige week waren ze er wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren gehaald. Maar er valt echt geen pijl op te trekken. BPL waren ze op de eerste avond het goedkoopste, daarna duurder en in de TOTS Bundesliga zijn de TOTS BPL weer vreselijk gecrasht. TOTS Bundesliga heeft weer een heel ander verloop dan de BPL in de release week.
Koffiedik kijken dus. Ik ben geneigd om te zeggen dat wanneer er woensdag een sterk TOTS uitkomt, de BL prijzen nog wat kunnen zakken. Al zijn de prijzen nu niet ongunstig op zich.
Ik vind andere spellen ook wel leuk maar als ik speel is het eigenlijk altijd met iemand anders en dan is het in 90% van de gevallen FIFA.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind alleen Fifa leuk. De rest van de games heeft toch geen lang leven bij mij.
jupquote:
Schademodellen zijn wel leuk, zal er zo even naar kijken. Bij Horizon heb je alleen cosmetische schade, dat heb ik gelijk uitgezet want dat is echt compleet zinloos.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er is wel nog 1 belangrijk punt dat ik ben vergeten en dat je gaat overhalen 'm toch te kopen: het schademodel.
Je moet voor de grap even een video bekijken van het schademodel in GRiD 1, GT4/5 en Forza 3/4. You'll be amazed.
Als m'n moeder roept dat het eten klaar is.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:04 schreef Nystiq het volgende:
Wanneer kopen jullie je TOTS Bundesliga spelers?
Maar dan is het complete gevoel van realisme wel weg vind ik. Forza en GT zijn beide geweldige racegames, maar GRID verslaat ze beiden als ik kijk naar hoeveel lol ik aan die game beleefd heb.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Schademodellen zijn wel leuk, zal er zo even naar kijken. Bij Horizon heb je alleen cosmetische schade, dat heb ik gelijk uitgezet want dat is echt compleet zinloos.
Nee maar van de reviews die ik heb gelezen is hij kut vanwege zijn workratesquote:Op maandag 27 mei 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
Farfan vond ik een farce. Maar weer verkocht. Heeft heel toevallig iemand TOTS Muller al uitgeprobeerd?
Tis ook gewoon allemaal kut hequote:Op maandag 27 mei 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
Farfan vond ik een farce. Maar weer verkocht. Heeft heel toevallig iemand TOTS Muller al uitgeprobeerd?
Ohja, high/high zie ik inderdaad. Dat is dan ook weer niet ideaal.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:22 schreef quer het volgende:
[..]
Nee maar van de reviews die ik heb gelezen is hij kut vanwege zijn workrates
Dat is toch juist fijn op RM?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, high/high zie ik inderdaad. Dat is dan ook weer niet ideaal.
Ja, tot nu toe vind ik alleen Fellaini, Cazorla, Reus, Lewa en Boateng fijn. Gotze vind ik ook nog maar zo zoquote:
Die cap vind ik wel dopequote:Op maandag 27 mei 2013 19:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://shop.ksiolajidebt.com/
Wat een kut kleren zeg
Kutte van Farfan is dat hij vaak moe is, en daardoor nooit van zn hoge pace gebruik kan maken. Dan zal Muller dat ook wel hebben als hij constant maar aan het rennen is tussen verdediging en aanval?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is toch juist fijn op RM?
Maar Maver zal hem wel hebben gehad lijkt me zo.
Ik ga Benteke ook weer verkopen, prima speler hoor, maar niet voor 400 kquote:Op maandag 27 mei 2013 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe vind ik alleen Fellaini, Cazorla, Reus, Lewa en Boateng fijn. Gotze vind ik ook nog maar zo zo
Zelf vind ik de manier waarop auto's rijden belangrijker als het gaat om realisme, vooral omdat ik botsingen altijd probeer te voorkomen. Ik heb Grid 1 nog geen 20 minuten gespeeld, toen was ik er al weer klaar mee. De manier waarop de auto's rijden riep bij mij een hoop vragen en frustratie op. Maar ben wel benieuwd naar Grid 2, als er zoveel mensen zo positief over zijn dan moet er toch iets mee zijn. Waar rook is...quote:Op maandag 27 mei 2013 19:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar dan is het complete gevoel van realisme wel weg vind ik. Forza en GT zijn beide geweldige racegames, maar GRID verslaat ze beiden als ik kijk naar hoeveel lol ik aan die game beleefd heb.
geen idee,vind het ook niet tofquote:
Wat vind jij van TOTS Muller?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
geen idee,vind het ook niet tof, hopelijk maakt EA nog wat bekend voor 20.00 uur en anders is er weer geen happy hour
Ik heb em op RM gehad maar ik vond hem maar bagger, Farfan is beter in mijn ogen, veel beter zelfs, nu ben ik maar weer naar 4321 opgestapt, misschien muller ook eens testen op RF, kijken hoe hij het dan doetquote:
quote:
Thanksquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:31 schreef quer het volgende:
Nu alleen nog djeetje en quer die moeten uitoggen
Shaqiriiii, scheelt ej ook n og eens coins!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, high/high zie ik inderdaad. Dat is dan ook weer niet ideaal.
Had wel weer genoeg van Lukaku jaquote:Op maandag 27 mei 2013 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb hem alweer ruim een dag, maar niemand die iets gemerkt had.
[..]
Thanks![]()
De jouwe mag er ook zeker wezen
Dit is meer Pallaz praatquote:
Niet over een UI, maar deze zin zal vaker daar zijn uitgesproken dan hierquote:
Geen ideequote:Op maandag 27 mei 2013 19:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet over een UI, maar deze zin zal vaker daar zijn uitgesproken dan hier
Ja hoe leg je dan uit dat je die tent wel kentquote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee. Liep laatst van school naar het station met een paar klasgenoten en toen werd die naam ineens genoemd
. Moest gelijk aan #teamuvt denken
KOEKOEK wat een kut neger overigensquote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jan Kooiemans kijkt ook vaak naar Sierd de Vos
#TeamUvt#stamkroeg#Pallazisnumberonequote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee. Liep laatst van school naar het station met een paar klasgenoten en toen werd die naam ineens genoemd
. Moest gelijk aan #teamuvt denken
Heb er niks over gezegd. Ging volgens mij over een hotel die we moeten bezoeken om een interview te houdenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja hoe leg je dan uit dat je die tent wel kent
Hoe kan je nou weer naar Sierd de vos kijken? Hebben ze tegenwoordig de hele wedstrijd zijn kop onderin beeld??quote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jan Kooiemans kijkt ook vaak naar Sierd de Vos
Naar dat Travestieten hotelquote:Op maandag 27 mei 2013 19:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb er niks over gezegd. Ging volgens mij over een hotel die we moeten bezoeken om een interview te houden. Die zou daar in de buurt zitten
Ja hahahahahaohaoahohhihihquote:Op maandag 27 mei 2013 19:41 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weer naar Sierd de vos kijken? Hebben ze tegenwoordig de hele wedstrijd zijn kop onderin beeld??
Is al bekend dat die hele divisie erin komt ?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Transferseizoen is vroeg begonnen in Turkije. Vooral de transfer van Emenike word veel besproken, en een rentree bij Fener lijkt dichtbij te zijn.
In FUT14 beginnen met een Süper Lig elftal.
Komt heel Turkije nu in FUT 14?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Transferseizoen is vroeg begonnen in Turkije. Vooral de transfer van Emenike word veel besproken, en een rentree bij Fener lijkt dichtbij te zijn.
Nee sowieso niet.quote:
Bah, als straks ook nog alle Turken met Emenike gaan spelen kunnen we FUT 14 beter opdoeken.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Ja, is laatst door iemand in de TFF bevestigd.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is al bekend dat die hele divisie erin komt ?
Dat ligt aan de andere kant van stratumseind ja, zit wel een klein kilometertje tussen. Dus is zeker niet echt dichtbij de Pallazquote:Op maandag 27 mei 2013 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee sowieso niet.
We moeten naar Pullman, maar dat ligt niet eens heel erg dichtbij, dus vraag me af hoe ze er op kwamen.
Waren allemaal vrouwenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ligt aan de andere kant van stratumseind ja, zit wel een klein kilometertje tussen. Dus is zeker niet echt dichtbij de Pallaz
Wat een homo's die gasten dan
Kan nog steedsquote:Op maandag 27 mei 2013 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waren allemaal vrouwen
Edit: omdat Pallaz onderwerp. Het zijn nog steeds vrouwen. Nooit veranderd.
Ja, maar jij zou ook geld betalen voor een pluchen olifant, dus dat zegt niet zoveel.quote:
Vorige week al.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kevin, jij zocht boxjes tochBavaria heeft die Boxjes vanaf deze week in de winkels liggen
Ik heb wel smaak hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar jij zou ook geld betalen voor een pluchen olifant, dus dat zegt niet zoveel.
Oh bij ons nog niet majaquote:Op maandag 27 mei 2013 19:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Vorige week al.
Heb er nu 1tje bevalt me wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |