quote:
yepquote:Op maandag 27 mei 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat heeft geen zin, je neus vormt zich ten eerste pas in je puberteit en ten tweede zijn je neus en oren de enige twee lichaamsdelen die je hele leven blijven groeien.
gewoon een beetje bijsnijdenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is een goeie neus voor Mount Rushmore!
What are thisquote:Op maandag 27 mei 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Google ik op "grote neus", krijg ik een albino-aziaat![]()
[ afbeelding ]
Dat is een psycho killer, dat zie je meteen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op maandag 27 mei 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kun je neuskappertje spelenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:16 schreef Maisnon het volgende:
Die laatste als je daarin knijpt komt er als een soort play doh machine van die zooi uit die porien
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:16 schreef Maisnon het volgende:
Die laatste als je daarin knijpt komt er als een soort play doh machine van die zooi uit die porien
ik lurk even mee maar KOTSquote:Op maandag 27 mei 2013 15:16 schreef Maisnon het volgende:
ieeeuwquote:Op maandag 27 mei 2013 15:16 schreef Maisnon het volgende:
Whut.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook even zeggen dat een kleine neus ook niet alles is!
[ afbeelding ]
quote:Mao Murakami, also known by her stage name Strong Machine 2 , is a Japanese J-pop dancer known for her robotic and machine-like dance-style. She currently lives with her family in a Buddhist temple. Her father, who is a priest at the temple, is also known by his stage name of Strong Machine 1. The two often team up to perform.
Oh joy, dit wordt nog een leuke als jullie gaan samenwonenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:59 schreef megamandy het volgende:
Dalijk komt de ma van megatoby eten, en nu mag ik opruimen terwijl ik helemaal geen rotzooi gemaakt heb aangezien ik pas gisteravond hier was ivm werk
Datquote:Op maandag 27 mei 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dan loop je namelijk altijd elkaars rommel op te ruimen, was op te vouwen, bord in de vaatwasser te zetten en strontspetters uit de plee te poetsen.
Ik mocht niet helpen met poetsen terwijl mijn ouders langskwamen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:59 schreef megamandy het volgende:
Dalijk komt de ma van megatoby eten, en nu mag ik opruimen terwijl ik helemaal geen rotzooi gemaakt heb aangezien ik pas gisteravond hier was ivm werk
Ik weet bij de meeste van die subnaampjes nog een band te noemen zonder te kijken ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kiek! http://en.wikipedia.org/wiki/Heavy_metal_subgenres
Hier word je helemaal vrolijk van![]()
![]()
![]()
Behalve nu metal; want die had je net ontdektquote:Op maandag 27 mei 2013 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet bij de meeste van die subnaampjes nog een band te noemen zonder te kijken ook.
Onze administratie gaat altijd haar parfum opnieuw spuiten.... en het is heul geen goeie parfumquote:
Nee, ik "ontdekte" een redelijk recente band die er nog aan doet.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Behalve nu metal; want die had je net ontdekt
Nee?
Ik begin er niet aan.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan niet eens normaal meer adem halen
Ik vind dat zo mogelijk nog erger dan kebab-etersquote:Op maandag 27 mei 2013 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Onze administratie gaat altijd haar parfum opnieuw spuiten.... en het is heul geen goeie parfum![]()
Gelukkig is ze er maar 1x in de week en zit ze tegenwoordig aan de andere kant
Welkom in mijn wereld!quote:Op maandag 27 mei 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan niet eens normaal meer adem halen
Ik bedenk me net dat die subgenres nog zo'n extreem 'prikkelend' agressief gevoel bij me naar boven brengtquote:Op maandag 27 mei 2013 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik "ontdekte" een redelijk recente band die er nog aan doet.
Vooral omdat het de combi alleen maar erger maaktquote:Op maandag 27 mei 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ruik nog liever je negerzweet dan dat mijn snotklieren opzwellen van je deodampen!
Nee dat is geen trash metal, dat is speed metalquote:Op maandag 27 mei 2013 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat die subgenres nog zo'n extreem 'prikkelend' agressief gevoel bij me naar boven brengtNet als dat iemand zegt: 200% ingezet voor...
Ik wil die dan zo velen patsen geven
![]()
![]()
Vroeger was dat best erg met mijn neven die ook heel stoer alle genres kon en ik dan een band noemde en die onder de categorie heavy metal plaatste..... Wat zij dan persé moesten corrigeren... ARRGHH SCHOPPEN KRABBEN BIJTEN ALLES
Misschien is daar mijn haat van ontstaanKutpubers
fuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat is geen trash metal, dat is speed metal
Het enige nuttige eraan is dat ik sommige bands gewoon meteen kan ontwijken. Geen grind voor mij, kthxbai.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat die subgenres nog zo'n extreem 'prikkelend' agressief gevoel bij me naar boven brengtNet als dat iemand zegt: 200% ingezet voor...
Ik wil die dan zo velen patsen geven
![]()
![]()
Vroeger was dat best erg met mijn neven die ook heel stoer alle genres kon en ik dan een band noemde en die onder de categorie heavy metal plaatste..... Wat zij dan persé moesten corrigeren... ARRGHH SCHOPPEN KRABBEN BIJTEN ALLES
Misschien is daar mijn haat van ontstaanKutpubers
Je hebt bami toch uitgenodigdquote:Op maandag 27 mei 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk overigens wel dat wij ook gluurders gaan krijgen. Ondanks het feit dat we echt beheurlijk veel gasten hebben
Niet voor de hele avond.quote:
nee, true.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet voor de hele avond.
Daar ben ik één keer ingetrapt. Dafuque.
Mensen die dat doen moeten soberzo dood. Maakt niet uit uit welke hoek ze komen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is geen house, dat is electro-wave step
Naja, hij nodigt in het weekend mensen uit en dan mag ik dat maandag snel snel opruimenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dan loop je namelijk altijd elkaars rommel op te ruimen, was op te vouwen, bord in de vaatwasser te zetten en strontspetters uit de plee te poetsen.
Tegenwoordig is het ook elektro-wave dubstep base drop core scene pop !quote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is geen house, dat is electro-wave step
Wij hebben wall-e terugquote:Op maandag 27 mei 2013 16:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja, hij nodigt in het weekend mensen uit en dan mag ik dat maandag snel snel opruimenHAd hij ook gister kunnen doen.
Vind het helemaal niet erg om te stofzuigen of wat dan ook normaal want dan maak ik ook rommel.
Probeerde trouwens net te stofzuigen maar dat ding heeft geen zuigkrachtVoel helemaal niets als ik mijn hand er tegenaan hou.
Datquote:Op maandag 27 mei 2013 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou het gewoon bij pokkeherrie en homohouse.
Nee, da's death.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
"Wat is het genre"
DOOD!111 DOOD IS HET GENRE!111![]()
Zou je ook vaste hebben?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:31 schreef megamandy het volgende:
ambient, liquid dubstep, minimal, trap, goa etc. etc. ik snap er niets van
Ik weet vooral dat ik het niet wil weten.quote:
NU WIL IK HET GODVERDOEME WETEN OOKquote:Op maandag 27 mei 2013 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet vooral dat ik het niet wil weten.
zoals gangnam stijl?quote:
Gewoon homohousequote:Op maandag 27 mei 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NU WIL IK HET GODVERDOEME WETEN OOK
[..]
zoals gangnam stijl?
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik herken de volgende genres:
Jazz
Klassiek
House
Rock
Metal
"Negermuziek" (ruim interpreteerbaar, al zijn het tegenwoordig ook veel blanken)
Nederlandstalige smartlappen
Normaal Nederlandstalig
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand een Lindy-bob jurk kopen?
Ik moet eens reëel zijn, ik ga dat ding nooit aantrekken omdat hij gewoon niet mooi zit rond m'n tetten...
Nope, net geprobeerd...quote:
Ja ik vind het op alle foto's dus lillek, dus dan hoef ik ze ook niet te delenquote:
Karma.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
en nu heb ik het natuurlijk zwaar in mijn hooft
ICH BIN WIE DUUHUUU
*nanana*
WIR SIND WIE SAND UND MEER
UND DARUM BRAUCH ICH DICH SO SEHR
De bewerking daarvan is eurodancequote:Op maandag 27 mei 2013 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
en nu heb ik het natuurlijk zwaar in mijn hooft
ICH BIN WIE DUUHUUU
*nanana*
WIR SIND WIE SAND UND MEER
UND DARUM BRAUCH ICH DICH SO SEHR
Ik hoor hetquote:Op maandag 27 mei 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Hier eros ramasoti dinges op de radio
UNA PASTA E PIZZA CALZONEEEEEE... DUDUDUDUDUUUUU
Like duhquote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef megamandy het volgende:
Een van de betere genres blijft natuurlijk wel happy hardcore.
quote:
En zelfs daarmee zit die jurk dus niet mooiquote:
Balenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zelfs daarmee zit die jurk dus niet mooi.
Groter is echt niet haalbaar
Ja ik weet niet wat het is, maar iedere keer dat ik hem aan trek merk ik dat ik een reden vind om een andere jurk aan te trekkenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BalenDan zal ie bij mij ook niet goed zitten vrees ik
Niet dat ik nog een jurk hoef... of nodig heb... of...
Kudtquote:Op maandag 27 mei 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Hier eros ramasoti dinges op de radio
UNA PASTA E PIZZA CALZONEEEEEE... DUDUDUDUDUUUUU
idemquote:
?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
idem![]()
poging om er overheen te komen: "TAAAAA TATA TAAAA TATA TA TA TAAAAAAA, TAAAAA TATA TAAAA TATA TAAAAAAA"
Die zit niet in mijn assortiment.quote:
Die schrappen we dus van de wishlist af dan...quote:Op maandag 27 mei 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand een Lindy-bob jurk kopen?
Ik moet eens reëel zijn, ik ga dat ding nooit aantrekken omdat hij gewoon niet mooi zit rond m'n tetten...
Ja het kan ook aan mijn postuur liggen, smalle schouders en brede taille, dat dat gewoon niet werkt.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die schrappen we dus van de wishlist af dan...
Ja ik ben wel net andersom gebouwdquote:Op maandag 27 mei 2013 19:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja het kan ook aan mijn postuur liggen, smalle schouders en brede taille, dat dat gewoon niet werkt.
Welke maat heb je? Anders kan je hem ook gewoon een keer proberen tijdens een meet
Het is een maat 8, weet even niet meer of dat 34 of 36 is. Maar we kunnen altijd proberenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik ben wel net andersom gebouwdsmalle taille en iets bredere schouders. Uhm, van boven meestal 36.. wil 'm idd wel graag een keer proberen dan!
36quote:Op maandag 27 mei 2013 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is een maat 8, weet even niet meer of dat 34 of 36 is. Maar we kunnen altijd proberen.
Gewoon pas-sessie tijdens de bruiloft
Dat we zo naar de wc gaan en dat je dan in een andere jurk terugkomtquote:
Dat moet je dan eigenlijk doen als mensen al semi dronken zijn... "hedde gij nou een ander jurkske aan vrouwke?" "uhhhh nee?"quote:Op maandag 27 mei 2013 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat we zo naar de wc gaan en dat je dan in een andere jurk terugkomt![]()
Dat klinkt ook vermakelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben jullie enig idee hoe claustrofobisch klein de plee daar is? Ik zou me eerder verkleden in de vogelkooi
Doe het terwijl je een abc opdreunt, dan lijkt het part of the act!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou ja, omkleden midden in de feestzaal dus maar
Goeden plan!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe het terwijl je een abc opdreunt, dan lijkt het part of the act!
Zelfgemaakt?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
En dan nu, appelkaneelyoghurtijsexperiment!
En en en en?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
En dan nu, appelkaneelyoghurtijsexperiment!
Ik moet twee rondjes door het park anders dan is mn route te kortquote:Op maandag 27 mei 2013 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En en en en?
Morgen maar lopen, blijkbaar m'n knie toch iets te vast gezet afgelopen weekend.
Oh joy.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet twee rondjes door het park anders dan is mn route te kortLaten we hopen dat om 9uur er nog niet veel mensen zijn
Ja, naja ik hoop (en verwacht) dat er om 9 uur 's ochtends niet veel mensen (lees hangjeugd) in het park rondhangen, dus dat zal wel loslopenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh joy.
Gelukkig is mijn rondje nog net uitbouwbaar genoeg tot 5k.
Neuh, je zou verwachten dat die óf op school zijn óf in bed liggen.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, naja ik hoop (en verwacht) dat er om 9 uur 's ochtends niet veel mensen (lees hangjeugd) in het park rondhangen, dus dat zal wel loslopen
Plus ik heb geen psvshirt aan/bij me dan, dus minder commentaar hoop ik
Dit is in feite een groot koelelement dat alles binnen een paar minuten bevriest.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie het over speciale ijs dingeses of gewoon van die vormpjes met een stokje?
ermahgerd quanta kosta?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is in feite een groot koelelement dat alles binnen een paar minuten bevriest.
[ afbeelding ]
De mijne was 60 (want de tripel), maar ze zijn er ook kleiner en goeikoper. En ik heb de toolset nog.quote:
Oh redelijk 'duur' dus voor de leukquote:Op maandag 27 mei 2013 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne was 60 (want de tripel), maar ze zijn er ook kleiner en goeikoper. En ik heb de toolset nog.
Jup. Ik vond het 't waard, want in de zomer eet ik eigenlijk alleen maar ijs, maar echt goedkoop is 'ie niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh redelijk 'duur' dus voor de leuk
Ja als je het veel gebruikt, maar zulke dingen gebruik ik 3x en dan is de lol er vanafquote:Op maandag 27 mei 2013 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Ik vond het 't waard, want in de zomer eet ik eigenlijk alleen maar ijs, maar echt goedkoop is 'ie niet.
Dan zou ik het niet doen nee.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja als je het veel gebruikt, maar zulke dingen gebruik ik 3x en dan is de lol er vanaf
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of zou dat komen door mijn epic boob-picture?
Ik zeik er veel over, maar stiekem hou ik van mijn koesie-koesie-boobiesquote:Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]het is een teken dat je een borstvergroting moet nemen zodat je altijd epic boobies hebt.
Ach ja, ze zijn wel makkelijk. Maar als ik het geld had ging er toch echt een cup of 2 bij.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zeik er veel over, maar stiekem hou ik van mijn koesie-koesie-boobies
Hardloopschoenen of wat? Die Free Runs? En anders even hier in LIF in het sneakertopic kijken.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zag een meisje met supervette nikes in de stad lopen, nu zit ik allemaal sites af te zoeken maar ik kan niks vinden
Je wilt altijd wat je niet hebtquote:Op maandag 27 mei 2013 21:02 schreef megamandy het volgende:
Nou ik zou wel een cup B willen hebben anders. Ik word soms echt gek van ze
Ja, hoi.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Herkenbaar
Ik zou er ook wel een cupmaat bij willen. Dan is de boel net ff wat meer in verhouding.
Maar ja...duuuuuur
Nee gewone normale schoenenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hardloopschoenen of wat? Die Free Runs? En anders even hier in LIF in het sneakertopic kijken.
Hij kwam niet naar boven, kudtquote:Op maandag 27 mei 2013 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En en en en?
Morgen maar lopen, blijkbaar m'n knie toch iets te vast gezet afgelopen weekend.
Iets verkeerd gedaan of pech?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
Dus hele unit moeten ontdooien
Morgen weer ijzers.
Gewoon bij elke deurpost op tiethoogte twee uitsparingen makenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef Maisnon het volgende:
die van mij staan ver uit elkaar, als het zo doorgaat moet ik straks zijwaarts door de deur
De feeder.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
ErmnermnermL. Had net getrakteerd met ijsjes
Ook... Zit vast in de familiequote:
EUM EUM EUM....quote:
Auw! Ga dan ook gewoon synchroonzwemmen ofzo!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
En weer een klap gehad op mijn piercings hégvd
Ben ook paar keer goed gevallen op mijn rug en kont en elleboog in mijn nier opgevangenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Auw! Ga dan ook gewoon synchroonzwemmen ofzo!
Het is eigenlijk gewoon krassen maar dan anders!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ben ook paar keer goed gevallen op mijn rug en kont en elleboog in mijn nier opgevangen
It was AWESOME
Thehehe![]()
Goedgekeurd krassenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon krassen maar dan anders!
Ja, dan mag jij in mijn bek ruiken!!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goedgekeurd krassen![]()
Goed en nu maar even douchen want ik zweet uit alle poriën van mijn lijfgoeien lucht wel, iemand snuffen?
![]()
Ermnermnermquote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dan mag jij in mijn bek ruiken!!
Briljantquote:Als er nu een nieuw volkslied geschreven zou worden, zou het waarschijnlijk worden gecomponeerd door Guus Meeuwis of John Ewbank. De tekst – zo stel ik me voor – wordt op een ludiekere manier samengesteld. Namelijk als gezamenlijk project van álle Nederlanders, om iedereen erbij te betrekken. Het is immers een lied ván en vóór ons allemaal. Het ultieme publiekputten, als sociale cohesieproject. Ik weet bijna zeker dat het dan een slechte versie zal worden van ‘vijftien miljoen mensen’, omdat 2 mensen nu eenmaal beter over 15 miljoen kunnen schrijven dan 17 miljoen over 17 miljoen, maar hierover in een latere recensie meer. Het refrein wordt vast en zeker iets als “op je werk, in moskee of kroeg, doe maar normaal <pom pom pom> dan doe je al gééék genoeg.”
Om 20:30!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
SKJOE ik ben te lui om op Facebook te zoeken dus maar hierHOE laat moeten we er vrijdag zijn?
Ik heb nog wel een goed adresje!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]het is een teken dat je een borstvergroting moet nemen zodat je altijd epic boobies hebt.
Dat heb ik wel zo begrepen ja...quote:
Lolquote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een goed adresje!
Oh wait...
Vandaar mijn vraagquote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Anders verstoor je onze grande entree
Vraag je dat aan mij?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet ik een legging of een panty bij ballerina's?
En dan is je voornaamste taak in het leven om baby's te makenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Fak, over een uurtje of 89 ben ik mevrouw H
En eten voor mijn man te koken.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan is je voornaamste taak in het leven om baby's te maken
Ermahgerd!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Fak, over een uurtje of 89 ben ik mevrouw H
quote:
Ermahgerd visioenenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
En dan een gezellige partime-betrekking nemen en daarnaast op school helpen als luizenmoeder
Nee, ik zal m nog even aan herinneren.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb je al kennis gemaakt met je enige recht?en is de ketting al gemonteerd?
En Tupperware party's houden en werken voor AmWayquote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
En dan een gezellige partime-betrekking nemen en daarnaast op school helpen als luizenmoeder
Handiger is het om je bril te zoeken voor je je lenzen uitdoetquote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je zo je lenzen uitgooit en vervolgens je bril niet kan vinden.
Voordeel: Je mag chagrijnig doen. Luizenmoeders zijn me toch een partij chagrijnige wijvenquote:
Ja, zie feestboek.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Handiger is het om je bril te zoeken voor je je lenzen uitdoet!
Zit je nou mijn tante te dissenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En Tupperware party's houden en werken voor AmWay
Overblijf wordt tegenwoordig gedaan door kansarme en/of allochtone werklozenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gewoon niet werken en op school luizen- knutsel- computer- -boekenkaft en overblijfmoeder worden
Overblijfmamaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gewoon niet werken en op school luizen- knutsel- computer- -boekenkaft en overblijfmoeder worden
Wij wonen in Brabant, niet in de randstadquote:Op maandag 27 mei 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Overblijf wordt tegenwoordig gedaan door kansarme en/of allochtone werklozen
Die kwamen onze stoel ophalen vanmiddag.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij wonen in Brabant, niet in de randstadallochtonen wat zijn dat?
Wat is dezen? Dorpse inteelt boerin!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met oranje boesjequote:Op maandag 27 mei 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht vroeger dat turken e.d. Autochtonen waren want die kwamen met de auto
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht vroeger dat turken e.d. Autochtonen waren want die kwamen met de auto
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht vroeger dat Jehova getuigen mensen pijn wilden doen want wij moesten altijd achter de bank verstoppen van mn moeder
Dan de allochtoneautochtone werklozen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Godverdomme wij zitten met zn 2en hier vet hard te lachenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht vroeger dat Jehova getuigen mensen pijn wilden doen want wij moesten altijd achter de bank verstoppen van mn moeder
Overblijfmoeder zijn?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan de allochtone werklozen.
Midden op de dag 1,5 uur werken voor 4,50 per uur... Hoe aantrekkelijk!
(Ik moet nu niet te ver doorgaan, Fred heeft het ook gedaan).
Uit zetten en op mama wachten.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:37 schreef Diconnected het volgende:
Le fu de cv ketel lektder zit iets los maar wil er niet aan gaan zitten want met mijn geluk sloop ik het
TSO-medewerker heet het tegenwoordigquote:
Of 112 bellenquote:
Sjiek de friemel.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
TSO-medewerker heet het tegenwoordig
Ja al gedaan. Maar ik moet morgenochtend nog douchen want haar wassen en naar stage aaargh.quote:
tso?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
TSO-medewerker heet het tegenwoordig
De technisch onderwijs assistent moeder!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welke? De luizen, knutsel, computer, boekenkaft of overblijf versie?
Kleren hihahoquote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef Diconnected het volgende:
En ik weet nog steeds niet wat ik aanmoet vrijdag
Kleren.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef Diconnected het volgende:
En ik weet nog steeds niet wat ik aanmoet vrijdag
Ja ik ga even zoeken naar de noodlijn van die woningcoperationquote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien rammen ze je deur dan wel in met hun spierballen dico
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Snelheid vergaat met de jaren he. Tijd voor de nieuwe generatie.
Tussenschoolse opvangquote:
Kom jij uit een goed nest ja?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wij hadden vroegah een overblijf-tokkie met een tshirt met cartoons erop waar je haar BH doorheen zag. Maar het was een ongelofelijke elite-school, dus dat was voor ons eigenlijk de eerste kennismaking met tokkies. Ze was niet erg geliefd
Mijn moeder werkte, dus ik moest altijd overblijven en ik had er de schurft aan. Mijn broer had zich zo misdragen dat hij eraf geschopt was, toen ging ik dat ook proberen. Maar dat lukte dus niet, ik was te liefquote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nooit hoeven overblijvenik ben ook nooit op een creche/kinderopvang/dagverblijf geweest
Ik alleen als mama naar het ziekenhuis of een begrafenis moestquote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nooit hoeven overblijvenik ben ook nooit op een creche/kinderopvang/dagverblijf geweest
Moet ik je negeren?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Je hebt geen respect voor mijn grijze haren.
Ik was iets van 8 voordat ik erachter kwam dat gezinnen ook in een flat kunnen wonen in plaats van gewoon in een huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |