quote:
yepquote:Op maandag 27 mei 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat heeft geen zin, je neus vormt zich ten eerste pas in je puberteit en ten tweede zijn je neus en oren de enige twee lichaamsdelen die je hele leven blijven groeien.
gewoon een beetje bijsnijdenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is een goeie neus voor Mount Rushmore!
What are thisquote:Op maandag 27 mei 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Google ik op "grote neus", krijg ik een albino-aziaat![]()
[ afbeelding ]
Dat is een psycho killer, dat zie je meteen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op maandag 27 mei 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kun je neuskappertje spelenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:16 schreef Maisnon het volgende:
Die laatste als je daarin knijpt komt er als een soort play doh machine van die zooi uit die porien
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:16 schreef Maisnon het volgende:
Die laatste als je daarin knijpt komt er als een soort play doh machine van die zooi uit die porien
ik lurk even mee maar KOTSquote:Op maandag 27 mei 2013 15:16 schreef Maisnon het volgende:
ieeeuwquote:Op maandag 27 mei 2013 15:16 schreef Maisnon het volgende:
Whut.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook even zeggen dat een kleine neus ook niet alles is!
[ afbeelding ]
quote:Mao Murakami, also known by her stage name Strong Machine 2 , is a Japanese J-pop dancer known for her robotic and machine-like dance-style. She currently lives with her family in a Buddhist temple. Her father, who is a priest at the temple, is also known by his stage name of Strong Machine 1. The two often team up to perform.
Oh joy, dit wordt nog een leuke als jullie gaan samenwonenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:59 schreef megamandy het volgende:
Dalijk komt de ma van megatoby eten, en nu mag ik opruimen terwijl ik helemaal geen rotzooi gemaakt heb aangezien ik pas gisteravond hier was ivm werk
Datquote:Op maandag 27 mei 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dan loop je namelijk altijd elkaars rommel op te ruimen, was op te vouwen, bord in de vaatwasser te zetten en strontspetters uit de plee te poetsen.
Ik mocht niet helpen met poetsen terwijl mijn ouders langskwamen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:59 schreef megamandy het volgende:
Dalijk komt de ma van megatoby eten, en nu mag ik opruimen terwijl ik helemaal geen rotzooi gemaakt heb aangezien ik pas gisteravond hier was ivm werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |