ow..wacht, heb je mij ooit dan genegeerdquote:Op maandag 27 mei 2013 19:01 schreef Ambipur het volgende:
Montelly. Doe normaal of ik ga je weer negeren, hoor.
De bedoeling is toch semi-verontwaardigd doen?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Oei, ik wist niet dat het je zo dwars zou zitten.
Dqod waar ben je, heb de hele dag hard gewerkt en sta stijf van testosteronquote:
Ze zit hier op de bank met haar nattigheid het leer te verpesten.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dqod waar ben je, heb de hele dag hard gewerkt en sta stijf van testosteron.
Jij mag reageren zoals je wiltquote:Op maandag 27 mei 2013 19:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De bedoeling is toch semi-verontwaardigd doen?
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik word er wild van, die dampende baklava-oven van haar.
ik heb nog dolma liggen van mijn moederquote:Op maandag 27 mei 2013 19:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh ok
Montelly, wat voor Turks iets eten we vandaag?
Ooooh lekker! Met yoghurt!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb nog dolma liggen van mijn moeder
Ik vind het niets.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:08 schreef Montelly het volgende:
btw onderweg deze gehaald, mijn zomerschoentjes collectie is weer aangevuld.
[ afbeelding ]
ik zeg eerlijk, ik haal die bladeren altijd wegquote:Op maandag 27 mei 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooooh lekker! Met yoghurt!
Ikke kofte uit de grillpan. Met aardappelpuree.
kan jij goed koken trouwens?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooooh lekker! Met yoghurt!
Ikke kofte uit de grillpan. Met aardappelpuree.
tieft eens op met deze derde wereld taal.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:10 schreef krioro het volgende:
Canimin içi, böyle şeyler yalnizca romanlarda ozur.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:11 schreef wise het volgende:
[..]
tieft eens op met deze derde wereld taal.
quote:
quote:
Zelfs je vader vindt je een penswijf. Ga je er wat aan doen?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
Sooo. Mijn diss van vandaag heb ik ook te pakken... Wat een fijne dag om door mijn papa uitgemaakt te worden voor vetklep.
Lieve schat zulke dingen komen alleen in romans voor? Die ozur moet vast olur zijn?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:10 schreef krioro het volgende:
Canimin içi, böyle şeyler yalnizca romanlarda ozur.
wat heb je gemaakt?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Anderen vinden van welWat ik nu aan 't eten ben is iig lekker.
Je leest nieeeeet.quote:
Ja klopt, typfoutje. =$quote:Op maandag 27 mei 2013 19:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lieve schat zulke dingen komen alleen in romans voor? Die ozur moet vast olur zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |