daar is t nooit n goede dag voor volgens mij...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
Sooo. Mijn diss van vandaag heb ik ook te pakken... Wat een fijne dag om door mijn papa uitgemaakt te worden voor vetklep.
Ach ja.. Het was in het zonnetje in de tuin...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar is t nooit n goede dag voor volgens mij...
Wil je op me zitten dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent inderdaad zeer comfortabel, zitzak dat je d'r bent.
Sws is ieder manier van comfort van jou goed.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe ik toch, heel die smiley opgezocht en al.
Meisjes die zo'n broek dragen moeten echt kkhard worden geslagen.quote:
Dat zijn broeken die zijn afgeleid van de traditionele broeken in Turkije en omstreken. In 40 graden is het een genot.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Meisjes die zo'n broek dragen moeten echt kkhard worden geslagen.
Nee kkhard neukenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Meisjes die zo'n broek dragen moeten echt kkhard worden geslagen.
Hava atma.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef Montelly het volgende:
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaam..nu pas thuis, vandaag wordt een all-nighter, gezien de deadline morgenochtend 9 uur.![]()
No sleep voor deze alfa.
Zeer onvrouwelijk, wat mij betreft.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat zijn broeken die zijn afgeleid van de traditionele broeken in Turkije en omstreken. In 40 graden is het een genot.
Ik draag ze ook.
Ik word er wild van, die dampende baklava-oven van haar.quote:
quote:
ik snap jullie niet, hier zitten zat Ambie's, kijk daar ook eens even rond.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik word er wild van, die dampende baklava-oven van haar.
Om jou gerust te stellen: ik zou haar niet geven.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
ik snap jullie niet, hier zitten zat Ambie's, kijk daar ook eens even rond.
http://forums.hababam.nl/index.php
Nee moet je juist doen, ik ben van "hoe meer zielen, hoe meer vreugd"quote:Op maandag 27 mei 2013 18:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Om jou gerust te stellen: ik zou haar niet geven.
Maar ik wil zo graag standaarden hanteren en de labiele vrouwtjes links laten liggenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee moet je juist doen, ik ben van "hoe meer zielen, hoe meer vreugd"
DP geen probleemmoet ze wel kunnen handelen.
Om mijzelf gerust te stellen: godzijdank.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Om jou gerust te stellen: ik zou haar niet geven.
gwn verkr88 lolquote:Op maandag 27 mei 2013 18:57 schreef Montelly het volgende:
of zou ik haar claimen, dat is wel geiler eigenlijk
Doe niet alsof jij mijn type bent en een keuze hebtquote:Op maandag 27 mei 2013 18:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar ik wil zo graag standaarden hanteren en de labiele vrouwtjes links laten liggen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Om mijzelf gerust te stellen: godzijdank.
Oei, ik wist niet dat het je zo dwars zou zittenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe niet alsof jij mijn type bent en een keuze hebt![]()
Ik zou jou niet doen, jij mij niet. Case closed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |