Fucked up, G.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:46 schreef Adolecens het volgende:
Krijg net bericht dat een maatje van me van vroeger uit de kroeg vanmiddag dood is gevonden in zijn woning. Is de derde al uit onze vriendenclub van die tijd in een half jaar tijd die gewoon dood is...![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja bizar. Eerste weekend van december zijn er verschillend van elkaar 2 vriendinnen overleden, waarvan ik er met eentje een jaar mee heb samengewoond en nu hij.quote:
Hoezo oh wauw? Zo realiseer je je toch weer dat je van elke dag moet genieten als iemand die je kent op jongere leeftijd sterft?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow wauw..
Geen spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, maar van de dingen die je niet gedaan hebt. Doe je ding [ afbeelding ]
nm, je hebt gelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo oh wauw? Zo realiseer je je toch weer dat je van elke dag moet genieten als iemand die je kent op jongere leeftijd sterft?
Echt? Shit man. Maar dat is geen natuurlijke dood?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja bizar. Eerste weekend van december zijn er verschillend van elkaar 2 vriendinnen overleden, waarvan ik er met eentje een jaar mee heb samengewoond en nu hij.
Plaatje gezien?quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou,lekker dan![]()
Ik hoop op weinig shit
De eerste was de dochter van de eigenaar, spontane hersenbloeding, zaterdagnacht overleden.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? Shit man. Maar dat is geen natuurlijke dood?
Wel vaag. Zoveelhet is niet of jullie bejaarden zijn.
Damn. Dat is jong. Rouwen is kut.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De eerste was de dochter van de eigenaar, spontane hersenbloeding, zaterdagnacht overleden.
De tweede (mijn ex) had borstkanker, was genezen verklaard en die zondagochtend alsnog overleden.
Vandaag maatje met wie ik 3 jaar mee heb samengewerkt achter de bar, dood gevonden in huis, oorzaak nog onbekend.
Allemaal begin 30...
Je bent ook niet oud.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jawel, ik voel me alleen niet oud
Ik zeg: start een wetenschappelijk onderzoek ernaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:59 schreef tliciouz het volgende:
Hoe lang moet je aars haar wel niet zijn wil er van alles aan blijven plakken?
Zal mijn vriend vragen of hij voortaan zijn kont niet meer goed afveegt.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg: start een wetenschappelijk onderzoek ernaar.
Hier had ik even overheen gelezenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:52 schreef tliciouz het volgende:
Nu al spijt dat ik een rechte pony heb laten knippen.
Je moet natuurlijk wel meerdere proefpersonen hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zal mijn vriend vragen of hij voortaan zijn kont niet meer goed afveegt.
Het staat heel leuk, maar ik knipper nu 80x per seconde met mijn ogen omdat het in mijn wimpers hangt.quote:
Goed idee, wil jij mijn partner zijn in dit onderzoek?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel meerdere proefpersonen hebben.
Of je moet je vriend zijn konthaar scheren en dan iedere keer meten hoe lang het is en hoe veel er blijft hangen.
Ligt er toch maar net aan wat het is?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:10 schreef hezdunnah het volgende:
Als iets je raakt, is dat dan per se dat je verdrietig wordt of kan het ook zijn dat je heel erg er om lacht?
Uiteraard. Ik doe alles voor mijn naam in een onderzoeksblad.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed idee, wil jij mijn partner zijn in dit onderzoek?
Ja hier een vraag: heeft dit programma je geraakt. Ik moest er om lachen en niet huilen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ligt er toch maar net aan wat het is?
Over wel programma hebben we het nu?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja hier een vraag: heeft dit programma je geraakt. Ik moest er om lachen en niet huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |