quote:
Willem Holleeder aangehouden in groot onderzoek.
Willem Holleeder is maandagochtend opgepakt in een groot onderzoek naar georganiseerde misdaad, waaronder witwassen. Dat melden bronnen rond het onderzoek. Wat precies de verdenking is tegen de topcrimineel, is nog niet duidelijk.De politie houdt maandag een grote actie. Daarbij zijn invallen gedaan bij twee sportscholen in Beverwijk, in een penthouse in Hilversum en bij bedrijven op de diamantbeurs in Amsterdam-zuidoost.
Volgens een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) gaat het om een „operatie onder leiding van het Landelijk Parket tegen de georganiseerde misdaad”.
Ook de sportschool van vechtsporter Dick Vrij zou maandagochtend zijn doorzocht door de politie en FIOD. Vrij mishandelde in oktober vorig jaar topcrimineel Willem Holleeder op een terras in Amsterdam-Zuid.
Het OM wil verder nog geen details geven over de operatie.
http://www.telegraaf.nl/b(...)tukken_gepakt__.htmlDames en heren, bij deze presenteer ik u een OP met plaatje en bronvermelding over dit onderwerp.
Inderdaad is 'ex-crimineel' Willem-Holleeder opgepakt inzake een groot onderzoek naar de georganiseerde misdaad.
U zult het vast met mij eens zijn als ik u vertel dat de meest recente grootschalige fraude, en de georganiseerde misdaad, voor velen een doorn in het oog is.
Aangezien we dit niet zomaar kunnen én willen accepteren,

hopen we dat het grootschalig onderzoek in dezen het gewenste resultaat op zal leveren.
Rest ons niets anders dan het onderzoek af te wachten.