Goeie afleidingstactiek.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn 14cm hakjes weer eens aan. VELEN commentaar.
Maar het voordeel is wel dat ik dus geen trouwstressvragen meer rkijg. Score.
Dat zijn geen hakjes! Mijn hakken zijn nog niet binnen bij m'n afhaalpuntquote:Op maandag 27 mei 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maar het voordeel is wel dat ik dus geen trouwstressvragen meer krijg. Score.
Dat zijn wel hakjes!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zijn geen hakjes! Mijn hakken zijn nog niet binnen bij m'n afhaalpunt
mooiquote:Op maandag 27 mei 2013 12:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Goedwe zijn weer goedgekeurd vandaag.
Nee zo hoog zit ze nog niet gelukkigquote:Op maandag 27 mei 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tussen je ribben?
Ik schrok toen ik zag hoe hoog je al stond in de lijst in OUD
Er zitten in de dubbele versie vier stokjes al! In de enkele twee en in de tripel zitten er zes.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor dat ijsjesding heb je dan die extra stokjes nodig of niet?
What are this!@!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik zweet omdat zulk lekker weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zitten erbij, ik heb er zes bij de tripel.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor dat ijsjesding heb je dan die extra stokjes nodig of niet?
en dat dan nog een paar maanden langquote:Op maandag 27 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
ah mooi, een nieuwe zwangere, een nieuwe HOEOEOE gaat het met je
Ja echt, met zon en alles en warmquote:
nice! Een lekkere druktemaker dus nu alquote:
Handig!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maar het voordeel is wel dat ik dus geen trouwstressvragen meer krijg. Score.
Dit. En soberzo moet dat ding na twee rondes toch weer even de vriezert in, dus tijd zat om af te wassen.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
extra stokjes zijn alleen zinnig als je heel ver vooruit een grote voorraad moet maken voor een feestje of als je te lam bent om af te wassen
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik straks zwanger ben blokkeer ik je
Ik kan er ook geen avond op staan hoor, draag dit alleen op kantoor omdat velen zitten en heb ballerina's bij me voor onderwegquote:Op maandag 27 mei 2013 12:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Handig!
Ik hou het voorlopig wel bij 8 cm hakjes
Of ik hou het geheim en dan post ik zo een foto als mijn kint vier isquote:Op maandag 27 mei 2013 13:00 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Molo alvast 300 extra accounts gaat aanmaken
die van mij gaan al bijna naar groep 5 manquote:Op maandag 27 mei 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of ik hou het geheim en dan post ik zo een foto als mijn kint vier is![]()
![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen avond op staan hoor, draag dit alleen op kantoor omdat velen zitten en heb ballerina's bij me voor onderweg
ik neem de dubbele. En voor de accessoires kijk ik dan later wel. Ik had nog een verjaarscadeau tegoedquote:Op maandag 27 mei 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zitten in de dubbele versie vier stokjes al! In de enkele twee en in de tripel zitten er zes.
En accesoires kun je altijd later nog kopen
Zeker, dat is op de echo's ook wel duidelijk te zienquote:
pricelessquote:Op maandag 27 mei 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en dat je hont zo gaat schijten naast een vent die zit met z'n broek op z'n knieën.
Naast een gesticht wonen![]()
Het was net als een zonsverduistering.. Must not look directly at it!quote:
mits leuke huisgenootjes, is daar niks mis meequote:Op maandag 27 mei 2013 13:07 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam nog iets anders leuks net tegen qua kamers, een dubbele slaapkamer die ik dan huur, gedeelde woonkamer, 2 huisgenootjes, maar het is heel open en fris en licht, supergoeie keuken want de boel was verbouwd in 2010
En ik vind misschien huisgenootjes leuker dan dat ik er ineens in mn eentje zit... misschien maar even mailen
ik was er naast gaan zittenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was net als een zonsverduistering.. Must not look directly at it!
Dat deed de poetel min of meerquote:
Haha praktisch niks is meer privé van mij in de SCquote:Op maandag 27 mei 2013 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
mits leuke huisgenootjes, is daar niks mis mee
Wat is de reden dat jullie zo plots moeten verhuizen? Of is dat privé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |