Ja mijn auto is ook gezakt op de bijzondere verrichtingenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:36 schreef sunshine__ het volgende:
[..]
dan had waarschinlijk je auto verkeerd geparkeerd
belde juist om te informeren over mijn medische situatie want ik werd niet voldoende geinfrmeerd in het ziekenhuisquote:Op maandag 27 mei 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
Je gaat terwijl/omdat je je ziek voelt door je hersenkneuzing/hersentrauma/hersenschudding bellen en ruzie maken omdat je het niet helemaal eens bent over de terminologie?
Nou vind ik het opvallend dat degene aan de telefoon niet zelf bedacht heeft dat je niet helemaal lekker bij de les was, maar de mensen om je heen zouden ook beter moeten weten dan je zelf laten bellen.
Zou je onderhand niet eens gaan slapen, met je hersenbeschadiging?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:09 schreef sunshine__ het volgende:
[..]
belde juist om te informeren over mijn medische situatie want ik werd niet voldoende geinfrmeerd in het ziekenhuis
trouwens belde ook omdat ik 2x had bebraakt en duizelig was, wist bijna nix af van me situatie wist alleen dat ik hersenschudding heb gehad mijn vraag aan de seh was hoe erg het is en of er bijzondere afwijkingen was zoals kneuzing in de hersenenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:09 schreef sunshine__ het volgende:
[..]
belde juist om te informeren over mijn medische situatie want ik werd niet voldoende geinfrmeerd in het ziekenhuis
Het is hersenKNEUZING!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zou je onderhand niet eens gaan slapen, met je hersenbeschadiging?
ik slaap onregelmatig sinds de hersenschuddingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zou je onderhand niet eens gaan slapen, met je hersenbeschadiging?
En waarom wil je dan dat ze in je dossier "hersenkneuzing" gaan zetten als je het zelf ook maar een hersenschudding noem?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:17 schreef sunshine__ het volgende:
[..]
ik slaap onregelmatig sinds de hersenschudding
Omdat zijn advocaat het een hersentrauma noemtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:20 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En waarom wil je dan dat ze in je dossier "hersenkneuzing" gaan zetten als je het zelf ook maar een hersenschudding noem?
onze lieve assistente van seh zei dat hij geen kneuzing zag en heeft geconcludeerd dat ik de verzekering wil afzetten;)quote:
Als je belde over je medische situatie dan had je geen ruzie hoeven maken over de terminologie kneuzing vs trauma, en al helemaal niet interessant hoeven doen door het woordje "advocaat" te laten vallen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:09 schreef sunshine__ het volgende:
[..]
Kanonne zeg, je wist dat je een hersenschudding had en dan ga je het ziekenhuis bellen omdat je je zorgen maakt omdat je moest overgeven?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:16 schreef sunshine__ het volgende:
[..]
trouwens belde ook omdat ik 2x had bebraakt en duizelig was, wist bijna nix af van me situatie wist alleen dat ik hersenschudding heb gehad mijn vraag aan de seh was hoe erg het is en of er bijzondere afwijkingen was zoals kneuzing in de hersenen
ik belde niet om te horen dat ik hersenkneuzing heb sterker nog ik belde juist omdat ik harstikke ziek was en vreesde voor hersenkneuzing maar hij schreef heel wat andersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Omdat zijn advocaat het een hersentrauma noemt
Nee dat was het niet, TS post net boven je dat het een hersenschudding was maar dat hij moest bellen omdat hij zich (door het overgevenquote:
Ergo; de OP klopt niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:16 schreef sunshine__ het volgende:
[..]
trouwens belde ook omdat ik 2x had bebraakt en duizelig was, wist bijna nix af van me situatie wist alleen dat ik hersenschudding heb gehad mijn vraag aan de seh was hoe erg het is en of er bijzondere afwijkingen was zoals kneuzing in de hersenen
Nee, de assistente van de SEH zei dat hij geen kneuzing zag en heeft geconcludeerd dat je een drammert bent die met een advocaat dreigde.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:27 schreef sunshine__ het volgende:
[..]
onze lieve assistente van seh zei dat hij geen kneuzing zag en heeft geconcludeerd dat ik de verzekering wil afzetten;)
Nee, de advocaat noemt het een hersenkneuzing, de SEH telefoonpersoon een hersentrauma en TS noemt het uiteindelijk een hersenschudding waarbij hij door het overgeven wil weten of het geen hersenkneuzing is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Omdat zijn advocaat het een hersentrauma noemt
Je weet hier amper de verschillen tussen een hersenschudding, hersentrauma en hersenkneuzing, maar terwijl jij een hersenschudding had wist je niet voldoende van de diverse varianten hersentrauma om te weten dat overgeven niet ongewoon is, je vond het zelfs een reden tot bellen, maar je wist er wel genoeg vanaf om een hersenkneuzing te vrezen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:30 schreef sunshine__ het volgende:
[..]
ik belde niet om te horen dat ik hersenkneuzing heb sterker nog ik belde juist omdat ik harstikke ziek was en vreesde voor hersenkneuzing maar hij schreef heel wat anders
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, TS post net boven je dat het een hersenschudding was maar dat hij moest bellen omdat hij zich (door het overgeven) zorgen maakte en zich afvroeg of het geen hersenkneuzing was
[..]we zijn der bijna mensen na zoveel speculatie begint mijn verhaal beeld te krijgen
Ergo; de OP klopt niet.
de vermoeden van mijn advocaat moest ik niet zeggen dat zorgde voor misverstandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de advocaat noemt het een hersenkneuzing, de SEH telefoonpersoon een hersentrauma en TS noemt het uiteindelijk een hersenschudding waarbij hij door het overgeven wil weten of het geen hersenkneuzing is.
Conclusie; TS heeft de diagnose van de advocaat overgenomen, want dat komt het beste uit bij een letselschadezaak; de ergste variant.
Wat is er dan precies onwaar aan? Je hebt toch de telefoon erop gegooid omdat je het niet eens was met de co-assistent?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:48 schreef sunshine__ het volgende:
[..]
mijn bedoeling hiermee is dat ik de verlag wil laten verwijderen uit mijn medische dossier en een maatregelen dat ze de patienten deskundig moeten benaderen vervolgens geen verslagen opstellen met onwaarheden
Je hebt dus ruzie lopen maken om een term hersenkneuzing vs hersentrauma omdat je advocaat het vermoeden had dat je een hersenkneuzing had??quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:40 schreef sunshine__ het volgende:
[..]
de vermoeden van mijn advocaat moest ik niet zeggen dat zorgde voor misverstand
En dit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je belde over je medische situatie dan had je geen ruzie hoeven maken over de terminologie kneuzing vs trauma, en al helemaal niet interessant hoeven doen door het woordje "advocaat" te laten vallen.
Ik weet niet hoe snel jij een advocaat aan je bed had, maar het lijkt me sterk dat die aanwezig was toen je de diagnose kreeg.
ik vreesde voor hersenschudding!! hij zei ik zie geen hersenschudding ik zie alleen hoofdtrauma/hersenletsel dus vroeg ik nogmaal ik zei weet u het zeker want mijn huisarts en advocaat zei dat ik overdreven lang bewusteloos en bij een gewone hersenschudding niet zo lang kan duren vervolgens sloeg hij een anbeschofte en hoge toon en zei; ow dus u bent bezig met advocaat nu is het wel duidelijk ik werdt boos en heb de hoorn opgegooid vervolgens maakt hij verslag in de verslag staat zij is bezig met advocaat ze is dwingend en heeft aangegeven dat hij niet heeft gezegd wat ik wilde horen en darom ik de hoorn heb opgegooit hij heeft mijn medische klachten niet gemeld als hij zon goede verslag schrijver is die tot in de detail gaat warom heeft hij dan niet alles op geschreven? en wat bedoeld hij met( ik heb niet gezegt wat zij wilde horen en darom heeft de de hoorn opgegooit ) dit kan je alle kanten optrekken wat hij heeft geschreven is een subjectieve conclussie en is beledigend wat bedoel hij met deze zin?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet hier amper de verschillen tussen een hersenschudding, hersentrauma en hersenkneuzing, maar terwijl jij een hersenschudding had wist je niet voldoende van de diverse varianten hersentrauma om te weten dat overgeven niet ongewoon is, je vond het zelfs een reden tot bellen, maar je wist er wel genoeg vanaf om een hersenkneuzing te vrezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |