Zou haar doen. En hard.quote:Op maandag 27 mei 2013 03:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik faal weer eens met slapen, hier is Emma Watson voor jullie
[ afbeelding ]
Of heb je soms over Emma gedroomd?quote:Op maandag 27 mei 2013 03:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik faal weer eens met slapen, hier is Emma Watson voor jullie
[ afbeelding ]
10/10 zou een paraplu boven haar hoofd houden als het regentquote:
Doe ik altijdquote:Op maandag 27 mei 2013 03:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Of heb je soms over Emma gedroomd?.
Mooie foto trouwens.
10/10 zou voor haar tampons kopen?quote:Op maandag 27 mei 2013 03:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10/10 zou een paraplu boven haar hoofd houden als het regent
Dus nooit over mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou ze persoonlijk naar binnen schuivenquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 03:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus nooit over mij?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
9/10 zou mijn jas aan haar geven als het koud isquote:Op maandag 27 mei 2013 03:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10/10 zou een paraplu boven haar hoofd houden als het regent
Ieuw... dat lijkt me dus niks he. Iemand anders z'n vieze handen vingers daar...quote:Op maandag 27 mei 2013 03:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zou ze persoonlijk naar binnen schuiven
Jouw jas zou ik wel aan haar geven jaquote:Op maandag 27 mei 2013 03:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
9/10 zou mijn jas aan haar geven als het koud is
En de restquote:Op maandag 27 mei 2013 03:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
9/10 zou mijn jas aan haar geven als het koud is
quote:Op maandag 27 mei 2013 03:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw... dat lijkt me dus niks he. Iemand anders z'n vieze handen vingers daar...
Aww... wat schattigquote:Op maandag 27 mei 2013 03:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze is nu al zo'n 8 jaar mijn celebrity crush
Veel homo's hierquote:Op maandag 27 mei 2013 03:37 schreef vandermar het volgende:
Hé, ik ben hier nieuw in dit deel.
Ik wil de wereld buiten VBL ontdekken.
Groetjes Vandermat
Jo, laterquote:
Dinsdag is datquote:
is dat niet in inches gemeten dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 04:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom er net achter dat Ellen Page gewoon kleiner is dan LittleBrownie.
1,55. WAT
Celebrity's zijn vaak kleiner dan gemiddeld, daarom hebben ze ook een grotere drive om iets te doen met hun leven.quote:Op maandag 27 mei 2013 04:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom er net achter dat Ellen Page gewoon kleiner is dan LittleBrownie.
1,55. WAT
Ja de meeste wel, maar sommigen...quote:Op maandag 27 mei 2013 08:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jongens zijn wel leuk toch![]()
Goeiemorgen trouwens
Ja het gaat wel weer hoor, maar als je je dan 's ochtends rustig uitrekt en dan ineens dat terreur.quote:
haha ja zwaar irritantquote:Op maandag 27 mei 2013 09:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja het gaat wel weer hoor, maar als je je dan 's ochtends rustig uitrekt en dan ineens dat terreur.
*Jaloers*quote:
Ja man, dat is 3.5 CM, zelfs als het in feet was gemeten kom je nog niet op 50cmquote:Op maandag 27 mei 2013 06:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dat niet in inches gemeten dan?
Daarom ben ik ook hetero, waddup?quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh laat maar in mijn eentje is het leuker
Smakelijk!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maarja iedereen gaat doen alsof ie een leven heeft dus ik ga even ontbijten doei
Succesquote:Op maandag 27 mei 2013 10:48 schreef xcachet het volgende:
Goeeeedemorgeeen
Vanmiddag laatste examen economie, spannend spannend!
Nice! Daarna al vakantiequote:Op maandag 27 mei 2013 10:48 schreef xcachet het volgende:
Goeeeedemorgeeen
Succes!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:48 schreef xcachet het volgende:
Goeeeedemorgeeen
Waarom dat dan niet? En dan ook nog voor geschiedenisquote:Op maandag 27 mei 2013 10:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Yesyes, denk alleen dat ik geschiedenis ga herkansen. Wil geen 6 op mijn diploma
Omdat we af moeten van deze zesjesmaatschapij haha. Nee, ik krijg dan mijn rijbewijs bij gemiddeld een 7 op mijn diplomaquote:Op maandag 27 mei 2013 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom dat dan niet? En dan ook nog voor geschiedenis
Haha, hulde aan jouw ouders hiervoorquote:Op maandag 27 mei 2013 10:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat we af moeten van deze zesjesmaatschapij haha. Nee, ik krijg dan mijn rijbewijs bij gemiddeld een 7 op mijn diploma
Oh nee dat is een ander verhaalquote:Op maandag 27 mei 2013 10:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat we af moeten van deze zesjesmaatschapij haha. Nee, ik krijg dan mijn rijbewijs bij gemiddeld een 7 op mijn diploma
Nee ik ben vers bloedquote:Op maandag 27 mei 2013 10:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal het doorgevenHeb ik jou trouwens eerder gesproken? Nee toch?
Daaaarom, tenzij ik voor aardrijkskunde nu een 8 heb gehaald dan laat ik die zes mooi staanquote:Op maandag 27 mei 2013 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh nee dat is een ander verhaalZou ik het ook voor doen
Aangenaam ik sta onder jou in dat topicquote:Op maandag 27 mei 2013 10:59 schreef hylian het volgende:
[..]
Nee ik ben vers bloed![]()
JNG / JONG! voorstel topic
Zie je dan toch welquote:Op maandag 27 mei 2013 11:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daaaarom, tenzij ik voor aardrijkskunde nu een 8 heb gehaald dan laat ik die zes mooi staan
[..]
Aangenaam ik sta onder jou in dat topic
12 juni gaan ze me vertellen of ik ben geslaagd. Ik ga dus mooi niet de hele dag op een telefoontje zitten wachtenquote:
Je zal wel moetenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
12 juni gaan ze me vertellen of ik ben geslaagd. Ik ga dus mooi niet de hele dag op een telefoontje zitten wachtenOf ik moet dit examen ernstig verprutsen..
Ik lig zo lekker in bed nuquote:
quote:
5 min de tijd om eruit te komenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lig zo lekker in bed nu
En dan gaat die muis er niet zo makkelijk naast
LoL = League of Legends, gamequote:Op maandag 27 mei 2013 11:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb toch liever appelsap
dat was zijn naam achterstevoren want snapte zijn post niet
Doe jij nu mee?quote:
vanaf nu heeft lol dus voor mij een hele andere betekenis.........quote:Op maandag 27 mei 2013 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LoL = League of Legends, game
subtiel verschil tussen lol en LoLquote:Op maandag 27 mei 2013 11:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
vanaf nu heeft lol dus voor mij een hele andere betekenis.........
Dat is de bedoeling ook juist ;pquote:Op maandag 27 mei 2013 11:16 schreef xcachet het volgende:
heeeeeeeee, je mag een Nederlands woordenboek meenemen naar elk examen toch? Dan hoef ik ook mooi al die termen niet uit m'n kop te leren
correct. Voor de BB mensen die het woord ''examen'' nog niet kennen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:16 schreef xcachet het volgende:
heeeeeeeee, je mag een Nederlands woordenboek meenemen naar elk examen toch? Dan hoef ik ook mooi al die termen niet uit m'n kop te leren
Blond hequote:
hahaha, nee ik wist het woord nivelleren niet. En toen dacht ik; shit ik ken AL die begrippen nietquote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
correct. Voor de BB mensen die het woord ''examen'' nog niet kennen.
Wolla
Ik doe alsof ik werk tot vanavondquote:
Dat is dat gezeik toch dat iedereen hetzelfde moet krijgen volgens de PvdA?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Blond he
[..]
hahaha, nee ik wist het woord nivelleren niet. En toen dacht ik; shit ik ken AL die begrippen niet
Oke, ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik maakte een grapje. Ik game niet, alleen Gran Turismoquote:Op maandag 27 mei 2013 11:21 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik werk tot vanavond![]()
Echter dan heb ik tijd!
Jullie kunnen me toevoegen als "Sjim". Ik ben wel slecht, Silver2![]()
Mijn doel is GoldV
Is dat niet communisme?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dat gezeik toch dat iedereen hetzelfde moet krijgen volgens de PvdA?
Ik zat niet op te letten, kreeg DM van Pasta en dacht dat ik hem citeerdequote:Op maandag 27 mei 2013 11:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik maakte een grapje. Ik game niet, alleen Gran Turismo
Dat is dat de overheid en de politiek niet willen dat de inkomensverschillen te groot worden. Bijv. rijke mensen betalen meer belasting. Dat dus..quote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dat gezeik toch dat iedereen hetzelfde moet krijgen volgens de PvdA?
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:24 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten, kreeg DM van Pasta en dacht dat ik hem citeerde
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nivelleringquote:Op maandag 27 mei 2013 11:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is dat de overheid en de politiek niet willen dat de inkomensverschillen te groot worden. Bijv. rijke mensen betalen meer belasting. Dat dus..
heb al gefixedquote:
2 nog wel?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb al gefixed
En ik schat dat ik 2 koppen groter dan jou ben
En ik ga nu de rekeningen betalen.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat maakt deze maandag nog een beetje leuk
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:32 schreef xcachet het volgende:
Iemand op mijn feesboek heeft haar langharige kat tot een poedel geschoren
What the fuck did I just read..quote:Op maandag 27 mei 2013 12:32 schreef xcachet het volgende:
Iemand op mijn feesboek heeft haar langharige kat tot een poedel geschoren
er komt een dag dat ik voor jou buigquote:Op maandag 27 mei 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De queen is er, buig, plebejers
James Bonds kraagje?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bondskraagje voor d'r nickelsonjas denk ik.
Waarom 2 keer het zelfde?quote:
Waar is msacras dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De queen is er, buig, plebejers
Lobiquote:Op maandag 27 mei 2013 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er komt een dag dat ik voor jou buig
ik mag jou iedere dag meer en meer
Dubbel scherm, want dan hoef je aan de zijkant minder je nek te draaien.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom 2 keer het zelfde?
Tevens Mtn Dew gespot
Ah, zoquote:Op maandag 27 mei 2013 12:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dubbel scherm, want dan hoef je aan de zijkant minder je nek te draaien.
Stel je voor dat je je nek moet draaien hequote:Op maandag 27 mei 2013 12:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dubbel scherm, want dan hoef je aan de zijkant minder je nek te draaien.
Ellen Page is kleiner dan jij blijkt, er is hoopquote:
In zeeland is het altijd kutquote:
hier ookquote:
later grquote:Op maandag 27 mei 2013 12:47 schreef xcachet het volgende:
Schatjes ik ga examen maken. Tot later grgr
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hier ook![]()
maar vond grappig plaatje, le 9gag xd
2 cm kleiner nou nouquote:Op maandag 27 mei 2013 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ellen Page is kleiner dan jij blijkt, er is hoop
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hier ook![]()
maar vond grappig plaatje, le 9gag xd
Even huilenquote:Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 99% een lagere score dan jij hebt. Jouw normgroep, mannelijke studenten van 18 jaar oud, heeft gemiddeld 8,9 punten. Jij scoort met 69 pandapunten hoger dan 99 procent van hen. Hetzelfde geldt voor studenten van jouw leeftijd: 1% scoort hoger dan jij.
Gemiddeld hebben studenten 9,2 pandapunten.
Niet-studenten hebben er gemiddeld 3,4.
Personen met vergelijkbare kenmerken (geslacht, leeftijd) scoren gemiddeld 8,9 punten
Ik in een ander universum waar ik er net iets anders uit zie ookquote:
Ik wil je avond niet verpesten, serieusquote:
Ga niet zo beginnen. Ik wil graag met je uit en wijs mijn uitnodiging niet af.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil je avond niet verpesten, serieus
DVquote:Op maandag 27 mei 2013 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga niet zo beginnen. Ik wil graag met je uit en wijs mijn uitnodiging niet af.
Bitch, wees zelfverzekerd.
En nu een nieuw antwoord
Ok I'm in.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga niet zo beginnen. Ik wil graag met je uit en wijs mijn uitnodiging niet af.
Bitch, wees zelfverzekerd.
En nu een nieuw antwoord
Houd wel in gedachte dat je met zwaar onervaren materiaal te maken hebtquote:Op maandag 27 mei 2013 13:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
welke had je? ik had caramel macchiato gehaald smiddags
geeftniet, youll learnquote:Op maandag 27 mei 2013 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Houd wel in gedachte dat je met zwaar onervaren materiaal te maken hebt
Waarom denk je dat ik die van mij in de hoek heb gepleurdquote:Op maandag 27 mei 2013 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver mn internal phone storage is laag en ik kan geen berichten ontvangen, wat moet ik verwijderen? apps heb ik al amper
mijn apps gaan automatisch naar SD kaart dus dat hoef ik niet te doenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die van mij in de hoek heb gepleurd
Maar ga je lijst met apps af en kijk bij elke individuele of je ze naar de SD-kaart kan verplaatsen
Mmkay.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn apps gaan automatisch naar SD kaart dus dat hoef ik niet te doen
waarquote:Op maandag 27 mei 2013 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik kan NU een kamer krijgen als ik dat wil maar hij is zo moeilijk bereikbaar
doe datquote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zoek de kamer even op kamernet op
Geen kamer is perfectquote:Op maandag 27 mei 2013 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=972374
de balkon is echt heaven
alleen zo lastig bereikbaarmet de fiets naar binnenstad is 15-20 min fietsen ofzo
eigen balkonquote:Op maandag 27 mei 2013 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=972374
de balkon is echt heaven
alleen zo lastig bereikbaarmet de fiets naar binnenstad is 15-20 min fietsen ofzo
alsof mijn keuken er wel normaal uitziet.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb m al bezichtigd en ik kan er zo in
het enige wat me tegen hield/houdt is de keukenhet is zo students
in de zomer kan ik bbq'en op m'n balkon en heb ik de keuken niet eens nodigquote:Op maandag 27 mei 2013 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
alsof mijn keuken er wel normaal uitziet.te klein, kan er amper op koken en dat is toch echt een van de dingen waar je niet op moet letten. het gaat erom dat je kán koken. voor de rest is de kamer van jou en mag je zelf weten wat je ermee doet. da's belangrijkste.
BBQ dieet allesquote:Op maandag 27 mei 2013 13:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in de zomer kan ik bbq'en op m'n balkon en heb ik de keuken niet eens nodig
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
weetje wat, ik neem 'm gewoon, beetje fietsen is ook gezond
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver net nu ik een smsje had gestuurd met de mededeling dat ik de kamer neem zie ik een perfecte kamer op kamernet
typisch
echt zo typisch
zware leven van een tienerquote:Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver net nu ik een smsje had gestuurd met de mededeling dat ik de kamer neem zie ik een perfecte kamer op kamernet
typisch
echt zo typisch
Een smsje is geen bindend contract dus ehhhhquote:Op maandag 27 mei 2013 13:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=978422
wil
IK WIL
nee i know maar hij heeft ook al antwoord gegeven dus kutquote:Op maandag 27 mei 2013 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een smsje is geen bindend contract dus ehhhh
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
typisch
echt zo typisch
hmm.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar die kamer heeft 2 kamers en dat vind ik perfect
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver nu moet ik iedereen een bericht sturen met de mededeling dat ik niet meer kan bezichtigen omdat ik al een kamer heb gekozen
quote:
me huisjequote:Op maandag 27 mei 2013 13:56 schreef Toto69 het volgende:
Krijg de neiging om 80% van Facebook af te gooien met hun "me laptop, me pizza, me zonnebril, me hoofdpijn"
Het lijkt mij wel een hele mooie kamerquote:Op maandag 27 mei 2013 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom ben ik een vrouw
ik heb nu al weer spijt van mijn keuze
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ff me pizza in me magnetron gooien
ja maar ik kan kamers krijgen die een eigen keukenblok hebben en kamers die bestaan uit een woonkamer + slaapkamer van om en bij dezelfde prijsquote:Op maandag 27 mei 2013 13:57 schreef hylian het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel een hele mooie kamer![]()
en een balkon! Dat heeft niemand die ik hier ken hoor
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2013 13:59:27 ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:59 schreef Toto69 het volgende:
Tranen in m'n ogen![]()
Niet klikken als je eetKlikte en at.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet niet meerLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dit kan gewoon niet serieus zijn, ik bedoel, kom opquote:Op maandag 27 mei 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klikte en at.
Ik eet niet meer
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:59 schreef Toto69 het volgende:
Tranen in m'n ogen![]()
Niet klikken als je eetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Neem een glaasje roosviceequote:Op maandag 27 mei 2013 14:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
ogod ik raak ineens in de stress bij de gedachte dat ik nog veel moet regelen voordat ik kan verhuizen
Ik zeg, feliquote:Op maandag 27 mei 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke nu kan ik niet meer terug, ik krijg een formulier toegestuurd zodat hij vandaag nog het contract kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |