Zou haar doen. En hard.quote:Op maandag 27 mei 2013 03:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik faal weer eens met slapen, hier is Emma Watson voor jullie
[ afbeelding ]
Of heb je soms over Emma gedroomd?quote:Op maandag 27 mei 2013 03:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik faal weer eens met slapen, hier is Emma Watson voor jullie
[ afbeelding ]
10/10 zou een paraplu boven haar hoofd houden als het regentquote:
Doe ik altijdquote:Op maandag 27 mei 2013 03:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Of heb je soms over Emma gedroomd?.
Mooie foto trouwens.
10/10 zou voor haar tampons kopen?quote:Op maandag 27 mei 2013 03:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10/10 zou een paraplu boven haar hoofd houden als het regent
Dus nooit over mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou ze persoonlijk naar binnen schuivenquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 03:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus nooit over mij?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
9/10 zou mijn jas aan haar geven als het koud isquote:Op maandag 27 mei 2013 03:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10/10 zou een paraplu boven haar hoofd houden als het regent
Ieuw... dat lijkt me dus niks he. Iemand anders z'n vieze handen vingers daar...quote:Op maandag 27 mei 2013 03:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zou ze persoonlijk naar binnen schuiven
Jouw jas zou ik wel aan haar geven jaquote:Op maandag 27 mei 2013 03:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
9/10 zou mijn jas aan haar geven als het koud is
En de restquote:Op maandag 27 mei 2013 03:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
9/10 zou mijn jas aan haar geven als het koud is
quote:Op maandag 27 mei 2013 03:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw... dat lijkt me dus niks he. Iemand anders z'n vieze handen vingers daar...
Aww... wat schattigquote:Op maandag 27 mei 2013 03:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze is nu al zo'n 8 jaar mijn celebrity crush
Veel homo's hierquote:Op maandag 27 mei 2013 03:37 schreef vandermar het volgende:
Hé, ik ben hier nieuw in dit deel.
Ik wil de wereld buiten VBL ontdekken.
Groetjes Vandermat
Jo, laterquote:
Dinsdag is datquote:
is dat niet in inches gemeten dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 04:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom er net achter dat Ellen Page gewoon kleiner is dan LittleBrownie.
1,55. WAT
Celebrity's zijn vaak kleiner dan gemiddeld, daarom hebben ze ook een grotere drive om iets te doen met hun leven.quote:Op maandag 27 mei 2013 04:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom er net achter dat Ellen Page gewoon kleiner is dan LittleBrownie.
1,55. WAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |