Ik vind de OP in de cache van google, maar weet niet of ik dat dan zo hier mag pasten. Blijkt om een mail te gaan aan z'n band, maar ik vond de inhoud eerlijk gezegd minder schokkend dan ik verwacht had. Kun je hier gewoon neerzetten hoor Brad.
Gaat o.a. over dat ie van die goedkope soundjes uit z'n speelgoed keyboards haalt.
@TS: Jij had toch een Tyros keyboard? Of heb je die verpatst voor een telefoon die inmiddels ook stuk is?
Edit: aangezien het gewoon publiekelijk in de cache van google staat mag ik die link m.i. wel posten:
http://webcache.googleuse(...)fok.nl/topic/1976781Als ik je dan toch een tip mag geven Bradley: Inhoudelijk is de mail niet zo grof of zo. Wel geef je met de tekst aan de band eigenlijk niet zo serieus te nemen. Althans, die indruk wek je. Als ik in jouw band zat zou ik serieus overwegen een toetsenist te zoeken die z'n rol in de band serieuzer neemt (dus niet even wat simpele partijtjes inspelen) en gewoon wel een fatsoenlijk instrument heeft. Een aantal opnamen die ik gezien heb worden echt verziekt door de el cheapo soundjes uit je keyboard. Ik snap de kritiek van je band dus wel.
[ Bericht 27% gewijzigd door gelepino op 27-05-2013 08:59:31 ]