Ja ga eerst weer terug naar school.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:03 schreef tong80 het volgende:
Eienlijk zou ik het moeten doen.
Dat al de Feyenoorders in de stress schieten.
Jouw VMBO liet me niet toe.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ga eerst weer terug naar school.
Ja ze hadden grote plannen met je, ik hoorde dat je ook niet hoefde te werken.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jouw VMBO liet me niet toe.
Ze wilden hoger rijken.
leeft die nog danquote:Op maandag 27 mei 2013 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht Henk niet door de medische keuring komen, dan kies ik voor Stevenmac26.
een schandequote:Op maandag 27 mei 2013 10:36 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Vannacht wel gespot in het slow-chat topic hoor.
Wie begon er weer op de man te spelen ?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ze hadden grote plannen met je, ik hoorde dat je ook niet hoefde te werken.
uh jij?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie begon er weer op de man te spelen ?
Niet wéér een jood :Squote:Op maandag 27 mei 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
Met mij als mod is een einde aan Tong, Ajax en Barcelona..
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij dezen stel ik mijzelf kandidaat voor deze functie, mijn verkiezingsbelofte is dat ik op dag 1 van mijn ambtstermijn die tong van dit forum af kenker.
Waarom sta ik er niet tussen?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tot nu toe is het een spannende tweestrijd tussen Tong80 en Mrstylo
[ afbeelding ]
Place your bets
Omdat ik vlak voordat ik de poll maakte vroeg wie dat zou willen en toen noemde niemand jouw naamquote:
Ik voel me verradenquote:Op maandag 27 mei 2013 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat ik vlak voordat ik de poll maakte vroeg wie dat zou willen en toen noemde niemand jouw naam
Je hebt DonRaja en Morpheus al.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:06 schreef eight het volgende:
Om alles in balans te houden is het belangrijk dat er nu vanuit het feijenoord kamp een mod komt.
Het zou natuurlijk ook een complete outsider kunnen worden.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt DonRaja en Morpheus al.
#TeamJohannes steunt nog steeds #styloformod
of anders een VI Hooligan
Beter niet Stylo of DP.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De oprichters en beheerders van FOK! zijn ook allemaal Feijenoorders.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |