PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
No man, 99 strength, beukt iedereen gewoon opzijquote:Op zondag 26 mei 2013 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is sleeeeeeeeeccchttttt Mattie
Ik heb hem 30 wedstrijden de kans gegeven en toen was het Toedeledokiequote:Op zondag 26 mei 2013 23:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
No man, 99 strength, beukt iedereen gewoon opzij
Kijk uit anders krijg je een Ban jonge!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
Robben doet me toch denken aan die man die ooit uit Oostenrijk naar Duitsland kwam ... zoals ie zo die mensen staat gek te maken.
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
Robben doet me toch denken aan die man die ooit uit Oostenrijk naar Duitsland kwam ... zoals ie zo die mensen staat gek te maken.
Nee, dat kijk ik sowieso nooit. En nu al helemaal niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:24 schreef OmniRocket het volgende:
lekker studio voetbal aan het kijken Lindgren. ?
Serieus? Ik heb hem in 3-5-2 met TOTY Alonso en samen ruimen ze echt alles op, zieke intercepties en ze kunnen allebei echt ongelofelijk goed passenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb hem 30 wedstrijden de kans gegeven en toen was het ToedeledokieBakte er niks van
We hadden eigenlijk een weddenschap moeten maken.. dat als Robben een MOTM had gekregen, dat je dan altijd met die kaart zou gaan spelen in je elftal.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, dat kijk ik sowieso nooit. En nu al helemaal niet.
Wat heeft David Alaba er nou weer mee te maken...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb dan ook vooral onroerend goed in mijn bezit.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
en Serero braakt op jouwbankrekening mathijs
Doe ik. Als jij 'm sponsort.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:27 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
We hadden eigenlijk een weddenschap moeten maken.. dat als Robben een MOTM had gekregen, dat je dan altijd met die kaart zou gaan spelen in je elftal.
Die Esswein erbijquote:
JA WIE DANquote:
Astronautovic, Kiessling, Mandzukic, Ya Konan, Huntelaar..zoiets?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JA WIE DAN?
En ja ik wil gewoon TOTS Reus
Huntelaar is niks voor mij, en ik vind Arnoutovic of Ya konan ook zoiets. Zou TOTS Mandzukic ernaast werken? Dat zou ik heel miss net kunnen betalenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Astronautovic, Kiessling, Mandzukic, Ya Konan, Huntelaar..zoiets?
ik vond hem slechtquote:Op zondag 26 mei 2013 23:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Huntelaar is niks voor mij, en ik vind Arnoutovic of Ya konan ook zoiets. Zou TOTS Mandzukic ernaast werken? Dat zou ik heel miss net kunnen betalen
die ziet er wel tof uit, ik heb nu een 4321 staan omdat ik Reus op LF wilde hebben maar het loopt niet met die formatie, 352 is wel een bazenformatie alleen jammer dat ik Alaba dan niet kan gebruikenquote:
dan zet je Alaba toch LM à la DS2quote:Op zondag 26 mei 2013 23:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die ziet er wel tof uit, ik heb nu een 4321 staan omdat ik Reus op LF wilde hebben maar het loopt niet met die formatie, 352 is wel een bazenformatie alleen jammer dat ik Alaba dan niet kan gebruiken, die is wel echt beestachtig goed
Misschien niet de beste suggestie..dan heb je 2 H/H spitsen..SIF Ya Konan lijkt me niet verkeerd though.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Huntelaar is niks voor mij, en ik vind Arnoutovic of Ya konan ook zoiets. Zou TOTS Mandzukic ernaast werken? Dat zou ik heel miss net kunnen betalen
Eerste keer dat hij iets tofs zegt, al ben ik het er niet echt mee eens ondanks mijn fanboyheidquote:Op zondag 26 mei 2013 23:34 schreef Reemi het volgende:
"Courtois beste keeper van de wereld"
- Waterreus
Miss dat ik die maar ga proberen danquote:Op zondag 26 mei 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien niet de beste suggestie..dan heb je 2 H/H spitsen..SIF Ya Konan lijkt me niet verkeerd though.
Te weinig Mlapaquote:
Koningsquote:
Eindbaasquote:
In potentie misschien welquote:Op zondag 26 mei 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste keer dat hij iets tofs zegt, al ben ik het er niet echt mee eens ondanks mijn fanboyheid
Te weinig pace?quote:
Heb je je BPL TOTS spelers ook nog?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Farfan. Laatste versterking. Op naar het volgende TOTS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |