2) Hij heeft leuke collega's!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:54 schreef hosselaar.woensel het volgende:
mag ik onz mod worde ik zal belove dit werk met velen passie uit te voeren en gekke tyden te beleven!!
pls
3) Is zo vlug, dat zelfs zijn sollicitatie over het hoofd werd gezienquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
eh kan je mij zo even mod maken dan
4) Stuurt nog een email om de rest hoop te gevenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:13 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
tenet in dit topic ik zou best wel mod willen zijn. Ben zeker meest goed keus hiervoor!!
5) Hij heeft al zijn eerste topic gesloten!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De kerel heeft nog op send gedrukt ook.
7) Kent hele leuke trucjes met een cd drive!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:56 schreef hosselaar.woensel het volgende:
ey mag ik amenth perm bannen dan
Hosselaar.woensel for mod dus.. Het is zo simpel!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
nee maar desondanks dat blijven we gekke tyden!! Net penis in cd drive gestopt was helemaal para!
Hork? Ben jij pas niet een tijdje op zwart gegaan of heb ik dat gedroomd?quote:
Was echt, maar een grapjequote:Op zondag 26 mei 2013 23:14 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Hork? Ben jij pas niet een tijdje op zwart gegaan of heb ik dat gedroomd?
Erg triest als dat laatste waar is.
Dit dus. Als hij langer mod bleef, dan zou hij alle goede topics sluiten en alle baggertopics open laten.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij heeft een paar uur gehad, was genoeg man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |