Dat dacht ik alquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha nee, heb een aantal TB aan externe schijven staan, maar die moeten wel even in LR ingeladen worden
Had je die nog niet in een library staan? Anders open je je catalog toch gewoon op je mpb en presto?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha nee, heb een aantal TB aan externe schijven staan, maar die moeten wel even in LR ingeladen worden
Ohja, ik zal nog even een DM beantwoordenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:42 schreef freud het volgende:
[..]
Had je die nog niet in een library staan? Anders open je je catalog toch gewoon op je mpb en presto?
Mocht je nog een mooie plaat van Muse tegenkomen trouwens...
Ik zie nou echt de schoonheid van die dingen niet in... zelfs met de meest creatieve bui kan ik de foto's niet waarderen... Wat trekt jou er in aan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:07 schreef Schanulleke het volgende:
Heeft iemand ervaring met Lensbaby hier? En dan in het bijzonder met de lensbaby composer pro? Ben benieuwd wat de meerwaarde is van een kit t.o.v. alleen de sweet spot.
Schijnt hèquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:51 schreef freud het volgende:
Blauw & popfotograaf extrordinaire... Druk mannetje
Het speelse trekt me aan, de mogelijkheid om bij iedere foto de lenseigenschappen aan te passen naar het plaatje, in plaats van een soort mathematische zekerheid op te schroeven. Niet dat dat laatste slecht is, maar het is in andere situaties gewenst lijkt me.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zie nou echt de schoonheid van die dingen niet in... zelfs met de meest creatieve bui kan ik de foto's niet waarderen... Wat trekt jou er in aan?
Vrij vertaald: het is een leuk speeltjequote:Op donderdag 13 juni 2013 09:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het speelse trekt me aan, de mogelijkheid om bij iedere foto de lenseigenschappen aan te passen naar het plaatje, in plaats van een soort mathematische zekerheid op te schroeven. Niet dat dat laatste slecht is, maar het is in andere situaties gewenst lijkt me.
Ja, inderdaad. En ik vind de mogelijkheid om een achtergrond mooi te blurren wel héél interessant!quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vrij vertaald: het is een leuk speeltje
ik heb er een, ergens op de kast liggen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:07 schreef Schanulleke het volgende:
Heeft iemand ervaring met Lensbaby hier? En dan in het bijzonder met de lensbaby composer pro? Ben benieuwd wat de meerwaarde is van een kit t.o.v. alleen de sweet spot.
Is het een composer pro? Voor Nikon?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb er een, ergens op de kast liggen.
ooit 2x mee gespeeld, maar sinds dien is t een stofhapper. niet prettig om mee te werken is mijn ervaring
Blurrie achtergrond krijg je niet met de composer pro, het wordt meer een wazig zuigeffect, als je echt bokeh vaag wil hebben moet je de edge 80 aanschaffen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:47 schreef Schanulleke het volgende:
Oud Lnesbaby topic: FOT / [testcase] eerste shots met nieuwe lens :) 16foto's
Jammer dat de foto's het niet meer doen, maar het commentaar blijft leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Blurrie achtergrond krijg je niet met de composer pro, het wordt meer een wazig zuigeffect, als je echt bokeh vaag wil hebben moet je de edge 80 aanschaffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit net te kijken inderdaad, dat ik die Edge 80 er eigenlijk ook bij wil hebben. Hmmm. Zo'n edge 80 is zeker niet mount-afhankelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel tegen, ik zat net die Edge 80 te overwegen, maar vond hem nog wat duur. Toen pas kwam ik er achter dat je hem bovenop de composer (of een van de andere) moet draaien. Dure grap.Life is what you make it.
Lijkt me niet nee, aangezien je 'm op de composer pro schroeft en dus niet direct de merkdraad gebruikt. Maar 100% zeker ben ik niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken inderdaad, dat ik die Edge 80 er eigenlijk ook bij wil hebben. Hmmm. Zo'n edge 80 is zeker niet mount-afhankelijk?
Waarom verkoop jij de set eigenlijk?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Lijkt me niet nee, aangezien je 'm op de composer pro schroeft en dus niet direct de merkdraad gebruikt. Maar 100% zeker ben ik niet.
Het is een best wel specifiek setje voor specifieke onderwerpen, en ik gebruik 'm niet meer, heb 'm een paar keer gebruikt tijdens vakantietrips maar voor mij was het moeilijk om echt een leuke foto ermee te schieten (wel eentje, van een stad in noorwegen, is nog te zien in oude showcase) maar de tijd die ik er voor nodig had, kon ik bij wijze van spreke 3x zoveel foto's maken die ik mooier vond met m'n andere lens (17-40).quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom verkoop jij de set eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Ik denk er over na. Wat zou die kosten?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:19 schreef andreas612 het volgende:
ait, als je nog interesse in die edge 80 hebt moet je t maar laten weten
200quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk er over na. Wat zou die kosten?
Interessant.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:09 schreef andreas612 het volgende:
[..]
200
V&A / [TK] Lensbaby composer PRO + double glass + edge 80 voor Canon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |