quote:
^^quote:Gefeliciteerd Uncle!
Oh perfect, dan bestel ik 'm daar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:01 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Heb er 2 canvas doeken laten drukken.
1tje 50 bij nog wat..
En toevallig deze week me 2e ontvangen van 75x50
Goede kwaliteit en ik heb er geen problemen mee. Vind ze zeer mooi, kan je foto's sturen als je wilt.
Levertijd +/- 1 week
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:01 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Heb er 2 canvas doeken laten drukken.
1tje 50 bij nog wat..
En toevallig deze week me 2e ontvangen van 75x50
Goede kwaliteit en ik heb er geen problemen mee. Vind ze zeer mooi, kan je foto's sturen als je wilt.
Levertijd +/- 1 week
Bedrag wel afgeschreven. Gebeld, ik mocht de foto + bestelgegevens + screenshot internetbankieren doorsturen, en dan gingen ze intern de bestelling alsnog plaatsen. Ben benieuwdquote:Helaas konden we uw bestelling niet opnemen. Probeer het aub opnieuw met een andere betaalmethode of neem onder vermelding van foutnummer ### contact op met onze klantenservice via hotline_nl@posterxxl.com of +49 89 122 289 786.
Heb ik nog nooit gehad. Dus zal echt wel goedkomen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Bedrag wel afgeschreven. Gebeld, ik mocht de foto + bestelgegevens + screenshot internetbankieren doorsturen, en dan gingen ze intern de bestelling alsnog plaatsen. Ben benieuwd
Dat ze aan de telefoon zelf met deze optie kwamen, geeft goede hoopquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehad. Dus zal echt wel goedkomen!
Uit nieuwsgierigheid welke foto?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat ze aan de telefoon zelf met deze optie kwamen, geeft goede hoop
quote:
Leuk, zelf zou ik die denk ik op een square besteldquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Licht gecropped (ivm verhoudingen, 60x40cm), afdruk op alu-dibond fine art
Oh die is erg gaaf, water ziet er met lange sluitertijden altijd erg mooi uit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:58 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Leuk, zelf zou ik die denk ik op een square besteld
Ik heb deze 2 laten afdrukken:
[ afbeelding ]
http://www.blipfoto.com/entry/1933036
Wazige tijden man!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoppa bandjes voor dit weekend zijn binnen
Nu nog wachten op afspraak in het ziekenhuis, 21:30..
Matigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef Iemand91 het volgende:
* HDR uitproberen in een oud huis en kijken hoe dat Photomatix werkt...
je kunt de timer toch ook op je toestel uitzetten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:51 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kreeg gisteren mijn Lensbaby composer pro met sweetspot 35 binnen.
Ik had hem er gelijk even opgeschroefd en geprobeerd.
Heel gek, er zat een enorme vertraging in het afdrukken en het ontspannen. Ik begon al vertwijfeld te denken dat ik hem terug moest sturen.
Toen bedacht ik dat ik dinsdagavond mijn toestel op de timer had gezet.![]()
Hoop maar dat ik snel mijn afstandsbediening weer terugvindt, dat voorkomt dit soort dommigheden.
Tuurlijk, maar dan moet ik eerst bedenken dat ik hem er op heb gezetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt de timer toch ook op je toestel uitzetten?
ja ok, maar waarom moet je dan nu snel je afstandsbediening zoeken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan moet ik eerst bedenken dat ik hem er op heb gezet
Omdat ik hem terug wil en ik dan ook die timer niet meer nodig heb. Dan kan ik dus ook niet meer vergeten dat hij op de timer staat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ok, maar waarom moet je dan nu snel je afstandsbediening zoeken?
Yup! Was weer geweldig!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:11 schreef Ouwesok het volgende:
Nog meer van de FOTties naar de luchtmachtdagen geweest
Ondergetekende wel
In mijn tas had ik nog een vakje over waar precies mijn Casio FH20 in paste
Even een rap resultaatje. Tikkie donker, maar dat gaan we nog verhelpen
nee, jammer genoeg kan de Casio het geluid niet met een factor 7 vertragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |