abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 mei 2013 @ 12:02:26 #51
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_127060904
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:00 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Een baas zou een moord doen voor zulks een secretaresse en goed voor je zorgen
hahahahaha ^O^

Helaas, die moet het doen met een mooi bosje bloemen :'(
pi_127060924
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:59 schreef Trini-Kwan het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er zakelijk aan is? Wat hij doet is ook wie hij is? Iemand is door de dingen die hij doet.
Natuurlijk niet.

Iemand is wie hij is als anderen niet kijken. Kortom: als jouw vriend ook al die klusjes zou doen zonder jouw beloningsstructuur dan is hij zo, anders niet.
pi_127060934
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:02 schreef Trini-Kwan het volgende:

[..]

hahahahaha ^O^

Helaas, die moet het doen met een mooi bosje bloemen :'(
Veel secretaresses gaan een stukje verder dan dat ;)
  maandag 27 mei 2013 @ 12:09:44 #54
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_127061103
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:03 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.

Iemand is wie hij is als anderen niet kijken. Kortom: als jouw vriend ook al die klusjes zou doen zonder jouw beloningsstructuur dan is hij zo, anders niet.
Die klusjes doet hij ook.
Ik heb het over de extra's die hij doet. Wanneer ik tentamen week heb, en hij spontaan mijn klusjes heeft gedaan bijvoorbeeld. Wanneer ik nog geen tijd heb gehad om mijn fiets te maken, en hij het spontaan heeft gedaan als ik thuiskom. Die zorgzame dingen die mij laten merken dat hij om mij geeft. Die maken hem ook wie hij is, een zorgzame attente man.
En om wie hij is, die zorgzame attente man, krijg ik zin. Zin om te laten merken hoe dankbaar ik ben om wie hij is.
pi_127061600
Oftewel uit liefde, zoals iedereen in dit topic...
pi_127061688
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:03 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.

Eens. Hetzelfde als een hond die op de bank gaat liggen als het baasje van huis is. Doet/laat alleen maar dingen bij een vooruitzicht op straf of beloning.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 27 mei 2013 @ 12:41:12 #57
37769 erodome
Zweefteef
pi_127061945
Ach, een keer voor een geintje moet kunnen, maar om eerlijk te zijn had hij dan die seks toch wel gekregen.

Heb weleens gezegd dat hij zo braaf was geweest met klussen dat hij alles kreeg wat hij wilde op seks gebied, dat heb ik geweten ;)
Ook weleens in een hongerige en melige blowbui gezegd dat asl hij een pantosti voor me zou maken ik hem later klaar zu pijpen. Maar dat is allemaal niet serieus.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_127063213
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:09 schreef Trini-Kwan het volgende:

[..]

Die klusjes doet hij ook.
Ik heb het over de extra's die hij doet. Wanneer ik tentamen week heb, en hij spontaan mijn klusjes heeft gedaan bijvoorbeeld. Wanneer ik nog geen tijd heb gehad om mijn fiets te maken, en hij het spontaan heeft gedaan als ik thuiskom. Die zorgzame dingen die mij laten merken dat hij om mij geeft. Die maken hem ook wie hij is, een zorgzame attente man.
En om wie hij is, die zorgzame attente man, krijg ik zin. Zin om te laten merken hoe dankbaar ik ben om wie hij is.
Mijn ex-vriendin was ook zo geconditioneerd door haar ex vriend. Die gaf in den beginne van onze relatie sociaal wenselijk antwoorden of deed dingen omdat ze dacht dat ik dat wel prettig zou vinden. NEEN. Doe gewoon zoals je bent, dan kom ik later ook niet voor eventuele verrassingen te staan.

Ik wil weten wie mijn partner echt is, niet dat ze tegen haar zin in zaad slikt voor een geplakte fietsband of gestofzuigd tapijtje. Voor een hoop mensen prima (mijn grootouders incluis), voor mij werkt zo'n zakelijke benadering niet.
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:29 schreef zatoichi het volgende:
Oftewel uit liefde, zoals iedereen in dit topic...
Die karweitjes zijn net zo spontaan als de pijpbeurt die hij er voor terug krijgt. Dat heeft niks met liefde te maken.
pi_127063466
quote:
99s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
Of als hij zin had en mij op ging winden. Wat ik bedoel te zeggen: het was seks uit "zin" niet uit andere beweegredenen.
Leuk die verwoording, dat hij zin had om jou op te warmen... het is jammer dat veel dames daar last van hebben... wij mannen hoef je maar met een vinger aan te raken en we zijn opgewonden...

Maar Trini-Kwan, maak eens een kloon of 100.000 van jezelf en deel die uit in de wereld en alle mannen zullen tevreden zijn :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 27 mei 2013 @ 13:34:29 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127063589
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:08 schreef Catch22- het volgende:
Laatst las ik een onderzoek met het omgekeerde resultaat
:D
Dat is ook wel logisch eigenlijk...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 mei 2013 @ 13:36:36 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127063661
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-jullie-hebben.dhtml

quote:
Neemt je man op tijd eens een stofzuiger of dweil vast? Dan is het niet verrassend dat hij onder de lakens niet zo veel presteert. Dat blijkt uit een studie die werd gepubliceerd in het februarinummer van het Amerikaanse tijdschrift Sociologie. Hoe vaker hij daarentegen aan de auto sleutelt of in de tuin werkt, hoe groter zijn seksuele lust.
Voor het onderzoek werd een enquête uitgevoerd bij 7.002 personen. "Indien je de relatie bekijkt tussen de huishoudelijke taken die een man uitvoert en de frequentie dat hij seks wil, kunnen we vermoeden dat er een verband bestaat tussen de rolbedeling die traditioneel aan mannen en vrouwen werd toebedeeld en de frequentie van hun seksuele betrekkingen in een heteroseksueel huwelijk", aldus onderzoeksverantwoordelijke Sabino Kornrich van het Instituut Juan March in Madrid.

"De koppels waarbij een man vaak taakjes uitoefent die oorspronkelijk met vrouwen geassocieerd worden, hadden opvallend minder seks. Anderzijds ligt de frequentie opvallend hoger indien mannen wel typische mannentaakjes uitoefenen, zoals tuinieren, rekeningen betalen, aan de auto sleutelen", gaat Kornrich verder. Volgens de studie zouden getrouwde stellen uit deze tweede groep gemiddeld vijf keer per maand seks hebben.

Seksueel scenario
"Er bestaat een soort van seksueel scenario waarbij mannen en vrouwen elk hun eigen rol hebben. In het dagelijkse leven handelen naar je rol is belangrijk om seksuele lust op te wekken en tot de uiteindelijke daad over te gaan", voegt Kornrich toe.

Mannen die nu al een vreugdesprongetje maken en hopen eindelijk verlost te zijn van die vervelende taakjes, moeten echter nog geen gat in de lucht springen. Zo doet de conclusie van het onderzoek niet vermoeden dat mannen nooit nog een stofzuiger moeten vastnemen: "Indien mannen weigeren zich in te zetten voor het huishouden, leidt dit tot ruzie met zijn echtgenote die uiteindelijk ongelukkig zal zijn. Ook dat zal een negatieve weerslag hebben op het seksleven van een koppel", zo besluit Kornrich.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127064473
Leuk catch... dromen zijn bedrog :{
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_127064721
quote:
Hoe waar is dit.
Stel je het eens andersom voor, dat de vrouw de halve zaterdag ruftend en boerend en bier zuipend aan haar auto loopt te sleutelen?
Geil? Nee absoluut niet en een waardevolle les voor alle luie huisvrouwen want dat is het; simple luiheid om de was te strijken of een afwasje te doen, bah.
  maandag 27 mei 2013 @ 17:23:44 #64
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127072075
Pas geleden nog, vriendin die slaapdronken verkondigde dat ik de dag erna zou worden leeggepijpt als beloning voor het doen van een tyfusklus die ik anders nooit doe. :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  maandag 27 mei 2013 @ 20:59:32 #65
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127081934
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:04 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Hoe waar is dit.
Stel je het eens andersom voor, dat de vrouw de halve zaterdag ruftend en boerend en bier zuipend aan haar auto loopt te sleutelen?
Geil? Nee absoluut niet en een waardevolle les voor alle luie huisvrouwen want dat is het; simple luiheid om de was te strijken of een afwasje te doen, bah.
aan de auto sleutelen in een oud maar strak spijkerbroekje en een mouwloos singletje waar haar borsten mooi in uitkomen, haar leuk opgestoken, dat moet toch kunnen? :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_127097342
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:59 schreef Andromache het volgende:

[..]

aan de auto sleutelen in een oud maar strak spijkerbroekje en een mouwloos singletje waar haar borsten mooi in uitkomen, haar leuk opgestoken, dat moet toch kunnen? :)
:9~
pi_127478650
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef schurkurk het volgende:

[knip = wazig wetenschappelijk onderzoek]

zozo wat belachelijk :') :') werkt dit echt zo?

Is precies net zoals je een hond opvoedt, als je flink bent krijg je een koekje

:{w
Nee, natuurlijk niet. Dit soort onderzoeken moet je ook gewoon met een korrel zout nemen
en links laten liggen. Daarbij gaat het om Britse vrouwen en niet Nederlandse vrouwen.
Dat het weleens gebeurd kan, maar zoals het hier geschetst wordt dat het regelmaat is,is je reinste onzin.

Hoe ik dat weet? Mijn eigen praktijk onderzoek. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2013 13:07:33 ]
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:39:16 #68
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_127479762
Doe mij maar een beloning voor de seks.

pi_127915623
Wel erg dat je seks gelijksteld aan iets wat je doet om een ander te plezieren. Hij stofzuigt ik zuig hem af?
Ik vind dat in een relatie een potje neuken voor allebei een beloning moet zijn. Moet er niet aan denken dat omdat ik die dag zo lekker gekookt heb men vriend me even zou nemen als beloning, nou dank je? En als je dan gewoon spontaan sex hebt, verwacht je dan dat ie je dankbaar is omdat jij hem de sex hebt 'geschonken'?
pi_127920002
quote:
et vaak als bedanking voor het mogen kijken naar sport op televisie
Zijn heteromannen nou echt zo zielig? Hebben ze nou echt niet meer hobbies dan naar voetbal kijken? I pity them!

Maargoed wie komt mijn muur behangen? Met gratis pijpbeurt!
FOK YOU!
pi_127939306
Toen ik nog in mijn vorige studentenhuis woonde had ik ook een soort van seksrelatie met mijn huisgenote. Totaal schaamteloos, no strings attached. Op een gegeven moment kwam het wel eens voor dat er een nieuw meubel ofzo naar haar kamer 3 hoog getild moest worden, en dat ze gewoon doodleuk zei ; Als jij dat nu ff voor me doet, dan zal ik je daarna belonen :D ( met een blowjob meestal).. Goeie ouwe tijd..

Met mijn ex werkte het ook zo. Sneeuwde het hard, kreeg ik half 7 's ochtends een sms dat als ik haar met de auto naar werk bracht dat ze dat 's avonds goed zou maken O+

Had dat overigens ook wel gedaan als ze dat er niet bij had gezegd, het was eerlijk gezegd niet eens in me opgekomen, maar als het toch wordt aangeboden, waarom niet? Denk wel dat sommige vrouwen daadwerkelijk denken dat ze met seks alles voor elkaar kunnen krijgen, en dat dit echt de doorslaggevende reden voor een man is om iets wel of niet voor ze te doen.. Vaak niet waar maar lekker laten denken :P
pi_127945278
Zit ik eerlijk gezegd helemaal niet op te wachten, heb liever dat ze naar mij toe komt omdat ze er zin in heeft, dan is de seks ook 10 x beter.
pi_127975558
Ik denk eerlijk gezegd dat vrouwen als Trini-Kwan een stuk makkelijker in de omgang binnen een relatie zijn dan vrouwen als Karina...
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_129777827
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Toen ik nog in mijn vorige studentenhuis woonde had ik ook een soort van seksrelatie met mijn huisgenote. Totaal schaamteloos, no strings attached. Op een gegeven moment kwam het wel eens voor dat er een nieuw meubel ofzo naar haar kamer 3 hoog getild moest worden, en dat ze gewoon doodleuk zei ; Als jij dat nu ff voor me doet, dan zal ik je daarna belonen :D ( met een blowjob meestal).. Goeie ouwe tijd..

Wat een slet.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 08:11:23 #75
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_129780793
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:47 schreef uppiejup het volgende:
Wel erg dat je seks gelijksteld aan iets wat je doet om een ander te plezieren. Hij stofzuigt ik zuig hem af?
Ik vind dat in een relatie een potje neuken voor allebei een beloning moet zijn. Moet er niet aan denken dat omdat ik die dag zo lekker gekookt heb men vriend me even zou nemen als beloning, nou dank je? En als je dan gewoon spontaan sex hebt, verwacht je dan dat ie je dankbaar is omdat jij hem de sex hebt 'geschonken'?
Nou ik heb dus een ex gehad, die heel soms maar zin had...aangezien ze dus een gevoelig en onzeker typje is van nature, (en ik zeg is omdat ik zeker weet dat dat er nooit meer uitgaat bij haar kan ze weinig aan veranderen aangezien ze altijd door haar eigen vader gekleineerd is, maar goed mijn punt is dat zei dus wel eens zin had, maar heb haar in haar woorden betrapt dat ze dus eruit floepte dat ze het vooral voor mij deed....en daarom is ze nu dus een ex geworden, een beetje goede seks hoort voor beide fijn te zijn, en ik ben niet egoistisch op dat gebied verder, dus zij verdiend mij niet..
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')