hahahahahah. neequote:Op zondag 26 mei 2013 20:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Mwa, jawel maar dat waren vooral hele vage foto'sIk dacht ook altijd dat je dat rechtse meisje was op die foto
wat wil je als je geen tt verzintquote:
Oh trolololololol. Ik dacht nu telkens jij bent die linkerquote:Op zondag 26 mei 2013 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahahah. needat is van 3kb en heeft gaygay gemaakt voor mij
Maar ik wil niet random een celeb!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien dat als je alle vrijgezelle celebs afgaat dat je er dan eentje kan krijgen
Ken ik nietquote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ken je de film Notting Hill
Dat gaat mij later ook overkomen
Uhuquote:Op zondag 26 mei 2013 20:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee in de keuken toch als afwashulp
ik ben geen een op die fotoquote:Op zondag 26 mei 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh trolololololol. Ik dacht nu telkens jij bent die linker
Hopelijk hebben Jordy en Rez nu eindelijk door dat ik een gewaardeerde user ben waar zij OOK respect voor moeten hebben.quote:
Gewoon een random celeb, dan heb je meer kans om de anderen te ontmoetenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik wil niet random een celeb!
[..]
Ken ik niet.
Jup, maar die foto's waren volgens mij niet heel erg duidelijk of welquote:Op zondag 26 mei 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben geen een op die foto
maar er stonden eerst wel twee foto's in mijn fobo. nooit gezien?
kom nu op tc dan, en doe je cam aan en dan zien we elkaar gewoonquote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup, maar die foto's waren volgens mij niet heel erg duidelijk of welTenminste wat ik me kan herinneren niet
Ik heb geen webcamquote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
kom nu op tc dan, en doe je cam aan en dan zien we elkaar gewoon
oh heb nu weer foto in mn foboquote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup, maar die foto's waren volgens mij niet heel erg duidelijk of welTenminste wat ik me kan herinneren niet
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
Niet op Toto niveau 'Can't Stop Loving You' natuurlijk, maar toch.
Retro hipsterquote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Nope, heb geen laptop en ook geen losse webcam
Desktop![]()
ik voel met je mee.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
oh god, leuke jongen van de ah heeft een relatie opeenseven huilen
Altijd zo jammer dat leuke mensen altijd een relatie hebben of dat het nooit lang duurt tot ze weer een relatie hebbenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
Heb je weleens een relatie gaat sof?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
Neequote:
alle leuke mensen zitten in een relatiequote:Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
hoezo nietquote:
quote:
whut?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef TienVingers het volgende:
Ik heb nog nooit een relatie gehad, ben alleen in klas 1 of 2 gevraagd voor het valentijnsbal
ik zit niet in een relatiequote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alle leuke mensen zitten in een relatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit niet in een relatieik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
[..]
ik zit niet in een relatieIk ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ik zit niet in een relatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er zijn steden waar alleen maar tokkies wonen, Almere is zwaar overrated qua tokkiegehaltequote:
Gezien de aard van het topic en de factoren die een rol spelen in jouw situatie, zou ik je adviseren om op zoek te gaan naar mannelijke FOK!kers.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet weten dat ik dat al een half jaar lang doe![]()
KLB / Kan geen FOK!ster hosselen
ik bedoel DE tokkies, DE tokkies snap jequote:Op zondag 26 mei 2013 20:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar er zijn steden waar alleen maar tokkies wonen, Almere is zwaar overrated qua tokkiegehalte
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gezien de aard van het topic en de factoren die een rol spelen in jouw situatie, zou ik je adviseren om op zoek te gaan naar mannelijke FOK!kers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2013 20:39:36 ]
wat nouquote:
Oh serieusquote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik bedoel DE tokkies, DE tokkies snap je
Hannah Tokkie!
quote:
Henk en Ingrid zijn ergerquote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik bedoel DE tokkies, DE tokkies snap je
Hanna Tokkie!
ja het woord komt van de familie Tokkie, nadat ze op TV kwamenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oh serieus
Ik dacht dat het een woord was
Oh op die manierquote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja het woord komt van de familie Tokkie, nadat ze op TV kwamen
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook nietWanhoop spottedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee 18quote:
hahaha indien nodig past nodig wel even op je spullenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef Etsu het volgende:
ik moet hoogNODIG naar de wc, maar wil niet de eerste klas verlaten
Verkapt kijk mij rijk zijn en eerste klas reizenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef Etsu het volgende:
ik moet hoogNODIG naar de wc, maar wil niet de eerste klas verlaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het verhaal waarom ik in de eerste klas zit niet wetenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij rijk zijn en eerste klas reizen
en nog nooit een relatie gehad?quote:
neequote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en nog nooit een relatie gehad?ook geen scharrel?
Nou vertel op dan is het goedgemaaktquote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
het verhaal niet weten waarom ik in de eerste klas zit
Ik word haar eerstequote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en nog nooit een relatie gehad?ook geen scharrel?
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Nou vertel op dan is het goedgemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klinkt goed laat dat poepverhaal maar zittenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
luxe 5 sterren hotel ergens in t land met een jacuzzi?
eh jaquote:
ik ga nu boeken. een huwelijkssuite voor onsquote:Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Klinkt goed laat dat poepverhaal maar zitten
Ook geen scharrelsquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
oh ja nu moet ik zeker mee doen met dat programma![]()
Hohoho het was niet de deal dat jij meegingquote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga nu boeken. een huwelijkssuite voor ons
Bedankt voor de notequote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef arachide. het volgende:
Nodig, als een topic een slotje heeft, betekent dat dat je het niet nogmaals hoeft te openen.
Niet meer doen.
Waarom wordt dat hier gepostquote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef arachide. het volgende:
Nodig, als een topic een slotje heeft, betekent dat dat je het niet nogmaals hoeft te openen.
Niet meer doen.
komt niet meer heel veel voor hoor, maagden van 18quote:
Je bent 18 dat is vet normaal dat je dan nog maagd bentquote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
oh ja nu moet ik zeker mee doen met dat programma![]()
Oh ik ken er nog wel een paar hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 20:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
komt niet meer heel veel voor hoor, maagden van 18![]()
breek je telefoon doormiddel drommelsquote:Op zondag 26 mei 2013 20:45 schreef badschaap het volgende:
wtf een of andere dude blijft me bellen,heb m geblokt maar dan npgsteeds...
Dat soort dingen zijn ook meer voor ONZ.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Bedankt voor de note![]()
Ik dacht gaat nu vast wel goed omdat niemand aan de alcohol zit overdag.
Ik ken er ook zat. Naja mensen op HAVO 5 leeftijd dan. Gemiddeld iets jonger dan 18 dus. Van een paar denk je ook dat het altijd zo zal blijven ookquote:
Uiteindelijk vindt bijna iedereen wel iemand hoe kneuzig ze ook lijken nuquote:Op zondag 26 mei 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ken er ook zat. Naja mensen op HAVO 5 leeftijd dan. Gemiddeld iets jonger dan 18 dus. Van een paar denk je ook dat het altijd zo zal blijven ook
Zie ik daar nou ondertietenquote:
Ik droomde vannacht over jouquote:Op zondag 26 mei 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
Wtf kijk je zo uit t raam, zie je een vrouw op d'r bek gaan
Meh, JNG kan toch ook prima ouwehoeren? Leek mij wel gezellig om een verhaaltje te maken met wat JNG'ersquote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn ook meer voor ONZ.
Geen idee. Er zit gewoon geen onderscheid in sommige lichaamsdelen bij haar volgens mij.quote:
Klopt, vriend waarvan ik 3 jaar geleden dacht die gaat nooit een vriendin krijgen zit nu overal en nergens te chicks te hosselenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Uiteindelijk vindt bijna iedereen wel iemand hoe kneuzig ze ook lijken nu
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee. Er zit gewoon geen onderscheid in sommige lichaamsdelen bij haar volgens mij.
Sommige mensen zijn gewoon forever alonequote:Op zondag 26 mei 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ken er ook zat. Naja mensen op HAVO 5 leeftijd dan. Gemiddeld iets jonger dan 18 dus. Van een paar denk je ook dat het altijd zo zal blijven ook
Ik ging heel hard praten tegen je en toen draaide je om en liep je weg en ik bleef praten, maar je hoorde me niet. Dat was het enigequote:
Maar dat zijn dan ook echt debielen waar je gewoon medelijden mee krijgtquote:Op zondag 26 mei 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon forever alone
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ging heel hard praten tegen je en toen draaide je om en liep je weg en ik bleef praten, maar je hoorde me niet. Dat was het enige
Ja, blijven etenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe kan iemand zo dik worden
Het kost me moeite om zoveel te eten als nu en nog steeds ben ik niet dik
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef badschaap het volgende:
die stumper zit nu me hele voicemail te spammen
dm maarquote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef badschaap het volgende:
die stumper zit nu me hele voicemail te spammen
Neehoor, maar ik ga niet je ding accepteren op facebook. Ik word niet graag geasocieerd met fok op facebook.quote:
Afterburner, a song by Dubmood on Spotify.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef DrNick het volgende:
Push Play, a song by Miriam Bryant on Spotify.
http://www.lyricsmania.co(...)lyrics_fray_the.htmlquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Afterburner, a song by Dubmood on Spotify.
Zit er een permanent toilet onder dat mensmassaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, blijven eten. Hele dag door.. snap het ook niet hoe je zó dik kan worden.
pas 29 jaar oud
Dacht dat ik op geheim had gezet.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Neehoor, maar ik ga niet je ding accepteren op facebook. Ik word niet graag geasocieerd met fok op facebook.
Daar hou ik niet zo van, maar ik ben er wel bij.
Ik zat vanochtend eerste klacht. Mocht ook wel na 2 uur alleen op het station zitten.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
Retedruk in de trein, gaan ze nu staan en praten in de 1ste klas
Zwolle - Groningen-traject ook altijd
Denk dat ze een stoma heeftquote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zit er een permanent toilet onder dat mensmassa
En DV ging met d'r scharrel mee?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend eerste klacht. Mocht ook wel na 2 uur alleen op het station zitten.
op zich wel jaquote:
Oh, ja dat je ontlasting via een buisje in je buik naar een extern zakje gaatquote:
Gadverdamme, moet er niet aan denken een heel leidingsysteem om me heen te hebbenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat je ontlasting via een buisje gaat in een zakje.
Dat zou je buurmeisje maar zien.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat je ontlasting via een buisje in je buik naar een extern zakje gaat.
Dat liedje gaat over jouquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:58 schreef Toto69 het volgende:
R.I.P. mijn enkel, ik dacht loopt wel los, issie gewoon tien keer zo dik
oh gekkiequote:
'Cause tonight I'm fucking youquote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef TienVingers het volgende:
tonight i'm gonna have myself a real good time
Je werd gehechtquote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef arachide. het volgende:
Ik voelde me een beetje genaaid toen, maarja, kan gebeuren
'quote:Op zondag 26 mei 2013 20:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gadverdamme, moet er niet aan denken een heel leidingsysteem om me heen te hebben
Ik snap t wel ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef arachide. het volgende:
Vind je?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
Etsu ik zie dat ik ook uitgenodigd ben!!![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel zielig jaquote:Op zondag 26 mei 2013 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'
Nee, dat moet niemand maar soms is 't wel echt nodig. Ook bij mensen met kanker enzo.
wanneer?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef arachide. het volgende:
Ik zou echt ontzettend boos worden als ik met een vriendin uit zou gaan en zij gaat dan weg voor een random scharrel om mij vervolgens twee uur te laten zitten midden in de nacht op een station. Wie weet wat er had kunnen gebeurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:03 schreef Toto69 het volgende:
Arm kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG wat een enorm pootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Als een baas.quote:
Dit.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou echt ontzettend boos worden als ik met een vriendin uit zou gaan en zij gaat dan weg voor een random scharrel om mij vervolgens twee uur te laten zitten midden in de nacht op een station. Wie weet wat er had kunnen gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rip
sterkte
Ik dacht dat het wel meeviel, mijn ouders zeiden zo: ga eens kijken dan.quote:
maat 45 maar hoorquote:
Ik heb woensdag ook nog Fransquote:Op zondag 26 mei 2013 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als een baas.Langer is toch onproductief volgens bronnen in mijn hoofd.
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Etsu het volgende:
Tering gaan er nu mensen zonder eerste klas kaartje in de eerste klas zitten____!!!
Kuthoer
Ik hoef alleen nog maar bio en M&O.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb woensdag ook nog Frans![]()
hopelijk een zesje
Het lijkt wel de onderbeen van een reusquote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel meeviel, mijn ouders zeiden zo: ga eens kijken dan.
Zit gewoon een tennisbal aan m'n enkel
[..]
maat 45 maar hoor
Ze moeten in de trein zo'n sms-functie hebben zoals bij de bioscoop. Dat je kan smsen naar en daarin moet vermelden welke coupé je zit en wat je klacht is en dat meneertje dan even komt fixen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Etsu het volgende:
Tering gaan er nu mensen zonder eerste klas kaartje in de eerste klas zitten____!!!
Kuthoer
quote:
Oh ik lees het... Dat is echt kut.quote:
Whatquote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt wel de onderbeen van een reus
Ik heb nog NOOIT zo'n groot been gezien. EVER![]()
Ja, maar mondelinge examens zijn veel makkelijker dan de CE's. Ze laten je toch nooit zakken, of je moet echt keihard falen.quote:
Die is ook leuk jaquote:
vind je turn aroudn ook nog wel leuk?quote:
Snap hier niks vanquote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef badschaap het volgende:
Wat een ranebiel. Pakt me fb foto en gaat er zo bijschrijven van jonguh moet je klappen.
Hij wil volgens mij ook nog klappen. Ik wordt er echt gestoord van
Baasquote:Op zondag 26 mei 2013 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar mondelinge examens zijn veel makkelijker dan de CE's. Ze laten je toch nooit zakken, of je moet echt keihard falen.
Klopt.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze moeten in de trein zo'n sms-functie hebben zoals bij de bioscoop. Dat je kan smsen naar en daarin moet vermelden welke coupé je zit en wat je klacht is en dat meneertje dan even komt fixen.
jaquote:
Ja, want je mag niet A en B op één diploma hebben, zelfs niet als extra vak.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Krijg je daar gewoon een certificaat voor ofzo?
Ook bij dat mondelinge examen M&O op de havo. Die examinatoren wisten dat ik het niet allemaal zo goed wist, de hele tijd hints en zo.quote:
handig he en dan toch direct hele topic overlezenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef AdoraBelle het volgende:
Hé ik heb wat nieuws ontdekt.
[ afbeelding ]
Dan hoef ik niet meer iedere keer naar de volgende pagina te klikken.
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want je mag niet A en B op één diploma hebben, zelfs niet als extra vak.Klasgenoot moest al via de rechter het recht afdwingen om in beide vakken examen te mogen doen.
een of andere debiel vind het kennelijk leuk om mij 900 x te bellen op een avond me hele voicemail vol te spammen en nu allemaal teksten boven foto's van me te zetten. Hij zegt wel dat ik bang moet zijn, maar hij heb zn fb profiel voor me gebloktquote:
Hey, niet zo stoer doen tegen ome Stu he ventje!quote:
Echt debiel ja, slaat nergens op. Net alsof een extra vak invloed heeft op je diploma of zo.quote:
:""""")_!_!_!_!_quote:Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee, heb mezelf nu per ongeluk verwijderd.
Ga ergens anders dat rollenspel van je spelenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey, niet zo stoer doen tegen ome Stu he ventje!
is toch niet ergquote:Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
o omdat je ineens al die bands gaat luisteren :p
Maakt 't niet meer duidelijkquote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
een of andere debiel vind het kennelijk leuk om mij 900 x te bellen op een avond me hele voicemail vol te spammen en nu allemaal teksten boven foto's van me te zetten. Hij zegt wel dat ik bang moet zijn, maar hij heb zn fb profiel voor me geblokt
Rollenspel?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga ergens anders dat rollenspel van je spelen
THIS TIME FOR AFRICA!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
Waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka
niet zo boos tegen Koning Stuart de man van Queen Bquote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga ergens anders dat rollenspel van je spelen
Goede filmquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
een of andere debiel vind het kennelijk leuk om mij 900 x te bellen op een avond me hele voicemail vol te spammen en nu allemaal teksten boven foto's van me te zetten. Hij zegt wel dat ik bang moet zijn, maar hij heb zn fb profiel voor me geblokt
beyonces nieuwe liedje >>>> waka waka brabbel brabbelquote:Op zondag 26 mei 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
Waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka
Dude, tyf nou eens op met dat filmpje. Ik wil niet permanent met pijn in mijn bek rondlopen.quote:
quote:
Tweede keer dat ik 'm post, zo blijft het filmpje actueel en kan ik de referenties blijven toepassenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, tyf nou eens op met dat filmpje. Ik wil niet permanent met pijn in mijn bek rondlopen.
Op het dak van een toren dan?quote:
Ah, gossie.quote:
Gatverdamme, zo onsmakelijk.quote:
als ik opneem zittie ook zo tegen mij. nou is dat niet al te erg, maar nu zittie mij ook zwart te maken achter me rug om/quote:
Jawel man, ik heb de onderbouw toch gehaald?quote:
maar waar ken je hem van en wat wil ie van je?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
als ik opneem zittie ook zo tegen mij. nou is dat niet al te erg, maar nu zittie mij ook zwart te maken achter me rug om/
Niemand eigenlijk joh. Het ging geloof over regenpakken en taartquote:
OMG dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel man, ik heb de onderbouw toch gehaald?
En ik heb wiskunde op vmbo- en havo-niveau gehaald.
Ah... juistquote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand eigenlijk joh. Het ging geloof over regenpakken en taart
Wie is die gast in je UI? Lijkt wel in London die achtergrondquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tot welke 'moeilijkheidsgraad' eigenlijk, Stu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |