Wellicht als Quebec zichzelf onafhankelijk verklaard, want voor Canada zal hij niet spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Komen nog wel 2 of 3 Cups bij en een gouden medaille
Wedden van wel?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:48 schreef Katth het volgende:
[..]
Wellicht als Quebec zichzelf onafhankelijk verklaard, want voor Canada zal hij niet spelen.
Wheel of Justice zegt zelfs 2 games...quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou effe kijken welke schorsingen je krijgt voor een opzettelijke slash, want het gaat echt nergens om
5 redenen van niet:quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Betere straf zou overigens zijn
King vs Keith zonder instigator
Misschien is je meninig duidelijker met woorden, want nu slaat het nergens opquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:17 schreef DaveDave09 het volgende:
KINGS KINGS KINGS KINGS
Dadelijk 7 games in west finals 4 in east
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die het snapt
Iemand die overigens voor de instigator is?
Als je woorden gebruikt komt je mening misschien overquote:
quote:After a thorough review we can find no basis to impose supplemental discipline. This was a hockey play. In reviewing this play, we also took into consideration that it's the playoffs. We did think about it though. We were very close. Like really close.
Geen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke straf gaven ze in de wedstrijd?
Same here. Ik denk dat de Bruins van tevoren best een goede kans hadden, maar behalve enkele roze-bril-diehard-boston-fans heeft denk ik niemand dit zien aankomen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:07 schreef emokid het volgende:
En de Penguins krijgen een sweep om de oren. Dit zag ik dus echt niet aankomen..
Ik ben al vanaf ronde 1 skeptisch over de Penguins geweest.. mijn Penguins... Daarvoor ook eigenlijk al, de defense is ronduit kut. Letang heeft een goeie stay-at-home defenseman naast zich nodig. Martin heeft zich wel aardig ontwikkeld, maar die 5 miljoen vind ik hem niet waard. Niskanen mag wieberen en hoewel Eaton het niet onaardig deed denk ik dat nog een jaar teveel voor hem is (hij speelde freebee bij WBS). Fleury twijfel ik nog over i.v.m. bovenstaande.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Same here. Ik denk dat de Bruins van tevoren best een goede kans hadden, maar behalve enkele roze-bril-diehard-boston-fans heeft denk ik niemand dit zien aankomen.
Skeptisch ok, maar je gaat me niet vertellen dat je een SWEEP had verwacht tegen de Bruins. Verder ben ik het wel met je eens, maar elk team heeft dergelijke zwakheden. Ook de Kings zijn lang niet perfect, maar die zitten in een goede flow en hebben een goalie die als hij even zo doorgaat gewoon de nieuwe Patrick Roy kan worden. De Bruins zijn stiekem denk ik toch het meest complete team met de minste echt zwakke punten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf ronde 1 skeptisch over de Penguins geweest.. mijn Penguins... Daarvoor ook eigenlijk al, de defense is ronduit kut. Letang heeft een goeie stay-at-home defenseman naast zich nodig. Martin heeft zich wel aardig ontwikkeld, maar die 5 miljoen vind ik hem niet waard. Niskanen mag wieberen en hoewel Eaton het niet onaardig deed denk ik dat nog een jaar teveel voor hem is (hij speelde freebee bij WBS). Fleury twijfel ik nog over i.v.m. bovenstaande.
Qua aanval mogen we op zich niet klagen, maar: Iginla mag wieberen, heeft niks gebracht en vertraagd het spel. Morrow heeft het wel aardig gedaan maar past mijn inziens niet in het systeem. Sutter moet zich snel gaan ontwikkelen tot de nieuwe (onmisbare) Staal en Malkin mag een lesje krijgen in het niet geven van turnovers. Zet Bennett lekker met Neal en Malkin op 2nd en je hebt een prima leerschool. Voor de 3e en 4e lijn misschien nog een versterking en bam, volgend jaar wel de cup!
Ik ben zelf ook groot Pittsburgh fan maar deze sweep kan je niet op deze manier wijten aan bepaalde spelers zoals Niskanen, Morrow etc. Want waar waren Crosby, Letang, Malkin en Neal deze series? Die waren ook nergens te bekennen oftewel iedereen heeft het slecht gedaan en niet bepaalde spelers die ineens niet goed genoeg zijn. En dat terwijl de regular season wel goed ging. Als je op deze manier structureel de fout ingaat en zelfs in een series niet zelf iets kan omzetten dan ligt dat naar mijn inziens alleen maar aan het bestuur en de coach. Als je na 2 à 3 wedstrijden niet met een andere tactiek komt dan ben je niet goed bezig als coach.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf ronde 1 skeptisch over de Penguins geweest.. mijn Penguins... Daarvoor ook eigenlijk al, de defense is ronduit kut. Letang heeft een goeie stay-at-home defenseman naast zich nodig. Martin heeft zich wel aardig ontwikkeld, maar die 5 miljoen vind ik hem niet waard. Niskanen mag wieberen en hoewel Eaton het niet onaardig deed denk ik dat nog een jaar teveel voor hem is (hij speelde freebee bij WBS). Fleury twijfel ik nog over i.v.m. bovenstaande.
Qua aanval mogen we op zich niet klagen, maar: Iginla mag wieberen, heeft niks gebracht en vertraagd het spel. Morrow heeft het wel aardig gedaan maar past mijn inziens niet in het systeem. Sutter moet zich snel gaan ontwikkelen tot de nieuwe (onmisbare) Staal en Malkin mag een lesje krijgen in het niet geven van turnovers. Zet Bennett lekker met Neal en Malkin op 2nd en je hebt een prima leerschool. Voor de 3e en 4e lijn misschien nog een versterking en bam, volgend jaar wel de cup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |