quote:Op zondag 26 mei 2013 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEzo zijn Orlyflesjes zo lelijk geworden
[ afbeelding ]
GEDULD HEBBEN NOESquote:Op zondag 26 mei 2013 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
D'awwwww TT
Nee foto's nog niet binnen. Camera is stuk geweest van de fotografe en ze loopt nu echt giga achter met bewerkenze verontschuldigde zich nog maar hier kon ze zelf niet aan doen
ik wacht dus maar weer af
![]()
![]()
Ja exactly grmfplquote:
Ik vind ze zoooo gaafquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind ze zoooo gaafmaar eigenlijk ook meer omdat het nu gewoon voelt alsof je écht deel uitmaakt van het team. Als in... Echt echt echt
alsof het nu pas doordringt eigenlijk
Je brain doet raarquote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is nu toch al bijna een jaar geleden of zit mijn bwainn weer eens raar te doen
Oh wait het gaat niet om de foto's van je bruiloftquote:Op zondag 26 mei 2013 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je brain doet raarik speel nog maar vanaf januari en de officiële foto's zijn een 3-tal weken geleden gemaakt
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh wait het gaat niet om de foto's van je bruiloft
Godverdomme ik moest lachenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat al helemaal van GELD TERUGVRAGEN ERMAHGERD WAT IS DEZEN HET IS NOG ERGER DAN EBAY.
Wutquote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh wait het gaat niet om de foto's van je bruiloft
Jaaaaaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
We wachten op de foto's van Lin d'r bruiloft!
Die duren wel langquote:
Dat is wel redelijk normaal jaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die duren wel lang![]()
Of is dat normaal?
Ermagerd als ik ooit ga trouwen vraag ik m'n moeder wel om foto's te maken, zo lang kan ik heul niet wachtenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk normaal jauitzoeken, allemaal bewerken en dan bundelen... Geen idee of ie een termijn had gegeven, maar toen wij bij andere fotografen informeerden was het vaak 5tal weken max...
Ja ohaiquote:Op zondag 26 mei 2013 20:52 schreef Incantrix het volgende:
Wij hadden bedacht dat wij het bundelen en uitzoeken zelf wel zouden doen.. Guess what?
Ik had beide keren nog bedacht dat dat een goede klus was voor tijdens zwangerschapsverlof. Dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ohaiuitzoeken en bewerken hebben ze wel gedaan maar wij zouden wel een boek maken ofzo.... Of... Euh.... Nah...
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:00 schreef Maisnon het volgende:
Okay ik heb even moral support nodig want we moeten nu echt het huis uit, mijn broertje zusje en ik allemaal apart op kamers en mn vader naar zn vriendin.
Dus ik heb dan ineens geen ouderlijk huis meer en een boel moet geregeld worden stress
beetje geleidelijk de afgelopen tijd, maar heel onwerkelijkquote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef Incantrix het volgende:
Mss, beterschap!
Mais, zo, dat is kut zo ineens! Of was het een kwestie van tijd? *aait*wanneer hoorden jullie dit?
Ja servies enzo komt wel goed. Ik hoor net dat ik ongeveer.. 2 maanden heb om de boel te regelenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:12 schreef Incantrix het volgende:
Lijkt me enórm bizarben je vooral verdrietig (maak ik op uit je woorden) of ook heel boos? Inboedel moet op zich wel bij elkaar te scharrelen zijn, veel rondvragen en kringloop/marktplaats in de gaten houden. Wel jammer dat de vrijmarkt net geweest is, dat is voor servies ed ideaal..
Damnquote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja servies enzo komt wel goed. Ik hoor net dat ik ongeveer.. 2 maanden heb om de boel te regelen
Oh bah ... Dat lijkt idd best lastig om zo maar even in 2 maand te regelenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:00 schreef Maisnon het volgende:
Okay ik heb even moral support nodig want we moeten nu echt het huis uit, mijn broertje zusje en ik allemaal apart op kamers en mn vader naar zn vriendin.
Dus ik heb dan ineens geen ouderlijk huis meer en een boel moet geregeld worden stress
Godsamme wat is dat epischquote:Op zondag 26 mei 2013 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.ed.nl/videoplayer/Tag/nieuws#1.3835889
Wat een klotesituatie voor je zegquote:Op zondag 26 mei 2013 21:28 schreef Maisnon het volgende:
tsjah ik kan via via denk ik wel een kamer vinden en ik heb een backup waar ik kan blijven tot het zo ver is, dat stukje komt hopelijk goed. Ik heb ook geld gespaard en ik hoef niet per sé ineens allemaal luxe nieuwe dingen.
Het is meer klote dat ik gewoon geen vangnet meer heb, niet in het weekend makkelijk hier kan zijn waar mn vrienden zijn of bij mn moeder eten zonder dat ik de laatste trein weer weg moet hebben.
En dat ik dus even de keuze van nu meteen studeren ofniet moet maken. Hoeveel denken jullie dat ik nodig heb om rond te komen in mn eentje per maand? Met een beetje gemiddelde huur, denk studentenwoning.
Realistisch voor mij is denk ik dat ik 1300 euro verdien in een maand as is, maar ik werk dus niet fulltime
Dan kan ik nog sparen falen ook!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een klotesituatie voor je zegZeker het niet meer hebben van een ouderlijk huis lijkt me echt heel raar. Hoop dat het goed uitpakt
Ik woon ook nog in een studentenwoning en heb aan vaste lasten zo'n 720 per maand. Maar heb een auto ook nog dus zonder kwam ik uit op 600 nog wat euro.. met 1300 moet je wel rond kunnen komen
Ik hoop echt voor je van niet!quote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef Maisnon het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk ik vind het wel doodeng, vooral omdat ik het idee heb dat ik me straks alleen ga voelen als ik op kamers ben
Als je naar Eindhoven komt, dan mag je altijd gillen als je zin hebt om af te sprekenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef Maisnon het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk ik vind het wel doodeng, vooral omdat ik het idee heb dat ik me straks alleen ga voelen als ik op kamers ben
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je naar Eindhoven komt, dan mag je altijd gillen als je zin hebt om af te spreken.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga ik je aan houden hoor! En wokken met mandy haha
boven de avondwinkel?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:43 schreef Maisnon het volgende:
Nou ik ben meteen aan het zoeken en wat ik nu in ieder geval op het oog heb is iets tijdelijks op de grote berg
Oei das wel heel krap dan ja...quote:Op maandag 27 mei 2013 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
Tip, koop geen kruidvat pantys, de maat 46 komt tot halverwege mijn bovenbenen. En ik heb niet bepaald stelten.
Gluurbuur?quote:Op maandag 27 mei 2013 07:19 schreef Molo het volgende:
Ze bleek niet thuis te zijn kwamen ze achter toen de brandweer de deur ingebeukt had
Waar ze nu is weet niemand, zal ergens wel een keer gevonden worden denk ik
hmm, dat studentenhuis ken ik nietquote:Op zondag 26 mei 2013 23:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nog een paaaar huizen verderop in de richting van de Catharinakerk
Ja, moeten... Kan ook zonder, maar is denk ik net te koud vandaagquote:Op maandag 27 mei 2013 08:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oei das wel heel krap dan ja...
Ik moest zaterdag ook een panty aanDie mooie blauwe jurk van Steps laat dus ALLES zien wat je eronder aan hebt. Heb alles wat eronder zat 3x moeten aanpassen voordat ik geen randjes meer zag
Ook de plakranden van mijn holdups waren dus te zien, en alle bewerkingen erop. Beetje jammer wel
Afgelopen zaterdag was het echt koud! We konden te voet naar het feestje, want het cafe was maar 10 min lopen, maar heb wel mijn winterjas aangehad.. Dus zonder panty was geen optie neequote:Op maandag 27 mei 2013 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, moeten... Kan ook zonder, maar is denk ik net te koud vandaag
Hehe I hope notquote:Op maandag 27 mei 2013 09:03 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en Miss, golf zekomen er pics op feestboek van jou met zo'n petje met pompoen erop?
Naar huis, deken over je kop trekken en doen alsof de rest van de wereld niet bestaat?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, het blijft ook gewoon kut . Weer geen werkplek op mijn eigen afdeling. Graaah
Echt! Als je het over de duivel hebt! Komt hij net langs lopen en on geven werd gluren naar binnen door de voordeur. Heb via het raam maar even terug gezwaaid. Hij liet van schrik bijna zijn fiets vallenquote:
Wat voor mensen zijn dat, echtquote:Op maandag 27 mei 2013 09:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt! Als je het over de duivel hebt! Komt hij net langs lopen en on geven werd gluren naar binnen door de voordeur. Heb via het raam maar even terug gezwaaid. Hij liet van schrik bijna zijn fiets vallen
Ja, zijn fiets, hij was namelijk expres afgestapt om naar binnen te kunnen koekeloeren
lolwhutquote:Op maandag 27 mei 2013 09:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt! Als je het over de duivel hebt! Komt hij net langs lopen en on geven werd gluren naar binnen door de voordeur. Heb via het raam maar even terug gezwaaid. Hij liet van schrik bijna zijn fiets vallen
Ja, zijn fiets, hij was namelijk expres afgestapt om naar binnen te kunnen koekeloeren
Zeer gelovige gristenen.... heb uw naaste lief enzo. Oftewel, zo hypocriet, veroordelend en roddelig als het maar kanquote:Op maandag 27 mei 2013 09:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat voor mensen zijn dat, echt
en mijn werk dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Naar huis, deken over je kop trekken en doen alsof de rest van de wereld niet bestaat?
Dat noem je Het Nieuwste Werkenquote:
Ja, je zou het bijna gewoon gaan doen, ik zie aan mijn collega dat dat koloniseren best effectief isquote:Op maandag 27 mei 2013 09:38 schreef Molo het volgende:
Laat je bureau voortaan niet zo schoon meer achter, maak een nepvlek op je stoel en zet een Mega zoete roemantische foto van bb neer, misschien helpt dat
ze maken zich gewoon zorgen om je ziel en hebben de Heer beloofd zich over je te ontfermenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeer gelovige gristenen.... heb uw naaste lief enzo. Oftewel, zo hypocriet, veroordelend en roddelig als het maar kan
Helpt het als ik zei dat hij professor in de technische natuurkunde was? Weirdo's iig
Petribakjes met schimmels neerzetten en een mini moestuin met alfalfa en zulks, of morsterdzaad, dat riekt lekker goedquote:Op maandag 27 mei 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, je zou het bijna gewoon gaan doen, ik zie aan mijn collega dat dat koloniseren best effectief is
Bwhehehehequote:Op maandag 27 mei 2013 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze maken zich gewoon zorgen om je ziel en hebben de Heer beloofd zich over je te ontfermen
Ach, vriend van me liep 2 dagen voor zijn trouwen een voedselvergiftiging opquote:Op maandag 27 mei 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
kijken of ik mijn enkel nog kan breken als ik naar de koffiemachine loop, dat zou het feest wel compleet maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 27 mei 2013 09:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ach, vriend van me liep 2 dagen voor zijn trouwen een voedselvergiftiging opOh gelukkig, dat geeft moedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
En met kipquote:Op maandag 27 mei 2013 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, ben ergens anders in het gebouw gaan zitten en realiseer me dat ik tegenover en naast een negroïde medemens zit. Wedden dat ik met aids naar huis ga?
ik denk eerder zonderquote:
even over tien minuten nogmaals proberenquote:Op maandag 27 mei 2013 10:02 schreef Dwyn het volgende:
Ik wilde de huisarts bellen voor mijn oogaids. Die zijn uiteraard in gesprek.
Die momenten heb je inderdaad.. Meestal als je al wat stress hebt en dan kun je uiteraard nog minder hebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk eerder zonder
Tnx y'all!
Loopt wel los. Mijn dagen beginnen zo matig gewoon, de laatste tijd
Ja, ik had de vierde keer iemand aan de lijn. Morgen om 9.40.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even over tien minuten nogmaals proberen
Ja, de weerberichten gaan aardig de goede kant op. Al was het weercijfer zaterdag nog een 9 voorspeld, gisteren een 5, vandaag weer een 7, dus ik geloof het echt pas op de dag zelfquote:Op maandag 27 mei 2013 10:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kijk eens skjoehttp://www.telegraaf.nl/b(...)nte_op_31_mei__.html
ik zou het gewoon doen zoals jullie zeiden, dus gewoon dat de gasten al binnen zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
wij hadden dus bedacht dat al onze gasten alvast in de zaal zouden gaan zitten in het stadhuis omdat we er best veel hebben (50) en als je die allemaal van te voren nog moet begroeten wordt het te krap qua tijdsschema. Nu wil schoonvader dat we de mensen op het bordes begroeten van te voren, maar volgens mij loopt dat spaak met zo veel gasten? Wat is jullie ervaring?
Ik zou ze gewoon lekker alvast laten zitten, je hebt nog tijd zat om ze begroeten na de ceremonie toch? Volgens mij gaat dat anders erg lang duren als je echt met iedereen persoonlijk een praatje moet maken...quote:Op maandag 27 mei 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
wij hadden dus bedacht dat al onze gasten alvast in de zaal zouden gaan zitten in het stadhuis omdat we er best veel hebben (50) en als je die allemaal van te voren nog moet begroeten wordt het te krap qua tijdsschema. Nu wil schoonvader dat we de mensen op het bordes begroeten van te voren, maar volgens mij loopt dat spaak met zo veel gasten? Wat is jullie ervaring?
Oh okee, ja dat kan ook, maar het begroeten kan echt niet meer dan 5 minuten duren namelijk, anders komen we in de knel.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij kwamen aan toen stond iedereen buiten om ons te begroeten. Wij werden toen naar een hokje geleid waarna iedereen plaats kon nemen. Toen iedereen zat werd de muziek gestart en kwamen wij binnen. Daarna was het feliciteren enzulks
Omdat ook zij een ideaalplaatje in hun hoofd hebben zitten van hoe het moet zijn. Echter, ouders vergeten nog wel eens dat hun kinderen geen onnozele lurven meer zijn en menen nog steeds alles beter te weten en vinden dat hun ideeen te allen tijde moeten worden opgevolgd.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En waarom willen (schoon)ouders toch altijd zoveel, dat het bruidspaar dat lekker zelf uit mag zoeken![]()
Ik nietquote:Op maandag 27 mei 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ook zij een ideaalplaatje in hun hoofd hebben zitten van hoe het moet zijn. Echter, ouders vergeten nog wel eens dat hun kinderen geen onnozele lurven meer zijn en menen nog steeds alles beter te weten en vinden dat hun ideeen te allen tijde moeten worden opgevolgd.
Dat schijnt universeel te zijn voor ouders overigens. Wij worden later net zo![]()
En dan heeft iedereen het over die geweldig leuke dag en perfect dit dat allesquote:Op maandag 27 mei 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ja precies. Ach, over vijf dagen is het allemaal weer voorbij
Ja, waarschijnlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 10:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan heeft iedereen het over die geweldig leuke dag en perfect dit dat alles![]()
De enige mensen die wij bij de ceremonie wilden hebben, waren de daggasten die van tevoren al verzameld hadden bij schoonouders thuis. En we hadden tegen iedereen gezegd dat we niet wilden dat er nog anderen bij de ceremonie waren. Dus de BABS had al gezorgd dat we het kleine zaaltje hadden, dus er paste ook niemand anders mee bijquote:Op maandag 27 mei 2013 11:07 schreef PriemGirl het volgende:
Wij hebben daar eik helemaal niet over nagedacht over begroeten bij stadhuisWij kwamen daar aan en toen stonden een hoop mensen (waar wij dus niet op gerekend hadden) en toen zei onze CM dat de ambtenaar al klaar stond en zei ze dat iedereen naar binnen moest. Uiteindelijk heeft mijn collega toen een paar foto's gemaakt en hebben we snel 'hoi' gezegd tegen iedereen die verder buiten bleef staan en moesten we ook naar binnen (cif eerst; want ik kwam met papa binnen
).
Achteraf kwam iedereen automatisch om ons te feliciteren
Ging eik verrassend soepel; bedenk ik me net
Ja bij ons zijn er ook een aantal buiten blijven wachtenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De enige mensen die wij bij de ceremonie wilden hebben, waren de daggasten die van tevoren al verzameld hadden bij schoonouders thuis. En we hadden tegen iedereen gezegd dat we niet wilden dat er nog anderen bij de ceremonie waren. Dus de BABS had al gezorgd dat we het kleine zaaltje hadden, dus er paste ook niemand anders mee bijEr stonden wel wat mensen bij het stadhuis, maar daar hebben we inderdaad ook alleen in het voorbij gaan ff snel 'hoi' tegen gezegd omdat we naar binnen moesten. En toen we weer buiten kwamen, stonden ze er nog steeds
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:12 schreef Molo het volgende:
de loodgieters hebben net vet overenthousiast lopen zwaaien naar de gluurman, omdat die voor de derde keer "toevallig" langs kwam lopen en op hun neus ging staan kijken hoe ze een dakpan gingen doorzagen
Humorgasten, I like
B is niet zo van in het middelpunt van de belangstelling staan en die zag het eigenlijk ook niet zo zitten dat een hoop vage ooms en tantes die we anders ook nooit zien, nu ineens met hun neus op dit voor ons intieme moment zaten. En daar kon ik me eigenlijk ook wel in vinden, vandaar dat wij de ceremonie ook bewust met alleen (schoon)ouders, broers en oma's wilden doen. En dat was voor mijn moeder ook een stuk rustiger en beter vol te houden. Maar ik had niet verwacht dat sommigen inderdaad buiten zouden blijven wachtenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja bij ons zijn er ook een aantal buiten blijven wachtenen sommige gingen mee naar binnen waar ook niet op gerekend was; maar die paar meer maakte niet zoveel uit... Overigens kon er ook niet veel meer bij inderdaad; want zaaltje was ook niet groot
Ik vond het wel lief dat mijn collega's bijvoorbeeld zijn gebleven voor de ceremonie.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:12 schreef Molo het volgende:
de loodgieters hebben net vet overenthousiast lopen zwaaien naar de gluurman, omdat die voor de derde keer "toevallig" langs kwam lopen en op hun neus ging staan kijken hoe ze een dakpan gingen doorzagen
Humorgasten, I like
Tuurlijk wel, die mensen komen een heel eind gereden speciaal om jullie t zien, die nemen echt geen genoegen met dertig seconden glimpjequote:Op maandag 27 mei 2013 11:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
B is niet zo van in het middelpunt van de belangstelling staan en die zag het eigenlijk ook niet zo zitten dat een hoop vage ooms en tantes die we anders ook nooit zien, nu ineens met hun neus op dit voor ons intieme moment zaten. En daar kon ik me eigenlijk ook wel in vinden, vandaar dat wij de ceremonie ook bewust met alleen (schoon)ouders, broers en oma's wilden doen. En dat was voor mijn moeder ook een stuk rustiger en beter vol te houden. Maar ik had niet verwacht dat sommigen inderdaad buiten zouden blijven wachten
Die is leukquote:Op maandag 27 mei 2013 11:14 schreef Molo het volgende:
http://www.hema.nl/brochu(...)13_2705_NL_br_oh_v20
bladzijde 5 staat een leuk jurkje (vind ik), voor de liefhebbers
Ja daar had ik dus niet bij stilgestaan, sowieso dat mensen zouden rijden om ons alleen aan te zien komen en weg te zien gaan want ze mochten toch niet mee naar binnenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die mensen komen een heel eind gereden speciaal om jullie t zien, die nemen echt geen genoegen met dertig seconden glimpje
Leuk!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:14 schreef Molo het volgende:
http://www.hema.nl/brochu(...)13_2705_NL_br_oh_v20
bladzijde 5 staat een leuk jurkje (vind ik), voor de liefhebbers
Dan is het idd ook nog wel praktischquote:Op maandag 27 mei 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway, bb belde net, misschien doen we toch wel even begroeten want schoonpa tipte wel een zinnig punt aan: de fotografe moet ook haar auto nog kunnen parkeren![]()
(alleen wij hebben een parkeerontheffing namelijk)
Dus ook prima. Had ik niet bij stil gestaan. En is toch leuker aankomen dan op een leeg plein.
Maar waren ze wel uitgenodigd op receptie ofzo daarna? Of helemaal niet?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja daar had ik dus niet bij stilgestaan, sowieso dat mensen zouden rijden om ons alleen aan te zien komen en weg te zien gaan want ze mochten toch niet mee naar binnen
zo, zie je, ook weer opgelostquote:Op maandag 27 mei 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway, bb belde net, misschien doen we toch wel even begroeten want schoonpa tipte wel een zinnig punt aan: de fotografe moet ook haar auto nog kunnen parkeren![]()
Dus ook prima. Had ik niet bij stil gestaan. En is toch leuker aankomen dan op een leeg plein.
Helemaal nietquote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar waren ze wel uitgenodigd op receptie ofzo daarna? Of helemaal niet?
Dat is waar hoor, ok vond onze aankomst maar raar, ik vroeg ook meteen waar iedereen was. Het verrassingsmoment was wel weer erg leuk, maar ik had het zelf niet zo bedacht.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar het verrassingsmoment hebben ze evengoed als we uit die Aston komen gestapt eigenlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is waar hoor, ok vond onze aankomst maar raar, ik vroeg ook meteen waar iedereen was. Het verrassingsmoment was wel weer erg leuk, maar ik had het zelf niet zo bedacht.
WANTZ!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:21 schreef Molo het volgende:
een tompouce luchtbed bij de Hema voor 5 euro![]()
![]()
![]()
Ik kan het me echt niet voorstellen hoor... Bij ons stond ook iedereen aan de kant (met een giga glimlach op hun gezicht want ooooo zo mooiquote:Op maandag 27 mei 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar het verrassingsmoment hebben ze evengoed als we uit die Aston komen gestapt eigenlijk.
Ik hoop alleen niet dat iedereen een handje wil geven en zoenen van te voren, daar hebben we gewoon geen tijd voor, daar hebben we naderhand het moment op de feestlocatie voor waar wij als het goed is als eersten zullen arriveren en onze gasten verwelkomen.
optie?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar het verrassingsmoment hebben ze evengoed als we uit die Aston komen gestapt eigenlijk.
Ik hoop alleen niet dat iedereen een handje wil geven en zoenen van te voren, daar hebben we gewoon geen tijd voor, daar hebben we naderhand het moment op de feestlocatie voor waar wij als het goed is als eersten zullen arriveren en onze gasten verwelkomen.
Is ook zoquote:Op maandag 27 mei 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaspen zullen ze niet doen hoor, daar is mijn familie te nuchter voorquote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is ook zoik bedoelde vooral de hoorbare *gasp* boven de muziek uit
maar vooralsnog denk ik dat je hier een prima keuze mee maakt
ik ga de hele fucking autorit alleen maar wuiven!!quote:
Ofja, mijn moeder, maar die heeft me allang gezien evenals de rest van de directe familiequote:Op maandag 27 mei 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaspen zullen ze niet doen hoor, daar is mijn familie te nuchter voor
Weet je niks vanquote:Op maandag 27 mei 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaspen zullen ze niet doen hoor, daar is mijn familie te nuchter voor
Ja bij ons mocht het ook gewoonquote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, je mag officieel geen mensen weigeren op je ceremonie he. Dus het is nog best netjes dat ze gewoon buiten stonden
Ik heb Priem d'r ceremonie wel gecrasht. Maar het stond ook op de uitnodiging, de tijd en locatie, dus voor mij is dat een uitnodiging.
Ik heb het met opzet dus niet op de uitnodigingen voor de avondgasten staan. Is alleen maar verwarrend.
En het was vooraf echt voor iedereen duidelijk dat we er niemand bij wilden hebben. Sommige zeiden een week eerder 'maar we komen toch'. En toen zei B 'prima, maar dan blijf je wel buiten'quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga de hele fucking autorit alleen maar wuiven!!
Wij geven geen receptie en we willen ook geen rij. Ik zie wel hoe het zich oplost of wat de ceremoniemeester daar voor heeft bedacht.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij hadden geen receptie, dat wilde B per se niet. Hij had geen zin om anderhalf uur te gaan staan om handjes te schudden. Want zelf heb je helemaal niks aan een receptie, iedereen komt ff een paar seconden kletsen, handje schudden, cadeau afgeven en dan lekker borrelen. Alleen heb je zelf niet echt meer de tijd om met die mensen te gaan kletsen, omdat je dus mag blijven wachten tot de rij voorbij is en tegen die tijd is de receptie ook bijna klaar. Dus dat vond hij zonde van het geld, ook aangezien we niet gespaard hadden en zo, dus dan liever meteen een feest met die mensen die we er het liefst bij hadden. Dus dat was zeerrrr weinig familie en velen vrienden en wat collega's, dus gewoon de mensen die we normaal ook veel spreken. En het feest was super tof
Nee dat hoorde ik dus later... Maar ik vind het zo raar als mensen toch per se willen komen als je zo duidelijk maakt dat je ze er echt niet bij wil hebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, je mag officieel geen mensen weigeren op je ceremonie he. Dus het is nog best netjes dat ze gewoon buiten stonden
Ik heb Priem d'r ceremonie wel gecrasht. Maar het stond ook op de uitnodiging, de tijd en locatie, dus voor mij is dat een uitnodiging.
Ik heb het met opzet dus niet op de uitnodigingen voor de avondgasten staan. Is alleen maar verwarrend.
volledig mee eens, maar ja, "mensen die" he...quote:Op maandag 27 mei 2013 11:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee dat hoorde ik dus later... Maar ik vind het zo raar als mensen toch per se willen komen als je zo duidelijk maakt dat je ze er echt niet bij wil hebbenWaarom moet per se tante X er zonodig bij gaan zitten, als we haar verder toch nooit ever zien...
Ja, maar voor jouw ooms en tantes was het ook niet te doen geweest met die reisafstanden. Dus dan is deze oplossing ook beter.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja bij ons mocht het ook gewoonEn je zag zelf hoe weinig uiteindelijk echt mee kwamen naar binnen
Dus het viel ook haske mee! (ofwel: Wij zijn toch heul niet populair om 100 mensen extra te hebben op de ceremonie
![]()
Nah ik vond het eik prima zo
)
Ja kijk, dan wordt het andersquote:Op maandag 27 mei 2013 11:26 schreef Incantrix het volgende:
Hoewel wij dus wel 90 mensen in een ruimte hadden die is gemaakt om geluid te dragen (voormalige kerkzaal).
Dat is idd wel een zeer goed puntquote:Op maandag 27 mei 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar voor jouw ooms en tantes was het ook niet te doen geweest met die reisafstanden. Dus dan is deze oplossing ook beter.
Onze feestlocatie ligt 700 meter van het stadhuis, dus alle ooms en tantes zijn gewoon bij de ceremonie.
Jouw zaal leende zich er ook prima voor, met die grote hal groot alles. De mijne nietquote:Op maandag 27 mei 2013 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
Wij wel in een rijMaar dat was ook meer omdat we dan gelijk iedereen gehad hadden en we niemand zouden vergeten zijn... Want het was uiteindelijk een half uurtje staan (want ja iedereen komt toch op tijd) en dan in de zaal mengen en met iedereen praten; maar je komt - met anderhalf uur - toch echt te kort als je ook nog eens een kort praatje met iedereen wil maken
Dus daarom vond ik 'rijtje maken' wel handig
Maar ik snap wel waarom je het niet zou willen hoorHet is ook best formeel zo; maar goed... Ikzelf vind het wel iets hebben
![]()
Jaaa... Of als je met een giga bus bij stadshuis komt en dan uitstapt (en daardoor ook bijna de complete weg verspertquote:Op maandag 27 mei 2013 11:27 schreef Molo het volgende:
Autorit is leuk trouwens, al die mensen die kijken en je vriendelijk toe glimlachen enzo. Of even gaan stil staan om te kijken. Tof
Wij hebben bij aanvang van het feest ook even gestaan want er vormde zich automatisch een rij want iedereen wil toch meteen feliciteren bij binnenkomst.. Gelukkig was iedereen op tijd, en hebben we niet heel lang zo hoeven staan.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
Wij wel in een rijMaar dat was ook meer omdat we dan gelijk iedereen gehad hadden en we niemand zouden vergeten zijn... Want het was uiteindelijk een half uurtje staan (want ja iedereen komt toch op tijd) en dan in de zaal mengen en met iedereen praten; maar je komt - met anderhalf uur - toch echt te kort als je ook nog eens een kort praatje met iedereen wil maken
Dus daarom vond ik 'rijtje maken' wel handig
Maar ik snap wel waarom je het niet zou willen hoorHet is ook best formeel zo; maar goed... Ikzelf vind het wel iets hebben
![]()
Ja precies! Onze vrienden deden het ook zoquote:Op maandag 27 mei 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw zaal leende zich er ook prima voor, met die grote hal groot alles. De mijne niet
En wij maken pas entree op het feest als jullie allemaal al binnen zijn. Zodat iedereen al een plekje heeft gevonden en niet in de rij klaar hoeft te gaan staan.
Ah well... ik haat rijen gewoon period
Dat kun je ook nog hebben ja, dat bruidspaar dan binnen komt en iedereen tegelijk erop duiktquote:Op maandag 27 mei 2013 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja precies! Onze vrienden deden het ook zoIedereen moest al naar binnen en gaan staan en dan pas kwamen zij
Ideaal; want zo konden zij gewoon een rondje maken zonder dat ze meteen allemaal op hun doken
dat kint ligt net zo vaak onder de zonnebank als mammaquote:Op maandag 27 mei 2013 11:31 schreef Molo het volgende:
https://twitter.com/rafvdvaart/status/338749282796568576/photo/1
leuk, de scheiding en nieuwe liefdes uitvechten op social media...
en dat kint lijkt wel halfbloedje ofzo, of gewoon negergebruind?
Ja daarom hadden ze het ook nog eens extra genoemdquote:Op maandag 27 mei 2013 11:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat kun je ook nog hebben ja, dat bruidspaar dan binnen komt en iedereen tegelijk erop duikt
mijn broer en zijn vrouw kwamen ook op de fiets, dat was ook wel tofquote:Op maandag 27 mei 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Wij fietsten vrijdag over het stadhuisplein en ik zag een groep mensen in nette klof op het bordes staan. Dus ik tegen bb: ERMAHGERD BRUID! WACHTEN!!!
Wij wachten... kwam er op gegeven moment een grote Volvo aan rijden met een parkeerontheffingskaart op het dashboard. Maar er stapte een echtpaar van in de vijftig en een oma uit. Ik dacht nog: Ja, je kan ook trouwen als je vijftig bent natuurlijk!
En toen ineens een meter voor onze neus fietste de bruidegom ineensn voorbij met de bruid achterop. Die zag ik ook niet aankomen
D'aawwwquote:Op maandag 27 mei 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Wij fietsten vrijdag over het stadhuisplein en ik zag een groep mensen in nette klof op het bordes staan. Dus ik tegen bb: ERMAHGERD BRUID! WACHTEN!!!
Wij wachten... kwam er op gegeven moment een grote Volvo aan rijden met een parkeerontheffingskaart op het dashboard. Maar er stapte een echtpaar van in de vijftig en een oma uit. Ik dacht nog: Ja, je kan ook trouwen als je vijftig bent natuurlijk!
En toen ineens een meter voor onze neus fietste de bruidegom ineensn voorbij met de bruid achterop. Die zag ik ook niet aankomen
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kint ligt net zo vaak onder de zonnebank als mamma
Jup dat gaat bb ook doen in zijn welkomstspeechquote:Op maandag 27 mei 2013 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja daarom hadden ze het ook nog eens extra genoemd"Iedereen welkom; korte speech blablabl; gelieve allemaal te blijven staan want wij komen naar iedereen toe"
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Hehe, dat zou ik ook zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
wij konden ook per boot aan komen, was ook wel tof geweest, alleen was ik bang om in het water te pleuren
Ja en toch als het eenmaal zo ver is wil je dat niet meer. Want ik dacht ook altijd zo en als je eenmaal bezig bent wordt het steeds meer. Het is gewoon zonde om die hele speciale dag een beetje mweh te vieren.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
mocht ik ooit truowens dan wil ik een simpele bruiloftwat ene gedoe allemaal
ik zou ook nooit een bruiloft van meerdere dagen willen, volgens mij ben ik na een dag feest alles al zat
gewoon een bruiloft van een dag op 5, net als carnavel, bwehehehequote:Op maandag 27 mei 2013 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
mocht ik ooit truowens dan wil ik een simpele bruiloftwat ene gedoe allemaal
ik zou ook nooit een bruiloft van meerdere dagen willen, volgens mij ben ik na een dag feest alles al zat
nein. We wonen in Nederland.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:35 schreef Debsterr het volgende:
Sq, doe je eigenlijk aan de something old, new, borrowed + blue?
Ook dat is erg Amerikaans. Of Turks. Alleen mensen met kansloos veel geld doen dat hier.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon een bruiloft van een dag op 5, net als carnavel, bwehehehe
Perfectquote:Op maandag 27 mei 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup dat gaat bb ook doen in zijn welkomstspeech
of een flinke lening bij Sjaaks Geldpaleisquote:Op maandag 27 mei 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook dat is erg Amerikaans. Of Turks. Alleen mensen met kansloos veel geld doen dat hier.
Dat klopt. Maar er zijn mensen die dat leuk vindenquote:
Eensquote:Op maandag 27 mei 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en toch als het eenmaal zo ver is wil je dat niet meer. Want ik dacht ook altijd zo en als je eenmaal bezig bent wordt het steeds meer. Het is gewoon zonde om die hele speciale dag een beetje mweh te vieren.
Turk?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Vriendin van mij had bruiloft van vrijdagmiddag tm zondagavond, ik moet er echt niet aan denken
Dat zou van mij ook niet hoeven neequote:Op maandag 27 mei 2013 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Vriendin van mij had bruiloft van vrijdagmiddag tm zondagavond, ik moet er echt niet aan denken
dat maakt het zeker heel anders.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eens
Wij moesten door omstandigheden alles binnen 4 maanden in elkaar draaien en zouden eigenlijk een huiskamerfeest doen, want makkelijk. En gaandeweg is het toch omgetoverd tot een feest in een zaal met een dj, prachtige taart dit dat alles. Ok, we hebben bv geen speciale trouwauto gehad en B droeg een pak wat hij al eerder gekocht had, met overhemd + stropdas gematcht met mijn jurk, maar ik ben nu heel blij dat we het zo gedaan hebben
Ja ik vind Hollandsche tradities ook erg leuk, maar met al die Amerikaanse dingesen heb ik persoonlijk niet zo veel. Hoewel het tegenwoordig ook wel in het standaard pakket lijkt te zittenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er zijn mensen die dat leuk vinden.
Amerikaans is hip he, ook engelse woorden in nederlandse zinnen gebruiken blijkbaar ..quote:Op maandag 27 mei 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik vind Hollandsche tradities ook erg leuk, maar met al die Amerikaanse dingesen heb ik persoonlijk niet zo veel. Hoewel het tegenwoordig ook wel in het standaard pakket lijkt te zitten
ermahgerd!!!!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Amerikaans is hip he, ook engelse woorden in nederlandse zinnen gebruiken blijkbaar ..
blablablabla ANYHOW ... blablablabla
Ik wilde zelf heel graag trouwen waar mijn moeder nog bij was. We hadden ook kunnen wachten en sparen en later trouwen met alles erop en eraan maar dan zou zij er niet meer bij zijn en dan is de dag voor mij alsnog niet perfect. B dacht er hetzelfde over en die was sowieso minder van de poespas rondom een bruiloft dus die was sowieso sneller tevreden met de dag zeg maar.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:41 schreef Molo het volgende:
[..]
dat maakt het zeker heel anders.
wij wilden het eerst ook zo doen i.v.m. mijn vader, alleen heeft die ons er toen van weerhouden omdat het dan echt te emo ging worden. Voor ons was het goed dat we 7 jaar daarna hebben gedaan, toen was het echt weer helemaal leuk en veel makkelijker.
Als we het toen wel doorgezet hadden was het ook allemaal prima geweest hoor, dan was het alleen veel soberder en simpeler/goedkoper geweest. Maar ach, als je maar trouwt, das het belangrijkste
(als je dus wilt trouwen he, als je niet wilt trouwen is dat uiteraard ook best)
Oh maar dat heet globalisering.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Amerikaans is hip he, ook engelse woorden in nederlandse zinnen gebruiken blijkbaar ..
blablablabla ANYHOW ... blablablabla
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wilde zelf heel graag trouwen waar mijn moeder nog bij was. We hadden ook kunnen wachten en sparen en later trouwen met alles erop en eraan maar dan zou zij er niet meer bij zijn en dan is de dag voor mij alsnog niet perfect. B dacht er hetzelfde over en die was sowieso minder van de poespas rondom een bruiloft dus die was sowieso sneller tevreden met de dag zeg maar.
Maar we hebben zoooooveel hulp gehad, mensen hebben echt van alles gedaan om te zorgen dat alles alsnog goed geregeld en perfect was. Mijn schoonouders hebben alsnog een feestlocatie gevonden, mijn vader de dj, mijn zwager de taart... Dat heeft ons wel echt geraakt, hoeveel moeite anderen nog hebben gedaan om te zorgen dat onze dag toch zo perfect mogelijk werd
Ja dat sowiesoquote:Op maandag 27 mei 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik vind Hollandsche tradities ook erg leuk, maar met al die Amerikaanse dingesen heb ik persoonlijk niet zo veel. Hoewel het tegenwoordig ook wel in het standaard pakket lijkt te zitten
Ja ermahgerdquote:Op maandag 27 mei 2013 11:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Tradities
. Bb heeft ook officieel om je hand gevraagd, toch?
ja dat was bij mij hetzelfde. Voor mij denk ik achteraf gezien dat dit beter voor mij dan toen wel doorzetten, emo die ik ben had ik toen alleen maar de hele dag gejankt en in de stress gezeten of hij het nog zou halen enzo.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wilde zelf heel graag trouwen waar mijn moeder nog bij was. We hadden ook kunnen wachten en sparen en later trouwen met alles erop en eraan maar dan zou zij er niet meer bij zijn en dan is de dag voor mij alsnog niet perfect. B dacht er hetzelfde over en die was sowieso minder van de poespas rondom een bruiloft dus die was sowieso sneller tevreden met de dag zeg maar.
Maar we hebben zoooooveel hulp gehad, mensen hebben echt van alles gedaan om te zorgen dat alles alsnog goed geregeld en perfect was. Mijn schoonouders hebben alsnog een feestlocatie gevonden, mijn vader de dj, mijn zwager de taart... Dat heeft ons wel echt geraakt, hoeveel moeite anderen nog hebben gedaan om te zorgen dat onze dag toch zo perfect mogelijk werd
Ja, de stress of ze het zou halen was wel continu aanwezig.. In dat opzicht ben ik af en toe ook wel een klein beetje jaloers op de mensen die na ons zijn gaan trouwen en die zich compleet zorgeloos in die voorbereidingen hebben gestort en konden genieten van alles en zo, want dat heb ik niet echt kunnen doen. Wel op de dag zelf, maar niet van de periode ernaar toe. En toen ook mijn vrijgezellenfeest nog gecancelled werd omdat mijn oom vlak daarvoor overleed en op die dag gecremeerd werd, dacht ik echt ff heel egoistisch dat het mij ook nooit mee mag zitten of zoquote:Op maandag 27 mei 2013 11:49 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat was bij mij hetzelfde. Voor mij denk ik achteraf gezien dat dit beter voor mij dan toen wel doorzetten, emo die ik ben had ik toen alleen maar de hele dag gejankt en in de stress gezeten of hij het nog zou halen enzo.
Nu was hij er ook wel bij, maar dan in mijn gevoel, op een puur happy manier
en ik vrees dat wij niet die mensen hadden om het voor elkaar te krijgen, dat zou echt een klerebende zijn geworden
ja begrijpelijk wel.... damn, das ook wel heel erg veel zo bij elkaarquote:Op maandag 27 mei 2013 11:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, de stress of ze het zou halen was wel continu aanwezig.. In dat opzicht ben ik af en toe ook wel een klein beetje jaloers op de mensen die na ons zijn gaan trouwen en die zich compleet zorgeloos in die voorbereidingen hebben gestort en konden genieten van alles en zo, want dat heb ik niet echt kunnen doen. Wel op de dag zelf, maar niet van de periode ernaar toe. En toen ook mijn vrijgezellenfeest nog gecancelled werd omdat mijn oom vlak daarvoor overleed en op die dag gecremeerd werd, dacht ik echt ff heel egoistisch dat het mij ook nooit mee mag zitten of zo
65 euroquote:Op maandag 27 mei 2013 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ
http://www.zalando.nl/n2-(...)e-n2951f00w-917.html
Zekerquote:
wel echte N2 GENTILLEMENT JOYEUX jaquote:
Ja, dat is ook heel begrijpelijk! Maar wel dapper dat je het hebt aangedurfd!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, de stress of ze het zou halen was wel continu aanwezig.. In dat opzicht ben ik af en toe ook wel een klein beetje jaloers op de mensen die na ons zijn gaan trouwen en die zich compleet zorgeloos in die voorbereidingen hebben gestort en konden genieten van alles en zo, want dat heb ik niet echt kunnen doen. Wel op de dag zelf, maar niet van de periode ernaar toe. En toen ook mijn vrijgezellenfeest nog gecancelled werd omdat mijn oom vlak daarvoor overleed en op die dag gecremeerd werd, dacht ik echt ff heel egoistisch dat het mij ook nooit mee mag zitten of zo
ermahgerd die draag ik op den bruiloft!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ
http://www.zalando.nl/n2-(...)e-n2951f00w-917.html
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd die draag ik op den bruiloft!
dude, ik draag een jurk zonder panty!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:59 schreef Molo het volgende:
ik denk opeens "wat is het fucking koud hier"![]()
maar ja, heel de CV ketel ligt eraf
ik kom net uit zuidelijkste puntje van Spanje ja!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dude, ik draag een jurk zonder panty!
wacht even hoor..... 120 euro???????????quote:Op maandag 27 mei 2013 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
dit kan mijn nichtje van 3 ook wel makne!
http://www.shopbop.com/vi(...)iewall&colorId=11365
dat dusquote:Op maandag 27 mei 2013 12:03 schreef Molo het volgende:
[..]
wacht even hoor..... 120 euro???????????
[ afbeelding ]
Nah, ik heb een vrij uitzonderlijnke thermostaat, ik heb het zelden koudquote:Op maandag 27 mei 2013 12:03 schreef Molo het volgende:
[..]
ik kom net uit zuidelijkste puntje van Spanje ja!
(oh wacht, daar was het ook maar 13 graden)
(ben ongesteld, dan heb ik het altijd tyfus koud)
Dat model lijkt ook echt als twee druppels water op mijn nichtje van 5, maar dan met lang haarquote:Op maandag 27 mei 2013 12:03 schreef Molo het volgende:
[..]
wacht even hoor..... 120 euro???????????
[ afbeelding ]
mijn thermostaat is nu juist hetgene aan mijn lijf wat stuk isquote:Op maandag 27 mei 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah, ik heb een vrij uitzonderlijnke thermostaat, ik heb het zelden koud
je bent toch geen Romana uit Helmond?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil dezeeeeeeeeeeeee
http://www.shopbop.com/st(...)iewall&colorId=24432
nieuwbouwkietquote:Op maandag 27 mei 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, in je goed geisoleerde nieuwbouwkiet
Ik denk dat ik m vandaag uit zet
jawelquote:Op maandag 27 mei 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent toch geen Romana uit Helmond?
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:10 schreef Molo het volgende:
ermahgerd, ik moet hard lachen hier
er staat al een maand of 2 een puin container hier in de straat, van een buurman een straat verder. Lekker aso dus... maar goed.
ik had mijn auto ervoor staan toen we op vakantie waren. Helemaal niet over nagedacht, maar bij thuis komst vond ik dus een blaadje van de dag dat we op vakantie gingen, of mijn auto verplaatst kon worden, om die container weg te kunnen halen, want dat paste zo niet met de vrachtwagen.
Ik heb mijn auto bij thuis komst 2 weken later dus weg gehaald. Maar nu staat er een andere auto voor, is die vrachtwagen hier net weer voor lul geweest en weer vertrokken
ohmy das wel wat voor SFquote:Op maandag 27 mei 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb van het weekend een bazenijsjesmaker gekocht
[ afbeelding ]
Je bewaart die unit in de vriezer. Als je zin hebt in een ijsco steek je er een stokkie in, giet je gewenste ingredient er in en 7 minuten later heb je een ijsco
waar heb je die gekocht???quote:Op maandag 27 mei 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bewaart die unit in de vriezer. Als je zin hebt in een ijsco steek je er een stokkie in, giet je gewenste ingredient er in en 7 minuten later heb je een ijsco
In de betere kookwinkel, of de bijenkorfquote:Op maandag 27 mei 2013 12:14 schreef Molo het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht???
die moet ik ook hebben als cadeautje voor mijn zus
hoeveel kost ie?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In de betere kookwinkel, of de bijenkorf
Single: 30quote:
Dat ding is zo chill.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja splitje ga ik vanavond proberen!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ding is zo chill.Zelf splitjes maken.
* IJsdraakje heeft er ook een
ik mis de tetten!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Molo het volgende:
ik keek heel snel en dacht dat haar hoofd a-la-exorcist omgedraaid op haar romp zat
Niet zo'n flatterende jurk voor haar lijf![]()
[ afbeelding ]
ja daarom, ik dacht dat het haar schouderbladen warenquote:
Herkenbaar wel. Ik heb er meestal ook een die perfect is en twee matige. (De dubbel was er nog niet dat ik 'm kocht. MOAR IJS VOOR IJS)quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja splitje ga ik vanavond proberen!
Wilde ik gisteren al doen maar toen was de djoezz al te ver bevroren
Ander model jurk aantrekken dus.quote:
Heb jij ook het ijsco opbergrek?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Ik heb er meestal ook een die perfect is en twee matige. (De dubbel was er nog niet dat ik 'm kocht. MOAR IJS VOOR IJS)
Vind ik ookquote:
IEWL GATVERquote:Op maandag 27 mei 2013 12:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vind ik ook
Volgens mij heb ik al meer dan dat meisje op de foto trouwens, maar ik heb dan ook vet aan mn lijf
Die moet ik nog.quote:
Ik vind de jurk zelf wel erg vetquote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Molo het volgende:
ik keek heel snel en dacht dat haar hoofd a-la-exorcist omgedraaid op haar romp zat
Niet zo'n flatterende jurk voor haar lijf![]()
[ afbeelding ]
als haar decollete wat hoger had gezeten ik ookquote:
ik had gisteren vanille yoghurtquote:Op maandag 27 mei 2013 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En de zon schijnt, dus geldig ijsexcuus.
Zodra ik weer thuis ben, that is.
Ermnerm.quote:
Dat is niet de schuld van de jurkquote:Op maandag 27 mei 2013 12:27 schreef Molo het volgende:
[..]
als haar decollete wat hoger had gezeten ik ook
Vast wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:29 schreef Molo het volgende:
ermnermnerm
klinkt goed
Volgens mij is die Danone kwarkyoghurtzooi in zo'n pot ook erg lekker als ijsje.
dat is hip ja!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van de jurkDie ketting ook
zeker waar. Ik eet zelf alleen te weinig ijs om zo'n ding aan te schaffen. Meestal moet ik het weg pleuren omdat het dan zo'n heerlijke ijslaag krijgtquote:Op maandag 27 mei 2013 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vast wel.
Ik vind het vooral chill omdat het lekker snel gaat. Niet iets de hele nacht in de vriezer moeten gooien.(En het daarna uiteraard vergeten.
)
Mijn 3 dagen ijssalon ervaring heeft me geleerd dat water de grootste boosdoener isquote:Op maandag 27 mei 2013 12:32 schreef Molo het volgende:
[..]
zeker waar. Ik eet zelf alleen te weinig ijs om zo'n ding aan te schaffen. Meestal moet ik het weg pleuren omdat het dan zo'n heerlijke ijslaag krijgt
hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn 3 dagen ijssalon ervaring heeft me geleerd dat water de grootste boosdoener is
Had jij ook zo'n spierpijn in je hand?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn 3 dagen ijssalon ervaring heeft me geleerd dat water de grootste boosdoener is
Nah, ik leef in de zomer op ijs.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:32 schreef Molo het volgende:
[..]
zeker waar. Ik eet zelf alleen te weinig ijs om zo'n ding aan te schaffen. Meestal moet ik het weg pleuren omdat het dan zo'n heerlijke ijslaag krijgt
Doe het, dat klinkt als zo'n goed plan, een liefdesbabyquote:do 23 mei 2013, 14:57
Peter Jan Rens (62) wil kinderen met vriendin (19)
van onze redactie
AMSTERDAM -
Hoewel Peter Jan Rens nog maar een halfjaar met zijn 43 jaar jongere vriendin Virginia van Eck samen is, hebben de twee tortelduifjes al een vurige kinderwens. 'Ik wil wel aan de slag met Peter Jan.'
"We zijn nu al een tijdje bij elkaar en we zijn er nog steeds zeker van dat dit voor altijd is”, vertelt de 19-jarige Virginia. "Ik wil wel aan de slag met Peter Jan."
Voor Virginia zou het niet de eerste keer zijn dat ze moeder wordt. Ze heeft al een zoon genaamd Jay (5), die volgende maand zes jaar oud wordt. Het was eigenlijk een ongelukje, want ze is op haar viertiende bevallen. Er is geen contact meer met de vader het jongetje.
Het is een vrij dramatische ervaring geweest in haar leven. Ze is namelijk helemaal in haar eentje bevallen, vertelt Peter Jan. “Er is na de geboorte veel trammelant geweest met jeugdzorg. Momenteel ligt de opvoeding voornamelijk in handen van haar moeder.”
ja maar ik heb dat ook bij festini's die individueel verpakt zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 12:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je het ijs niet goed afsluit komt er zo'n dikke ijslaag op en dat is.. Nou ja, kut
Ew.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:34 schreef Molo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_liefje__19___.html
[..]
Doe het, dat klinkt als zo'n goed plan, een liefdesbaby![]()
![]()
... Een kind. Op je 14e. Dat vind ik ook al best ergquote:Op maandag 27 mei 2013 12:34 schreef Molo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_liefje__19___.html
[..]
Doe het, dat klinkt als zo'n goed plan, een liefdesbaby![]()
![]()
Ja ik ook soms, waar dat nou aan ligt...quote:Op maandag 27 mei 2013 12:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar ik heb dat ook bij festini's die individueel verpakt zijn
Zo zonde dat.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar ik heb dat ook bij festini's die individueel verpakt zijn
Kristallen en dat soort dingetjes komt allemaal van het teveel aan waterquote:
na een jaar een (doperwtjes)festini peer willen pakken en dan zo'n bultige ijsbrok uitpakkenquote:
Daar nooit meer last van hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:36 schreef Molo het volgende:
[..]
na een jaar een (doperwtjes)festini peer willen pakken en dan zo'n bultige ijsbrok uitpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |