quote:Op zondag 26 mei 2013 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEzo zijn Orlyflesjes zo lelijk geworden
[ afbeelding ]
GEDULD HEBBEN NOESquote:Op zondag 26 mei 2013 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
D'awwwww TT
Nee foto's nog niet binnen. Camera is stuk geweest van de fotografe en ze loopt nu echt giga achter met bewerkenze verontschuldigde zich nog maar hier kon ze zelf niet aan doen
ik wacht dus maar weer af
![]()
![]()
Ja exactly grmfplquote:
Ik vind ze zoooo gaafquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind ze zoooo gaafmaar eigenlijk ook meer omdat het nu gewoon voelt alsof je écht deel uitmaakt van het team. Als in... Echt echt echt
alsof het nu pas doordringt eigenlijk
Je brain doet raarquote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is nu toch al bijna een jaar geleden of zit mijn bwainn weer eens raar te doen
Oh wait het gaat niet om de foto's van je bruiloftquote:Op zondag 26 mei 2013 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je brain doet raarik speel nog maar vanaf januari en de officiële foto's zijn een 3-tal weken geleden gemaakt
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh wait het gaat niet om de foto's van je bruiloft
Godverdomme ik moest lachenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat al helemaal van GELD TERUGVRAGEN ERMAHGERD WAT IS DEZEN HET IS NOG ERGER DAN EBAY.
Wutquote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh wait het gaat niet om de foto's van je bruiloft
Jaaaaaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
We wachten op de foto's van Lin d'r bruiloft!
Die duren wel langquote:
Dat is wel redelijk normaal jaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die duren wel lang![]()
Of is dat normaal?
Ermagerd als ik ooit ga trouwen vraag ik m'n moeder wel om foto's te maken, zo lang kan ik heul niet wachtenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk normaal jauitzoeken, allemaal bewerken en dan bundelen... Geen idee of ie een termijn had gegeven, maar toen wij bij andere fotografen informeerden was het vaak 5tal weken max...
Ja ohaiquote:Op zondag 26 mei 2013 20:52 schreef Incantrix het volgende:
Wij hadden bedacht dat wij het bundelen en uitzoeken zelf wel zouden doen.. Guess what?
Ik had beide keren nog bedacht dat dat een goede klus was voor tijdens zwangerschapsverlof. Dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ohaiuitzoeken en bewerken hebben ze wel gedaan maar wij zouden wel een boek maken ofzo.... Of... Euh.... Nah...
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:00 schreef Maisnon het volgende:
Okay ik heb even moral support nodig want we moeten nu echt het huis uit, mijn broertje zusje en ik allemaal apart op kamers en mn vader naar zn vriendin.
Dus ik heb dan ineens geen ouderlijk huis meer en een boel moet geregeld worden stress
beetje geleidelijk de afgelopen tijd, maar heel onwerkelijkquote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef Incantrix het volgende:
Mss, beterschap!
Mais, zo, dat is kut zo ineens! Of was het een kwestie van tijd? *aait*wanneer hoorden jullie dit?
Ja servies enzo komt wel goed. Ik hoor net dat ik ongeveer.. 2 maanden heb om de boel te regelenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:12 schreef Incantrix het volgende:
Lijkt me enórm bizarben je vooral verdrietig (maak ik op uit je woorden) of ook heel boos? Inboedel moet op zich wel bij elkaar te scharrelen zijn, veel rondvragen en kringloop/marktplaats in de gaten houden. Wel jammer dat de vrijmarkt net geweest is, dat is voor servies ed ideaal..
Damnquote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja servies enzo komt wel goed. Ik hoor net dat ik ongeveer.. 2 maanden heb om de boel te regelen
Oh bah ... Dat lijkt idd best lastig om zo maar even in 2 maand te regelenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:00 schreef Maisnon het volgende:
Okay ik heb even moral support nodig want we moeten nu echt het huis uit, mijn broertje zusje en ik allemaal apart op kamers en mn vader naar zn vriendin.
Dus ik heb dan ineens geen ouderlijk huis meer en een boel moet geregeld worden stress
Godsamme wat is dat epischquote:Op zondag 26 mei 2013 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.ed.nl/videoplayer/Tag/nieuws#1.3835889
Wat een klotesituatie voor je zegquote:Op zondag 26 mei 2013 21:28 schreef Maisnon het volgende:
tsjah ik kan via via denk ik wel een kamer vinden en ik heb een backup waar ik kan blijven tot het zo ver is, dat stukje komt hopelijk goed. Ik heb ook geld gespaard en ik hoef niet per sé ineens allemaal luxe nieuwe dingen.
Het is meer klote dat ik gewoon geen vangnet meer heb, niet in het weekend makkelijk hier kan zijn waar mn vrienden zijn of bij mn moeder eten zonder dat ik de laatste trein weer weg moet hebben.
En dat ik dus even de keuze van nu meteen studeren ofniet moet maken. Hoeveel denken jullie dat ik nodig heb om rond te komen in mn eentje per maand? Met een beetje gemiddelde huur, denk studentenwoning.
Realistisch voor mij is denk ik dat ik 1300 euro verdien in een maand as is, maar ik werk dus niet fulltime
Dan kan ik nog sparen falen ook!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een klotesituatie voor je zegZeker het niet meer hebben van een ouderlijk huis lijkt me echt heel raar. Hoop dat het goed uitpakt
Ik woon ook nog in een studentenwoning en heb aan vaste lasten zo'n 720 per maand. Maar heb een auto ook nog dus zonder kwam ik uit op 600 nog wat euro.. met 1300 moet je wel rond kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |