'Oh wat doet ie dat toch fijn'quote:
praise the load!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
Nog maar 1 uur en 46 minuten!!!!!!
[ afbeelding ]
Egelsquote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef Evertjan het volgende:
o btw volgend jaar weer Go Ahead Eagles tegen PEC Zwolle terug op het hoogste niveau
Great. Weer rellenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef Evertjan het volgende:
o btw volgend jaar weer Go Ahead Eagles tegen PEC Zwolle terug op het hoogste niveau
we zullen zien we de sterkste is in de IJsselderbyquote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef Evertjan het volgende:
Egels
WIJ GAAN NAAR DEVENTER TOE
Quoten is soms moeilijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we zullen zien we de sterkste is in de IJsselderby
Domien in zwembroek dinsdag.twitter:Domien twitterde op zondag 26-05-2013 om 20:20:46@fleurwallenburg Ik kom sowieso in zwembroek. reageer retweet
confronteren is de beste oplossing van sommige emotionele problemenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijn de jongen waar ik ooit stapel op was zit nu bij in de trein. En il deed de afgelopen maandenlang wel zo mijn best om hem te ontwijken. Ik mag vooral ziin vriendin niet. Daarbij is hem ontwijken zelfbescherming.
goede reden dus om niet via de webcam te kijkenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
Domien in zwembroek dinsdag.twitter:Domien twitterde op zondag 26-05-2013 om 20:20:46@fleurwallenburg Ik kom sowieso in zwembroek. reageer retweet
Deels herkenbaar. Ook dat vluchtgedrag. Vrouwenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijn de jongen waar ik ooit stapel op was zit nu bij in de trein. En il deed de afgelopen maandenlang wel zo mijn best om hem te ontwijken. Ik mag vooral ziin vriendin niet. Daarbij is hem ontwijken zelfbescherming.
Neu, hoeft niet perse. Als je die confrontatie niet hebt en er dus helemaal niet meer mee geconfronteerd wordt is het ook primaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
confronteren is de beste oplossing van sommige emotionele problemen
ik zeg ook sommige problemenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, hoeft niet perse. Als je die confrontatie niet hebt en er dus helemaal niet meer mee geconfronteerd wordt is het ook prima
Ik dacht dt hij mij ook leuk vond, maar dat het niets werd omdat we allebei afwisselend in het buitenland zaten voor lange tijd.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Deels herkenbaar. Ook dat vluchtgedrag. Vrouwen![]()
Heb je het hem nooit gevraagd? Da's een goeie voor de volgende keer, dan heb je maar duidelijkheid en hoef je iemand niet meer te ontwijkenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dt hij mij ook leuk vond, maar dat het niets werd omdat we allebei afwisselend in het buitenland zaten voor lange tijd.
Ik heb hem even een nuttig advies gegeven.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
Jong...quote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb hem even een nuttig advies gegeven.
Die jongen is niet zo stevig gebouwd, immers!
Pas maar op dat ik bij jou nergens aan ga trekken.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb hem even een nuttig advies gegeven.
Die jongen is niet zo stevig gebouwd, immers!
Wat een kutpost pinoquote:
Ik!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Én trekken in één zin. Wie wil me raken?
ze wil geraakt worden hihiquote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Én trekken in één zin. Wie wil me raken?
Oh, gesjellug!!quote:
Dagdagquote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga nu de film Bullet to the head kijken
Dat wordt weer lekker hersenloos knallen hoop ik
Dag
Radioforumquote:Op zondag 26 mei 2013 20:50 schreef Holenmens het volgende:
Er gaan misschien wat kleine dingen veranderen bij de programmering van 3FM!!11!11!
Maar ben wel benieuwd, wat vinden jullie van de huidige programmering? Ik vind het wel prima, maar zie liever iemand anders op de plek van Paul. Geef Bart of Timur een programma doordeweeks?
En misschien Timur en Ramon de ochtendshow laten doen? Kleine ideeën die toch niet gaan gebeuren, maargoed. Ik hou wel van veranderingen
JAAA!!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:50 schreef Holenmens het volgende:
Er gaan misschien wat kleine dingen veranderen bij de programmering van 3FM!!11!11!
Maar ben wel benieuwd, wat vinden jullie van de huidige programmering? Ik vind het wel prima, maar zie liever iemand anders op de plek van Paul. Geef Bart of Timur een programma doordeweeks?
En misschien Timur en Ramon de ochtendshow laten doen? Kleine ideeën die toch niet gaan gebeuren, maargoed. Ik hou wel van veranderingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |