PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik denk dat Pazzl er meer had.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
Die gast heeft 150.000 gamenpoints ofzo, die dingen die je krijgt voor achievements
Echt ziek
Geen rode kaartquote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
Mauri
Toch nog iets gewonnen met mijn laatste 70 cent op unibet
Essweinquote:Op zondag 26 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Een kleine 100k voor de rest.eens even fijn puzzelen.
Ja zag ik ook, ik wil weten wat in Italie stond en Spanje maar kon voor Italie niks vindenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
EA neemt al die TOTS'en dus gewoon letterlijk over van nationale media. Dit TOTS stond blijkbaar letterlijk in der Kicker
Dat wordt een leuke MOTMquote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Benfica weer op het eind van de wedstrijd een titel uit handen gegeven
rest bundesliga gr grquote:Op zondag 26 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
(Ligt WeFut eruit?Heb treininternet, dus kan zijn dat het aan mij ligt. Futhead doet het wel..)
Ik zou gaan klagen bij de NS.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
(Ligt WeFut eruit?Heb treininternet, dus kan zijn dat het aan mij ligt. Futhead doet het wel..)
italie TOTS milito dat zou echtquote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja zag ik ook, ik wil weten wat in Italie stond en Spanje maar kon voor Italie niks vinden
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit TOTS werd gesponsord door Kicker..die andere werden nergens door gesponsord.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
EA neemt al die TOTS'en dus gewoon letterlijk over van nationale media. Dit TOTS stond blijkbaar letterlijk in der Kicker
Die gast is al maaaaaaaaaanden geblesseerd johquote:
Hij heeft een half jaar niet meegedaanquote:
Dat gesponsord heb ik gemistquote:Op zondag 26 mei 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit TOTS werd gesponsord door Kicker..die andere werden nergens door gesponsord.
Had het hele jaar ook pas 1 wedstrijd gewonnenquote:
Huh? Nee hoor..quote:Op zondag 26 mei 2013 20:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had het hele jaar ook pas 1 wedstrijd gewonnen
Dat zeiden ze net op het sportjournaalquote:
In de war met Rus wellicht?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zeiden ze net op het sportjournaal
Zou kunnenquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Live on Twitch vent die de hele tijd probeert te bidbumpen op TOTS spelers
Bij mij werkte Arnautovic op rechts beterquote:Op zondag 26 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij zet ze er ook elke keer voor 3.457.000 bin op. Helemaal niet obvious dat het steeds dezelfde dude isquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bij mij werkte Arnautovic op rechts beter
Ga denk ik woensdag weer beginnen. Uitziekfasequote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al weer zicht op enige deelname aan het arbeidsproces?
Oke, mooi manquote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga denk ik woensdag weer beginnen. Uitziekfase
Hoe treurig is het dat alles vandaag om Demouge ging..was echt precies hetzelfde als laatst met Messi, maar nu met FUCKING DE-MOU-GE. Hele tijd ook inzoomen op hem op de bank en helemaal enthousiast toen hij ging warmlopen enzoquote:
Roda sowiesoquote:Op zondag 26 mei 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe treurig is het dat alles vandaag om Demouge ging..was echt precies hetzelfde als laatst met Messi, maar nu met FUCKING DE-MOU-GE. Hele tijd ook inzoomen op hem op de bank en helemaal enthousiast toen hij ging warmlopen enzo![]()
![]()
Zo'n 6k erboven ofzo.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:14 schreef ThadCastle het volgende:
IF Coutinho als spits te koop zetten voor de laatste prijs van zijn IF of juist erboven gaan zitten?
Dan maar Futhead gebruiken hè.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook niet. Elke andere site die ik probeer werkt..
Teamnaam.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nader inzien geen Arnautovic, Lewa lijkt me toch iets beter. Hierna nog Farfan en dan ben ik klaar.
Als je Farfan neemt wissel dan Santana en Matip om voor die extra sterke links. En ze zijn toch allebei rechts.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nader inzien geen Arnautovic, Lewa lijkt me toch iets beter. Hierna nog Farfan en dan ben ik klaar.
Ik heb die Bender op CDM, samen met die Duitse Turk van BvB (zijn naam vergeten), ook in 352. Bevalt ook primaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Extra sterke links?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Als je Farfan neemt wissel dan Santana en Matip om voor die extra sterke links. En ze zijn toch allebei rechts.
misschien dat gundo nog gan #lindgrengrappenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb die Bender op CDM, samen met die Duitse Turk van BvB (zijn naam vergeten), ook in 352. Bevalt ook prima
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Als je Farfan neemt wissel dan Santana en Matip om voor die extra sterke links. En ze zijn toch allebei rechts.
Wat betekent gan?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
misschien dat gundo nog gan #lindgrengrappen
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ja groene links snap je dat niet... En ik weet dat 9chem max is ja maar toch.
"maar toch" is geen argument.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
En dan nog zeggen snap je dat nietquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan nog zeggen snap je dat niet
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan nog zeggen snap je dat niet
Wat ben jij voor voorvochtkind danquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ben jij voor voorvochtkind dan
doe IF Arnautovic op RM.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er leuker uit, maar dat is het dan ookquote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat het Arsenal isquote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef Thorb het volgende:
Mijn Arsenal team met allemaal sterke links vorig jaar speelde wel beter
Ja klopt maar dat zijn de details waar ik altijd op let. Heb zelf ook liever graag alleen shiney spelers.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het ziet er leuker uit, maar dat is het dan ook
Justicequote:
Ik had aan het begin van deze FIFA een team van Russen uit de Premjer Liga. Beste team tot nu toe, alleen maar groene lijntjes.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef Thorb het volgende:
Mijn Arsenal team met allemaal sterke links vorig jaar speelde wel beter
zal even checkenquote:
ik ben oud.. maar zo oud ?quote:
Heeft ie een nieuwe video geüpload?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn cola weggezet, tijd voor een nieuwe TheDjeetje.![]()
Dan moet je Lama pakken ipv Hazardquote:Op zondag 26 mei 2013 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand suggesties? Iemand had het over Vertonghen, Fellaini en Hazard, erg tof, maar heb nog maar 50k voor de rest van dit team.
[ afbeelding ]
Ja, of El Ghanassy, had ook al gekeken wat de andere opties waren. (Mertens, Chadli) maar wil iets anders.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan moet je Lama pakken ipv Hazard
Lavezzi, Matuidi en Sakho?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand suggesties? Iemand had het over Vertonghen, Fellaini en Hazard, erg tof, maar heb nog maar 50k voor de rest van dit team.
[ afbeelding ]
Iedereen heeft nu genoeg links, dus de linkerkant ligt nog helemaal open.
Makiadi CVMquote:Op zondag 26 mei 2013 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
95 balance man thats sick.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn cola weggezet, tijd voor een nieuwe TheDjeetje.![]()
Guns N Rosesquote:
quote:
Ja origineel.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Makiadi CVM
Elia LM
Subotic CB
Santana LCB of voor Dante en dan op LCB Matip IF
op doel Adler UP
Niet slecht, jammer van Matuidi.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lavezzi, Matuidi en Sakho?
Dan Dante op CCB en op RCB Felipe Santana?
En dan niet eens met baas Shaqiri rechtsquote:Op zondag 26 mei 2013 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien niet jouw genre, maar Macklemorequote:Op zondag 26 mei 2013 20:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Guns N Roses![]()
maar heb ik de auto nu
Kensington![]()
Daft Punk![]()
The Killers![]()
The Script
Ik ben gisteren geweest, was echt onwijs gaafquote:Op zondag 26 mei 2013 20:24 schreef Thorb het volgende:
De Toppers, ook weer naar het concert hoor, wat een bazen zijn dat
of Beckham op CDM.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja origineel.
[..]
Niet slecht, jammer van Matuidi.
Ik zei vandaag nog tegen mijn zwager dat ik er nog niet eens heen zou willen als ik er geld bij toe zou krijgenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest, was echt onwijs gaaf
Not sure if trollingquote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest, was echt onwijs gaaf
Heb ik nog bekeken.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En dan niet eens met baas Shaqiri rechts
voor iemand met een lulring als held...quote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zei vandaag nog tegen mijn zwager dat ik er nog niet eens heen zou willen als ik er geld bij toe zou krijgen
Vind wel dat ze het goed voor me kaar hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zei vandaag nog tegen mijn zwager dat ik er nog niet eens heen zou willen als ik er geld bij toe zou krijgen
Wax met rosanaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien niet jouw genre, maar Macklemore
Editorsquote:Op zondag 26 mei 2013 20:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Guns N Roses![]()
maar heb ik de auto nu
Kensington![]()
Daft Punk![]()
The Killers![]()
The Script
SIF Gaitan, IF Garay, Moutinho, Mangala en random franse keeperquote:Op zondag 26 mei 2013 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, respect hoor...quote:Op zondag 26 mei 2013 20:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vind wel dat ze het goed voor me kaar hebben.
Meestal als je een thema aan een concert hang doet niet iedereen daar aan mee en bij de Toppers echt gewoon iedereen op een enkeling na.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wax met rosana![]()
die clip dat ze op die wipkip zitten
quote:GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Killersquote:Op zondag 26 mei 2013 20:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Guns N Roses![]()
maar heb ik de auto nu
Kensington![]()
Daft Punk![]()
The Killers![]()
The Script
Ik ben afgehaakt bij dat Buikdansen van Geerquote:
Ik heb zelf nu Nani, Moutinho, Pepe, Mangala en Helton.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
SIF Gaitan, IF Garay, Moutinho, Mangala en random franse keeper
Vooral dit stukje vind ik leuk, lekker rebels dat ik lap de wereld aan m'n laars.quote:Blijf lekker thuis
Niet naar m'n baas
Ik lap de wereld aan m'n laars
Ik zing de hele dag voor jou
Omdat ik zoveel van jou
Ik zou niet aan Moutinho beginnen. Die vent vond ik een partij slechtquote:Op zondag 26 mei 2013 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb zelf nu Nani, Moutinho, Pepe, Mangala en Helton.Denk dat dat 'm gaat worden.
Jouw signaturequote:Op zondag 26 mei 2013 20:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
The best stats that he has is his eetiewan belens.
kijk wie er boven je postquote:Op zondag 26 mei 2013 20:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
The KillersEr zitten hier best veel bazen met een goede muzieksmaak
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een van de geweldige uitspraken van een legende![]()
Ben jij de voorzitter dan de Maver24 fan club?quote:
ei du nut boy ietquote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, mijn last.fm:
[ afbeelding ]
Ja en jij bent zeker een non-valeur dat je er niet bij zit he!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben jij de voorzitter dan de Maver24 fan club?
Want Maver, Maver is streetwise. Die komt uit De Worp.
Ik hout meer van Maver dan jullie allemaal bij elkaarquote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en jij bent zeker een non-valeur dat je er niet bij zit he!
Mooiste uitspraak: Ik heb toch al gezegd
De toppersquote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, mijn last.fm:
[ afbeelding ]
Je moet dan ook niet gaan slapen in een auto ...quote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
haha Bourdais wat een konkokneus
gaat ie pitten, blokkeert ie zijn remmen en rijdt ie zijn voorwiel eraf
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
haha Bourdais wat een konkokneus
gaat ie pitten, blokkeert ie zijn remmen en rijdt ie zijn voorwiel eraf
Prijs?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
1 Robben op de xbox markt na een hele dag
3.5/ 5 miljoenquote:
jouw humor blijft me verbazenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet gaan slapen in een auto ...
Ik denk niet dat die er nog komtquote:Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus zeg![]()
Ik hoop op nog een HH , dan dropt hij.
wie is bard nou weerquote:Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik kan ook een cola fles bestellen, er Bard opzetten en jullie er allemaal mee slaan...
dee es is ook meer van de bronzesquote:Op zondag 26 mei 2013 20:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
DS2 heeft een kater en kan je dus helaas niet helpen
Because it was playing vaginaquote:
Munoz zou ook wel leuk zijn, zo'n rookiequote:Op zondag 26 mei 2013 20:47 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoop dat Andretti gaat winnen, nog 10 rondjes
Dat welquote:
Ja die zou ook tof zijn, hij komt naar voren toequote:Op zondag 26 mei 2013 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Munoz zou ook wel leuk zijn, zo'n rookie
Molins RMquote:
Die heb ik ook een tijdje gebruikt, ik vond zelf Reynaldo beter, maar Molins is ook zeker goed.quote:
en nu caution, zometeen rijden ze de race uit onder de SCquote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja die zou ook tof zijn, hij komt naar voren toe
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef Thorb het volgende:
Al die silver teams zijn ook hetzelfde
behalve die van kevin maar dat zijn pauper teams.
(en die van ds2 met lb en rb's om rm en lm)
Hij leest dit straks terug he, en dan zal zijn wraak zoet zijn!!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef Thorb het volgende:
Ik heb een account, maar elke keer als ik op remember me klik, dan ben ik de volgende keer weer uitgelogd...quote:
vreemd, moet je even met pazzel dm'en hoe je dat moet fixenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb een account, maar elke keer als ik op remember me klik, dan ben ik de volgende keer weer uitgelogd...
En daar kom ik pas achter nadat ik die squad af heb.
Dien een klacht in bij pazzaallquote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb een account, maar elke keer als ik op remember me klik, dan ben ik de volgende keer weer uitgelogd...
En daar kom ik pas achter nadat ik die squad af heb.
Volgens mij had iemand anders het ook al eens gezegd... Zal ik doen ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vreemd, moet je even met pazzel dm'en hoe je dat moet fixen
Niet zo gek...gisteren veel packs open gemaakt en nu is het weer even de stilte voor de storm (aka het volgende HH)quote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver TOTS Lewa gaat alweer richting 600k bin
Ik vind 60k op een dag toch wel behoorlijk veelquote:Op zondag 26 mei 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zo gek...gisteren veel packs open gemaakt en nu is het weer even de stilte voor de storm (aka het volgende HH)
Die heb ik voor hetzelfde bedrag verkocht als dat ik hem gekocht hadquote:Op zondag 26 mei 2013 20:55 schreef ThadCastle het volgende:
Lukaku koop ik wel over een week, hoop dat hij nog zakt. Volgens mij is Sturridge ook nog verder gedaald.
Mwoah er zat af en toe een lagere bin tussen, maar marktprijs lag vandaag wel wat hoger voor zover ik het zag.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind 60k op een dag toch wel behoorlijk veelEn alle ander TOTS zijn gelijk gebleven.
wordt jequote:Op zondag 26 mei 2013 20:56 schreef TBakkert het volgende:
En dan wordt je onder aan je squad opeens uitgescholden voor paardenlul.
hahahahaha, wel Kanaan als winnaar !!!, nicequote:Op zondag 26 mei 2013 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
die amerikaanse lutsers kunnen echt niet autorijden, de tering
crashen nog als ze alleen maar rondjes hoeven te rijden
Daar kan je maar op 1 manier op reageren natuurlijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:56 schreef TBakkert het volgende:
En dan wordt je onder aan je squad opeens uitgescholden voor paardenlul.
Leuk team! Ruim 5 spelers die ik al wilden uit proberenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb net een leuke gemaakt: http://wefut.nl/squad/1687
wat een baggereinde zegquote:Op zondag 26 mei 2013 20:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hahahahaha, wel Kanaan als winnaar !!!, nice
Dan had waarschijnlijk die Munoz nog een kans gehad, die was ook echt goed bezigquote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een baggereinde zegals die kut Franchitti zijn auto nou even op de baan houdt was het tenminste nog spannend geweest
Hoe is Özbiliz als RM?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
(zonder dida die is fucking slecht)
en alles met deze kleine meneer
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Reus. Man o man. neintie wan overal. That is fucking insane
Studio voetbalquote:
Issie goedquote:Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen die denken dat ik er niet ben: ik ben er de hele dag al en ik lees alles door maar ik post bijna niks.
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen die denken dat ik er niet ben: ik ben er de hele dag al en ik lees alles door maar ik post bijna niks.
Voor kennisgeving aangenomenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ah, ik wilde het net vragen. Waarom post je bijna niks?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Big brodder is watsjing joe.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou wil ik hem ookquote:Op zondag 26 mei 2013 21:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed? Ronaldo mag niet eens zijn schoenen poetsen
Budget?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou wil ik hem ookMaar wie moet er dan in de spits. Moeilijk moeilijk moeilijk
Lekkere jinx Timquote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef Tim86 het volgende:
Valencia gaat nog winnen en Real Sociedad pakt minimaal een puntje
Klopt ja, 0-2 Realquote:
Goeie kopperquote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TOTS Lens schopt nog geen deuk in een pakje boter hoor
Hij moet dan ook de bal in het netje schoppen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik Reus heb gehaald op lm, ik denk 1 tonquote:
Jawel, maar hij is niet beter dan de UP voor mijn gevoel. Gelukkig was de UP al achterlijk goedquote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
Ja, je kwam voor de 100e keer terug op die LB en RB op LM en RMquote:Op zondag 26 mei 2013 21:12 schreef Thorb het volgende:
oh kut nu heb ik weer een notitie te pakken in het excelletje van ds2 met mensen die een hatelijke opmerking maken
Omdat ik een Pokemon hack aan het spelen ben.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah, ik wilde het net vragen. Waarom post je bijna niks?
Heb je ze al allemaal gevangen?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, je kwam voor de 100e keer terug op die LB en RB op LM en RM
[..]
Omdat ik een Pokemon hack aan het spelen ben.
Essweinquote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik Reus heb gehaald op lm, ik denk 1 ton
Kwart voor elf ja. Daarvoor andere tijden sport, met de doping van Juve.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
Studio voetbal begint toch pas 10 voor 11 vanavond?
Maar vind het zo gay om een mooi team te maken en dan die pacehoer voorin te zettenquote:
niks pace, complete speler.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar vind het zo gay om een mooi team te maken en dan die pacehoer voorin te zetten
Lekker belangrijk. Je wilt toch winnen? En je komt je tegenstander toch maar 1 keer tegen en daarna nooit meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar vind het zo gay om een mooi team te maken en dan die pacehoer voorin te zetten
95% van de mensen die ik tegenkom met hem in het team, gebruiken hem alleen voor de pace hoor. Type run Forrest, run.quote:
Ja okequote:Op zondag 26 mei 2013 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Je wilt toch winnen? En je komt je tegenstander toch maar 1 keer tegen en daarna nooit meer.
na het lopen stoppen ze ja?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
95% van de mensen die ik tegenkom met hem in het team, gebruiken hem alleen voor de pace hoor. Type run Forrest, run.
Hij heeft ook een goede kopbal en een uitstekend schot. Een soort Duitse Wellinton. Maar ja, je kunt hem inderdaad misbruiken als je wilt. Al is het wel wat raar om te zeggen met Reus 95 pace, Lewa 89 en Gotze ook 89 pace. Dan maakt die ene van 90 pace ook niet meer uit natuurlijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
95% van de mensen die ik tegenkom met hem in het team, gebruiken hem alleen voor de pace hoor. Type run Forrest, run.
okquote:
quote:
Dat is waar. Maar voor die spelers betaal je dan ook iets meer. Esswein is lekker cheap, en ideaal voor een potje Ren je rot.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft ook een goede kopbal en een uitstekend schot. Een soort Duitse Wellinton. Maar ja, je kunt hem inderdaad misbruiken als je wilt. Al is het wel wat raar om te zeggen met Reus 95 pace, Lewa 89 en Gotze ook 89 pace. Dan maakt die ene van 90 pace ook niet meer uit natuurlijk.
preciesquote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft ook een goede kopbal en een uitstekend schot. Een soort Duitse Wellinton. Maar ja, je kunt hem inderdaad misbruiken als je wilt.
ik vind het een beetje apart dat ze alleen de pace gebruiken ik tik em daarna altijd nog ff opzijquote:
Ik zou zeggen: probeer m eens uit. Dan zul je zien dat hij met normaal combinatie voetbal ook een uitstekende speler is. Maar wel prettig als je m diep ziet gaan, dat je dan weet dat je een 1 op 1 kunt creëren .quote:Op zondag 26 mei 2013 21:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar voor die spelers betaal je dan ook iets meer. Esswein is lekker cheap, en ideaal voor een potje Ren je rot.
Eindbaasquote:
haha, ja, ik ken ook heel veel spelers van Fifa. Interesseer me nooit voor buitenlands voetbalquote:Op zondag 26 mei 2013 21:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
precies
Welliton trouwens. Zegt wel weer genoeg dat fifa mij geleerd heeft hoe ik Welliton moet spellen.
Zelfde type speler in de BPL is denk ik Sturridge. Loopt bij mij nu ook 14 uit 6.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: probeer m eens uit. Dan zul je zien dat hij met normaal combinatie voetbal ook een uitstekende speler is. Maar wel prettig als je m diep ziet gaan, dat je dan weet dat je een 1 op 1 kunt creëren .
Beste jongetje van de klas ben je ookquote:Op zondag 26 mei 2013 21:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik vind het een beetje apart dat ze alleen de pace gebruiken ik tik em daarna altijd nog ff opzij
Brüls sowieso, maar nu kan jij je ook tot eindbaas evoluerenquote:
Volgende FIFA gaan we allemaal doodt.quote:
Voor de prijs hoef ik het in ieder geval niet te latenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: probeer m eens uit. Dan zul je zien dat hij met normaal combinatie voetbal ook een uitstekende speler is. Maar wel prettig als je m diep ziet gaan, dat je dan weet dat je een 1 op 1 kunt creëren .
RRRRRRRREPOOOOOST!quote:
momenteel anders in een vaktechnische crisis, morgen maar weer verderquote:Op zondag 26 mei 2013 21:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beste jongetje van de klas ben je ook
Ik werd vandaag door nog uitgescholden voor sweater door een 5atb-erquote:Op zondag 26 mei 2013 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
momenteel anders in een vaktechnische crisis, morgen maar weer verder
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brüls sowieso, maar nu kan jij je ook tot eindbaas evolueren
nicequote:Op zondag 26 mei 2013 21:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik werd vandaag door nog uitgescholden voor sweater door een 5atb-er
Ik tikte hem aardig ziek; hij bleef maar op zijn eigen 16 staan met zoveel mogelijk mensen, en ik kwam er toch steeds combinerend doorheen. Als ik dan toch zo lekker aan het tikken ben, tik ik hem ook nog wel even opzij als ik oog in oog met de keeper sta hoor
Precies. En dan toch ergens het gore lef vandaan halen om me sweater te noemenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceen idd, dan is het van: nog maar ff inwrijven dat ik er zelfs nog 1 vrij ahd staan
Geen kans, want hij disconnecte bij 4-0quote:Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
vanaf de 5-0 sweat ik trouwens niet meer, dat dan weer wel.
Lekker voor hem. kkflikkers. Speelde vandaag ook tegen een 5atb met Ibra in de spits. Op de cm's pato en Agueroquote:Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. En dan toch ergens het gore lef vandaan halen om me sweater te noemen
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lekker voor hem. kkflikkers. Speelde vandaag ook tegen een 5atb met Ibra in de spits. Op de cm's pato en Aguero
Dat bepaal ik zelf wel!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar die dubbele k hoeft dan ook niet zo, eerlijk gezegd.
Ja en nu ga je vragen welke formatiequote:Op zondag 26 mei 2013 21:34 schreef Maver24 het volgende:
ik heb TOTS Reus maar weer gehaald, 500k voor betaaldstond bij de 59th minuut
Tuurlijk.quote:
Fucking goed voor PSVquote:
quote:
Dit jaquote:
quote:
Waar dacht je dat de Mcgeady spin naar vernoemd isquote:Op zondag 26 mei 2013 21:38 schreef TBakkert het volgende:
McGeady heeft nog best wel skills ook in het echt.![]()
Ja, dat weet ik, maar kijk ook dit.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar dacht je dat de Mcgeady spin naar vernoemd is
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar dacht je dat de Mcgeady spin naar vernoemd is
Dat jij na een halfuur die plaatjes al gaat makenquote:
Shit je was me voorquote:
Maar zijn SIF nog welquote:Op zondag 26 mei 2013 21:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Shit je was me voor
2 goals binnen half uur als CB is niet mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |