PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik denk dat Pazzl er meer had.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
Die gast heeft 150.000 gamenpoints ofzo, die dingen die je krijgt voor achievements
Echt ziek
Geen rode kaartquote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
Mauri
Toch nog iets gewonnen met mijn laatste 70 cent op unibet
Essweinquote:Op zondag 26 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Een kleine 100k voor de rest.eens even fijn puzzelen.
Ja zag ik ook, ik wil weten wat in Italie stond en Spanje maar kon voor Italie niks vindenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
EA neemt al die TOTS'en dus gewoon letterlijk over van nationale media. Dit TOTS stond blijkbaar letterlijk in der Kicker
Dat wordt een leuke MOTMquote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Benfica weer op het eind van de wedstrijd een titel uit handen gegeven
rest bundesliga gr grquote:Op zondag 26 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
(Ligt WeFut eruit?Heb treininternet, dus kan zijn dat het aan mij ligt. Futhead doet het wel..)
Ik zou gaan klagen bij de NS.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
(Ligt WeFut eruit?Heb treininternet, dus kan zijn dat het aan mij ligt. Futhead doet het wel..)
italie TOTS milito dat zou echtquote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja zag ik ook, ik wil weten wat in Italie stond en Spanje maar kon voor Italie niks vinden
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit TOTS werd gesponsord door Kicker..die andere werden nergens door gesponsord.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
EA neemt al die TOTS'en dus gewoon letterlijk over van nationale media. Dit TOTS stond blijkbaar letterlijk in der Kicker
Die gast is al maaaaaaaaaanden geblesseerd johquote:
Hij heeft een half jaar niet meegedaanquote:
Dat gesponsord heb ik gemistquote:Op zondag 26 mei 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit TOTS werd gesponsord door Kicker..die andere werden nergens door gesponsord.
Had het hele jaar ook pas 1 wedstrijd gewonnenquote:
Huh? Nee hoor..quote:Op zondag 26 mei 2013 20:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had het hele jaar ook pas 1 wedstrijd gewonnen
Dat zeiden ze net op het sportjournaalquote:
In de war met Rus wellicht?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zeiden ze net op het sportjournaal
Zou kunnenquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Live on Twitch vent die de hele tijd probeert te bidbumpen op TOTS spelers
Bij mij werkte Arnautovic op rechts beterquote:Op zondag 26 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij zet ze er ook elke keer voor 3.457.000 bin op. Helemaal niet obvious dat het steeds dezelfde dude isquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bij mij werkte Arnautovic op rechts beter
Ga denk ik woensdag weer beginnen. Uitziekfasequote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al weer zicht op enige deelname aan het arbeidsproces?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |