Dat is nou een Mac.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef FL_Freak het volgende:
Etsu is dat trouwens een N56VZ ?Die lijkt op mijn Asus namelijk
boetequote:Op zondag 26 mei 2013 19:36 schreef xcachet het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je 1e klas gaat zitten maar je voor 2e klas betaald?
Dan hedde gij een probleempje.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:36 schreef xcachet het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je 1e klas gaat zitten maar je voor 2e klas betaalt?
Jouw asus heeft niet het besturingssysteem van een Mac neem ik aan?quote:
Ik had het gewoon alleen over het uiterlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jouw asus heeft niet het besturingssysteem van een Mac neem ik aan?
Nee hoor. Die spoorvoordeelweken (waar die kaartjes inzitten) krijg je ieder jaar in de brievenbus. Dus ieder jaar kun je twee keer eerste klas reizen.quote:
doe ik altijd als het druk is, da mag gewoonquote:Op zondag 26 mei 2013 19:36 schreef xcachet het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je 1e klas gaat zitten maar je voor 2e klas betaald?
Ja dagquote:Op zondag 26 mei 2013 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik had het gewoon alleen over het uiterlijk
nog nooit gekregen. ik kreeg zo'n kaartje van ezell gister.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Die spoorvoordeelweken (waar die kaartjes inzitten) krijg je ieder jaar in de brievenbus. Dus ieder jaar kun je twee keer eerste klas reizen.
Ik ook maar wist niet zeker of dat mocht..quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
doe ik altijd als het druk is, da mag gewoon
Omdat ik niet goed oplettequote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dag. Waarom vraag je dan of 't ook een asus is als je zou zien dat er een apple besturingsysteem opzit?
Oh.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
nog nooit gekregen. ik kreeg zo'n kaartje van ezell gister.
nja ligt eraan, als er wel plek is in 2e klas wordt je daarheen gestuurdquote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook maar wist niet zeker of dat mocht..
Badass DVquote:Op zondag 26 mei 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
een keer moest ik mn mobiel nodig opladen dus ik ging gewoon in de eerste klas staan waar stopcontacten waren
zo rebels
geil toch.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
een keer moest ik mn mobiel nodig opladen dus ik ging gewoon in de eerste klas staan waar stopcontacten waren
zo rebels
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja of ik kom je hoogstpersoonlijk opzoeken hoor
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
van voor naar achter van links naar rechts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit in het groen/gele en ik zeg eigenlijk allebei welquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef FL_Freak het volgende:
De dag dat deze discussie ooit klaar is, is de dag dat FOK! stopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#pervquote:
ik zit volop in het groenequote:Op zondag 26 mei 2013 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit in het groen/gele en ik zeg eigenlijk allebei wel
Ik weet niet welke restaurant wwhehquote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kom maaaaaarrr. Kan wel wat gezelligheid gebruiken
OMG!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Crack_ het volgende:
AND I DONT WANT THE WORLD TO SEE ME, BECAUSE I DONT THINK THAT THEYLL UNDERSTAND. WHEN EVERYTHING IS MADE TO BE BROKEN, I JUST WANT YOU TO KNOW WHO I AAAAAM.
Zulks mooi liedje.
Vooral deze versie
Ik ga niet klikken.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Crack_ het volgende:
AND I DONT WANT THE WORLD TO SEE ME, BECAUSE I DONT THINK THAT THEYLL UNDERSTAND. WHEN EVERYTHING IS MADE TO BE BROKEN, I JUST WANT YOU TO KNOW WHO I AAAAAM.
Zulks mooi liedje.
Vooral deze versie
goed nrquote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Crack_ het volgende:
Zulks mooi liedje.
Vooral deze versie
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Crack_ het volgende:
Zulks mooi liedje.
Vooral deze versie
inburgeringscursequote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Iedereen boven de rivieren die nu nog friet zegt moet een nieuwe taalcursus doen
Sushiiiiiii restauranquote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik weet niet welke restaurant wwheh
Jaquote:Op zondag 26 mei 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo mooooooi.
[..]
Je hoort hem eigenlijk te kennen.
Ga nou eens werkenquote:
Ja ik ken hem wel, maar vindt hem niet zoveel aan.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo mooooooi.
[..]
Je hoort hem eigenlijk te kennen.
OMG DIE WAS NET OP DE RADIO EN DE AUTO!!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Crack_ het volgende:
Zulks mooi liedje.
Vooral deze versie
All i can taste is this moment. And all i can breathe is your life. So sooner or later its over, i just dont want to miss you tonight <3.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:48 schreef Toto69 het volgende:
When everything's made to be broken, I just want you to know who I am
Ken je die clip van zo'n nummer van Ed Sheeran? Die is in gebarentaal, is dat nou leuk?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:49 schreef Etsu het volgende:
muziek/filmpjes posten terwijl ik ze toch niet kan bekijken met zo'n kuttreinwifi
And I don't want the world to see mee, cause I don't think that they'd understand, when everything's made to be broken, I just want you to know who I am, I just want you to know who I am, I just want you know who I amquote:Op zondag 26 mei 2013 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
All i can taste is this moment. And all i can breathe is your life. So sooner or later its over, i just dont want to miss you tonight <3.
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:49 schreef Etsu het volgende:
muziek/filmpjes posten terwijl ik ze toch niet kan bekijken met zo'n kuttreinwifi
Nee. Moet je maar eens even linkje posten, dan bekijk ik het thuis wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken je die clip van zo'n nummer van Ed Sheeran? Die is in gebarentaal, is dat nou leuk?![]()
Bijna allemaal. De dag is nog niet voorbij.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
And I don't want the world to see mee, cause I don't think that they'd understand, when everything's made to be broken, I just want you to know who I am, I just want you to know who I am, I just want you know who I am
HOI !!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Hoe werkt dat met trein en wifi? Heeft iedere trein wifi tegenwoordig?
Wel echt zo'n knuffel nummer.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
And I don't want the world to see mee, cause I don't think that they'd understand, when everything's made to be broken, I just want you to know who I am, I just want you to know who I am, I just want you know who I am
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bijna allemaal. De dag is nog niet voorbij.
Alle intercitys wel. Sprinters niet. Je logt gewoon in bij 'tmobile', aanmelden en klaar is kees.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Hoe werkt dat met trein en wifi? Heeft iedere trein wifi tegenwoordig?
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bijna allemaal. De dag is nog niet voorbij.
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Moet je maar eens even linkje posten, dan bekijk ik het thuis wel.
Ik kots op hem en zijn liedjesquote:
Is dat Nederlandse gebarentaal trouwens?quote:
Jammerquote:Op zondag 26 mei 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alle intercitys wel. Sprinters niet. Je logt gewoon in bij 'tmobile', aanmelden en klaar is kees.
Oh JIJ hebt het gezongen oke dat verandert de zaakquote:
Ik dacht er serieus drie seconden geleden aan toen ik het zelf weer even gingen kijken.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oh JIJ hebt het gezongen oke dat verandert de zaak
Ga je niet met de trein als je studeert?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:53 schreef nodig het volgende:
[..]
JammerVolgens mij moet ik met een sprinter in november
Sinds wanneer ben jij een meisje?quote:
Dan begrijp ik het niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht er serieus drie seconden geleden aan toen ik het zelf weer even gingen kijken.
Nee.
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:54 schreef supersof het volgende:
Kom we posten linkjes en luisteren ze niet van elkaar
Wat irritant zeg.. Juist gebarentaal lijkt me wel makkelijk om gelijk te maken eigenlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het niet.Ieder land heeft een andere gebarentaal.
Zelfs verschillende regio's in Nederland heeft voor elk woordje wel een ander gebaar.
Ohhh mijn fout, bedoelde vanaf september dan beginnen de opleidingenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar 'november' klinkt alsof je eenmalig gaat?
Iemand had het wel gefilmd maar heb hem nooit gekregen helaas...quote:Op zondag 26 mei 2013 19:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen bepalen als je een youtube link geeft
Ik dacht eerst dat het Bagagedrager van Spinvis wasquote:Op zondag 26 mei 2013 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat irritant zeg.. Juist gebarentaal lijkt me wel makkelijk om gelijk te maken eigenlijk.
Hier, heb een vervanger gevonden voor je. Wel Nederlands
Jep, maar blijkbaar niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat irritant zeg.. Juist gebarentaal lijkt me wel makkelijk om gelijk te maken eigenlijk.
Hier, heb een vervanger gevonden voor je. Wel Nederlands
quote:
Staat er niks op Youtube?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iemand had het wel gefilmd maar heb hem nooit gekregen helaas...
nee was een benefietconcert voor Serious Requestquote:Op zondag 26 mei 2013 19:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Staat er niks op Youtube?
Heb je dat op zo'n showcase avond op school gezongen ofzo?
Wtf, zo ingewikkeld.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jep, maar blijkbaar niet.Ik ken eigenlijk Amsterdamse gebaren, soms is er wel miscommunicatie als ik naar Groningse gebaren kijk en begrijp ik het niet.
Maar begin het wel te snappen.
Ik zal hem thuis bekijken.
Ezell is een lief, schattig, huppelachtig, eerlijk meisje. Tegen mij kan ze niet liegen in ieder geval.quote:
Hahaahquote:Op zondag 26 mei 2013 19:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Bagagedrager van Spinvis wasdat is super poëtisch dus ik dacht al wat
In Enschede dit jaar?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee was een benefietconcert voor Serious Request
surequote:Op zondag 26 mei 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Ooh shit
Ja ezell wou met mij daten en toen zei ik dat dat niet kon omdat ik al met jou had![]()
Oh okequote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee op onze school.
Er staan dus filmpjes op maar das van de gezamenlijke optredens
Huppelkutje. #YOLOquote:Op zondag 26 mei 2013 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell is een lief, schattig, huppelachtig, eerlijk meisje. Tegen mij kan ze niet liegen in ieder geval.
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Ooh shit
Ja ezell wou met mij daten en toen zei ik dat dat niet kon omdat ik al met jou had![]()
Niet echt, maar dan snap ik het gewoon niet. Maar ik lees vooral de monden af he.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, zo ingewikkeld.
Ook wel eens awkward dingen?
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:00 schreef TienVingers het volgende:
Hoe kan ik die vinden?
toto69 ft. zijn school serious request benefietconcert?
ja huilenquote:
Misschien hebben ze daar andere soort honden. Je weet 't niet he. Aanhankelijke likkende hondjes zou ik dan zeggenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet echt, maar dan snap ik het gewoon niet. Maar ik lees vooral de monden af he.
Bijvoorbeeld hond in Amsterdam beeld je gewoon met je handen poten, wat logisch is maar in Groningen is het met 1 hand tegen je kin aan.Logica is daar in Groningen ver te zoeken.
Alles kan in Groningen zeggen we dan maar weer.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar andere soort honden. Je weet 't niet he. Aanhankelijke likkende hondjes zou ik dan zeggen.
Gaat je sushizaak failliet nu? Anders moet ik mijn ouders maar eens vragen daar uit te gaan etenquote:
ben je pot?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:03 schreef nodig het volgende:
Dit is mijn allerbeste topic ooit op FOK!![]()
KLB / Kan geen FOK!ster hosselen
msoecroes?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:05 schreef nodig het volgende:
[..]
/care
Ik schrijf gewoon mscaras is veel handiger dan msacaras of wat het ook is.
arachide. arachide puntquote:Op zondag 26 mei 2013 20:06 schreef nodig het volgende:
Net zoals anarchide of hoe je dat ook schrijft
hahahaha jaaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:03 schreef nodig het volgende:
Dit is mijn allerbeste topic ooit op FOK!![]()
KLB / Kan geen FOK!ster hosselen
omgekeerd sarcasmquote:Op zondag 26 mei 2013 20:05 schreef nodig het volgende:
Moet je maar niet zo'n moeilijker naam kiezen
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha jaatoen ze door kregen dat het om mij ging
>600 foboviews die avond
wie is dat danquote:Op zondag 26 mei 2013 20:07 schreef TienVingers het volgende:
Ik lach me echt het apenlazerus
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/s_vRst010urULi0p7Mtvxg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTMxMA--/http://media.zenfs.com/en(...)se/jj.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha jaatoen ze door kregen dat het om mij ging
>600 foboviews die avond
quote:
O M G!!quote:
hahahahahaquote:
Hmm ik plak er gewoon een n tussen en de r verplaats ik ach.quote:
toto danquote:Op zondag 26 mei 2013 20:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm ik plak er gewoon een n tussen en de r verplaats ik ach.
Moet je maar gewoon supersof of nodig heten ofzo dat is toh gewoon veel makkelijker.
Je moet hier sws een keer komen etenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gaat je sushizaak failliet nu? Anders moet ik mijn ouders maar eens vragen daar uit te gaan eten
arachide-olie ofzoquote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Ook makkelijkAlleen anarchide en mscaras zijn lastig. Wat betekend Arachide eigenlijk?
quote:
quote:Op 17-02-2013 13:50 schreef EugeneKrabs
Hoi. Leuk fotoboek.
Waarom staat er kruis door diegene naast je?![]()
Het is zondag hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je moet hier sws een keer komen eten
Nee het is hier best wel duur. En normaal zit het vr, za, zo helemaal vol
en die punt ook nogquote:Op zondag 26 mei 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
ja gvd dat intresseert mij toch geen zak![]()
![]()
Dus gewoon anarchide hihaho
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zou niet eens willen weten hoe dat eruit ziet
Moet je doen!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kom btw een keer in je restaurant eten.
Bij deze.
hahaah ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]en jij gaf serieus antwoord, ik dacht echt dat jij dat was eerst
Oh oke, vet vreemd, normaal komt er een dingetje rechtsonderquote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb allang gedm't, al twee keer
Komt dus niet over blijkbaar, vage boel.
Weet ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oh oke, vet vreemd, normaal komt er een dingetje rechtsonder
Kijk jij snapt mij tenminste!quote:
Vind je het gek, met zo'n luie donder in de afwas moet het wel rustig zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik haha![]()
Normaaaaaaal zit het vol. Vandaag rustig dagje
Ik dacht dat ookquote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]en jij gaf serieus antwoord, ik dacht echt dat jij dat was eerst
Haha nee maar ik kom wel ff gedag zeggen danquote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan of ik dan even in de keuken mag komen
Ja niks ervan, ik kom gewoon in die keukenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha nee maar ik kom wel ff gedag zeggen dan
Haha ik ben niet luiquote:Op zondag 26 mei 2013 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind je het gek, met zo'n luie donder in de afwas moet het wel rustig zijn.
mensen die mij EK noemenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Kijk jij snapt mij tenminste!
En er is ook geen afkorting voor anarchide of wat dan ook![]()
VoornaamAchternaam en LittleBrownie zijn heerlijke namen omdat VA en LB.
Je bent lui. grquote:Op zondag 26 mei 2013 20:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha ik ben niet luiIk heb nu gewoon niks te doen ja!
Doe je ding! Hahaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja niks ervan, ik kom gewoon in die keuken
nog 2quote:Op zondag 26 mei 2013 20:14 schreef Toto69 het volgende:
Oh trouwens, bij 6969 posts stop ik met posten en ben ik weg.
dan maak je toto70quote:Op zondag 26 mei 2013 20:14 schreef Toto69 het volgende:
Blijfquote:Op zondag 26 mei 2013 20:14 schreef Toto69 het volgende:
Nee gewoon LBquote:Op zondag 26 mei 2013 20:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mensen die mij EK noemen![]()
LittleBrownie moet je ook brownie noemen eig
Crisis crisisquote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik haha![]()
Normaaaaaaal zit het vol. Vandaag rustig dagje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2013 20:16:42 ]
jaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee gewoon LB![]()
Ik noem jou krabs vind je dat goed
.. in de keukenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja niks ervan, ik kom gewoon in die keuken
KOM TERUG IK MOEST NOG IETS SUPER BELANGRIJKS VRAGEN ECHT WAARquote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef Toto69 het volgende:
De dag waarvan je wist dat hij zou komen, het grote moment is daar,
6969 posts.
Bedankt voor de leuke tijd iedereen.
Alsjeblieft heaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef Toto69 het volgende:
6969 posts.
Bedankt voor de leuke tijd iedereen.
hahahaa okee en danquote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe KLB topic openen met een link naar mijn KLB topic![]()
![]()
![]()
ik ben niet zo goed in OP's verzinnenquote:
Succesquote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou echt dat Ed Sheeran mn vriendje was. Ziet er echt te lief en toch beetje ondeugd uit. Volgens mij kan die er wel wat van.
Zucht.
Voldoet Tchock niet meer?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou echt dat Ed Sheeran mn vriendje was. Ziet er echt te lief en toch beetje ondeugd uit. Volgens mij kan die er wel wat van.
Zucht.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef Toto69 het volgende:
6969 posts.
Bedankt voor de leuke tijd iedereen.wa's dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh, ik wil oook.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
Tevens, ik heb een pic van supersof bemachtigd![]()
huh watquote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
Tevens, ik heb een pic van supersof bemachtigd![]()
Ik heb je gespot in het spooning topicquote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
huh wat
er stonden er wel een keer twee in mijn fobo
Lukt toch niet gekquote:
Ja, net zoals zoveel anderenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef TienVingers het volgende:
Als Cheryl Cole vrijgezel was zou ik zo haar nummer vragen
HAHAHAHA. had je nog nooit een foto van mij gezien dan?quote:
Mwa, jawel maar dat waren vooral hele vage foto'squote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
HAHAHAHA. had je nog nooit een foto van mij gezien dan?
Ken je de film Notting Hillquote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lukt toch niet gek. En volgens mij de enige manier om zo'n celebrity te bemachtigen is net doen alsof je nog nooit van 'm had gehoord
.
[..]
Ja, net zoals zoveel anderen.
Misschien dat als je alle vrijgezelle celebs afgaat dat je er dan eentje kan krijgenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lukt toch niet gek. En volgens mij de enige manier om zo'n celebrity te bemachtigen is net doen alsof je nog nooit van 'm had gehoord
.
[..]
Ja, net zoals zoveel anderen.
de chirurg is de moederquote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
Oké, zomaar even:
Stel, een jongen van 16 jaar rijdt samen met zijn vader een stukje rond. Ze krijgen een ongeluk en bij binnenkomst in het ziekenhuis weigert de dienstdoende chirurg de jongen te opereren, onder het motto: "ik kan mijn eigen zoon niet opereren."
Hoe kan dit?
De vader is chirurg en reed naar zijn werk?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
Oké, zomaar even:
Stel, een jongen van 16 jaar rijdt samen met zijn vader een stukje rond. Ze krijgen een ongeluk en bij binnenkomst in het ziekenhuis weigert de dienstdoende chirurg de jongen te opereren, onder het motto: "ik kan mijn eigen zoon niet opereren."
Hoe kan dit?
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:23 schreef nodig het volgende:
[..]
De vader is chirurg en reed naar zijn werk?
Wat dan is dat jou overkomen?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
Oké, zomaar even:
Hoe kan dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |