Niet zomaar een paar tieten.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:41 schreef HaJee het volgende:
Een fantastisch verhaal dat ik her en der zal vertellen zodra her en der daar behoefte aan hebben.
Enige minpunt: het feit dat ik in elkaar geslagen werd voor het vergeten te schilderen van een paar tieten.
Verder niets dan lof hoewel ik bloemkool prefereer.
picsquote:Op zondag 26 mei 2013 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet zomaar een paar tieten.
Míjn paar tieten. Die zijn van essentieel belang voor het blijven draaien van de aarde.
Ja, als schilder dient men van de terpentine af te blijven. Teveel daarvan snuiven en je vergeet essentiële details, waar een pak rammel dan niet misstaat als 'straf'.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:41 schreef HaJee het volgende:
Een fantastisch verhaal dat ik her en der zal vertellen zodra her en der daar behoefte aan hebben.
Enige minpunt: het feit dat ik in elkaar geslagen werd voor het vergeten te schilderen van een paar tieten.
Verder niets dan lof hoewel ik bloemkool prefereer.
Ik zou dat graag zelf nader onderzoeken maar maar ben na het lezen van dit verhaal toch een beetje bang geworden voor heer Poly.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet zomaar een paar tieten.
Míjn paar tieten. Die zijn van essentieel belang voor het blijven draaien van de aarde.
De terpentine deed gelukkig de pijn iets verzachten. Niettemin een goede les.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, als schilder dient men van de terpentine af te blijven. Teveel daarvan snuiven en je vergeet essentiële details, waar een pak rammel dan niet misstaat als 'straf'.
Terecht. Het is een nare man.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik zou dat graag zelf nader onderzoeken maar maar ben na het lezen van dit verhaal toch een beetje bang geworden voor heer Poly.
Wij van de ambulancedienst zien dat graag. Zoeken naar een hart dat stilstaat is een frustrerende bezigheid.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Terecht. Het is een nare man.
Maar met zijn hart op de goede plaats.
Ja precies. Bij hem weet je in elk geval wel dat je je om zijn hartje geen zorgen hoeft te maken.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wij van de ambulancedienst zien dat graag. Zoeken naar een hart dat stilstaat is een frustrerende bezigheid.
scheetjes?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies. Bij hem weet je in elk geval wel dat je je om zijn hartje geen zorgen hoeft te maken.
Zijn scheetjes daarentegen
Mono niet. Mono laat wijvenscheetjesquote:Op zondag 26 mei 2013 22:30 schreef -niemand- het volgende:
[..]
scheetjes?
Een echte vent laat scheten die zo hard klinken als een kanon en stinken als een otter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |