Nadenken met je ogen dichtquote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik ben het nadenken over een wiskundig bewijs. Multitasken ftw.
Je punt is?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, voor de kernvakken van mijn profiel haal ik wel gewoon dikke voldoendes.
Die eet ik nooitquote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg danoontjes gegeten?
Ik vertrouw nooit geen zeezoogdieren meer.quote:
Ja, voortaan meer danoontje powerrr!quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
TURBO TURBO!
AAAHHA AAAAAAAAAAAH AAAAH
Hahahahah die 2 vliegen zomaar in brand
quote:
quote:
Op m'n diploma staat m&o wel als profielvak, maar je zou t ook kunnen verschuiven naar vrije deel waardoor je punt onwaar is.quote:
Is ook chill. Gewoon dat kaartje afstempelen en inchecken met je ov-chipkaart.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd. Lijkt me echt zo chill, als student in 1ste klas en de rest jaloers maken dat ik het 'kan betalen'.
Als ik 't niet vergeetquote:Op zondag 26 mei 2013 17:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is ook chill. Gewoon dat kaartje afstempelen en inchecken met je ov-chipkaart.
2012-II had ik een 4 voor, laatste twee opgaves overgeslagen omdat ik ze niet begreepquote:Op zondag 26 mei 2013 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb de vier vorige examens al gemaakt, kwam steeds een cijfer tussen de 5 en 6 uit rollen. Dus ik moet wel.
Maak je oren eens schoon, ik zei dat homo's boven iedereen en alles stond.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Onderaan de ladder. Dat zei je gisteren, gr gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |