De aardkern is alleen zo vervelend tijdens de reis. En het opstromende magma. En het instorten van de tunnel tijdens elke aardtrilling.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
omg, nooit meer douanegezeik
ik wil best per maand betalen voor die tunnel

Vroegâh dacht ik dat dit wel konquote:Op zondag 26 mei 2013 17:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
omg, nooit meer douanegezeik
ik wil best per maand betalen voor die tunnel

daar is vast wel iets op te bedenkenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:14 schreef Sebesse het volgende:
[..]
De aardkern is alleen zo vervelend tijdens de reis. En het opstromende magma. En het instorten van de tunnel tijdens elke aardtrilling.

Ik kan het niet bijhouden, ;o!quote:Op zondag 26 mei 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
Sebesse komt elke keer langs en gaat weer weg
Sebesse:
Come back and STAAAAY

Niet doen!quote:Op zondag 26 mei 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, doe je best maar eens!
Ik loop jou te aanbidden hier ja

ja die ken ik denk ik, maar was dat de remake of niet hmquote:Op zondag 26 mei 2013 17:15 schreef xcachet het volgende:
Kennen jullie de film Totalrecall (ofzoiets) daar doen ze dat reizen door de aardkern wel

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]

quote:Op zondag 26 mei 2013 17:17 schreef LittleBrownie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk jij dat?

ja hoorquote:
 van 3.45 tot 9.15
 van 3.45 tot 9.15

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |