Als de scheids ook maar één moment realistisch was, had ie Flederus zijn 2e geel gegeven toen ie zijn shirt uit trokquote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp die kritiek op de scheidsrechter echt niet. Als je de wedstrijd Roda JC - Sparta van vandaag bekijkt dan had Roda JC het beste van het spel, waren die het gevaarlijks en ze hadden verreweg de beste kansen. Ik had ook liever dat Sparta zou promoveren, maar Roda JC was gewoon de betere ploeg vandaag, dus ze hebben verdiend gewonnen. Een beetje realistisch mag je wel zijn.
Ze maken het je wel moeilijk om op te zeggen, volgende week nog maar eens een kwartier aan de wachtlijn gaan hangen denk ikquote:
heb geen tvquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb geen digitale ontvangerKijk het liefst op m'n tv.
ja? Ik kreeg wel de eerste maand direct een dubbele factuur. Ook lekker handigquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze maken het je wel moeilijk om op te zeggen, volgende week nog maar eens een kwartier aan de wachtlijn gaan hangen denk ik
Wat let je?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef remlof het volgende:
Ik wou dat ik in een kroeg in Deventer zat te kijken.
Ik zag alleen staan dat je telefonisch moest opzeggenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ja? Ik kreeg wel de eerste maand direct een dubbele factuur. Ook lekker handig
Kan je niet per mail opzeggen?
Wat heb je er te zoeken als je niet voor GAE bentquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef remlof het volgende:
Ik wou dat ik in een kroeg in Deventer zat te kijken.
Dat ben ik wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heb je er te zoeken als je niet voor GAE bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |