Hun vorige album was wel goed maar dat is ook alweer uit 2011.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:17 schreef methodmich het volgende:
Vooral Alamo Race Track ben ik wel nieuwsgierig naar. Mogelijk krijgen we die een keer als cadeautje?
http://www.excelsior-supporters.com/zendingen/?filter=2013 Daar staan trouwens alle cadeautjes die ze ooit verzonden hebben, al is het niet helemaal bijgewerkt volgens mij.
Van de week op de Luisterpaal gehoord. Lekker album wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:55 schreef methodmich het volgende:
Weer een cadeautje. Vroeg in de maand deze keer. Het album van The Miseries. Moet het nog beluisteren, ben benieuwd.
Ja, zit goed in elkaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Van de week op de Luisterpaal gehoord. Lekker album wel.
Ik zat eraan te denken hem vandaag te gaan halen, dus daar komen ze weer krap aan goed mee weg.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef methodmich het volgende:
Alsof ik het aanvoelde.... Vanochtend stond hij ook al in de platenzaak, maar bewust niet meegenomen met het oog op...
Ik zou even contact opnemen met Excelsior. Het lijkt me een productiefout of bol.com loopt de boel te flessen.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:49 schreef Timo20 het volgende:
Eergisteren de nieuwe LP van Jacco Gardner ontvangen van bol.com. Adverteren ze het als LP+cd maar nergens een cd te bekennen
Item was gesealed dus misschien een productie fout? meer mensen met dit "probleem"? niet dat het me om de gaat maar wel dat het fout op de site staat en zo`n cd is altijd makkelijk voor in de auto
Heb bol.com gemaild en inmiddels is de plaat terug. Maar het schijnt dus volgens discogs dat er twee verschillende versies zijn, ook één zonder cd. Dus waarschijnlijk een fout op de site van bolquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zou even contact opnemen met Excelsior. Het lijkt me een productiefout of bol.com loopt de boel te flessen.
Volgens mij ben je sowieso goedkoper uit, als je de plaat gewoon direct bij Excelsior besteld. Tip, tip, tip...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb bol.com gemaild en inmiddels is de plaat terug. Maar het schijnt dus volgens discogs dat er twee verschillende versies zijn, ook één zonder cd. Dus waarschijnlijk een fout op de site van bol
Nee, dat heb ik gekeken: ¤ 6,- verzendkostenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je sowieso goedkoper uit, als je de plaat gewoon direct bij Excelsior besteld. Tip, tip, tip...
Raar, dan geven ze liever marge aan bol.com...quote:Op zondag 17 mei 2015 21:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gekeken: ¤ 6,- verzendkosten
Ja blijkbaar wel jaquote:Op zondag 17 mei 2015 21:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Raar, dan geven ze liever marge aan bol.com...
Ja, niet verkeerd. Al heb ik persoonlijk liever Armand & The Kik, denk ik. Dan koop ik deze wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:20 schreef belsen het volgende:
Ik wil deze maand deze wel in de bus ontvangen.
De gebeden van belsen zijn verhoord. Ik heb pech, geen Armand & The Kik. Al is Electric Tears zeker ook de moeite waard.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:20 schreef belsen het volgende:
Ik wil deze maand deze wel in de bus ontvangen.
Ik hoor er ook regelmatig wat Johan in terug, maar dat kan ook in mijn hoofd zitten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:19 schreef ranja het volgende:
Ondanks dat Electric Tears een ex-Johan bandlid bevat vind ik ze ook best leuk, de 2 nummers die ik gehoord heb in elk geval.
Mooi raadclipje ook...
Nee, dat is niet vreemd. Ik had het ook en wist niet eens dat er een ex-bandlid van Johan in Electric Tears speelde. Dat zag ik pas later toen ik wat op internet zocht over ze.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik hoor er ook regelmatig wat Johan in terug, maar dat kan ook in mijn hoofd zitten.
Naast Johan heeft Niels al 25 jaar in alleen maar punkrockbands gespeeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:19 schreef ranja het volgende:
Ondanks dat Electric Tears een ex-Johan bandlid bevat vind ik ze ook best leuk, de 2 nummers die ik gehoord heb in elk geval.
Mooi raadclipje ook...
Nee, ik zat me ook al af te vragen...quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:33 schreef methodmich het volgende:
De maand is bijna om en nog altijd niks. Of hebben andere supporters wel al iets ontvangen??
Ben benieuwd.quote:Kortom: weet dat we aan jullie denken en er weer heel wat moois in de pijplijn zit. De zending van juli komt samen met die van augustus.
Klopt, ik ben er ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:22 schreef methodmich het volgende:
Nou, deze maand was men er snel bij. Album van Yorick van Norden, getiteld Happy Hunting Ground, als cadeautje. Ben benieuwd. Zat ooit in The Hype, geloof ik.
Dit jaar waren ze nog bezig met remixen met Frans Hagenaars en schijnbaar is de artwork ook klaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:14 schreef fripper het volgende:
Al een paar jaar gaan er verhalen dat Excelsior een box met het verzameld werk van The Tapes gaat uitgeven. Begin dit jaar leek het eindelijk zover te zijn ..... Maar daarna werd het opeens weer stil.
Weet iemand toevallig of deze nog steeds op de planning staat ?
[ afbeelding ]
Zeker niet. Bij vlagen ook Beatlesque muziek hoor, een fijn plaatje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:04 schreef belsen het volgende:
Yorick van Norden klinkt heul niet verkeerd.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:04 schreef belsen het volgende:
Yorick van Norden klinkt heul niet verkeerd.
Ja,die klinkt goed. Heel anders dan de eerste, veel geproduceerder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:45 schreef ranja het volgende:
De nieuwe Cleane Pete bevalt me al beter dan de vorige, maar toch, ik heb 'm 2x beluisterd op de luisterpaal en dat is wel een hele zit. Paar losse nummers ok maar een heel album is me wat te veel.
En die is ook de moeite waard, overigens.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:32 schreef methodmich het volgende:
Ben benieuwd. Misschien is dat wel het cadeautje voor november. Al hoop ik stiekem op Arbeid Adelt!
Handig joh, diverse namen van Excelsior-artiesten en releasedata van platen staan al ingevuld. Dan weet je precies wanneer Spinvis jarig is.quote:
Dat zie ik wel op Facebook.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Handig joh, diverse namen van Excelsior-artiesten en releasedata van platen staan al ingevuld. Dan weet je precies wanneer Spinvis jarig is.
Er schijnt nog een pretpakket te komen, begreep ik van mijn broer die dat als extraatje kon bestellen bij het concertkaartje. Dus vrees nog niet...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:33 schreef netverhuisd1 het volgende:
leuk dat we gratis mogen komen, maar voor alle mensen die niet kunnen (zoals ik) of ver weg wonen vind ik het een karige zending...
Bent is van april, volgens mij. Hij staat in elk geval sinds 12 april op mijn computer.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:24 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij hebben we nu al een tijd niets gekregen van de supportersclub of vergis ik me nu? Of was Bent van Looy nu het cadeau voor juni, begin te twijfelen...
Ik heb even contact gezocht met de supportersclub.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:24 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij hebben we nu al een tijd niets gekregen van de supportersclub of vergis ik me nu? Of was Bent van Looy nu het cadeau voor juni, begin te twijfelen...
Ja, met een beetje geluk krijgen we in juli weer iets om te luisteren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:36 schreef methodmich het volgende:
Nee, een beetje jammer toch wel. Ik vond dit nu weer niet echt een topcadeau. Maar deze was nog voor juni toch?
Tenzij je van literaire magazines houdt en/of van plan was om Kids van traumahelicopter uit je hoofd te leren. Het is iets met B/C#.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:44 schreef 99.999 het volgende:
Ik had nog niks in de bus. Maar hoef het dus niet te missen op vakantie?
De maand is wel al over de helft, dus dan moeten ze nog tempo maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, met een beetje geluk krijgen we in juli weer iets om te luisteren.
[..]
Er moet nog iets aankomen voor juli, maar ik ben het met je eens.quote:Op maandag 18 juli 2016 07:22 schreef netverhuisd1 het volgende:
alweer een zeer teleurstellende zending. nou heb ik in 2 maanden tijd 24 euro betaald voor een foto en een literair tijdschrift?
Ik was erbij.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:59 schreef netverhuisd1 het volgende:
is er eigenlijk iemand naar Caesar geweest? ik heb er nergens iets over gelezen of gehoord. hoe was het? wat speelden ze? heeft het überhaupt plaats gevonden?
Ja, er is nog ruimte voor verbetering in wat we krijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:54 schreef methodmich het volgende:
Nou en het nieuwe cadeau is een balletplaat van Alamo Race Track. Soort van. Moet ik nog even aan wennen.
Ik en het was vet!quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:59 schreef netverhuisd1 het volgende:
is er eigenlijk iemand naar Caesar geweest? ik heb er nergens iets over gelezen of gehoord. hoe was het? wat speelden ze? heeft het überhaupt plaats gevonden?
De eerste de beste?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:07 schreef methodmich het volgende:
Bij mijn vaste platenzaak krijg ik toch al korting, zelfs zonder Excelsior-ledenpas. Dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Maar goed, paar leuke CD's of inderdaad iets van een DVD in de komende maanden en dan ben ik wel weer overstag. Maar als er nog een paar van dit soort 'ludieke' cadeaus bij zitten... Best aardig, maar uiteindelijk niet aan mij besteed, denk ik.
Wat is eigenlijk jullie Top 5 maandcadeaus door de jaren heen?
Mijne bestaat denk ik toch alleen uit CD's en is dan:
1 Alamo Race Track - Unicorn Loves Deer
2 Diverse Artiesten - De Supersonische Boem!
3 Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller
4 Verzamelaar Nothing Sucks Like Electrolux
5 The Kik - 2
Met eervolle vermelding voor Eenmaal Oranje van Meindert Talma & de Rode Kaarten.
Boek + album Kelderkoorts was nummer één geweest, maar die had ik toen toevallig net gekocht en daardoor dus dubbel.
Ja, echt wel leuk, hoewel hij aan het eind een beetje inkakt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |