Een gozer die ik ken is een "sparta hooligan". Hij zegt zelf ook dat ze niks voorstellen en het meer op gelegenheidsbasis doenquote:
Ah zo, ik zocht even op SYC maar die groep bestaat nog wel? En het kan aan mij liggen maar ik zie nooit een "staanvak" daar. Zit daar iedereen?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een gozer die ik ken is een "sparta hooligan". Hij zegt zelf ook dat ze niks voorstellen en het meer op gelegenheidsbasis doen
Willem II en VVV ga ik niet missen hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
Fanatiek is een ruim begrip. Ieder is op zijn of haar manier fanatiek. Bij Sparta is het alleen vaak wat doods in het stadion. Tenminste toen ze nog eredivisie speelden. Vaak doet wat jaren jupiler league wat dat betreft wonderen. Zag je ook wel een beetje bij Willem II.
Misschien moet PSV ook maar degraderen dan.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
Fanatiek is een ruim begrip. Ieder is op zijn of haar manier fanatiek. Bij Sparta is het alleen vaak wat doods in het stadion. Tenminste toen ze nog eredivisie speelden. Vaak doet wat jaren jupiler league wat dat betreft wonderen. Zag je ook wel een beetje bij Willem II.
Sparta is meer de club van het chique volk . Verklaart dat mindere fanatismequote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
Elite clubquote:Op zondag 26 mei 2013 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sparta is meer de club van het chique volk . Verklaart dat mindere fanatisme
Geen idee. Hij had een stadion verbod van 4 jaar. Dus zoveel hoorde ik daar ook niet meer overquote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah zo, ik zocht even op SYC maar die groep bestaat nog wel? En het kan aan mij liggen maar ik zie nooit een "staanvak" daar. Zit daar iedereen?
Jules Deelder.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sparta is meer de club van het chique volk . Verklaart dat mindere fanatisme
Idd. Sparta is ook niet veel. Alleeen Henkquote:
Wel goede keuze van Brood om naar Roda te gaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Idd. Sparta is ook niet veel. Alleeen Henk![]()
Roda in de JL zou wel triest zijn met zo'n stadion en 'zo'n selectie.
Euh, niets tegen Feyenoordsupporters jaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan ze niet vergelijken met de gemiddelde Feyenoordsupporter
Geen echte rivaliteit meer, alleen tijdens de Stadsderby.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
Maar hoe zijn de verhoudingen tussen Sparta en Feyenoord dan?
Volgens mij wel redelijk gespannen. Feyenoord wint zelden op het Kasteel, de laatste jaren.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
Maar hoe zijn de verhoudingen tussen Sparta en Feyenoord dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |