Ja joh. Daarna heb ik hem verkocht aan een slager. Deze dacht eerst dat het paardenvlees was. Ik zei zo, nee beste man! Het is dol fijne vlees! Hij zei: fijn man!quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat hij hetero is, is wel jammer voor jou.
[..]
Heavy shit!
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vannacht natte droom gehad, toen ik over jou droomde.
Ken je arbeidsrecht?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Tot je te oud word en eruit word geschopt, ik denk dat dat bij mij niet gebeurt
Ken je tijdelijke contracten?quote:
Vast contract, dus betwijfel dat ze dat kunnen zolang ik gewoon nog functioneer.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Tot je te oud word en eruit word geschopt, ik denk dat dat bij mij niet gebeurt
Die werkt niet ergens vijf jaar gok ik zo.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Ken je tijdelijke contracten?
Nah weet eigenlijk niet precies hoe het werkt maar een vriend moet er nu ook uit.
Ahaquote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vast contract, dus betwijfel dat ze dat kunnen zolang ik gewoon nog functioneer.
Ik heb nog nooit een contract gezien van mijn werk ofzoietsquote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die werkt niet ergens vijf jaar gok ik zo.
Moet je contract zelf tekenen? Lijkt me wel toch? Zal mijn baas wel voor mij hebben gedaan danquote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef Renesite het volgende:
Max. 4 contracten voor jongeren. En doorgaans max. 3 jaar. Een paar uitzonderingen in het kader van het uitzendleven daargelaten. Maar standaard gaat dat op.
Ah, een baas die voor jou een contract tekent. Ik begrijp dat hij ook jouw werk uitvoert?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je contract zelf tekenen? Lijkt me wel toch? Zal mijn baas wel voor mij hebben gedaan dan
Je hebt geen contract getekend?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je contract zelf tekenen? Lijkt me wel toch? Zal mijn baas wel voor mij hebben gedaan dan
Moet dat dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt geen contract getekend?
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt geen contract getekend?
Ah. Je hebt wel zelf je bankrekeningnummer ingevuld?quote:
over bankrekeningen gesproken, wie van jullie kan wat geld missen om bij te dragen aan 3ds voor littlebrownie?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah. Je hebt wel zelf je bankrekeningnummer ingevuld?
Huh, ja? Afgegevenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah. Je hebt wel zelf je bankrekeningnummer ingevuld?
Ze is in december toch pas jarig?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
over bankrekeningen gesproken, wie van jullie kan wat geld missen om bij te dragen aan 3ds voor littlebrownie?
Ik doe alsof ik nog geen vakantiegeld heb gehad.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
over bankrekeningen gesproken, wie van jullie kan wat geld missen om bij te dragen aan 3ds voor littlebrownie?
Ja. Leuk en aardig. Alleen ten zeer zeer zeer zeerste af te raden ivm. bewijslast en dergelijke.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:12 schreef nodig het volgende:
Wettelijk bekeken (artikel 7: 610 ev BW) kan een arbeidsovereenkomst niet alleen schriftelijk maar ook mondeling overeengekomen worden en/of geldig zijn. Sommige CAO's schrijven weliswaar schriftelijke arbeidsovereenkomsten voor, maar ook in dat geval zal een niet-schriftelijke overeenkomst gewoon een arbeidsovereenkomst aanwezig laten zijn als aan alle wettelijke voorwaarden voor een arbeidsovereenkomst wordt voldaan, simpel vertaald: gedurende zekere tijd persoonlijk arbeid verrichten in een gezagsverhouding tegen een vergoeding. Uw werknemers voldoen daar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |