Nee dat is een nieuwe wet. werken voor je bijstands-uitkering.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor werk het was maar dat is minder dan minimum uurloon tenzij je jonger bent dan 18..
oke maar hoe oud ben je?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:35 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee dat is een nieuwe wet. werken voor je bijstands-uitkering.
661,77 jah das niet veel nog even wachten als je 27 bent gaat behoorlijk omhoog 1.016,38quote:
Ja, je moet er natuurlijk wel een beetje moeite voor doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:32 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Als ik op handen en knien ga en onderdanig ben. en de mensen van me laat profiteren dan lukt het wel. Sociale dienst hebben ze zat werk maar dan krijg ik wel 650 en 38 uur werken. en dan al die hoofdpijn van het papierwerk elke maand invullen toeslagen en bullshit mijn niet gezien!
Illegale handeltje is ook veel hoofdpijn. veel geld is even leuk maar dan ga je toch afvragen of dit nou vrijheid is. elke x achterom kijken voor concurrentie. en slaan werkt ook weer niet dan kom je bekend te staan als een geweld pleger dat ook invloed heeft op je toekomstige carrierequote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
661,77 jah das niet veel nog even wachten als je 27 bent gaat behoorlijk omhoog 1.016,38
ze gaan er denk ik vanuit dat de gemiddelde persoon nog op school zit of bij de ouders woont of zo, ik vind het namelijk een behoorlijk verschil.
je had beter je chef voor zijn muil kunnen meppen![]()
of gewoon in je illegale handeltje kunnen blijven zitten.
oke, nou mag ik je een suggestie geven?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:43 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Illegale handeltje is ook veel hoofdpijn. veel geld is even leuk maar dan ga je toch afvragen of dit nou vrijheid is. elke x achterom kijken voor concurrentie. en slaan werkt ook weer niet dan kom je bekend te staan als een geweld pleger dat ook invloed heeft op je toekomstige carriere
Ik wil wel aan de slag, maar als er sollicitaties zijn dan ben ik niet de enigste. En ik ga niet op me knien zitten en naar zijn pijpen dansen omdat er toch nog genoeg andere sollicitanten zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je moet er natuurlijk wel een beetje moeite voor doen.
Sociale vangnet is bedoeld voor mensen die echt niet aan de slag kunnen.
Tja, het schort wel een beetje aan je houding hoor. Onderdanig hoef je niet te zijn maar je kunt wel gewoon je best doen om zo over te komen dat ze jou nemen ipv die andere sollicitanten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:46 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik wil wel aan de slag, maar als er sollicitaties zijn dan ben ik niet de enigste. En ik ga niet op me knien zitten en naar zijn pijpen dansen omdat er toch nog genoeg andere sollicitanten zijn.
Ik ben liever iemand die zelf bedrijven afgaat zonder email en telefoon gesprekken en toestanden. Waarom moet een uitzendbureau dat voor mij regelen? zodat zij ook weer kunnen verdienen en ik in mijn vrijheden beperkt word. een vast contract zit er niet meer bij het is paar weken werken en weer thuis zitten dan mag je weer een paar weken aan de slag en vervolgens weer thuis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke, nou mag ik je een suggestie geven?
Een tip die ik al meerdere keren heb door gegeven en het werkt i shit you not!
Pak een lunchtrommel en een goeie kan koffie, extra overdrijven neem slaapzak en luchtbed mee.
men gaat naar een uitzend bureau je meld je aan en meld dat je niet eerder we gaat voor je werk hebt.
Parkeer je op een goeie stoel ga een boekje lezen, met koffie lunch etc.
als ze elke keer wat vragen, gelijk antwoorden met "heb je al wat gevonden."
Pak desnoods je tas beetje uit, laat beetje doorschemeren dat je serieus van plan bent te overnachten.
Werkt dit allemaal niet dan meld je als laatste redmiddel "ik meen dat dit een goed uitzendbureau was schijnbaar heb ik me vergist, ik zal mijn vrienden ook maar melden dat hier bij deze toko geen werk te vinden is, en pak langzaam in"
langste wat ik ooit heb moeten wachten was 50 minuten.
De kunst is zelf niet in de lach te schieten als je dit flikt, probeer zo serieus over te komen.
Dat, werkt nu ... voor geen meter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:51 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik ben liever iemand die zelf bedrijven afgaat zonder email en telefoon gesprekken en toestanden. Waarom moet een uitzendbureau dat voor mij regelen? zodat zij ook weer kunnen verdienen en ik in mijn vrijheden beperkt word. een vast contract zit er niet meer bij het is paar weken werken en weer thuis zitten dan mag je weer een paar weken aan de slag en vervolgens weer thuis.
En ik daar als een idioot gaan zitten echt niet.
Doe je graag overwerken. Nee en dan zou ik ja moeten zeggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, het schort wel een beetje aan je houding hoor. Onderdanig hoef je niet te zijn maar je kunt wel gewoon je best doen om zo over te komen dat ze jou nemen ipv die andere sollicitanten.
Dan zou het toch moeten lukken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:57 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Doe je graag overwerken. Nee en dan zou ik ja moeten zeggen.
en ga zo sollicitatie maar af. dan loop ik gewoon de boel te besodemieteren.
Ik ben heel vriendelijk ga stijlvol gekleed en draag geen petten of andere hoofddeksels. en mijn tattoe's zijn bedekt. Heb altijd interesse voor het bedrijf en stel altijd veel vragen.
zelf verzekerd, intresse in het product wat bedrijf produceerd onderzoek vooraf over het bedrijf.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:57 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Doe je graag overwerken. Nee en dan zou ik ja moeten zeggen.
en ga zo sollicitatie maar af. dan loop ik gewoon de boel te besodemieteren.
Ik ben heel vriendelijk ga stijlvol gekleed en draag geen petten of andere hoofddeksels. en mijn tattoe's zijn bedekt. Heb altijd interesse voor het bedrijf en stel altijd veel vragen.
die zitten ook de hele dag op hun reet en houden bordje omhoog omdat ze niet bij de macdonnalds willen werken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zou het toch moeten lukken.
En zullen we nu proberen om een bruggetje te maken naar Occupy?
Dat heb je uit de media de mensen daar zeggen toch heel wat anders! en trouwens ben zelf ook aangesloten bij occupy en ik zeg dat je gek bent. een ijverig type bent.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
die zitten ook de hele dag op hun reet en houden bordje omhoog omdat ze niet bij de macdonnalds willen werken.
tadaaa, de link
nee hoor, ik heb een van hun in enschede aangesproken en naar de mac donnalds gesleept hij wou er niet werken zijn hij..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:02 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dat heb je uit de media de mensen daar zeggen toch heel wat anders!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
die zitten ook de hele dag op hun reet en houden bordje omhoog omdat ze niet bij de macdonnalds willen werken.
tadaaa, de link
Mooi filmpje zo zie ik het graagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb een van hun in enschede aangesproken en naar de mac donnalds gesleept hij wou er niet werken zijn hij..
3 maand later werkte hij er alsnogen maand later brande het pand af ....
![]()
stuk of wat winkels verwoest mensen op straat omdat ze geen werk meer hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Mooi filmpje zo zie ik het graag
hij stond bij het clubje occupyers voor las ponchos op plein waar alle occupyers stonden en hij hield een bordje omhoog wij zijn de 99%.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Mooi filmpje zo zie ik het graagen iedereen kan wel beweren dat die van occupy is.
Als het eigen zaken zijn die niet bij een grote zaak zijn aangesloten is dat erg ja. voor de rest mac Donalds weg gebrand een hele goeie zaak al die letterlijke kanker bende wat ze geven. Ach de regering zorgt zelf voor veel meer ontslagen en is dat kleine clubje niks waar je je druk over hoeft te maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
stuk of wat winkels verwoest mensen op straat omdat ze geen werk meer hebben.
was er niet alleen de mac het, maar 5 winkels en de mac.
eerst zei je dat het er maar 1 occypyer in Enschede zit ... denk maar eens dat ik die discussie met jou ga staken want je maakt er gewoon je eigen verhaal vanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
hij stond bij het clubje occupyers voor las ponchos op plein waar alle occupyers stonden en hij hield een bordje omhoog wij zijn de 99%.
boven hem hing spandoek occupy enschede.
Nogal krasse uitspraken die je (weer) doet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:13 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Als het eigen zaken zijn die niet bij een grote zaak zijn aangesloten is dat erg ja. voor de rest mac Donalds weg gebrand een hele goeie zaak al die letterlijke kanker bende wat ze geven. Ach de regering zorgt zelf voor veel meer ontslagen en is dat kleine clubje niks waar je je druk over hoeft te maken.
nee hoor ga maar es ff opzoeken, er zaten in het begin iets van 10 of 20 op jou filmpje 1 of 2quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:16 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
eerst zei je dat het er maar 1 occypyer in Enschede zit ... denk maar eens dat ik die discussie met jou ga staken want je maakt er gewoon je eigen verhaal van
Als je van films houd is dit een echte aanrader om te kijken. Instinct heet de film.
Misschien dat dat een andere kijk geeft op je vrijheid en gewoon gaat beseffen dat dit een illusie is.
bovenste plaatje is nepquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:45 schreef antibilderberg het volgende:
[ afbeelding ]
Het is Hitler, Osama en islam smoesjes van Bush up, Obama push up Bullshit in de media! Het doel van de VN de NWO geheime agenda, Rutte en Balkelende, fucking bende, Nwo turbo toe gepast je word gebrainwasht, Hersens aan getast als je kijkt naar de tv kast. Poppenkast, weet het is fake gast, weet wat ik weet het is een focking last! Ultra Nk psychologische oorlogsvoering is allang aan de gang vraag het aan ziggo of herman goering, Dat verklaar de stemmen in je hoofd kerel, je bent niet gek we leven in een gekke wereld. Ik heb me ogen open alsof ik een dvdtje keek, van David Icke nu moet ik het eventjes kwijt, dus geef me die mic!
Ik heb het niet op de mensen die er werken maar de organisatie achter Mac Donalds. Want zonder hun product red een hoop levens. Het is niet de brand maar het product wat minder op de markt komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogal krasse uitspraken die je (weer) doet.
ronald macdonnalds kinder fonds?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:57 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik heb het niet op de mensen die er werken maar de organisatie achter Mac Donalds. Want zonder hun product red een hoop levens. Het is niet de brand maar het product wat minder op de markt komt.
Pak is een paar foto's van binladen zelf de afgelopen jaren en doe die eens verglijken....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
bovenste plaatje is nep
en in het mac donnalds voedsel zit geen kanker verwekkende stoffen.
ik ben geen photoshop expert maar bovenste van de 4 ziet er aardig digitaal uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:58 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Pak is een paar foto's van binladen zelf de afgelopen jaren....
Dat hoef je me echt niet uit te leggen dat het bovenste stuk nep isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik ben geen photoshop expert maar bovenste van de 4 ziet er aardig digitaal uit.
Over Osama gedeelte, is maar een theorie die ik ook aardig serieus neem..
dat het misschien niet de zelfde persoon was
quote:Berliners' co-op aims to take over and run electricity grid of city | World news | The Guardian
Successful bid by Citizen Energy Berlin for Vattenfall network will boost renewables and plough back profits, says activists' group
Arwen Colell was cycling down a Berlin street one afternoon when a friend from her choir group called her and said: "We should buy the electrical grid." The idea was not out of the blue. Germany's energy transition, from nuclear and fossil fuels to renewables, has lined rooftops with solar panels. But it was another ambition to run Berlin's distribution network.
Colell did not hesitate. "We should definitely do it," she said. "Good idea."
Since that conversation in 2011, Colell and her friend, who are in their mid-20s, have built a movement aimed at putting the city grid under citizens' control when the system goes on sale next year. The grid is owned by the Swedish firm Vattenfall.
The co-operative founded by the two students, Citizen Energy Berlin, has recruited around 1,000 members, each paying a minimum of 500 (430) a share. It has raised 5.4m (4.6m).
The fundraising has some distance to go. A Berlin civic report valued the system at 800m; Vattenfall claimed it is worth 3bn. And the co-operative faces stiff competition from other bids, including one from Vattenfall.
The Berlin senate will make a decision next year, based on financial resources and capacity to manage the grid. The winner will run the system from 2015 to 2035.
Taking control of the grid is an idea whose time has come. Activists in Hamburg and other cities have launched similar campaigns to regain control of their local grid. In the Black Forest region, a residents' co-operative in Schnau has been running the grid since the 1990s. "Schnau is showing us the way," said Colell.
There is broad support in Germany for the goals of the energy transition, or energiewende: cutting coal usage and phasing out nuclear reactors by 2022, while reducing greenhouse gas emissions. The plan is to cut the country's emissions by 40% by the end of the decade, and by up to 95% by 2050.
Germany generates a quarter of its electricity from renewable energy. On one bright sunny day in June, wind and solar provided 60% of its power needs.
However, the transition is patchy – with some parts of the country still dependent on highly polluting brown coal – and Germans bear the cost with high electricity bills.
The Berlin grid, the country's largest, gets more than 90% of its electricity from coal. That is much too high if Germany is to meet its climate-change goals, or the renewable targets of its energy transition, Colell said.
"We need this element of strengthening the voice of citizens in the landscape of energy utilities. It is still very much divided up between the big energy companies. Citizens do not really have a strong voice."
She said big firms such as Vattenfall had failed to move fast enough on renewables or energy efficiency, and were unsuited to more decentralised generation of electricity from rooftop solar and small-scale wind projects.
About 40% of Germany's renewable energy is generated by small-scale producers. Farmers alone provide 11%, and there is a growing movement of energy-producing co-operatives – a four-fold rise since 2009 to 735 – most of which generate solar power.
But the big four energy companies between them produce just 6.5% of the country's renewable electricity.
If Berliners bought back their grid, Colell said, they could put profits back into the system and speed the take-up of renewables and deployment of smart metres.
The idea of control has strong attraction for some Berliners. For Annette Jensen, who recently moved into a new flat in Berlin, regaining local control of the grid was critical.
Jensen's was one of the first passive buildings in the city. Its four levels of insulation, triple-paned windows and array of solar panels on the roof means that residents could, on sunny days, be selling power to the grid.
"After the financial crisis, we wanted to put what small money we had into a flat, we didn't want to be dependent on some big energy company," Jensen said.
Bron: www.theguardian.com
Nee, je volgt wat vage websites zonder je ook maar in te lezen in hoe deze situatie ontstaan is.quote:
Viva la revolutie!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:41 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Nee, je volgt wat vage websites zonder je ook maar in te lezen in hoe deze situatie ontstaan is.
Leg eens uit dan?
En je wil rebellen. Wel lief hoor. Zo was ik ooit ook. Moet wel zeggen dat ik op mijn 25e, toen ik
mijn 2e huis verkocht had, daar weer een tijdje overheen was.
Nee ik wil verandering weg met de regering!
ik wil ook wel eens iets, dude ga serieus staken of zo , in de jaren 70 deden ze dat ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:50 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)f_t=event_mall_reply Viva la revolutie!
hey ik heeft ook een uitnodiging gehad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Nou! Zal vast druk worden hoor!![]()
Dat plaatje ook!
[ afbeelding ]
'anounymos'
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Nou! Zal vast druk worden hoor!![]()
Dat plaatje ook!
[ afbeelding ]
'anounymos'
Je punt ?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:44 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Je punt ?
Ik lach niet vaak dyslecten uit hoor (sterker nog, practisch nooit), maar dat ene plaatje is wel een pareltje hoor.
Ah, geen punt, dus.quote:
Geen zin om op die onzin te reageren dat mijn punt xDquote:
Kerel er is al genoeg onzin voor bijgekomen van jou kant, dus laat m ook even zijn dingetje zeggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:38 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Geen zin om op die onzin te reageren dat mijn punt xD
Serieus?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kerel er is al genoeg onzin voor bijgekomen van jou kant, dus laat m ook even zijn dingetje zeggen.
Sommige dingen die jij er uit gooit keur ik ook niet altijd even goed.
En dat je niet regeert omdat iemand logisch na denkt, en jou groepje anonymous afkraakt.
Zo ben jij nog steeds in mijn ogen verantwoordelijk voor hacken en op straat gooien van de playstation gegevens, en daardoor deed mijn ps netwerk het een 2 maand niet.
yup anonymous deed dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |