Nee, dat zou ik ook niet doen, als ik een jongen geweest was. Je moet beoordeeld worden op het werk dat je aflevert en hoe je het presenteert, niet op wat je aan hebt of hoe je eruit ziet. Dat vind ik onzin.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Mensen die in pak komen voor een presentatatie op de middelbare schoolIkzelf ga zolang ik niet in pak hoef er ook geen aantrekken. Ziet er toch niet professioneel uit
Nah de eis werd niet gesteld maar ze kwamen met hun groepje in pakquote:Op zondag 26 mei 2013 14:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet doen, als ik een jongen geweest was. Je moet beoordeeld worden op het werk dat je aflevert en hoe je het presenteert, niet op wat je aan hebt of hoe je eruit ziet. Dat vind ik onzin.
Gelukkig werden er bij mij niet echt dat soort eisen gesteld en kon ik gewoon in m'n normale kleren op school komen.
Nee maar ik vind het gewoon een beetje een zinloos gesprek wordenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De beste muzikanten hebben het allemaal zelf geleerd
En ik wil je niet afkatten ofzo hoor
Ik hou mn mond welquote:Op zondag 26 mei 2013 14:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het gewoon een beetje een zinloos gesprek worden.
Vind ik niet hoor soms moet je gewoon wat kwijt.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:48 schreef Toto69 het volgende:
Ik voel me hier echt zo'n zeurdert sinds gisteren![]()
Op gala zijn ze echt een DO!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Nike Air Max zul je mij nooit zien dragen
Tja... ik vind het onzin. Helemaal als je nog een pak moet kopen ook.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Nah de eis werd niet gesteld maar ze kwamen met hun groepje in pakIk vind het idd ook onzin. Ook dat het eindfeest een Gala moet zijn vind ik onzin doe dan gewoon een leuke bbq met pils ofzo.
Ja true, maar ik belast andere mensen liever niet met mijn problemenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor soms moet je gewoon wat kwijt.
Ga dan eens leren moppie, dat examen is belangrijk hoor!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Helemaal oke, behalve dat ik nog geen flikker aan mijn examen van maandag heb gedaan![]()
En met jou?
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
xcachet, leren jij, anders krijg je een zweepslag op je bips hoor![]()
Ja iddquote:Op zondag 26 mei 2013 14:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik vind het onzin. Helemaal als je nog een pak moet kopen ook.
En zo'n eindfeest een gala noemen. Doe normaal...
maakt dat ze weg komtquote:Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
xcachet, leren jij, anders krijg je een zweepslag op je bips hoor![]()
is al goedquote:Op zondag 26 mei 2013 14:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb gewoon even geen zin in een discussie over muziek, sorry.
Nou zegquote:Op zondag 26 mei 2013 14:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
maakt dat ze weg komt
Dag dag iedereen. Nog een LazySunday!
WIE IS DAT IN JE UIquote:Op zondag 26 mei 2013 14:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
maakt dat ze weg komt
Dag dag iedereen. Nog een LazySunday!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |