quote:Op zondag 26 mei 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*knuf*
Naja, nog steeds het standaard gezeik dat ik altijd heb
Ik heb dan pas om half 11 stage en krijg mijn nieuwe telefoonquote:Op zondag 26 mei 2013 14:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neeeein, dan heb in mijn intakegesprek in het Engels
Als ik mijn intakeopdracht in heb gestuurd heb ik ook een intakegesprek in het engelsquote:
Pilsen in pakquote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een Gala geweestDoe je daar beetje hangen, praten en zuipen ofwat?
Verkleed zuipfeestquote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een Gala geweestDoe je daar beetje hangen, praten en zuipen ofwat?
Intakeopdracht?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik mijn intakeopdracht in heb gestuurd heb ik ook een intakegesprek in het engelsSaxion Enschede
Wat ga je doen dan?
Oh, nouja, mannen zonder pak zijn toch leukerquote:Op zondag 26 mei 2013 14:35 schreef nodig het volgende:
[..]
NeeDan moet ik dat eerst nog gaan kopen ook...
Ik ga Kunst & Techniek doen. Moet een motivatiebrief en CV opsturen die wordt beoordeeld op inhoud en uiterlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Intakeopdracht?
International Business Studie
Klinkt wel als een interessante combinatiequote:Op zondag 26 mei 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga Kunst & Techniek doen. Moet een motivatiebrief en CV opsturen die wordt beoordeeld op inhoud en uiterlijk
Ik zou toch zweren dat jij muzikant zou willen wordenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga Kunst & Techniek doen. Moet een motivatiebrief en CV opsturen die wordt beoordeeld op inhoud en uiterlijk
Alles van film tot websites bouwenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klinkt wel als een interessante combinatie
En dan gaat zo'n opmerking echt werkenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat jij muzikant zou willen worden
Word jij beoordeeld op uiterlijk of je CV?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |