Ja met een jongen is het precies hetzelfde hoor, gewoon doorspoelenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ja dan maakt t niet zoveel uit.
[..]
Ja ok. Nou, hier kan ik wel mee leven dan.
Oh okequote:Op zondag 26 mei 2013 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kwartier denk ik, ik ben niet thuis met ochtenden enzo. Van 06:00-12:00 is een halfuur iig.
Een uur is ook zo kort.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:02 schreef Etsu het volgende:
Ik, en mn collega's, houd ook altijd langer pauze dan dat ik recht op heb, niemand zegt er iets van
Ik vergeet dat gewoonquote:Op zondag 26 mei 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja met een jongen is het precies hetzelfde hoor, gewoon doorspoelen
alleen om 2 uur op zaterdag maar dan nog haal ik liever voor een tientje een kratje dan dat ik uitga en het 3dubbele betaalquote:Op zondag 26 mei 2013 14:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Er kwam toch geen nachtbus naar dat dorp van je?![]()
*insert grumpy cat.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:02 schreef Etsu het volgende:
Ik ga weer werken, tot zo.
Rezkusje en ga leren.
Heel vaak, mits chille teamleider, wordt het kwartiertje vaak 20-25 minutenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:02 schreef Etsu het volgende:
Ik, en mn collega's, houd ook altijd langer pauze dan dat ik recht op heb, niemand zegt er iets van
Ja iedereen hier. Kan ik wel zeggen dat ik er recht op heb, maar niet dat er iets gaat gebeurenquote:
Ja,snap ik wel. Hertog Jan is trouwens in de bonus bij de Appie.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen om 2 uur op zaterdag maar dan nog haal ik liever voor een tientje een kratje dan dat ik uitga en het 3dubbele betaal
Pak je cao erbij. Staat er letterlijk in. Vakbond. Doe iets.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja iedereen hier. Kan ik wel zeggen dat ik er recht op heb, maar niet dat er iets gaat gebeuren
Dude, je had een 6,1.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:04 schreef Etsu het volgende:
Jordy, ga ook leren.
Als jullie lager hebben dan een 9,0, wordt Etsoe boos. En dat willen jullie niet meemaken.
Alleen vandaag nog, volgende week Amstelquote:Op zondag 26 mei 2013 14:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja,snap ik wel. Hertog Jan is trouwens in de bonus bij de Appie.
Amstel is ook goed te doenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen vandaag nog, volgende week Amstel
Ik ga niet zeiken over dat kwartiertje pauze wat ik toch niet uitbetaald krijg.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pak je cao erbij. Staat er letterlijk in. Vakbond. Doe iets.
Oh dan haal ik wel wat grolsch beugelsquote:Op zondag 26 mei 2013 14:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja,snap ik wel. Hertog Jan is trouwens in de bonus bij de Appie.
Ook goed. Als er maar bier is.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh dan haal ik wel wat grolsch beugels
Ja komt goed,ik ga nu wel beter mijn aansluiting regelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
He ro-ald dan moet je me even bellen als je in de bus zit dan weet ik dat ik mn hitsqaud die kant op moet sturen
Pauperbus? 41 uber allesquote:Op zondag 26 mei 2013 14:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja komt goed,ik ga nu wel beter mijn aansluiting regelen.
Anders moet ik weer een halfuur wachten op die pauperbus
VAquote:
quote:
haha boobquote:Op zondag 26 mei 2013 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
WOBWOBWOBWOBWOBWOBWOBWOBWOBWOWBOWOBOWOBOWBOOB
gaat gaat en met jou?quote:
Laten we het op prima houdenquote:
no shitquote:Op zondag 26 mei 2013 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dude srsly je moet een vriendin ofzo
Mwa valt meequote:Op zondag 26 mei 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we het op prima houden
Weer een beetje gekalmeerd?
*knuf*quote:
Neeeein, dan heb in mijn intakegesprek in het Engelsquote:Op zondag 26 mei 2013 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga echt naar woensdag levenWoensdag
Waar?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neeeein, dan heb in mijn intakegesprek in het Engels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |