wil dat nu niet eens, of ik moet toevallig iemand tegen t lijf lopen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wij meisjes dan?
Zo wordt het natuurlijk nooit wat!
weet niet hoor, heb heel leuk gepraat en contac gehad met meerdere, maar ok kom ik weer eens alleen gezeik.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We zien je rogue-sc wel weer verschijnen!![]()
Je kan ook zo je frustraties uitenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn dank is groot!
Zal ook wel niet de laatste keer zijn vrees ik
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef kdaalder het volgende:
[..]
vieze kankerhoer maak me fucking account inactief vieze kanker bitch, kankerhoer, kankerbitch met je kanker nazi moeder, ga de nazi lul van je vader zuigen bitch ass, fucking kankerhoer, ik hoop dat je kanker krijgt samen met je familie en je hele familie de kankersterft kanker bitch, krijg aids ofso kankerbitch, kankerhoer, staat je rode lampje al aan hoertje?
Ik denk dat je dit niet zo veel aan moet trekkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb net gehoord dat mensen omtrent mij niet in bepaalde topics willen posten. Ik zit hier heel erg mee en ik wil die situatie graag veranderen. Hebben jullie misschien hier meer informatie over?
als ik het ergens naar mijn zin heb en er komt iemand die daar roet in het eten gooit, dan is het beste dat ik vertrek? Apart inzichtquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
Huh? wat voor praktijken?
Lijkt me juist slim en getuigen van zelfinzicht dat je iemand vermijd als je die persoon niet trekt
scheelt een hoop gezeik
nee maar om het nou praktijken te noemenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:09 schreef Re het volgende:
[..]
als ik het ergens naar mijn zin heb en er komt iemand die daar roet in het eten gooit, dan is het beste dat ik vertrek? Apart inzicht
hoe vaak heb jij wel niet je laptop dicht geklapt omdat je dacht 'fuck it, ik heb geen zin in dit gezeik' of dat je maar niet meer in een topic gaat reageren?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:14 schreef Re het volgende:
Nou ja, de uitvoering dan? Mij bevreemd het en aangezien ik van niets weet vind ik het vooralsnog dus wat apart
Kan me niet voorstellen dat het zo erg is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb net gehoord dat mensen omtrent mij niet in bepaalde topics willen posten. Ik zit hier heel erg mee en ik wil die situatie graag veranderen. Hebben jullie misschien hier meer informatie over?
impliceer je nu dat ik mijn laptop dicht moet klappenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij wel niet je laptop dicht geklapt omdat je dacht 'fuck it, ik heb geen zin in dit gezeik' of dat je maar niet meer in een topic gaat reageren?
Ik weet ook niet wat er speelt maar dat is wat ik er uit op maak en dan vind ik je reactie wat buiten proporties
Hmm, dat laatste zal dan wel het geval zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het zo erg is.
Iedereen kan toch gewoon posten wat hij of zij wil. Als ze jou misschien niet zo mogen, reageren ze daar toch gewoon niet op.
Anders zijn het gewoon azijnpissers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |