PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Had hem dan gestolenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gekkies op datingsites was een beter titel geweest
Maar als jij hem nu verkoopt voor 550k, dan moet je hem al voor onder de 520 kopen om kiet te draaienquote:Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Reus is sinds gisteravond bijna 30k gezakt, nog maar 550k, heb ik er nog teveel voor betaald, die gaat dalijk naar de 500k , ik ga die van mij maar even verkopen voordat ik nog meer verlies gaat draaien
OMG SO MUCH INSIDE INFORMATIONquote:
Wat is er mis met five star zwak been?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eindelijk iets goeds gezegd in zijn leven
nu nog op school
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eindelijk iets goeds gezegd in zijn leven
nu nog op school
Iemand met de naam ''Frank'' is automatisch een goede voetballerquote:
Dat is inderdaad ook zo zat ik ineens te denken, dan maar gewoon houden, of zal hij nog veel verder gaan zakken, 400k ofzo, of zal hij dat niet gaan worden ?, dan wordt ik niet echt heel blij zeg maarquote:Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar als jij hem nu verkoopt voor 550k, dan moet je hem al voor onder de 520 kopen om kiet te draaien
Bij mij zat iemand in de klas die hete Frank en sprong weg voor de balquote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Iemand met de naam ''Frank'' is automatisch een goede voetballer
Hij kwam hier gisterenavond nog postenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
Waar is DS2? Hij ging gisteren toch misschien voor het eerst stappen ofzo?
Die heet stiekem Franckquote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij mij zat iemand in de klas die hete Frank en sprong weg voor de bal
Ik kan me niet voorstellen dat hij heel veel goedkoper wordtquote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook zo zat ik ineens te denken, dan maar gewoon houden, of zal hij nog veel verder gaan zakken, 400k ofzo, of zal hij dat niet gaan worden ?, dan wordt ik niet echt heel blij zeg maar
en anders trek je de komende TOTS toch gewoon een of andere dure speler uit een pakje. maakt dat je verlies weer een beetje goed.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook zo zat ik ineens te denken, dan maar gewoon houden, of zal hij nog veel verder gaan zakken, 400k ofzo, of zal hij dat niet gaan worden ?, dan wordt ik niet echt heel blij zeg maar
Hete Frank? Ben je toen je maagdelijkheid verloren?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij mij zat iemand in de klas die hete Frank en sprong weg voor de bal
Dan mag je wel wat coins van mij kopen!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die ligt ergens half naakt onder een brug zijn kater uit te slapen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
"wordt ik" De klassieke foutquote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hete Frank? Ben je toen je maagdelijkheid verloren?
[..]
[..]
Crisis!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
wil een team maken 4-1-2-1-2 met Mandzukic modric en fellaini.. maar kom er niet uit
Ik kan me het ook niet voorstellen maar ik had ook niet gedacht dat tie zover onder de 600k zou komen, al 50k gezakt in een nog geen dag tijdquote:Op zondag 26 mei 2013 12:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij heel veel goedkoper wordt
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:35 schreef Thorb het volgende:
Jammer dat Dreetje hem niet snapt waarschijnlijk
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:35 schreef Thorb het volgende:
Jammer dat Dreetje hem niet snapt waarschijnlijk
*fluistert* het is al middagquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hij kan ze toch al in de ochtend hebben gegeten
Beetje laat danquote:Op zondag 26 mei 2013 12:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hij kan ze toch al in de ochtend hebben gegeten
Met een volle blaas.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan mag je wel wat coins van mij kopen!
[..]
Die ligt ergens half naakt onder een brug zijn kater uit te slapen.
Brak waarschijnlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
Hoewel hij onder een brug wel even zittend kan plassen natuurlijk.quote:
Precies.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoewel hij onder een brug wel even zittend kan plassen natuurlijk.
Wat een labiel gekkie zeg..in ieder geval fijn dat je er zo snel achter bent gekomen. Voor ze je bed in brand steekt ofzo.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:39 schreef Toefjes het volgende:
Nog 1 lap tekst gekregen, daarna nog een zinnetje: je kan het toch nog wel even aankijken, we hadden in het begin toch een leuke klik? Daarna heb ik dr geblokkeerd. (had daarvoor nog wel netjes gestuurd: Heel veel succes verder met alles!)
Maar dat zal ze wel doorhebben, dus ik ben bang dat ze gaat sms'en
Wel netjes in ieder geval. Ik heb sowieso geen verstand van vrouwenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:39 schreef Toefjes het volgende:
Nog 1 lap tekst gekregen, daarna nog een zinnetje: je kan het toch nog wel even aankijken, we hadden in het begin toch een leuke klik? Daarna heb ik dr geblokkeerd. (had daarvoor nog wel netjes gestuurd: Heel veel succes verder met alles!)
We gingen niet uit maar we gingen nog even bij mijn broer zitten en toen gingen we nog even FIFA doen. Ik speelde te slecht maar ik won wel 2x en ik speelde 1x gelijkquote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
Neem een ander nummerquote:Op zondag 26 mei 2013 12:39 schreef Toefjes het volgende:
Jammer dat je geen SMS kan blokkerenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:39 schreef Toefjes het volgende:
Het is toch na half 1?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
Maar stop maar met over DS2 posten, hij leest dit allemaal !
Bende gij Homo?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel netjes in ieder geval. Ik heb sowieso geen verstand van vrouwen
Ik hoopte op mooie verhalen DS2quote:Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We gingen niet uit maar we gingen nog even bij mijn broer zitten en toen gingen we nog even FIFA doen. Ik speelde te slecht maar ik won wel 2x en ik speelde 1x gelijk
Nee, ik begrijp alleen niet hoe vrouwen denken.quote:
SMS komt nu al binnenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jammer dat je geen SMS kan blokkeren
DIE WEBSITEquote:Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef Michaelvanb het volgende:
team 1 of 2 ?
team1:
[ afbeelding ]
team2:
[ afbeelding ]
Alsof dit geen mooi verhaal is...quote:Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoopte op mooie verhalen DS2
Met 14-jarige meisjes uit de buurt die slachtoffer werden van je puddingbuks
1 maar haal die vieze walcott er uitquote:Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef Michaelvanb het volgende:
team 1 of 2 ?
team1:
[ afbeelding ]
team2:
[ afbeelding ]
Genieten ditquote:
oh je zat gister weer te trollen geen punt achter je zin zekerquote:Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We gingen niet uit maar we gingen nog even bij mijn broer zitten en toen gingen we nog even FIFA doen. Ik speelde te slecht maar ik won wel 2x en ik speelde 1x gelijk
Jawel man, moet je even met je provider bellen en dan blokkeren ze het voor jequote:Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan dat wel hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze vanzelf stopt. Ik reageer gewoon niet meer. Anders stuur ik wel iets met kanker.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:42 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Jawel man, moet je even met je provider bellen en dan blokkeren ze het voor je
Niet alle verhalen zijn zo mooi als jouw verhalen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cowboy style. DS2 die zich in het schemerige licht van de maan langzaam omdraait richting de bange gezichtjes van de broekloze 14-jarige Nickelsondragende kuikens en dan zijn, met spataderen bedekte pener op de maat van zijn eigen "Oemtietie for for toe"-gezang tegen de met make-up besmeerde voorhoofdjes plempt.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, verlaag je niet tot dat niveauquote:Op zondag 26 mei 2013 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze vanzelf stopt. Ik reageer gewoon niet meer. Anders stuur ik wel iets met kanker.
Wat staat erinquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Cowboy style. DS2 die zich in het schemerige licht van de maan langzaam omdraait richting de bange gezichtjes van de broekloze 14-jarige Nickelsondragende kuikens en dan zijn, met spataderen bedekte pener op de maat van zijn eigen "Oemtietie for for toe"-gezang tegen de met make-up besmeerde voorhoofdjes plempt.
Je hebt gelijk. Sorry.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, verlaag je niet tot dat niveau
Mijn hond heeft kanker, gr Toefjes.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze vanzelf stopt. Ik reageer gewoon niet meer. Anders stuur ik wel iets met kanker.
Nee dat doen ze niet. Teveel moeite. Adviseren je gewoon om een ander nummer te nemenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:42 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Jawel man, moet je even met je provider bellen en dan blokkeren ze het voor je
Die RM gaat je niet bevallenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:43 schreef FCsuarez het volgende:
http://wefut.nl/squad/1681
dit gaat hem worden
Kreeg ons konijn maar kanker.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:46 schreef Patje1987 het volgende:
Of konijn, konijn van vriend van mij had serieus kanker. Wel sneu.
[..]
Cowboy style. DS2 die zich in het schemerige licht van de maan langzaam omdraait richting de bange gezichtjes van de broekloze 14-jarige Nickelsondragende kuikens en dan zijn, met spataderen bedekte pener op de maat van zijn eigen "Oemtietie for for toe"-gezang tegen de met make-up besmeerde voorhoofdjes plempt.
"Ik ben vanaf het begin af aan open en eerlijk geweest.. Dat ik een rugzakje heb. Had wel meer begrip verwacht en was er al bang voor dat ondanks mijn eerlijkheid dat ik erop afgekeurd zou worden.quote:
quote:
Naaktpics vragenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Ik ben vanaf het begin af aan open en eerlijk geweest.. Dat ik een rugzakje heb. Had wel meer begrip verwacht en was er al bang voor dat ondanks mijn eerlijkheid dat ik erop afgekeurd zou worden.
Je kent me gewoon veel te kort om het nu al af te breken.
En wie zegt dat die kriebels wegblijven en de verdere interesse? Hoe kan ik het goedmaken?"
Je hebt een psycho te pakkenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Ik ben vanaf het begin af aan open en eerlijk geweest.. Dat ik een rugzakje heb. Had wel meer begrip verwacht en was er al bang voor dat ondanks mijn eerlijkheid dat ik erop afgekeurd zou worden.
En wie zegt dat die kriebels wegblijven en de verdere interesse? Hoe kan ik het goedmaken?"
Zeg dat ze het goed kan maken door haar muil te houdenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze gaat zo zeggen dat ze zichzelf gaat snijden denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Laat je team eens zien?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kanker wens je niemand toe, zelfs je ergste vijand niet.
We waren van plan om naar een feest te gaan omdat daar 2 mensen zouden optreden maar we werden daar niet goed ontvangen dus toen gingen we weer weg.quote:
Klopt! Alles opkroppen en dan eens per week stoppen met Fifa.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
vraag advies aan fuszy, die weet hoe je hier mee moet omgaan
Afkappen en nooit meer terugkijkenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
vraag advies aan fuszy, die weet hoe je hier mee moet omgaan
Wanneer ze zelf al aangeven een rugzakje te hebben, weet je dat je heel ver uit de buurt moet blijvenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
mijn team dat ik nu heb?quote:
Wat houdt dit in?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We waren van plan om naar een feest te gaan omdat daar 2 mensen zouden optreden maar we werden daar niet goed ontvangen dus toen gingen we weer weg.
Ik voorspel dequote:Op zondag 26 mei 2013 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt! Alles opkroppen en dan eens per week stoppen met Fifa.
hihi smlenoquote:Op zondag 26 mei 2013 12:50 schreef Dudeweiser het volgende:
HEE DS2 IK HEB EEN MITROGLOU CM VOOR 800BIN GEHAALD GISTER![]()
Ja, maar op mijn leeftijd hebben ze allemaal mislukte relaties enzo meegemaakt. Mannen zetten zich makkelijker over dat soort dingen heen dan vrouwen denk ik. Als we maar seks kunnen hebben, op zn tijd een biertje kunnen drinken met vrienden en voetbal kunnen kijken, dan zijn we zo de trauma's uit het verleden weer vergeten, en vragen we ons af waar we ons in godsnaam ooit druk over hebben gemaakt.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wanneer ze zelf al aangeven een rugzakje te hebben, weet je dat je heel ver uit de buurt moet blijven
Jaquote:
ik weet wel dat Swansea bazig is.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand nog bazige 4* teams in h2h?
ps3 zeker?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:53 schreef Alziend-Oog het volgende:
Hoeveel coins kan ik bij jullie krijgen voor 10 euro?
Vakantiegeld binnen?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:53 schreef Alziend-Oog het volgende:
100.000 coinsquote:Op zondag 26 mei 2013 12:53 schreef Alziend-Oog het volgende:
Ongeveer 100k.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:53 schreef Alziend-Oog het volgende:
Ik neem toch niet aan dat ze dat bedoelt met een rugzakje, dat klinkt wel wat heftiger dan een paar mislukte relatiesquote:Op zondag 26 mei 2013 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar op mijn leeftijd hebben ze allemaal mislukte relaties enzo meegemaakt. Mannen zetten zich makkelijker over dat soort dingen heen dan vrouwen denk ik. Als we maar seks kunnen hebben, op zn tijd een biertje kunnen drinken met vrienden en voetbal kunnen kijken, dan zijn we zo de trauma's uit het verleden weer vergeten, en vragen we ons af waar we ons in godsnaam ooit druk over hebben gemaakt.
[..]
Ja
Borja>iedereenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/player_compare/12931/187
Baasje
Slecht contact met dr pa ofzo. maar ja, is niet relevante info als je elkaar nog nooit gezien heb. Maar zal volgende keer wel doorvragen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik neem toch niet aan dat ze dat bedoelt met een rugzakje, dat klinkt wel wat heftiger dan een paar mislukte relaties
Oudste.quote:
Ajaxquote:Op zondag 26 mei 2013 12:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand nog bazige 4* teams in h2h?
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Slecht contact met dr pa ofzo. maar ja, is niet relevante info als je elkaar nog nooit gezien heb. Maar zal volgende keer wel doorvragen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:39 schreef Toefjes het volgende:
hehe.... anders HSVquote:
Vertonghen Fellaini en Hazardquote:
Ik heb nog nooit met Esswein gespeeld en hoor overal dat het zo'n baas is.quote:
Dat zijn dezelfde mensen die Welliton en Emenike goed vinden.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met Esswein gespeeld en hoor overal dat het zo'n baas is.Ik wil Arnautovic ook nog een kans geven en als ie niet bevalt zet ik Reus daar neer. Haters gaan haten.
Thanksquote:
Welliton is dan ook wel de beste speler uit het spel.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die Welliton en Emenike goed vinden.
quote:
in 3-4-3quote:Op zondag 26 mei 2013 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar op mijn leeftijd hebben ze allemaal mislukte relaties enzo meegemaakt. Mannen zetten zich makkelijker over dat soort dingen heen dan vrouwen denk ik. Als we maar seks kunnen hebben, op zn tijd een biertje kunnen drinken met vrienden en voetbal kunnen kijken, dan zijn we zo de trauma's uit het verleden weer vergeten, en vragen we ons af waar we ons in godsnaam ooit druk over hebben gemaakt.
[..]
Ja
nooit met Pirlo gespeeld, maar Borja domineerde wel het middenveld bij mij jaquote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is veel meer aanwezig dan Pirlo
Zijn vrije trappen zijn ook briljantquote:Op zondag 26 mei 2013 13:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nooit met Pirlo gespeeld, maar Borja domineerde wel het middenveld bij mij ja
Hier is alles mee gezegd iddquote:Op zondag 26 mei 2013 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die Welliton en Emenike goed vinden.
die vond ik best tegenvallenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn vrije trappen zijn ook briljant
Idd wel wat standaard, maar sterk teamquote:Op zondag 26 mei 2013 13:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
in 3-4-3
Doel: Diego Alves
Verdedigers: Luiz, Santana, Dedé
Middenveld: Bastos, Ramires, Eduardo, Rafinha
Aanval: Nene , Welltion en Hulk
Beter voor iedereen dat Twente europa in gaat, lekker vroegquote:
Gaat mn geldquote:Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef Tim86 het volgende:
Bizar dit..2 keer een schot van 30 meter, 2x blijft Ruiter gewoon staan terwijl hij er zo bij kan..vooral die 2e
mja daar zit wel wat inquote:Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beter voor iedereen dat Twente europa in gaat, lekker vroeg
Ditquote:Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beter voor iedereen dat Twente europa in gaat, lekker vroeg
quote:
Liever utrechtquote:Op zondag 26 mei 2013 13:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit
sowieso wil je Utrecht niet in Europa zienvolgend jaar spelen ze weer tegen degradatie
Match fixing, gvd ik zet nooit meer op of tegen Twente. Grafteamquote:Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef Tim86 het volgende:
Bizar dit..2 keer een schot van 30 meter, 2x blijft Ruiter gewoon staan terwijl hij er zo bij kan..vooral die 2e
We kwamen daar aan en het eerste wat ze zeiden was 'deze mensen kennen wij niet' of iets dergelijks.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We kwamen daar aan en het eerste wat ze zeiden was 'deze mensen kennen wij niet' of iets dergelijks.
Lekker collecteren in de wijken om de keeper om te kopen jaquote:Op zondag 26 mei 2013 13:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Match fixing, gvd ik zet nooit meer op of tegen Twente. Grafteam
Het is de bedoeling dat je ze dan uitdaagt voor een dance battle.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We kwamen daar aan en het eerste wat ze zeiden was 'deze mensen kennen wij niet' of iets dergelijks.
Ja want Twente is fantastischquote:Op zondag 26 mei 2013 13:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit
sowieso wil je Utrecht niet in Europa zienvolgend jaar spelen ze weer tegen degradatie
gewoon naar binnen lopen smlenoquote:Op zondag 26 mei 2013 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Begin van het seizoen nog gehyped toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef ThadCastle het volgende:
De Ruiter had gewoon voor tennis moeten kiezen ipv voetbal.
Dat was niet het enige, het was ook slecht geregeld en die mensen die wilden optreden vonden dat niks. Ook omdat er mensen doorheen gingen praten enzo. Dus toen gingen we maar weer terug.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:12 schreef Reemi het volgende:
[..]Dan zorg je toch dat ze je leren kennen!
Wat het in zon toffe caravan?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was niet het enige, het was ook slecht geregeld en die mensen die wilden optreden vonden dat niks. Ook omdat er mensen doorheen gingen praten enzo. Dus toen gingen we maar weer terug.
Gedaan.quote:
Wtfquote:Op zondag 26 mei 2013 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was niet het enige, het was ook slecht geregeld en die mensen die wilden optreden vonden dat niks. Ook omdat er mensen doorheen gingen praten enzo. Dus toen gingen we maar weer terug.
Nee, bij een tentquote:Op zondag 26 mei 2013 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat het in zon toffe caravan?Keetparty's
Ik wist het gewoonquote:
Maar het was alleen op uitnodiging dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, bij een tentWe waren ook niet uitgenodigd
Die mensen die gingen optreden hadden tegen die mensen van dat feest gezegd dat er nog een paar anderen zouden komen dus dan is het raar dat je zo wordt ontvangen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar het was alleen op uitnodiging dan?
Ongemakkelijk om dan zo binnen te wandelen ja.
[ afbeelding ]
Diamanti was bij mij niet heel goedquote:Op zondag 26 mei 2013 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/1682
En dan nog TOTS Barzagli erbij
Nuu je het zegt, ja! maar zelfs mijn verdedigers staan op het middenveld te pieren (zelfs met tactiek op verdedigend), zodat er zeeën van ruimte achter in liggen en ik met het bekende L1 + driehoekje altijd een (lullige) tegengoal krijg.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Idd wel wat standaard, maar sterk teamGeen last van dat je middenveld erg aanvallend is ingesteld?
Djeetje, ik weet nog een goede hidden gem, Samedovquote:
Leuk voor die mensen dat jullie weggingenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die mensen die gingen optreden hadden tegen die mensen van dat feest gezegd dat er nog een paar anderen zouden komen dus dan is het raar dat je zo wordt ontvangen.
Jij vond alle TOTS spelers kutquote:
Zal wel eens even kijkenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Djeetje, ik weet nog een goede hidden gem, Samedov
of Denisov![]()
Ik vind het echt een wazig verhaalquote:Op zondag 26 mei 2013 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die mensen die gingen optreden hadden tegen die mensen van dat feest gezegd dat er nog een paar anderen zouden komen dus dan is het raar dat je zo wordt ontvangen.
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 13:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal wel eens even kijken
Zal trouwens Vidal - Castro TOTS werken in een 3412 ?
Hij is dan ook nog niet eens op de marktquote:
beetje gratis bieren denken te scoren, ds2quote:Op zondag 26 mei 2013 13:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja gewoon lekker onuitgenodigd naar een feestje gaan: Hoi!
Die mensen die gingen optreden waren wel uitgenodigd en ze hadden gezegd dat er een aantal mensen mee zouden gaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja gewoon lekker onuitgenodigd naar een feestje gaan: Hoi!
Ik was gister kampioen geworden en toen gingen we het vieren. 11 bier en een pizza. Ik heb voor niks betaald.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
beetje gratis bieren denken te scoren, ds2
Dan was het vast goed bierquote:Op zondag 26 mei 2013 13:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was gister kampioen geworden en toen gingen we het vieren. 11 bier en een pizza. Ik heb voor niks betaald.
alles smaakt gratis beter.quote:
kkgierquote:Op zondag 26 mei 2013 13:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was gister kampioen geworden en toen gingen we het vieren. 11 bier en een pizza. Ik heb voor niks betaald.
Ik heb mijn pizza wel gedeeld hoor.quote:
Wat voor bier werd er geschonken dan?quote:
Vies he echt bierquote:Op zondag 26 mei 2013 13:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
echt woorden van een pauper.
Festival bier van 3 euro is het lekkerste bier
Palm royale volgens mij...quote:Op zondag 26 mei 2013 13:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor bier werd er geschonken dan?
Volgens mij snap je hem niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vies he echt bier![]()
Heineken aangelengd met water waar je zon heerlijke kater van krijgt
misschien moest je even zeggen dat jullie dat warenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die mensen die gingen optreden waren wel uitgenodigd en ze hadden gezegd dat er een aantal mensen mee zouden gaan.
serieus?quote:
Ik denk het ook niet El Presidentequote:
Bier waar je veel voor betaald is het beste bier.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet El Presidente
Je weet dat festival bier niet bestaat ?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vies he echt bier![]()
Heineken aangelengd met water waar je zon heerlijke kater van krijgt
Ooit als een Oettinger gehaald? van de Lidl, kratje $6,- ofzo, best goed te drinken voor die prijsquote:Op zondag 26 mei 2013 13:37 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Bier waar je veel voor betaald is het beste bier.
Nee. Ik houd het bij Hertog Jan of Heineken.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ooit als een Oettinger gehaald? van de Lidl, kratje $6,- ofzo, best goed te drinken voor die prijs
Heinekenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:38 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nee. Ik houd het bij Hertog Jan of Heineken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Evenementenbierquote:Op zondag 26 mei 2013 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat festival bier niet bestaat ?
van eigen helft?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:44 schreef dion_v_k het volgende:
Ik scoor net een omhaal in de kruising met TOTS Fellaini![]()
ik had er gisteren ook eentje met Benteke vanaf de achterlijnquote:Op zondag 26 mei 2013 13:44 schreef dion_v_k het volgende:
Ik scoor net een omhaal in de kruising met TOTS Fellaini![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/157744206quote:Op zondag 26 mei 2013 13:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik had er gisteren ook eentje met Benteke vanaf de achterlijn![]()
Stond niet bij de highlights
Maverquote:Op zondag 26 mei 2013 13:44 schreef v0lt026 het volgende:
Wie heeft hier al met TOTS Kroos gespeeld? Niet echt de snelste maarja, die stats zijn prima voor de CAM positie en nu al onder de 200k..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/157744206
Hij voelde extra goed aan omdat het de winnende was in 87e minuut
[..]
Reus is ook al duurder. Mijn trading keuzes de laatste tijd zijn belabberd.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lewandowski gewoon 50k gestegen vandaag
[..]
/samequote:Op zondag 26 mei 2013 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Reus is ook al duurder. Mijn trading keuzes de laatste tijd zijn belabberd.
En ik weet precies wat er gebeurt als ik Reus nu koop. Dan komen er de komende dagen happy hours en happy days, is iedereen aan het jubelen en zit ik weer zo achter de computerquote:
Fabianoquote:Op zondag 26 mei 2013 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
beste silver braziliaanse keeper, zeg het maar
Die TOTS van Benficaquote:Op zondag 26 mei 2013 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
beste silver braziliaanse keeper, zeg het maar
Ja ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 26 mei 2013 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik weet precies wat er gebeurt als ik Reus nu koop. Dan komen er de komende dagen happy hours en happy days, is iedereen aan het jubelen en zit ik weer zo achter de computer
Luciano da Silvaquote:
Want wikipedia is lekker betrouwbaarquote:Op zondag 26 mei 2013 13:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Evenementenbier
Neto of Doni > Fabianoquote:Op zondag 26 mei 2013 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
stomme vraag trouwens, gewoon Luciano natuurlijk
Er staat toch 2.5 procent bierquote:Op zondag 26 mei 2013 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want wikipedia is lekker betrouwbaar![]()
Ik werk in de horeca en heb vrijwilligers werk gedaan op verschillende festivals maar festivalbier is een grote hoax
Moet je even een silver kaartje overheen gooienquote:Op zondag 26 mei 2013 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat die silver was oke bedankt he xd
DAFUQ?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik werk in de horeca en heb vrijwilligers werk gedaan op verschillende festivals maar festivalbier is een grote hoax
Iemand die anoniem op een internetforum ookquote:Op zondag 26 mei 2013 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net gekocht.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:44 schreef v0lt026 het volgende:
Wie heeft hier al met TOTS Kroos gespeeld? Niet echt de snelste maarja, die stats zijn prima voor de CAM positie en nu al onder de 200k..
[ afbeelding ]
Suitsquote:Op zondag 26 mei 2013 14:16 schreef Reemi het volgende:
Theme song van Suits op 3FM, ik kan niet wachten op seizoen 3
Wees blij dat er vrijwilligers zijnquote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Iemand die anoniem op een internetforum ook
Vrijwilligerswerk
Wat is er mis met vrijwilligerswerk?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Iemand die anoniem op een internetforum ook
Vrijwilligerswerk
Thanks, ik neem ze allebei.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:20 schreef TBakkert het volgende:
2 MOTM Robbens voor open bid op de markt op de PS3. 4 miljoen start price en 5 miljoen start price...
Op de xbox nog steeds 0quote:Op zondag 26 mei 2013 14:20 schreef TBakkert het volgende:
2 MOTM Robbens voor open bid op de markt op de PS3. 4 miljoen start price en 5 miljoen start price...
https://www.facebook.com/(...)land/360481554060373quote:Op zondag 26 mei 2013 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, waar haal je die nou weer vandaan
Houden je lul vast bij de pisbakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |