PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Had hem dan gestolenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gekkies op datingsites was een beter titel geweest
Maar als jij hem nu verkoopt voor 550k, dan moet je hem al voor onder de 520 kopen om kiet te draaienquote:Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Reus is sinds gisteravond bijna 30k gezakt, nog maar 550k, heb ik er nog teveel voor betaald, die gaat dalijk naar de 500k , ik ga die van mij maar even verkopen voordat ik nog meer verlies gaat draaien
OMG SO MUCH INSIDE INFORMATIONquote:
Wat is er mis met five star zwak been?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eindelijk iets goeds gezegd in zijn leven
nu nog op school
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eindelijk iets goeds gezegd in zijn leven
nu nog op school
Iemand met de naam ''Frank'' is automatisch een goede voetballerquote:
Dat is inderdaad ook zo zat ik ineens te denken, dan maar gewoon houden, of zal hij nog veel verder gaan zakken, 400k ofzo, of zal hij dat niet gaan worden ?, dan wordt ik niet echt heel blij zeg maarquote:Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar als jij hem nu verkoopt voor 550k, dan moet je hem al voor onder de 520 kopen om kiet te draaien
Bij mij zat iemand in de klas die hete Frank en sprong weg voor de balquote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Iemand met de naam ''Frank'' is automatisch een goede voetballer
Hij kwam hier gisterenavond nog postenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
Waar is DS2? Hij ging gisteren toch misschien voor het eerst stappen ofzo?
Die heet stiekem Franckquote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij mij zat iemand in de klas die hete Frank en sprong weg voor de bal
Ik kan me niet voorstellen dat hij heel veel goedkoper wordtquote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook zo zat ik ineens te denken, dan maar gewoon houden, of zal hij nog veel verder gaan zakken, 400k ofzo, of zal hij dat niet gaan worden ?, dan wordt ik niet echt heel blij zeg maar
en anders trek je de komende TOTS toch gewoon een of andere dure speler uit een pakje. maakt dat je verlies weer een beetje goed.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook zo zat ik ineens te denken, dan maar gewoon houden, of zal hij nog veel verder gaan zakken, 400k ofzo, of zal hij dat niet gaan worden ?, dan wordt ik niet echt heel blij zeg maar
Hete Frank? Ben je toen je maagdelijkheid verloren?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij mij zat iemand in de klas die hete Frank en sprong weg voor de bal
Dan mag je wel wat coins van mij kopen!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die ligt ergens half naakt onder een brug zijn kater uit te slapen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
Waar is DS2? Hij ging gisteren toch misschien voor het eerst stappen ofzo?
"wordt ik" De klassieke foutquote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |