Had niet eens gezien dat we aan het einde zaten.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht al, als ik de lapo heb maak ik er Na regen komt nog meer regen van, maar deze dekt de lading ook prima.
Nee hoor, tuurlijk niet. Jij opent, jij bepaaltquote:Op zondag 26 mei 2013 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had niet eens gezien dat we aan het einde zaten.
Je mag hem aanpassen hoor als je wilt
Alleen hier valt het wel mee hoor met de regen, gisteren ook de hele dag zon, alleen de temperaturen zijn laag. En de wind is fris.
quote:Op zondag 26 mei 2013 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, tuurlijk niet. Jij opent, jij bepaalt
Echt niet normaal meer. Doe lekker de verwarming aan. Of ik duik nog even mijn bed in, kan ook.quote:
kruik meequote:Op zondag 26 mei 2013 11:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer. Doe lekker de verwarming aan. Of ik duik nog even mijn bed in, kan ook.
Ik weet niet zeker, maar ik denk dat ik gewoon even lief moet zijn voor mezelf. Dus heb ik een Mona-brownie-toetje gehaald, vruchtensapdubbeldranken, Chocomel en Chocomel Dark, plus sandwichmateriaal.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als jij het al niet weet![]()
Kan je wel eens hebben, dan ben je over de slaap heen zeggen ze
Man, je groeit dicht met al die calorieënquote:Op zondag 26 mei 2013 11:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar ik denk dat ik gewoon even lief moet zijn voor mezelf. Dus heb ik een Mona-brownie-toetje gehaald, vruchtensapdubbeldranken, Chocomel en Chocomel Dark, plus sandwichmateriaal.![]()
Misschien werkt het niet, maar ik ben bereid dit offer te maken.
Je verwent je zelf wel goed dat moet ik zeggen,quote:Op zondag 26 mei 2013 11:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar ik denk dat ik gewoon even lief moet zijn voor mezelf. Dus heb ik een Mona-brownie-toetje gehaald, vruchtensapdubbeldranken, Chocomel en Chocomel Dark, plus sandwichmateriaal.![]()
Misschien werkt het niet, maar ik ben bereid dit offer te maken.
Mooi tuintje ja dat is het voordeel van dit weer, het verdort nietquote:Op zondag 26 mei 2013 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
Het weer is *** met peren, maar mijn tuintje staat er lekker groen bij
[ afbeelding ]
Allemaal mooie groene blaadjes.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi tuintje ja dat is het voordeel van dit weer, het verdort niet
Was ook al feest aan het vieren hier, heb een vreugdes dansje gemaakt en zoquote:
Volgens mij houdt Lavenderr van groene blaadjes zo te zienquote:
ja duh, wie niet?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Lavenderr van groene blaadjes zo te zien
quote:
Blaadjes komen in vele kleuren en maten maar ze zijn allemaal mooi.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Vindt een goudkleurig blaadje ook wel heel mooi hoor.
Behalve die bijna vergane snotterig uitziende blaadjes,quote:Op zondag 26 mei 2013 12:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Blaadjes komen in vele kleuren en maten maar ze zijn allemaal mooi.
Nee, maar ja hoe denk je dat jij er uit ziet als je 95 bent?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Behalve die bijna vergane snotterig uitziende blaadjes,
Strak, volle bos haar, mooi slank lijfquote:Op zondag 26 mei 2013 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee, maar ja hoe denk je dat jij er uit ziet als je 95 bent?
Botox en haar inplantaten dusquote:Op zondag 26 mei 2013 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Strak, volle bos haar, mooi slank lijf
De meeste blaadjes worden maar een jaar
Het verbaast me dan ook dat ik nog geen hartaanval heb gekregen, ondanks mijn jonge jaren.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Man, je groeit dicht met al die calorieën![]()
Maar soms is het weleens lekker. Comfortfood.
Livin' on the edge...quote:Op zondag 26 mei 2013 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je verwent je zelf wel goed dat moet ik zeggen,
Wordt weer niet slapen vannacht met al die suikers, die geven je bergen energie
Ik hoop als een netwerk van nanobots.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik geen Marijke Helwegentje doe. Laat me maar gewoon oud worden met alle rimpels die erbij horen. Je houdt het toch niet tegen en ik vind die opgepompte boezems en opgevulde strakgespoten uitdrukkingsloze gezichten eng.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo omschrijf ik mijn ideale vrouw altijd.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
opgepompte boezems en opgevulde strakgespoten uitdrukkingsloze gezichten
You are kidding mequote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo omschrijf ik mijn ideale vrouw altijd.
Nee, aan mijn lijf geen polonaise. Maar ik mag wel denken dat ik er nog zo uitzie op mijn 95stequote:
Ik vind het zo onnatuurlijk, vind dat je het altijd goed kan zien wie botox heeft gespoten in het gezicht. Soms zie je ook die filmsterren, strak gezicht en oude verschrompelde handen ha ha haquote:Op zondag 26 mei 2013 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik geen Marijke Helwegentje doe. Laat me maar gewoon oud worden met alle rimpels die erbij horen. Je houdt het toch niet tegen en ik vind die opgepompte boezems en opgevulde strakgespoten uitdrukkingsloze gezichten eng.
Hotter then my daughterquote:Op zondag 26 mei 2013 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, aan mijn lijf geen polonaise. Maar ik mag wel denken dat ik er nog zo uitzie op mijn 95ste
Daarom. Het is jezelf voor de gek houden to the max.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo onnatuurlijk, vind dat je het altijd goed kan zien wie botox heeft gespoten in het gezicht. Soms zie je ook die filmsterren, strak gezicht en oude verschrompelde handen ha ha ha
Nee, die vrouwen vind ik vaak ordinair gekleed.quote:
Onvoorstelbaar wat sommige aantrekken.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat programma. Ik zit er altijd zo->en zo ->
en zo->
naar te kijken.
Zou botox ook daarvoor werken?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom. Het is jezelf voor de gek houden to the max.
Alsof mannen niet oud worden.
Die krijgen ook hangbuiken en hangzakken toch?
You can try itquote:
quote:
Ik hou het maar bij opblazen danquote:Op zondag 26 mei 2013 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je een zak kunt opblazen als hij lek is![]()
Botox weet ik niet of dat helpt
Is ook makkelijker, het pijpje hangt/ staat erbijquote:
hahahaquote:Op zondag 26 mei 2013 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook makkelijker, het pijpje hangt/ staat erbij
Je ziet het al gebeuren of nietquote:
quote:
Toevallig een keer langs gezapt, eventjes blijven hangen, kwam bij mij over als een slap aftreksel van WIDM. Dus het is bij deze ene keer gebleven.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
Kijkt een van jullie naar Sabotage? Jij Dot?
En zo ja, wat vinden jullie er van?
Dat is dus ook precies waarom het niet aanslaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toevallig een keer langs gezapt, eventjes blijven hangen, kwam bij mij over als een slap aftreksel van WIDM. Dus het is bij deze ene keer gebleven.
Concept is hetzelfde voor zover ik het ken. En een concept wat niet te verbeteren is moet je laten, want beter dan WIDM kan je het niet maken.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dus ook precies waarom het niet aanslaat.
300.000 kijkers de laatste keer.
Nee, heb er nog geen een aflevering van gezien, volgens Scrutz was het niets.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
Kijkt een van jullie naar Sabotage? Jij Dot?
En zo ja, wat vinden jullie er van?
Scrutz zit ook te kijken hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb er nog geen een aflevering van gezien, volgens Scrutz was het niets.
Ja ik combinatie met FOK was het nog wel te doen zei hij.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ach, echte diehards blijven ook vrolijk in de regen en de kou*kuch*
Over wie heb je het?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ach, echte diehards blijven ook vrolijk in de regen en de kou*kuch*
Ik had tegen mezelf, voornamelijk. Het helpt wel. En voor regen moet er zonneschijn zijn geweest, als we het gezegde omdraaien.quote:
Ohhh zó!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik had tegen mezelf, voornamelijk. Het helpt wel. En voor regen moet er zonneschijn zijn geweest, als we het gezegde omdraaien.
Zeg moppie, ik wil je nog bedanken dat je mijn topic gisteren heb dicht gegooid. I am still alive, baby.quote:
Daar ben ik blij omquote:Op zondag 26 mei 2013 22:00 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Zeg moppie, ik wil je nog bedanken dat je mijn topic gisteren heb dicht gegooid. I am still alive, baby.
Hoelang heb je het volgehouden?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:00 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Zeg moppie, ik wil je nog bedanken dat je mijn topic gisteren heb dicht gegooid. I am still alive, baby.
Mooi man! Jammer van Kuipers, kan je vriendin geen kaart lezen?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:37 schreef theguyver het volgende:
Hoi luitjes ben er weer super mega fantastische dag gehad, wachttrij viel mee max 10 min weer was te heel goed te doen,
Andre kuipers interview was ik te laat voor, beetje verdwaald zonder tom tom dus uur ta laat bij park en te laat bij interview.
heerlijk genoten met zijn 3tjes
Tof zeg! Blij dat je zo'n fijne dag hebt gehad, en nog droog ookquote:Op zondag 26 mei 2013 22:37 schreef theguyver het volgende:
Hoi luitjes ben er weer super mega fantastische dag gehad, wachttrij viel mee max 10 min weer was te heel goed te doen,
Andre kuipers interview was ik te laat voor, beetje verdwaald zonder tom tom dus uur ta laat bij park en te laat bij interview.
Wat een leuke ava heb jequote:Op zondag 26 mei 2013 23:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi man! Jammer van Kuipers, kan je vriendin geen kaart lezen?
nope en we hadden geen kaart bij ons en ging vanuit dat bij shertogenbosch wel aangegeven stond..quote:Op zondag 26 mei 2013 23:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi man! Jammer van Kuipers, kan je vriendin geen kaart lezen?
Morguh all!!quote:Op zondag 26 mei 2013 22:37 schreef theguyver het volgende:
Wel leuk maar het ligt hier ondertussen bezaaid met die bladerenquote:
zekers! it was Awesomequote:Op maandag 27 mei 2013 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh all!!
Mooi zo, weer een leuke dag om terug te kijken!
Dat is misschien het nadeel van een wat minder zomerse dag, dat het niet zo druk is!
Misschien nog een leuk uitje voor in zomerquote:Op maandag 27 mei 2013 08:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
zekers! it was Awesome![]()
Ik wil nog een keer
klopt maar was gister WNF dag en ik doe wel eens vrijwilligers werk voor hun.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien nog een leuk uitje voor in zomer
Het is wel prijzig he de intree?
Kijk dat zijn dan weer leuke dingen!quote:Op maandag 27 mei 2013 09:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt maar was gister WNF dag en ik doe wel eens vrijwilligers werk voor hun.
af en toe flyeren en telefonisch als er actie is.
en gister was voor leden en vrijwilligers speciale actie dag
Ja lekker is dat he, tegen die tijd dat het aangegeven wordt dan ben je er ook al.quote:Op maandag 27 mei 2013 06:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope en we hadden geen kaart bij ons en ging vanuit dat bij shertogenbosch wel aangegeven stond..
niet dus.. mijn inschattingsfout :p
Blazen magquote:Op maandag 27 mei 2013 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel leuk maar het ligt hier ondertussen bezaaid met die bladeren
Zal voor noodgevallen ff een blazer hier neer zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik zal nooit meer het zelfde tegen blaadjes aan kijken nu. Ik zal ze met alle voorzichtigheid behandelen! Erger nog ik zal ze koesteren!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Blazen mag
Verbranden heb ik het niet zo op.
Dat zou ik dan wel doen voor ze gaan rotten.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik zal nooit meer het zelfde tegen blaadjes aan kijken nu. Ik zal ze met alle voorzichtigheid behandelen! Erger nog ik zal ze koesteren!
Zachtjes in een hoek blazen en daar laten liggen tot ze gaan rotten is het enigste nog wat ik er mee doen zal.
Heb ik er genoeg zal ik er een bed van maken en heerlijk op gaan liggen![]()
201.000 gisterenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Concept is hetzelfde voor zover ik het ken. En een concept wat niet te verbeteren is moet je laten, want beter dan WIDM kan je het niet maken.
Ze zullen zelf hoger verwacht hebben, maar 300.000 vind ik nog best oke.
Mogguhquote:Op maandag 27 mei 2013 10:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
201.000 gisteren![]()
En goeiemorgen allemaal. De zon schijntDat is wennen
Bofferd! Enjoyquote:Op maandag 27 mei 2013 10:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Heerlijk he die zon? Zit lekker buiten al en laat ik nou net vandaag niet hoeven te werken, he wat vervelend.
Lekker toch, genieten maar dan!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Heerlijk he die zon? Zit lekker buiten al en laat ik nou net vandaag niet hoeven te werken, he wat vervelend.
niet weg waaien hequote:Op maandag 27 mei 2013 10:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Neu, dit blaadje heeft nogal overgewicht (voor een blaadje danquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
201.000 gisteren![]()
En goeiemorgen allemaal. De zon schijntDat is wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt dit plaatje van Gert? Het gaat weer de goede kant op!
★★★
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Kijk eens goed naar die grafiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt dit plaatje van Gert? Het gaat weer de goede kant op!![]()
Nou, vorige week waren er 300.000 kijkers en nu 201.000. Dan zou je een daling moeten zien.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb hem heeeeeel goed bekeken. Moet ik iets bijzonders zien?
Eventjes de kijkcijfers opgezocht. Je hebt waarschijnlijk naar de verkeerde kijkcijfers gekeken?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, vorige week waren er 300.000 kijkers en nu 201.000. Dan zou je een daling moeten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klopt wel met dat grafiekje. Best slecht...
★★★
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eventjes de kijkcijfers opgezocht. Je hebt waarschijnlijk naar de verkeerde kijkcijfers gekeken?Nu snap ik het helemaalniet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klopt wel met dat grafiekje. Best slecht...
Enfin, laten we het er op houden dat het slecht gaat. Heel slecht.
http://www.net5.nl/programmas/sabotagequote:Op maandag 27 mei 2013 16:51 schreef theguyver het volgende:
welk programma is dat? niet dat ik tv heb. maar ben wel benieuwd
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eventjes de kijkcijfers opgezocht. Je hebt waarschijnlijk naar de verkeerde kijkcijfers gekeken?Btw, Icomania level 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klopt wel met dat grafiekje. Best slecht...![]()
Dat gaat dus wel goed !
Doe eens een beetje rustig aan joh! Zo haal ik je nooit meer in.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Btw, Icomania level 11![]()
Dat gaat dus wel goed !
simpel wat ik wil zien .. kan via uitzending gemist en dat is heel weinig de rest series films .. donwloaden die handel..quote:Op maandag 27 mei 2013 16:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/programmas/sabotage
Geen TV hebben... hoe hou je dat vol?
Ik zou het niet kunnen. Als het uitkomt wil ik sowieso elke dag DWDD, P&W en Nieuwsuur zien, daarnaast natuurlijk ook nog voetbal.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
simpel wat ik wil zien .. kan via uitzending gemist en dat is heel weinig de rest series films .. donwloaden die handel..
bedoel in nl liggen we wat achter met series en dat valt veel sneller te downloaden, als het al in nederland uitgezonden word uberhaupt.
Echt waar joh? Ik kijk eigenlijk best weinig tv en als ik kijk is het vooral nieuws en comedy central.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Als het uitkomt wil ik sowieso elke dag DWDD, P&W en Nieuwsuur zien, daarnaast natuurlijk ook nog voetbal.
Comedy Central vind ik dan weer niks. Discovery Channel is mijn 'als-er-niks-op-is-kanaal'.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt waar joh? Ik kijk eigenlijk best weinig tv en als ik kijk is het vooral nieuws en comedy central.
Ik hou daar wel van hoor, laat, onderuit op de bank, flesje bier, beetje van die domme humor kijken.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Comedy Central vind ik dan weer niks. Discovery Channel is mijn 'als-er-niks-op-is-kanaal'.
Ik vind het allemaal nèt niet eigenlijk. Pak dan liever een filmpje/serie. Maar ach, smaken verschillenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van hoor, laat, onderuit op de bank, flesje bier, beetje van die domme humor kijken.
behalve de tekenfilms dat vind ik niks ondanks dat er wel eens voorspellingen in zitten.
discovery chanel mythbusters... maja dat download ik.. en kon niet tot een overeenkomst komen dat ziggo me alleen NL1 2 3 en discovery kon leveren ... dus opbokken dan downoald ik wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Comedy Central vind ik dan weer niks. Discovery Channel is mijn 'als-er-niks-op-is-kanaal'.
Met Digitenne zou je NED 1/2/3 kunnen ontvangen zonder een abonnement. Misschien is dat iets voor jou?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
discovery chanel mythbusters... maja dat download ik.. en kon niet tot een overeenkomst komen dat ziggo me alleen NL1 2 3 en discovery kon leveren ... dus opbokken dan downoald ik wel.
de rest kijk ik niet dus wil ik ook niet voor betalen
mocht ik gaan samen wonen is het wel vereist,, mevr is verslaafd aan GTSTen kleine meid Nickelodeon
ik heb een tv met dvbt ooit nog eens de antenne aansluiten... ben ik te lui voor.. en heb ik nog steeds geen discoveryquote:Op maandag 27 mei 2013 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met Digitenne zou je NED 1/2/3 kunnen ontvangen zonder een abonnement. Misschien is dat iets voor jou?
Houd jij het zaakje nu een beetje in de gaten hier?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mogge! Gister gezwommen..en vandaag schijnt de zon ook weer. Heerlijk
Goeie vakantie, Lavenderr! (Geen idee of je al weg bent en dit nog leest)
Ik heb niets afgesproken over vervanging, eigenlijk. Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Houd jij het zaakje nu een beetje in de gaten hier?
Lavenderr fijne vakantie![]()
owjeee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb niets afgesproken over vervanging, eigenlijk. Ik zou het niet weten
Ja hoor, alles is klaar!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:06 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all,
En Lavenderr, koffers al gepakt?
Ben er nogquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mogge! Gister gezwommen..en vandaag schijnt de zon ook weer. Heerlijk
Goeie vakantie, Lavenderr! (Geen idee of je al weg bent en dit nog leest)
Bedankt!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Houd jij het zaakje nu een beetje in de gaten hier?
Lavenderr fijne vakantie![]()
Geen denken aanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:44 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh allemaal.
Ik hoorde dat Lavenderr een laptop mee neemt en dat ze wanneer ze maar kan naar BNW komt om ons in het gareel te houden.
Ik zit precies aan de limietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:51 schreef Blaadjes het volgende:
Had je nog wel ruimte in die koffer met al die schoenen?
Ik hoop dat er geen strandzand in het toetsenbord komt, danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:44 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh allemaal.
Ik hoorde dat Lavenderr een laptop mee neemt en dat ze wanneer ze maar kan naar BNW komt om ons in het gareel te houden.
haha goedzo!quote:
souvenirtje voor als ze weer thuis is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik hoop dat er geen strandzand in het toetsenbord komt, dan
Laat ik maar gaan vliegen, anders kan ik maar 1 dag op Ibiza verblijvenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha goedzo!
18 graden is het nu daar, lekker hoor.
Hoe laat vlieg je of ga je met de boot?
met een beetje pech 10:05quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ik maar gaan vliegen, anders kan ik maar 1 dag op Ibiza verblijven![]()
Vannacht 6 uur vliegen, 8.30 daar!
Met een beetje geluk lig ik om 10 u op het strand
trek ma vast je bikmini aan danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
Ik lees net de weersvoorspelling: elke dag 20 graden![]()
Ik denk dat het zeewater nog niet echt lekker op temperatuur is, dus zwemmen doe ik wel in het zwembad .quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
trek ma vast je bikmini aan dan![]()
kan je vanuit vliegtuig gelijk door rennen de plomp in
Dat kan dus niet meer want ze heeft al 25 paar schoenen bij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
We willen gewoon nog steeds allemaal mee
Oh ja?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:40 schreef theguyver het volgende:
Enneacanthus_Obesus is tijdelijk gast moderator for BNW
We kunnen keten de mod gaat op vakantiequote:
regel jij een DJ regel ik drankquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen keten de mod gaat op vakantie
keten, wat een ouderwets woordquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen keten de mod gaat op vakantie
Dankje!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fijne vakantie alvast en have fun!![]()
Ennuh je gaat nog opkijken hoe ik je inhaal met Ico![]()
Level 8 - 270.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankje!
level 12 471 474 ga vandaag nog even verder![]()
Wacht maar tot je bij level 11 bent. Daar zit een enorme vastloper. 449.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Level 8 - 270.
Komende week elke dag 30 stuks, dan kom ik er wel. Hopen dat ik niet vastloop
Dit klinkt echt enorm geheimzinnig als je niet waar het over gaatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij level 11 bent. Daar zit een enorme vastloper. 449.
Heb je een smartphone? Kun je de app Icomania laden . Is een verslavend spelletje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dit klinkt echt enorm geheimzinnig als je niet waar het over gaat
Nee, ikheb geen smartphonequote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je een smartphone? Kun je de app Icomania laden . Is een verslavend spelletje.
Dan schakel ik gewoon mijn hulplijn in en zie jij een sms'je verschijnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij level 11 bent. Daar zit een enorme vastloper. 449.
Het is ook een spel vol met geheimzinnigheden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dit klinkt echt enorm geheimzinnig als je niet waar het over gaat
Doen wequote:
Je lost het zelf maar op hoor, ben benieuwd hoe lang jij er over doetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan schakel ik gewoon mijn hulplijn in en zie jij een sms'je verschijnen.![]()
Of heb ik al mijn hulplijnen al verbruikt?
[..]
Het is ook een spel vol met geheimzinnigheden.
Doe ik!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:51 schreef Dotteke het volgende:
Fijne vakantie Lavenderr, geniet er van en kom gezond, bruin en uitgerust weer terug!!
Als je me de vorige keer niet had geholpen zou ik nog steeds bij level 4 - 126 zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je lost het zelf maar op hoor, ben benieuwd hoe lang jij er over doet![]()
Oh en level 13 heeft maar 1 opgave.
Dus ik zit nu in 14 op 513.
Probeer me maar in te halen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je me de vorige keer niet had geholpen zou ik nog steeds bij level 4 - 126 zijn.![]()
Je gaat snel, maar ik ga het proberen.
De muggen hebben er wel voor gezorgd dat jij nog even op FOK! kwam om je bericht aan te passen.quote:
En hoe.. ik lees het nu na..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De muggen hebben er wel voor gezorgd dat jij nog even op FOK! kwam om je bericht aan te passen.![]()
Ik ga even sporten.
Oh jee. Nou ja, maakt niet uit, heb het toch wel naar mijn zin hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:14 schreef Dotteke het volgende:
O jee Lavenderr, als die maar goed gaat![]()
'Koudste zomer in 200 jaar'
PARIJS -
West-Europa zou zich wel eens schrap kunnen zetten voor de koudste zomer sinds twee eeuwen. Grote delen van Europa zullen in juni en juli slechts enkele zonnige dagen kennen. Augustus bezorgt ons zware stormen.
Dat voorspelt de Franse weerzender Météo. Het zou de koudste zomer sinds 1816 worden.
Gelukkig voor zonminnend Nederland doet de kou zich waarschijnlijk vooral voor in Spanje, Frankrijk, Portugal, Duitsland en Oostenrijk.
Na de eerste vijf koude maanden van 2013 is de kans groot dat een ongewoon regenachtige en sombere zomer zal volgen. Alleen september en oktober zouden droger en warmer worden, aldus France Météo
Je bent al hooked hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:16 schreef ChungLingSoo het volgende:
En bedankt he!
Wat een KUT spel is dat icomania!
...
Ben zo terug, moet er even nog een paar doen.
Dankjewelquote:
Nee hoor, ben er nog! Zou eigenlijk een paar uurtjes moeten slapen nu, maar dat lukt niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:22 schreef Blaadjes het volgende:
Ben ik al te laat om Lavenderr uit te zwaaien?
Oh goed zo, ja ik was speciaal eerder gestopt met werken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, ben er nog! Zou eigenlijk een paar uurtjes moeten slapen nu, maar dat lukt niet.
Dus zwaai maar!
Zwaai ik terug
Ik lees deze post en gelijk klapt er een lamp.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
TRU past op de toko de komende dagen, dus let op zwevende voorwerpen, buk op tijd
Een spaarlamp?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik lees deze post en gelijk klapt er een lamp.
Ze zijn er alquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik lees deze post en gelijk klapt er een lamp.
Nee een gloeilamp met een spiraal erin voor buiten.quote:
Dat blijkt. Dus naast bukken kan ik beter ook de lampen uitlaten.quote:
Gewoon heel stil zitten en geen geluid makenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee een gloeilamp met een spiraal erin voor buiten.
[..]
Dat blijkt. Dus naast bukken kan ik beter ook de lampen uitlaten.
Nou dat wordt een gezellig weekje. Daar sta je dan....heel stil zitten in het donker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon heel stil zitten en geen geluid maken
Ik zit op 17 and that's it!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De muggen hebben er wel voor gezorgd dat jij nog even op FOK! kwam om je bericht aan te passen.![]()
Ik ga even sporten.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou dat wordt een gezellig weekje. Daar sta je dan....heel stil zitten in het donker.
Kaarsje dan maar, gezellig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Ok lampje erbij mag. Oh wacht, die is net stuk gegaan
Laat jij nooit je lampen uit dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:36 schreef Blaadjes het volgende:
Dat blijkt. Dus naast bukken kan ik beter ook de lampen uitlaten.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Laat jij nooit je lampen uit dan?Geen wonder dat ze springen!
getrouwd, jammerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:51 schreef ChungLingSoo het volgende:
Hoi Lavenderr! DM-en ? (Ik: 36 jaar, WO opleiding, getrouwd)
Ik denk dat je vrouw dat maar Soo Soo vindtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:51 schreef ChungLingSoo het volgende:
Ik ben nog steeds aan het aan het bijkomen van die 'bukken' post van Lavenderr ... Ik bedoel, ZO veel respect voor die vrouw hoe ze alles hier regelt. Niets anders! Maar nu!
....
Hoi Lavenderr! DM-en ? (Ik: 36 jaar, WO opleiding, getrouwd)
Ja, dat wist je toen je dat gouden bandje omdeed.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:10 schreef ChungLingSoo het volgende:
wah wah wah, BNW open minded, blah blah blah... Maar NEE! Als je getrouwd bent is alles off-limits he!
Nou! Ik ga wel shoppen in TRU (of LIF, of SAD)
Neah, daar motten ze me ook niet, ik blijf lekker hier
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
TRU past op de toko de komende dagen, dus let op zwevende voorwerpen, buk op tijd
Wippen Ontbijten Heb je daar ook al een diploma voor nodig?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Mister ChungLingSoo, waarin heb je een WO diploma?
Tegenwoordig heb je overal een diploma voor nodig, dus het zou me niet verrassen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wippen Ontbijten Heb je daar ook al een diploma voor nodig?
Daarvoor niet hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je overal een diploma voor nodig, dus het zou me niet verrassen.
Leuk vak,quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je overal een diploma voor nodig, dus het zou me niet verrassen.
Ja daar vraag je me wat, je bent natuurlijk nooit te oud om te leren.quote:
Lesgeven en bijscholing dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar vraag je me wat, je bent natuurlijk nooit te oud om te leren.
Maar men zegt dat het ook altijd goed is je ervaringen te delen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lesgeven en bijscholing dus
Wanneer begin je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maken, zodra die klaar is kan ik beginnen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]Moet eerst ff een wip
Ok dan wil ik me graag bij deze opgeven om de kunst van het wippen wat diepgaander te bestuderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maken, zodra die klaar is kan ik beginnen
Ich hock in meinem Bonker
Oké genoteerd, je bent de eerste!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok dan wil ik me graag bij deze opgeven om de kunst van het wippen wat diepgaander te bestuderen.
Veel plezier wijfie!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zie het al, dat gaat goedkomen met jullie !
Ik ga nu echt dagzeggen want ik geloof dat ik nu wel kan slapen.
Truste schatties, ik ga jullie missen![]()
Tot dinsdag
Trusten meis, slaap lekker een paar uurtjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
Tot dinsdag
Fijne vakantie! Als mod zijnde heb je zeker even een weekje rust verdiend, geniet ervan!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
Tot dinsdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo, zijn we eindelijk van Lavenderr af, en dan nu: FEESTEN!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Party time, zit aan de koffie heb de party gemist maar we hebben nog een week toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ze best wel even hier kijkt als ze in Spanje even een rust momentje heeft :pWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Party time, zit aan de koffie heb de party gemist maar we hebben nog een week toch!
Denk dat ze best wel even hier kijkt als ze in Spanje even een rust momentje heeft :p
Nope die is aan mijn neus voorbij gegaan denk ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:20 schreef theguyver het volgende:
[..]Sorry was pool party bij mij op dak.
Didn't ou get the memo?
tijd voor bakkie idd
Bij mij ook, zit op mijn werk tegen de verwarming geklemd, ben kledder natquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope die is aan mijn neus voorbij gegaan denk ik
Baal een beetje, vandaag zou de stratenmaker komen, nu regent het hier ggrrr
Hoop dat het snel over is, maar komt met bakken de lucht uit.
Volgens buienradar gisteren zou het vanmorgen hier droog zijn _))@*&$*(@
Ja vies hé, de straten maker heeft afgebeld, als het vanmiddag droog is komt hij als nog!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij mij ook, zit op mijn werk tegen de verwarming geklemd, ben kledder nat![]()
Heerlijk nog gister met mijn roomy's lekker op dak nog ff genoten van de zon.
Mogguh party people Waarom had ik geen uitnodiging theguyver? Het beste paard van stal....quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope die is aan mijn neus voorbij gegaan denk ik
Baal een beetje, vandaag zou de stratenmaker komen, nu regent het hier ggrrr
Hoop dat het snel over is, maar komt met bakken de lucht uit.
Volgens buienradar gisteren zou het vanmorgen hier droog zijn _))@*&$*(@
O jij ook al geen uitnodiging gehad, tis wat!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh party people Waarom had ik geen uitnodiging theguyver? Het beste paard van stal....
Ja die buienradar, leuk voor het actuele maar vooruit kijken daar klopt nooit wat van.
Een schande is het zeg ik je!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij ook al geen uitnodiging gehad, tis wat!
Ja kan je wel stellen klopt bijna nooit een bal van, maar het is hier inmiddels droog en de stratenmaker is bezig
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh party people Waarom had ik geen uitnodiging theguyver? Het beste paard van stal....
Ja die buienradar, leuk voor het actuele maar vooruit kijken daar klopt nooit wat van.
Met piraten zender er op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Een schande is het zeg ik je!
Dat is mooi, en jij zit nu vanachter het raam naar zijn bouwvakkers spleet te gluren?
Okquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:13 schreef theguyver het volgende:
[..]zie iets terug in topic.
Zij zou een DJ regelen.
Nee, dat niet is geen groen blaadje, meer zo oud verdord blaadje ha ha haquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Een schande is het zeg ik je!
Dat is mooi, en jij zit nu vanachter het raam naar zijn bouwvakkers spleet te gluren?
quote:
Ow zo eentje die elke keer als hij bukt wat lucht laat ontsnappen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat niet is geen groen blaadje, meer zo oud verdord blaadje ha ha ha
Degene die een DJ zou regelen..quote:
Piraten zenders zijn aan mij niet besteed, hou niet van die muziek.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Met piraten zender er op.
Bouwvakkers Decolleté denk dat Dotteke momenteel ineengedoken onder de douche zit, zwaar getraumatiseerd
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow zo eentje die elke keer als hij bukt wat lucht laat ontsnappen?
Heb er wel een naar je toegestuurd, denk dat die TS is tegengekomen of zo, heb daarna ook niets meer van hem gehoordquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Degene die een DJ zou regelen..
Mijn adres is hier vaak genoeg voor bij gekomen..
En heb geen deurbel gehoordmoest maar doen met simpele radio gister
Gatsiequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow zo eentje die elke keer als hij bukt wat lucht laat ontsnappen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er wel een naar je toegestuurd, denk dat die TS is tegengekomen of zo, heb daarna ook niets meer van hem gehoord
Ik zou later komen maar helaas er kwam wat tussenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef theguyver het volgende:
[..]Dat zou ruk zijn..
Zeker nu ook ergens in zuiden des lands.
waarom was jij niet mee dan.. had ook mijn zwembadje er staan en lading lesbo's in le Pool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die wonen hier al.quote:
Lezen TheGuyver, heb der nu naar je toegestuurdquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die wonen hier al.
en Dotteke , hoe kan ik die nu gemist hebben![]()
Ben op mijn werk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lezen TheGuyver, heb der nu naar je toegestuurdomdat die andere heeft laten afweten.
Dus maak je borst maar nat.
Ennuhhhhhhh zet mij aub niet in een bad met lesbo's
maybe if we are realy quiet he gets bored and goes away.. ssssshquote:
O dan zit jij goed of niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben op mijn werk.
Np Dotteke er zitten 7 studentenhuizen mijne is de enige met 3 meiden 2 lebiennes en 1 Bi, midden in grenzen alle studenten huizen aan lekaar, ruwe gok 70 jongens 30 meiden leeftijd varieerd tussen de 18 en 35 genoeg vlees in de kuip
Ik zit heerlijk, maar momenteel beetje te klein mijn meisie woont net iets buiten de stad beide een woning groot voor 2 maar niet voor 3 dus binnen kort verkassenquote:
Oeps, had je net niet gezien, morguh intussen middag Enneacanthus_Obessusquote:
Ja met een kindje in een te klein huis zitten is niets. Kan je makkelijk aan een ander huis komen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk, maar momenteel beetje te klein mijn meisie woont net iets buiten de stad beide een woning groot voor 2 maar niet voor 3 dus binnen kort verkassen
Gezinsuitbreiding? Oh wat leuk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk, maar momenteel beetje te klein mijn meisie woont net iets buiten de stad beide een woning groot voor 2 maar niet voor 3 dus binnen kort verkassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met een kindje in een te klein huis zitten is niets. Kan je makkelijk aan een ander huis komen dan?
haha nee ik heb geen kinderen en naar mijn weten is ze niet zwangerquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gezinsuitbreiding? Oh wat leuk!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Goedemiddag.Wat een heerlijk dagje. Lekker zonnetje
![]()
Ik heb jullie hulp nodig, weet iemand waar het hier om gaat?Wickie de VikingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Misschien kunnen jullie beter kopen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
haha nee ik heb geen kinderen en naar mijn weten is ze niet zwanger![]()
ze heeft al een kleine.
en ja best lastig ben al paar maandjes op zoek naar iets groters, ben ook veel eisend.
huisje plus grote tuin achter liefts beetje rand stad zodat ik ook een schuur kan maken voor haar pony, dan kan ze die thuis laten ipv bij een manege
Huizenprijzen zijn met 8% gedaald, en er zijn genoeg huizen die te koop staan. Dus dat zou op dit moment zeker een prima optie zijn lijkt mij (zeker met oog op de toekomst).quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie beter kopen dan?
Ow dat weet ik wel, maar heb maar een jaar contract, wil risico niet nemen om te kopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Huizenprijzen zijn met 8% gedaald, en er zijn genoeg huizen die te koop staan. Dus dat zou op dit moment zeker een prima optie zijn lijkt mij (zeker met oog op de toekomst).
Oh, dan snap ik het.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow dat weet ik wel, maar heb maar een jaar contract, wil risico niet nemen om te kopen.
Plus er bestaat altijd een kans dat een relatie stuk gaat he.
maar dit zie ik niet zo gouw stuk gaan hoor.. maar er is altijd een kans he
Mijn idee!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Huizenprijzen zijn met 8% gedaald, en er zijn genoeg huizen die te koop staan. Dus dat zou op dit moment zeker een prima optie zijn lijkt mij (zeker met oog op de toekomst).
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan altijd kijken toch! En je bent nog jong dus wat let je, heeft je vriendin ook een baan?
Dat je relatie stuk gaat kan altijd gebeuren, al ben je 30 jaar bij elkaar toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow dat weet ik wel, maar heb maar een jaar contract, wil risico niet nemen om te kopen.
Plus er bestaat altijd een kans dat een relatie stuk gaat he.
maar dit zie ik niet zo gouw stuk gaan hoor.. maar er is altijd een kans he
Had het al gezien en veranderd, maar verdorie je ben ook zo snelquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde.![]()
Was meer een aanvulling op jouw idee.
Tegenwoordig kan het allemaal heel snel door de quote alertquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het al gezien en veranderd, maar verdorie je ben ook zo snel
Quote alert ? Via je mobiel zeker?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan het allemaal heel snel door de quote alert
Nee, laptopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door ajacied4lf op 29-05-2013 15:04:41 ]★★★
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, laptop
Voorbeeldje:O ja die, maar dan moet je wel de hele tijd bij je pc zitten, ik ben af en toe nog wel eens met wat anders bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zie dat ding niet altijd gelijk.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aha.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die, maar dan moet je wel de hele tijd bij je pc zitten, ik ben af en toe nog wel eens met wat anders bezigEn zie dat ding niet altijd gelijk.
ff ontspannen tussen studeren door, moet kunnen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha.![]()
Ik ben aan het studeren, en heb twee schermen nodig. Als m'n tweede scherm niet wordt gebruikt staat FOK! erop, dus daarom gaat het nog iets sneller.![]()
Ja aan het werk blijven is niet makkelijk in deze tijden hé, vele komen op straat te staan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:17 schreef theguyver het volgende:
Nee heeft ze niet althans ze wacht tot de kleine naar school gaat, gelukkig kan ze dan gelijk aan het werk, wat al zeker is . dus dat is wel mooi!
Nadeel van mijn werk is Niks is zeker, voor mij ik moet echt tot volgend jaar februari wachten daarop.
Ik kijk nog ff rustig en wacht lekker af, scheelt dat een huisgenote van mij eind van de week weg gaat.
dus zolang er nog geen nieuwe in de woning zit mooi ff kinderbedje op die slaap kamer neer zetten kan ze ook mooi bij mij blijven tukken tot de kamer verhuurd is.
ja dat.... is niet echt mogelijk ze heeft veel te veel spullen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja aan het werk blijven is niet makkelijk in deze tijden hé, vele komen op straat te staan.
Niets is meer zeker, ellende is het!
Of zij huurt de kamer, probleem voorlopig opgelost
Computer science en telecommunicatie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Mister ChungLingSoo, waarin heb je een WO diploma?
Aha, oke. Dat is waarschijnlijk wel meer waar dan een Wippen Ontbijten diploma.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:20 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Computer science en telecommunicatie.
Daar heb ik in mijn jongere jaren ook wel punten voor gehaald hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha, oke. Dat is waarschijnlijk wel meer waar dan een Wippen Ontbijten diploma.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Daar heb ik in mijn jongere jaren ook wel punten voor gehaald hoor.
Moet je er voortaan bij vermelden. 'WO-opleiding' is niet altijd voldoende.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Daar heb ik in mijn jongere jaren ook wel punten voor gehaald hoor.
quote:
1 2 3 | if (partner.movement && (partner.genome.strcmp('xx')==0) { return 'joy!' } |
Neemt hij z'n hamster altijd mee dan als hij ergens blijft slapen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef theguyver het volgende:
lol collega
I went out last night with a girl.
and i slept over, we where both so drunk.
I woke up with the biggest hangover in history.
when i looked up the gril was sitting on the edge of the bed she was crying.
I asked what was wrong.
sche said last night i yelled" GO PIKACHU!!
and threw my hamster out of the window.
Daarom zegt iedereen ook E_Oquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef Blaadjes het volgende:
Enneacanthus_Obesus heeft het er maar druk mee, 5 topic op slot in een paar uur. Dat doet Lavenderr normaal in 1 week
Enneacanthus_Obesus wat een lastige naam eigenlijk, ben ik de enige die daar ctrl+c en v voor gebruikt?
Ik hoop niet dat het zo doorgaat, neequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef Blaadjes het volgende:
Enneacanthus_Obesus heeft het er maar druk mee, 5 topic op slot in een paar uur. Dat doet Lavenderr normaal in 1 week
Enneacanthus_Obesus wat een lastige naam eigenlijk, ben ik de enige die daar ctrl+c en v voor gebruikt?
5 topics op slot zo dan, heb verder eigenlijk geen FOK gekeken vandaag dan alleen de SCquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef Blaadjes het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat klinkt zo knevel en van den brink.
O ha ha ik zei het zelfde had je post niet gezien.quote:
Ze weten dat Lavenderr weg is he. Wie "ze" zijn moet je maar aan tribal vragen ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het zo doorgaat, nee
Je kan er wel lekker andere namen bij verzinnen dan naar gelang de situatie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
5 topics op slot zo dan, heb verder eigenlijk geen FOK gekeken vandaag dan alleen de SC
We gaan hem EO noemen net zo makkelijk, of zou het geen heiligboontje zijn?
Ach boeien ik ga hem gewoon EO noemen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze weten dat Lavenderr weg is he. Wie "ze" zijn moet je maar aan tribal vragen ofzo.
[..]
Je kan er wel lekker andere namen bij verzinnen dan naar gelang de situatie.
bijv:
Is ie vervelend dan is EO gewoon Enorme Oetlul
enz
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze weten dat Lavenderr weg is he. Wie "ze" zijn moet je maar aan tribal vragen ofzo.
[..]
Je kan er wel lekker andere namen bij verzinnen dan naar gelang de situatie.
bijv:
Is ie vervelend dan is EO gewoon Enorme Oetlul
enz
Het zal je kind maar zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:26 schreef Dotteke het volgende:
10 jaar het moet verdorie niet gekker worden of niet dan?
Kind (10) trekt mes in winkel
BLERICK -
De politie heeft woensdag in het Venlose Blerick een 10-jarige messentrekker opgepakt. Het jongetje bedreigde personeel van een dierenwinkel met het wapen.
Agenten hebben het kind overgedragen aan zijn ouders. Gezien zijn leeftijd wordt hij niet vervolgd. Wel is een melding gemaakt bij Bureau Jeugdzorg over het incident. Het mes is in beslaggenomen. Hoe de jongen aan het wapen kwam, wordt nog onderzocht.
Bron: De telegraaf
Ja triest héquote:
Zeker! We kennen de situatie voor de rest niet maar veel mensen zullen roepen dat het de schuld van de ouders is, wat kan natuurlijk, maar er zijn ook zat ouders die gewoon goed bezig zijn maar waarvan de kinderen compleet losgeslagen zijn.quote:
Hoe goed de ouders ook hun best doen. De vrienden waarmee je omgaat hebben de meeste invloed op je.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker! We kennen de situatie voor de rest niet maar veel mensen zullen roepen dat het de schuld van de ouders is, wat kan natuurlijk, maar er zijn ook zat ouders die gewoon goed bezig zijn maar waarvan de kinderen compleet losgeslagen zijn.
10 jaar, die gaat een mooie tienertijd tegemoet.
Ik hoop dat ze de goede begeleiding gaan geven om erger te voorkomen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker! We kennen de situatie voor de rest niet maar veel mensen zullen roepen dat het de schuld van de ouders is, wat kan natuurlijk, maar er zijn ook zat ouders die gewoon goed bezig zijn maar waarvan de kinderen compleet losgeslagen zijn.
10 jaar, die gaat een mooie tienertijd tegemoet.
En het karakter van het kind zelf héquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe goed de ouders ook hun best doen. De vrienden waarmee je omgaat hebben de meeste invloed op je.
En ik maar denken dat het aan mijn ouders lag.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe goed de ouders ook hun best doen. De vrienden waarmee je omgaat hebben de meeste invloed op je.
Dat inderdaad ook. en dan ook vooral: Laat je je beinvloeden of ben je verstandig en kan je 'slechte' dingen afslaan.quote:
Dat is waar, dat is wel de belangrijkste factor denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat inderdaad ook. en dan ook vooral: Laat je je beinvloeden of ben je verstandig en kan je 'slechte' dingen afslaan.
Mogguh,quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:33 schreef theguyver het volgende:
Goede morgen luitjes.
Zo ff kamer van mijn huisgenoot ff tijdelijke baby slaapkamer gemaakt
Word wel heel tijdelijk helaas.
Jah schijnbaar wel, dus ben bang dat ik kinderbedje zondag al weer weg kan halen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh,
Al een nieuwe huurder in aantocht?
Ja, ik denk dat een kamer ook nooit lang leeg staat of welquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jah schijnbaar wel, dus ben bang dat ik kinderbedje zondag al weer weg kan halen.
ff afwachten dus.. gisteren ff bedje opgehaald eigenlijk voor niks dus..
vorige keer stond deze een maand leeg ondanks veel promotie van mijzelf om nieuwe huurder te zoeken. scheelt in kosten natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat een kamer ook nooit lang leeg staat of wel
Kan bedje niet bij je op de kamer en dat je met een scherm een soort van apart gedeelte maakt voor de kleine?
Morguh E_Oquote:
Stapel bed nemenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
vorige keer stond deze een maand leeg ondanks veel promotie van mijzelf om nieuwe huurder te zoeken. scheelt in kosten natuurlijk.
en agh ja ik zoek wel een oplossing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |