Had niet eens gezien dat we aan het einde zaten.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht al, als ik de lapo heb maak ik er Na regen komt nog meer regen van, maar deze dekt de lading ook prima.
Nee hoor, tuurlijk niet. Jij opent, jij bepaaltquote:Op zondag 26 mei 2013 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had niet eens gezien dat we aan het einde zaten.
Je mag hem aanpassen hoor als je wilt
Alleen hier valt het wel mee hoor met de regen, gisteren ook de hele dag zon, alleen de temperaturen zijn laag. En de wind is fris.
quote:Op zondag 26 mei 2013 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, tuurlijk niet. Jij opent, jij bepaalt
Echt niet normaal meer. Doe lekker de verwarming aan. Of ik duik nog even mijn bed in, kan ook.quote:
kruik meequote:Op zondag 26 mei 2013 11:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer. Doe lekker de verwarming aan. Of ik duik nog even mijn bed in, kan ook.
Ik weet niet zeker, maar ik denk dat ik gewoon even lief moet zijn voor mezelf. Dus heb ik een Mona-brownie-toetje gehaald, vruchtensapdubbeldranken, Chocomel en Chocomel Dark, plus sandwichmateriaal.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als jij het al niet weet![]()
Kan je wel eens hebben, dan ben je over de slaap heen zeggen ze
Man, je groeit dicht met al die calorieënquote:Op zondag 26 mei 2013 11:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar ik denk dat ik gewoon even lief moet zijn voor mezelf. Dus heb ik een Mona-brownie-toetje gehaald, vruchtensapdubbeldranken, Chocomel en Chocomel Dark, plus sandwichmateriaal.![]()
Misschien werkt het niet, maar ik ben bereid dit offer te maken.
Je verwent je zelf wel goed dat moet ik zeggen,quote:Op zondag 26 mei 2013 11:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar ik denk dat ik gewoon even lief moet zijn voor mezelf. Dus heb ik een Mona-brownie-toetje gehaald, vruchtensapdubbeldranken, Chocomel en Chocomel Dark, plus sandwichmateriaal.![]()
Misschien werkt het niet, maar ik ben bereid dit offer te maken.
Mooi tuintje ja dat is het voordeel van dit weer, het verdort nietquote:Op zondag 26 mei 2013 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
Het weer is *** met peren, maar mijn tuintje staat er lekker groen bij
[ afbeelding ]
Allemaal mooie groene blaadjes.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi tuintje ja dat is het voordeel van dit weer, het verdort niet
Was ook al feest aan het vieren hier, heb een vreugdes dansje gemaakt en zoquote:
Volgens mij houdt Lavenderr van groene blaadjes zo te zienquote:
ja duh, wie niet?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Lavenderr van groene blaadjes zo te zien
quote:
Blaadjes komen in vele kleuren en maten maar ze zijn allemaal mooi.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Vindt een goudkleurig blaadje ook wel heel mooi hoor.
Behalve die bijna vergane snotterig uitziende blaadjes,quote:Op zondag 26 mei 2013 12:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Blaadjes komen in vele kleuren en maten maar ze zijn allemaal mooi.
Nee, maar ja hoe denk je dat jij er uit ziet als je 95 bent?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Behalve die bijna vergane snotterig uitziende blaadjes,
Strak, volle bos haar, mooi slank lijfquote:Op zondag 26 mei 2013 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee, maar ja hoe denk je dat jij er uit ziet als je 95 bent?
Botox en haar inplantaten dusquote:Op zondag 26 mei 2013 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Strak, volle bos haar, mooi slank lijf
De meeste blaadjes worden maar een jaar
Het verbaast me dan ook dat ik nog geen hartaanval heb gekregen, ondanks mijn jonge jaren.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Man, je groeit dicht met al die calorieën![]()
Maar soms is het weleens lekker. Comfortfood.
Livin' on the edge...quote:Op zondag 26 mei 2013 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je verwent je zelf wel goed dat moet ik zeggen,
Wordt weer niet slapen vannacht met al die suikers, die geven je bergen energie
Ik hoop als een netwerk van nanobots.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik geen Marijke Helwegentje doe. Laat me maar gewoon oud worden met alle rimpels die erbij horen. Je houdt het toch niet tegen en ik vind die opgepompte boezems en opgevulde strakgespoten uitdrukkingsloze gezichten eng.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo omschrijf ik mijn ideale vrouw altijd.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
opgepompte boezems en opgevulde strakgespoten uitdrukkingsloze gezichten
You are kidding mequote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo omschrijf ik mijn ideale vrouw altijd.
Nee, aan mijn lijf geen polonaise. Maar ik mag wel denken dat ik er nog zo uitzie op mijn 95stequote:
Ik vind het zo onnatuurlijk, vind dat je het altijd goed kan zien wie botox heeft gespoten in het gezicht. Soms zie je ook die filmsterren, strak gezicht en oude verschrompelde handen ha ha haquote:Op zondag 26 mei 2013 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik geen Marijke Helwegentje doe. Laat me maar gewoon oud worden met alle rimpels die erbij horen. Je houdt het toch niet tegen en ik vind die opgepompte boezems en opgevulde strakgespoten uitdrukkingsloze gezichten eng.
Hotter then my daughterquote:Op zondag 26 mei 2013 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, aan mijn lijf geen polonaise. Maar ik mag wel denken dat ik er nog zo uitzie op mijn 95ste
Daarom. Het is jezelf voor de gek houden to the max.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo onnatuurlijk, vind dat je het altijd goed kan zien wie botox heeft gespoten in het gezicht. Soms zie je ook die filmsterren, strak gezicht en oude verschrompelde handen ha ha ha
Nee, die vrouwen vind ik vaak ordinair gekleed.quote:
Onvoorstelbaar wat sommige aantrekken.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat programma. Ik zit er altijd zo->en zo ->
en zo->
naar te kijken.
Zou botox ook daarvoor werken?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom. Het is jezelf voor de gek houden to the max.
Alsof mannen niet oud worden.
Die krijgen ook hangbuiken en hangzakken toch?
You can try itquote:
quote:
Ik hou het maar bij opblazen danquote:Op zondag 26 mei 2013 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je een zak kunt opblazen als hij lek is![]()
Botox weet ik niet of dat helpt
Is ook makkelijker, het pijpje hangt/ staat erbijquote:
hahahaquote:Op zondag 26 mei 2013 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook makkelijker, het pijpje hangt/ staat erbij
Je ziet het al gebeuren of nietquote:
quote:
Toevallig een keer langs gezapt, eventjes blijven hangen, kwam bij mij over als een slap aftreksel van WIDM. Dus het is bij deze ene keer gebleven.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
Kijkt een van jullie naar Sabotage? Jij Dot?
En zo ja, wat vinden jullie er van?
Dat is dus ook precies waarom het niet aanslaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toevallig een keer langs gezapt, eventjes blijven hangen, kwam bij mij over als een slap aftreksel van WIDM. Dus het is bij deze ene keer gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |