SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on
Hier verderquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Gravedigger op 26-05-2013 11:08:56 ]wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
quote:
Aangepastquote:Op zondag 26 mei 2013 14:15 schreef Gravedigger het volgende:
Wil je die Q en X verwijderen? Die zijn niet serieus te nemen!
Gravedigger 81quote:
S C H E P (5 letters)quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
G A L G J E (6 letters)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach als je hem in een spoiler zet heb je er weinig last van en hoef je tenminste niet te discussieren over wat wel of niet actief isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:15 schreef Gravedigger het volgende:
Die lijst wordt wel erg lang. Misschien moeten we hem splitsen in actieve en inactieve spelers.
quote:
quote:
B A L K J E (6 letters)quote:
Was ie zo duidelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
is er maar eentje toch? Het is 1 woord dat gescheiden is door een streepjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef Gravedigger het volgende:
Mag ik weten wat die 2 bovenste streepjes betekenen? Zijn het 3 woorden?
Doe jij maar nieuwe dan, aangezien stoereboii ze eigen woord verraad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:05 schreef HPLC het volgende:
Ow ik was aan de beurt
maar we gaan wel verder met die van sb
quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:09 schreef stoereboii het volgende:
Naja kan vandaag niet reageren. Het is bio-ingenieur
quote:
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2013 11:09:45 ]
quote:
quote:
Ik had net factuur in mijn hoofd en toen kwam jij met de F. Ik denk: ik geef hem maar meteenquote:
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2013 14:35:55 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
Oeps sorry, ik was dit topic helemaal vergetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:01 schreef Gravedigger het volgende:
Waarom kom je niet met een nieuwe rockfire?
quote:
waquote:
quote:
Geen K dus. Verder geen idee. Zal wel een onbekend Belgisch woord zijnquote:
Ik denk dat wraakactie wel gewoon goed is en dat hij jouw post niet begreep toen er "2X s=de K" stondquote:Op maandag 3 juni 2013 08:23 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
[..]
Geen K dus. Verder geen idee. Zal wel een onbekend Belgisch woord zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ (11 letters)
Fout:
Wat dient er dan gezegd te worden? Gezien ik niets begreep van jouw post heb ik er geen aandacht aan besteed.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:42 schreef Gravedigger het volgende:
Volgens mij moet je nog its over de vorige zeggen banaantjeEE!
S
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:42 schreef Gravedigger het volgende:
Volgens mij moet je nog its over de vorige zeggen banaantjeEE!
S
quote:
quote:
_ O _ _ E _ _ E E S T (11 letters)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |