Supertrampquote:Op zondag 26 mei 2013 13:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
cd is alweer even geleden, das Rats van Balthazar. Vinyl-plaat is al wat recenter, een hele stapel opgepikt met Mccartney & Wings, J.J. Cale en Supertramp. Ook nog een singletje opgepikt, gewoon omdat de naam fantastisch was: Gaye Bikers on Acyd
Hahahaquote:Op zondag 26 mei 2013 13:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
cd is alweer even geleden, das Rats van Balthazar. Vinyl-plaat is al wat recenter, een hele stapel opgepikt met Mccartney & Wings, J.J. Cale en Supertramp. Ook nog een singletje opgepikt, gewoon omdat de naam fantastisch was: Gaye Bikers on Acyd
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:28 schreef Tchock het volgende:
Ik hoor nu die single van U2 The Editors voor het eerst, dat belooft niet echt veel goeds voor het album
Mag ik ook ff afknappen op the editors van jou?? Zonder dat ik weer als negatief wordt gezien??? Wat een suffe band man, ongelooflijkquote:Op zondag 26 mei 2013 14:28 schreef Tchock het volgende:
Ik hoor nu die single van U2 The Editors voor het eerst, dat belooft niet echt veel goeds voor het album
Het is niet dat je van mij niet negatief mag praten, het is dat je zelden iets anders doetquote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mag ik ook ff afknappen op the editors van jou?? Zonder dat ik weer als negatief wordt gezien??? Wat een suffe band man, ongelooflijk
The Back Room.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mag ik ook ff afknappen op the editors van jou?? Zonder dat ik weer als negatief wordt gezien??? Wat een suffe band man, ongelooflijk
Munich en Pappilon zijn zeker wel tof. En zo slecht is A Ton of Love ook weer niet. Wel wat saai.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een van de beste Britse debuutalbums in mijn ogen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
The Back Room.
Het is trouwens Editors, niet The/de Editors.![]()
Nu ben je heel lief maar toch zeg je stiekem weer dat ik altijd negatief ben. Gevalletje dat alleen negatieve Posts worden onthouden. Ik post me echt ongans aanquote:Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet dat je van mij niet negatief mag praten, het is dat je zelden iets anders doetMaar laat je trouwens daar vooral niet door mij van afhouden hoor
En ik vond de eerste twee albums van de Editors helemaal niet slecht. Die derde was een stuk minder.
Minder fappen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nu ben je heel lief maar toch zeg je stiekem weer dat ik altijd negatief ben. Gevalletje dat alleen negatieve Posts worden onthouden. Ik post me echt ongans aanen
in dit topic, krijg er een lamme arm van.
Minder op mijn telefoon fokken vooralquote:
Ik zie jou altijd wel in alle topics posten waar ik ook postquote:
Alsjeblieft niet, zij hebben het privilege om 3 van mijn 5 0,5 ster gerate albums te hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:50 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie ook zin in de nieuwe Jeugd van Tegenwoordig?
Die laatste van Wiz Khalifa was ook lachwekkend irritant. Gast zit de hele tijd te lachen door zijn eigen cd heen. Waarschijnlijk omdat ie weet dat die troep gaat verkopenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, zij hebben het privilege om 3 van mijn 5 0,5 ster gerate albums te hebben.
Andere twee zijn Lupe Fiasco - Lasers en Wiz Khalifa - Rolling Papers, de enige albums dat ik echt kwaad was na het luisteren.
Ik ga trouwens nu lekker de gehele Outkast discografie doorjagen.
Ik fok veel. Te veelquote:Op zondag 26 mei 2013 14:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zie jou altijd wel in alle topics posten waar ik ook postNet als Tchock trouwens
Dus ja je fokt veel
Outkastquote:Op zondag 26 mei 2013 14:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, zij hebben het privilege om 3 van mijn 5 0,5 ster gerate albums te hebben.
Andere twee zijn Lupe Fiasco - Lasers en Wiz Khalifa - Rolling Papers, de enige albums dat ik echt kwaad was na het luisteren.
Ik merk wel dat het me goed doet dat ik op school niet (meer) op Fok zit.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik fok veel. Te veelmaar ik doe het altijd multitaskend
en op mijn werk kan ik vaak even naar fok surfen
Hahahahquote:Op zondag 26 mei 2013 14:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die laatste van Wiz Khalifa was ook lachwekkend irritant. Gast zit de hele tijd te lachen door zijn eigen cd heen. Waarschijnlijk omdat ie weet dat die troep gaat verkopen
Die heb ik niet eens geprobeerd, luisterde hem vroeger heel veel, had hij nog Kush&OJ, dat was echt een hele chille sferische mixtape, toen kwam Black & Yellow en ging alles keihard bergafwaarts.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die laatste van Wiz Khalifa was ook lachwekkend irritant. Gast zit de hele tijd te lachen door zijn eigen cd heen. Waarschijnlijk omdat ie weet dat die troep gaat verkopen
Outkast is tof. Sowieso ben ik liefhebber van bijna alles van de Dungeon Family (zelfs onze grote vriendelijke walvis)quote:Op zondag 26 mei 2013 14:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Op zijn laatste albums na is Cee-Lo ook gewoon baas hoor. Gnarls Barkley vind ik ook nog geniaal.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Outkast is tof. Sowieso ben ik liefhebber van bijna alles van de Dungeon Family (zelfs onze grote vriendelijke walvis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |