abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127018688
Zeker als je het vergelijkt met andere streamingdiensten. Grooveshark wel es geprobeerd? Dat is om te janken zo gebruiksonvriendelijk
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_127018700
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:45 schreef Bol_Wan het volgende:
Ach, vindt het niet zo erg. Ik snap die regeling wel, al ga ik niet direct meer platen van kopen. Genoeg muziek om te vermaken tot die nieuwe platen eropstaan
Ik ben absoluut niet zo :D Kan met het luisteren al nauwelijks wachten op de releasedate voor ik ze koop, laat staan dat ik dan nóg langer moet wachten.
quote:
2s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:45 schreef Maxerazzi het volgende:
Sjongejonge wat een overdreven geneuzel weer over Spotify. Dat van die nieuwe albums is jammer, maar verder is het een meer dan prima dienst.
Wat een rare post dit. Er werd verder helemaal niets gezegd over Spotify.
pi_127018770
quote:
2s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:45 schreef Maxerazzi het volgende:
Sjongejonge wat een overdreven geneuzel weer over Spotify. Dat van die nieuwe albums is jammer, maar verder is het een meer dan prima dienst.
Ja. Veel beter dan al die andere diensten. Spotify is echt, mijns inziens, de allerbeste computer-dienst die ik ooit heb gehad. Nooit iets meer gebruikt dan Spotify _O_
Behalve het FOK! forum dan ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_127018780
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:47 schreef Tchock het volgende:

quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nog eentje voor op de lijst van redenen om geen spotify te gebruiken
:')
pi_127018819
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ben absoluut niet zo :D Kan met het luisteren al nauwelijks wachten op de releasedate voor ik ze koop, laat staan dat ik dan nóg langer moet wachten.

[..]

Je zit toch te zeuren dat het een reden is om Spotify niet te gebruiken> Voor al die dingen die je er wel mee kan, zou ik het gewoon gebruiken hoor.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_127018830
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:49 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

[..]

:')
Ik noem toch verder niets? Jij doet net alsof we al 50 posts lang redenen opnoemen waarom Spotify ruk is, waarvan enkel de trage uploads waar zijn. Dat ik niet van Spotify houd heb ik al vaak genoeg uitgelegd.
pi_127018846
Hebben jullie ook zin in de nieuwe Jeugd van Tegenwoordig? *O*
pi_127018928
Ik moet noodgedwongen wachten, risico met downloaden is hier te groot. En om nu alles meteen te kopen. :P Dus dan is Spotify erg handig, jammer dat platenmaatschappijen wachten met het plaatsen van albums.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_127019031
Junip, die Moody in het vorige topic terecht aanprees, heeft afspeellijsten op spotify geplaatst met commentaar en de inspiratie voor de liedjes van hun nieuwste album. Best een leuk idee, de uitwerking had wat soepeler gekund maar het is interessant om te zien uit wat voor totaal verschillende stijlen artiesten hun inspiratie kunnen halen.

Hun vorige album is ook de moeite waard om te luisteren
pi_127019052
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:53 schreef Felagund het volgende:
Ik moet noodgedwongen wachten, risico met downloaden is hier te groot. En om nu alles meteen te kopen. :P Dus dan is Spotify erg handig, jammer dat platenmaatschappijen wachten met het plaatsen van albums.
Ik heb nu weer reclame, maar om eerlijk te zijn erger ik me er steeds minder aan :D Verder is het wel kut dat je dan na een half jaar weer nieuw accountje moet aanmaken ;( En jammer van die nieuwe muziek. Verder is het wel handig natuurlijk.
pi_127019125
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:55 schreef Merge het volgende:
Junip, die Moody in het vorige topic terecht aanprees, heeft afspeellijsten op spotify geplaatst met commentaar en de inspiratie voor de liedjes van hun nieuwste album. Best een leuk idee, de uitwerking had wat soepeler gekund maar het is interessant om te zien uit wat voor totaal verschillende stijlen artiesten hun inspiratie kunnen halen.

Hun vorige album is ook de moeite waard om te luisteren
Om dan ook maar een pluspunt van Spotify te noemen, voor ik alleen maar 'overdreven neuzel'; de afspeellijsten zijn wel heel erg handig. Nergens anders kun je zo makkelijk afspeellijsten met mensen delen zonder downloaden.
pi_127019145
quote:
17s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik heb nu weer reclame, maar om eerlijk te zijn erger ik me er steeds minder aan :D Verder is het wel kut dat je dan na een half jaar weer nieuw accountje moet aanmaken ;( En jammer van die nieuwe muziek. Verder is het wel handig natuurlijk.
Je kan ook betalen, dat doe ik en dan heb je het meteen ook op je iPhone _O_
pi_127019152
Ik vind vijf euro per maand daarnaast echt een prima prijs, als je het vergelijkt met de prijs van één cd tegenwoordig
pi_127019177
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:58 schreef Norrage het volgende:

[..]

Je kan ook betalen, dat doe ik en dan heb je het meteen ook op je iPhone _O_
Tuurlijk. Zo duur is het ook weer niet inderdaad.
pi_127019190
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:50 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie ook zin in de nieuwe Jeugd van Tegenwoordig? *O*
Absoluut! Staan altijd zo veel toffe ideeën/nummers op hun albums _O_
pi_127019193
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik vind vijf euro per maand daarnaast echt een prima prijs, als je het vergelijkt met de prijs van één cd tegenwoordig
Een streamingdienst is natuurlijk niet te vergelijken met een CD. Maar ik snap je punt wel.
pi_127019200
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik heb nog nooit een CD gekocht :')_
pi_127019228
quote:
17s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een CD gekocht :')_
Je bent de ultieme indiesnob en je koopt natuurlijk alles nog in vinyl? ;)
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_127019293
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:59 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Absoluut! Staan altijd zo veel toffe ideeën/nummers op hun albums _O_
Ik kan geen Nederlandse band bedenken die zo ultiem vindingrijk zijn als dat de Jeugd dat is _O_
pi_127019300
Wat is de laatste CD die hier gekocht is? Mijne is An Awesome Wave van Alt-J. Meestal koop ik liever vinyl omdat CD's nadat ze geïmporteerd zijn toch in de kast verstoffen maar in kon hem laten signeren toen dus vooruit dan maar.
pi_127019302
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef Felagund het volgende:

[..]

Nee :')_
pi_127019306
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef Felagund het volgende:

[..]

Over prijzen gesproken. Vinyl is de ultieme manier om een plaat te bezitten, maar een nieuwe plaat is echt veel te duur. De uitverkoopbakken daarintegen _O_

In Tilburg heb je een zaak waar ze achterin een hele hoek hebben met allemaal platen voor een euro of 2. Dan kom je met hele zakken terug
pi_127019346
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:02 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Over prijzen gesproken. Vinyl is de ultieme manier om een plaat te bezitten, maar een nieuwe plaat is echt veel te duur. De uitverkoopbakken daarintegen _O_

In Tilburg heb je een zaak waar ze achterin een hele hoek hebben met allemaal platen voor een euro of 2. Dan kom je met hele zakken terug
Als je van het levenslied houdt wel de goede bak ja.
pi_127019441
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:02 schreef Tchock het volgende:
Wat is de laatste CD die hier gekocht is? Mijne is An Awesome Wave van Alt-J. Meestal koop ik liever vinyl omdat CD's nadat ze geïmporteerd zijn toch in de kast verstoffen maar in kon hem laten signeren toen dus vooruit dan maar.
Die van Mozes & The Firstborn, gesigneerd na hun concert compleet met een getekende penis.

Verder koop ik regelmatig jazz cds, als ik die niet op internet kan vinden en downloaden :P
pi_127019478
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:02 schreef Tchock het volgende:
cd is alweer even geleden, das Rats van Balthazar. Vinyl-plaat is al wat recenter, een hele stapel opgepikt met Mccartney & Wings, J.J. Cale en Supertramp. Ook nog een singletje opgepikt, gewoon omdat de naam fantastisch was: Gaye Bikers on Acyd _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')