Volgende week Sonsbeek Theater festival.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:45 schreef Jan-Peter. het volgende:
Overigens vanmiddag weer Park Open op de ronde weide!
Ik ben er vanaf 14:00 en er komen nog meer Fokkers en aanverwanten. Dus komt allen!![]()
En die boringen beginnen op 1-4-2014?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:30 schreef Garisson72 het volgende:
Gisteren ontving een brief van Shell met de mededeling dat ze proefboringen gaan doen in Park Sonsbeek (!!!) ter hoogte van het bezoekerscentrum aan de Zijpendaalseweg. Er zit namelijk olie in de grond onder Arnhem (kennelijk langer bekend, ik wist dat niet) en door o.a. de toenemende vraag naar olie is het "waarschijnlijk rendabel om dit olieveld in productie te nemen".
Ben zeer benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben...
De brief is van gisteren en begint met 'Shell Exploration start morgenmiddag met proefboringen' dus het begint as we speak. Tussen de tenten van de Theater Avenue in, stel ik mij zo voor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En die boringen beginnen op 1-4-2014?
o dat heb ik nu ook pas door!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:43 schreef remlof het volgende:
Oh nee, het was een actie van Greenpeace uit protest tegen schaliegasboringen.
En bedankt he, scheve koppen hier in cubical-land.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:56 schreef Jan-Peter. het volgende:
Hahahaha ik wist gelijk wel dat het een dikke vette garp zou zijn!
Nou.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:32 schreef remlof het volgende:
Wtf? GC / Aan de Fok!kers van Arnhem en omstreken
Ah tof, daar woon ik ook. Vlak bij de C1000 Coop.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:57 schreef lkki het volgende:
Nouja, kan ik mezelf evengoed voorstellen.
Ik ben Nynke, ik ben 17 jaar en ik ben hierheen verhuisd vanuit Friesland. Ik woon op mezelf in een straat in Klarendal-Noord.
Ik kijk uit op de AH.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, daar woon ik ook. Vlak bij de C1000 Coop.
Je deed net alsof je in Arnhem niet mag fietsenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:59 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik kijk uit op de AH.
Gezellig.
Waarom nou '?
Weet ik veel, ik woon hier sinds gisteren. Op de fiets verdwalen is fijner dan lopend, maar als ik meteen beboet word, dan loop ik liever.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je deed net alsof je in Arnhem niet mag fietsen
Ik wachtte samen met mijn hebben en houden in één verhuisdoos op de stoep, totdat iemand een deur opendeed in de straat naar mijn keuze. Ik heb die man toen een goede harde duw gegeven, daar binnen gespurt met de doos in mijn handen, en de deur achter me dichtgetrokken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |