Die hebben al lang van stelende rondtrekkende familieleden gehoord dat je een blik euro shopper voor 40 cent hebt bij de appiequote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:55 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
PetrolulBeet je zuipen enzo, ze zullen trouwens wel schrikken van de bier prijzen hier.
Goeie gasten hoor, heb er gister wat mee gedronken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:55 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
PetrolulBeet je zuipen enzo, ze zullen trouwens wel schrikken van de bier prijzen hier.
Dan liever dit:quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Die hebben al lang van stelende rondtrekkende familieleden gehoord dat je een blik euro shopper voor 40 cent hebt bij de appie
Waar is dat..?quote:
Ah nu ik het ja, door dat verkeersbord. Kom Dr regelmatig langs met de scooter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij Caspar, aan het spoor in Klarendal.
Gelredome heeft een Achmea Healthcenter. De Basic Fit in zuid zit aan de groningensingel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stoer, ik ga voor de 6EM
Zit bij het Gelredome geen Health City ook? Die in het Musiskwartier is een Basic Fit inderdaad.
Maar wat sportscholen betreft ben ik me Remlof, die stinken
Hij woont dichtbij mijn geboortestad, zo'n 200 km verderop.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef Adelante het volgende:
Tis hier niet zo druk Ikki
Kun je met je vriend niet uitgaan in Arnhem?
Ja, maar ik laat 't rusten.Het vorige topic ontspoorde helemaal. Gore users verstrekten mijn privé gegevens en uploadden foto's van mijn gezicht.quote:
Ja1quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:29 schreef VacaLoca het volgende:
Tja, dat is Fok helaas. Heeft je school een introweek binnenkort?
Ik heb er twee, en die komen pas 1 september thuis volgens de huiseigenaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:32 schreef VacaLoca het volgende:
Heb je geen huisgenoten die op stap gaan?
22 hier.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:57 schreef Jan-Peter. het volgende:
In dit topic zitten toch vooral ouwe lullen van in de 30-40 volgens mij. Dus of je daar nu veel aan hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |