![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een eckte eckte nerd, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op shemales & treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en ben dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE, moet je wel van trekhaken houden.
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
JaimyLee
Manchester United
Is Guns of Icarus tof?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op
dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef
Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
JaimyLee
Manchester United
quote:
ik heb een mooie, even zoeken
Barts Padawan
Op
Yuri_Boyka het volgende:
quote:
Is wel een leuk spel ja
JaimyLee
Manchester United
Nieuwe TC?
Barts Padawan
Op
Yuri_Boyka het volgende:
Payday 2 maar gekocht
Tevens weer een DDos attack nu van 3.4Gbps
quote:
Nee niet op mij gericht gelukkig. Ging over de serverts
quote:
Pff. DDos protectie bij je host aanschaffen?

Dik 10Gbps lijntje
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Mender
Gekke Henkie
Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
quote:
Ik werd al depri van de face unlock op mijn telefoon
JaimyLee
Manchester United
Sleeping Dogs doet het niet

Alles drivers geupdate, internet gevraagd maar niks werkt tot nu toe
Barts Padawan
Op
Yuri_Boyka het volgende:
quote:
3,6 Gbps ga je niet zo snel tegenhouden

sowieso is DDoS protectie overrated

(Iedereen heeft het er over, maar het helpt niet heel veel.. Tenzij je heel veel geld hebt

)
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zondag 26 mei 2013 02:26 schreef d4v1d het volgende:[..]
3,6 Gbps ga je niet zo snel tegenhouden

sowieso is DDoS protectie overrated
(Iedereen heeft het er over, maar het helpt niet heel veel.. Tenzij je heel veel geld hebt
)
soz maar dat is simpelweg niet waar
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:
vertel

Als je het wil tegenhouden zou je alles moeten dicht gooien. Je filtert het 'slechte' verkeer er niet heel makkelijk uit.
quote:
Op zondag 26 mei 2013 02:29 schreef d4v1d het volgende:[..]
vertel

Als je het wil tegenhouden zou je alles moeten dicht gooien. Je filtert het 'slechte' verkeer er niet heel makkelijk uit.
https://www.staminus.net/PROTECTEDhet kost wat maar dan heb je voor iets meer dan 2000$ per maand 10Gb/s of 1milj.PPS
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zondag 26 mei 2013 02:29 schreef d4v1d het volgende:[..]
vertel

http://www.reddit.com/r/blog/comments/1cyfrk/ddos_dossier/tevens;
https://nl.cloudflare.com/
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken